“Narvesen” atsakās no liekā
"Kurzemes Vārds"
Firmas “Narvesen” kiosks Pētertirgū ir slēgts,
jo tirgus tuvumā nelielā attālumā bija trīs šīs preču zīmes tirdzniecības
vietas. Tā “Kurzemes Vārdam” kioska slēgšanu komentēja uzņēmuma “Narvesen
Baltija” personālvadības un korporatīvās komunikācijas direktors Andis
Aleksandrovs.
Liepājā pašlaik darbojas vienpadsmit “Narvesen”
kiosku un veikalu. A. Aleksandrovs teica: “Pētertirgus tuvumā to bija
pat trīs – divi kioski un veikals, jo aptuveni pirms gada “Narvesen”
pārveidoja “Plus punkta” tirdzniecības vietu par veikalu ar plašāku
sortimentu. Mūsu novērojumi liecina, ka liepājniekiem patīk iepirkties tieši
šajā – lielākajā – tirdzniecības vietā, tāpēc turpat tuvumā kiosks vairs nebija
nepieciešams.”
Kioska slēgšana tirgū neliecinot par uzņēmuma
sašaurināšanos Liepājā, firmai neesot tuvākajā nākotnē plānu ne slēgt, ne
atvērt šeit jaunas tirdzniecības vietas. A. Aleksandrovs: “Šogad
uzņēmuma plāni vairāk ir saistīti nevis ar veikalu tīkla radikālu paplašināšanu,
bet gan ar kvalitatīvo izaugsmi. Jauna veikala izveidi izvērtējam pēc daudziem
parametriem, piemēram, pēc iedzīvotāju plūsmas, pirktspējas un ekonomiskās
situācijas, vietas attīstības perspektīvā, konkurences un daudziem citiem
aspektiem. Ja kādā vietā saredzam ilgtermiņa attīstības perspektīvu, plānojam
jaunu tirdzniecības vietu. Kad to esam izveidojuši, nākamais solis ir šo
tirdzniecības vietu nodot uzticamam sadarbības partnerim – franšīzes ņēmējam.
Pilnīgi visas “Narvesen” tirdzniecības vietas ir franšīzes. Tas nozīmē,
ka mēs piedāvājam uzņēmīgiem cilvēkiem gatavu biznesa konceptu kā iespēju
uzsākt savu uzņēmējdarbību bez liela starta kapitāla. Jaunu kiosku vai veikalu
izveides gadījumā meklējam jaunus, uzņēmīgus partnerus, kurus interesētu šāda
mazā uzņēmējdarbības forma.”