Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 23. oktobris

-1°C
Vējš: A 8 m/s
Skaidrs laiks

Vārdadiena: Daina, Dainida, Dainis

Franču kosmētikas un parfimērijas ražotāju "Yves Rocher" interesē arī Liepāja  (2)

Atslēgvārdi uzņēmējdarbība | yves rocher

Franču kosmētikas pionieris Latvijas tirgū "Yves Rocher" investē jaunos veikalos un lūkojas uz kaimiņvalstīm. Iespējams, tiks atvērts veikals arī Liepājā, vēsta portāls db.lv.

Franču kosmētikas un parfimērijas ražotāja "Yves Rocher" pārstāvniecības Latvijā vadītāja Tatjana Vasecka stāsta, ka nākamgad uzņēmums lūkojas uz Igaunijas tirgu, kur līdz šim veikalu nav bijis. Jauni veikali varētu tapt Tallinā un,  iespējams, Tartu. Paredzēts arī pievērsties Latvijas reģioniem, iespējams, atverot veikalus Liepājā, Ventspilī, Jūrmalā. Rīgā šobrīd ir četri "Yves Rocher" veikali, no kuriem jaunākais atklāts "Galerijā Centrs". Kompānijai izveidojies savs standarts – viens veikals uz 250 tūkstošiem iedzīvotāju, vairāk pat nevajagot, jo tad tie viens otru sākot nomākt. 

Tieši krīzes laikā – 2008. gadā kompānijas vadība nolēma veikt savu veikalu rekonstrukciju. Tolaik tas bija pietiekami drosmīgs solis, taču palīdzējis franču partneru atbalsts. Proti, "Yves Rocher" deva zaļo gaismu investīcijām un lai neaizņemtos no bankām ar augstu procentu likmi, SIA Tirdzniecības, konsultāciju un pakalpojumu sabiedrība "Cofbalcocos" naudu aizņēmās no sava partnera, kas ļāvis attīstīties. Arī viss nopelnītais ieguldīts jaunās iekārtās un personāla apmācībā. Pēdējo trīs gadu laikā kompānija investējusi 120 tūkstošus eiro. 

Lai arī tirgotājam izveidojies savs patstāvīgo klientu loks, taču ekonomiskās situācijas dēļ pēdējos gados tas daļēji mainījies. T. Vasecka novērojusi, ka klientu skaits šobrīd pat pieaudzis, bet mainījusies vidējā pirkuma vērtība – tā sarukusi no 17 Ls vairākus gadus iepriekš līdz 10 – 12 Ls pašlaik. Viens no iemesliem – ražotāja piedāvātais cenu samazinājums, kas dod iespēju tālākai attīstībai un jaunu pircēju piesaistīšanai. Lai arī krīze nav saudzējusi nevienu, tostarp kosmētikas nozari, uzņēmumam izdevies noturēties, pārskatot sortimentu un produktu cenas. 

  • Komentāri (2)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

Bizness

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!