Liepājā atvērts pirmais “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Kurzemē
liepajniekiem.lv
Vadošais mobilo sakaru operators ”Tele2” paziņo, ka savu pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Kurzemē ir izvēlējies atvērt tieši Liepājā. Ieguldot vairāk nekā 55 000 latu, ”Tele2” jau esošo klientu apkalpošanas centru Tirgoņu ielā 18 ir pilnībā pārveidojis saskaņā ar ”Tele2” uzņēmumā Zviedrijā radīto un vēlāk Latvijas tirgum pieskaņoto dizaina konceptu, kā arī to tehnoloģiski aprīkojis vienlaikus nodrošinot arī plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu, informē “Tele2” sabiedrisko attiecību konsultante Egita Māliņa.
”Priecājos, ka esam atvēruši pirmo mūsu jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Kurzemē – Liepājas ”Tele2” klientu apkalpošanas centrs ir ļoti apmeklēts, vidēji mēnesī nodrošinām servisu ap 10 000 esošajiem un topošajiem ”Tele2” klientiem. Esmu pārliecināts, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Liepājā esošajiem un potenciālajiem klientiem varēsim nodrošināt ne tikai modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām,” saka ”Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā ”Tele2” ir saglabājis visas darba vietas, norāda E.Māliņa.
No šodienas kopumā Latvijā darbojas jau 44 ”Tele2” klientu apkalpošanas centri 22 pilsētās. Šogad ”Tele2” ir atvēris jau 14 jaunus vai modernizētus klientu apkalpošanas centrus – Daugavpilī, Jēkabpilī, Gulbenē, Liepājā (divus), Madonā, Rīgā (seši), Ogrē un Tukumā.
”Tele2” ir pielāgojis Latvijas tirgum Zviedrijā sekmīgi ieviesto klientu apkalpošanas centra konceptu, kura autors ir Stokholmas dizaina kompānija ”Boys don’t cry”. Dizaina koncepts ir izstrādāts fokusējoties uz klientu vajadzībām, iekārtojumu veidojot tā, lai starp klientu un pārdevēju nebūtu barjeras, kā arī, lai būtu viegli orientēties telpā, veidojot skaidru priekšstatu par iegādes procesu.