Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Piektdiena, 17. augusts

+18°C
Vējš: DA 3.1 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Oļegs, Vineta

Apnicis skatīties uz svešām reklāmām!? Radi pats savu!  (1)

Atslēgvārdi konkurss | skolēni

Ar saukli "Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu reklāmu un nokļūsti Citā Holivudā!" biznesa izglītības biedrība "Junior Achievement – Latvija" (JAL) izsludina radošo reklāmu konkursu "Cita Holivuda".

Tās laikā 5.-12. klašu skolēniem tiek dota iespēja veidot reklāmas uzņēmumiem un organizācijām. Šogad skolēniem tiek piedāvāti 9 reklāmas uzdevumi, kurus skolēni aicināti iesūtīt no šī gada 6. novembra līdz nākoša gada 5. janvārim.

SEB banka šogad skolēniem piedāvā izveidot video, audio vai drukāto reklāmu ieguldījumu pakalpojumam "Uzkrājošā dzīvības apdrošināšana bērnam." Pirmo trīs vietu ieguvēji saņems attiecīgi 100, 70 un 50 latu naudas balvas.

Uzņēmums "Leta" skolēnus aicina veidot reklāmas kampaņu "Leta" wap versijai, lai ikviens interesents jaunākās ziņas varētu saņemt un apskatīties mobilajā tālrunī. Savukārt Eiropas Hītu radio šī gada reklāmas uzdevums ir izveidot radio pašreklāmas rullīša tekstu, kura galvenā ziņa ir "Eiropas Hītu radio - pievienojies mums arī Tu!". Labākais rullītis tiks atskaņots radio ēterā visu nākamo gadu. Projekta "E-klase" autori, uzņēmums DEAC, skolēnus aicina izveidot reklāmas kampaņu "E-klase" popularizēšanai, kādu šo sistēmu skolēni vēlas redzēt paši.

"Latvijas Interneta asociācija" sadarbībā ar Microsoft Latvia, piedāvā veidot reklāmas plakāta "Domā, pirms ievieto internetā" ideju, kura tiks izmantota plakātiem, kuri tiks izvietoti visās Latvijas skolās. Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (RSEBAA) sava uzdevuma uzvarētājam - augstskolas reklāmas video rullīša veidotājam - piedāvā iespēju studēt augstskolas piedāvātajā studiju programmā "Sabiedriskās attiecības un reklāmas menedžments" bez maksas.

Uzziņu portāls "1188.lv" vēlas noskaidrot un saņemt skolēnu ieteikumus, kā uzrunāt jauniešu auditoriju un popularizēt "1188.lv" pakalpojumus jauniešu vidē. "Coca-Cola HBC Latvija" skolēniem piedāvā veidot reklāmu kompānijas piedāvātajām sulām "Cappy Ice Fruit".

Par tradīciju kļuvis Latvijas valsts mežu, Clear Channel Latvija, SEB bankas un JAL kopīgais uzdevums - sociālā kampaņa, kuras sauklis šogad ir "Iestādi savu koku!". Labākais darbs tiks izvietots Clear Channel vides stendos visā Latvijā. Konkursa noslēgums paredzēts 2010. gada janvāra vidū, kad norisināsies labāko darbu apbalvošanas ceremonija Holivudas stilā.

JAL izpilddirektore, Jana Jakovļeva: „Ieguvējs no reklāmas konkursa ir ikviens. Jauniešiem dalība projektā dod lielisku iespēju iejusties reklāmas veidotāja lomā, veicināt praktiskās iemaņas reklāmas veidošanā, kā arī attīstīt radošo domāšanu. Konkursa noslēgumā tiks rīkota grandioza apbalvošanas ceremonija „Cita Holivudā”, kurā tiks godināti Latvijas labākie reklāmu ideju autori, kuri saņems vērtīgas balvas no JAL partneriem! Savukārt, uzņēmumiem dalība projektā dod iespēju izzināt, kā viņu klienti vērtē uzņēmuma brendu, produkciju vai pakalpojumus. Uzņēmumi iegūst arī daudz radošu ideju, kas izmantojami brenda, produkcijas vai pakalpojuma atpazīstamības veicināšanā!”

Ar radošo reklāmu konkursa uzdevumiem var iepazīties mājas lapā www.pirmaismiljons.lv. Reklāmas darbi iesūtāmi uz janis@jal.lv līdz 2010. gada 5. janvārim ar norādi "Reklāmas konkurss un uzdevuma nosaukums". Tāpat arī JAL biroja darbinieki dosies vizītēs uz Jelgavu, Daugavpili, Valmieru, Liepāju un Kuldīgu, lai iepazīstinātu skolēnus reģionos ar šī konkursa uzdevumiem. Semināru grafiks atrodams JAL mājas lapā www.pirmaismiljons.lv.

JAL izsaka pateicību SEB bankai, Latvijas valsts mežiem, Clear Channel Latvija, Leta, DEAC, Eiropas Hītu radio, Microsoft Latvia, Latvijas Interneta asociācijai, RSEBAA, Coca-Cola HBC Latvija un 1188.lv par atbalstu un ieguldījumu konkursa organizēšanā.

Par JAL

JAL misija ir veicināt Latvijas tautsaimniecības attīstību, iesaistoties jaunatnes izglītošanā, uzņēmējspēju veicināšanā un jauno uzņēmēju veidošanā, mācību procesā sasaistot teorētiskās zināšanas ar praksi atbilstoši mūsdienu ekonomikai Latvijā, Eiropā un pasaulē.

Jānis Grandāns,
JAL mārketinga vadītājs

  • Komentāri (1)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Aktīvā zona

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!