Sestdiena, 20. aprīlis Mirta, Ziedīte
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Distanci ievēro arī uzņēmumu logotipos

Distanci ievēro arī uzņēmumu logotipos
Foto: Ilustratīvs attēls (LOGAN WEAVER/Unsplash)
04.04.2020 06:00

Konstantīns Fjodorovs

liepajniekiem.lv

Atslēgvārdi

Koronavīrusa pandēmijas laikā tiek meklēti veidi, kā sasniegt un informēt pēc iespējas lielāku auditoriju. Kopā ar valsts un pašvaldību iestādēm, sabiedriskām organizācijām un vienkārši pazīstamiem cilvēkiem, informēšanas kampaņā iesaistās arī pasaules lielākie uzņēmumi. Autokoncernu, apģērbu ražotāju un citu milži mainījuši logotipus, lai demonstrētu, cik svarīgi ir ievērot distanci.

Dzērienu ražotājs “Coca-Cola” reklāmas plakātos izveidojis atstarpi starp burtiem. Zem nosaukuma ir teksts ”šķiršanās ir labākais veids, kā palikt vienotiem”. Vācijas automašīnu ražotāja “Audi” logotipā četri apļi vairs nav saistīti cieši kopā, bet atrodas dažu centimetru tālumā. Līdzīgi rīkojies vēl viens šīs valsts autoražotājs “Volkswagen” – šobrīd burti V un W arī “ievēro distanci”. Savukārt viens no pasaulē lielākajiem ātrās ēdināšanas tīkliem “McDonalds” sadalījis savu galveno simbolu divās daļās.

Kamēr dažiem pietika tikai ar logotipa maiņu, citi pievērš uzmanību problēmai arī nomainot nosaukumu. Viens no Krievijas populārākajiem biznesa laikrakstiem “Ведомости” kļuvis par “Все домой” (“Visi mājās”).

Latvijas uzņēmumi pagaidām citu piemēram neseko, taču atradušies cilvēki, kuri visu izdarījuši paši. Viena no veiksmīgākajām integrācijām izdevusies ar sakaru operatora “Tele2” logotipu – “Tele2 metri”. Nacionālā aviokompānija “AirBaltic” kļuvusi par “StayBaltic” (paliec Baltijā), savukārt “Turības” logotipā “Biznesa augstskolas” vietā parādījās teksts “Studē attālināti”.

Arī pēc ārkārtējās situācijas izsludināšanas sporta un fitnesa zāles vēl dažas dienas nebija ciet, šobrīd sportot gribētājiem jātrenējas mājās, kam daži nav gatavi. Ik pa laikam izskan bažas, ka palikšana bez sporta nodarbībām novedīs pie tā, ka daļai no sporta centru apmeklētājiem parādīsies liekais svars. Rezultātā “My fitness” (“Mans fitness”) brends pārtapa par “My fatness” (“Mans resnums”). Bet šī tīkla moto “Pasaules līmeņa svaru zāle un studija” vietā ir cits – “Vienkārši sēžu mājās un ēdu”.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz