Individuālās nodarbībās pedagogi sniedz skolēniem atbalstu gan mācību priekšmeta apguvē, gan mājas darbu izpildē
Lai mazinātu skolēnu skaitu, kuri pārtrauc mācības un sniegtu viņiem atbalstu, Liepājas izglītības iestādes turpina īstenot projektu ”Pumpurs”.
liepajniekiem.lv
Katram skolēnam, balstoties uz vajadzībām, semestra sākumā tiek izveidots atbalsta plāns. Visvairāk šajā mācību gadā skolēni saņem individuālas konsultācijas matemātikā, latviešu valodā un angļu valodā.
Individuālās nodarbības laikā pedagogi sniedz skolēniem atbalstu gan mācību priekšmeta apguvē, gan mājas darbu izpildē.
Liepājas pilsētas Izglītības pārvaldes pārstāve Renāte Meļķe informē, ka mācību un konsultāciju procesā šobrīd tiek izmantoti elektroniskie saziņas līdzekļi, taču no 8.februāra, iepriekš vienojoties, konsultācijas varēs notikt arī klātienē, ievērojot epidemioloģiskās drošības noteikumus un nepārsniedzot 10 stundas nedēļā vienam pedagogam.
Liepājas pilsētas Izglītības pārvaldes Eksperte kompetenču un izglītības jautājumos Inta Budriķe norāda: ”Projekta ieguldījums ir ļoti nozīmīgs, īpaši attālinātā mācību procesa laikā. Individuālās konsultācijas palīdz apgūt iepriekš iekavēto, mācību stundās nesaprasto vielu, uzlabot mācību rezultātus. Individuālā sadarbība ar skolotājiem un atbalsta personālu rosina interesi par mācību priekšmetiem, paaugstina skolēnu motivāciju mācīties, uzņemties atbildību un sasniegt veiksmīgus mācību rezultātus.”
Liepājas vispārizglītojošās skolās ”Pumpurs” tiek īstenots kopš 2017.gada. Projekta ietvaros atbalstu vismaz vienu reizi saņēmuši 1126 skolēni, no tiem – 100 izglītojamiem palīdzība tiek nodrošināta arī šajā mācību gadā un 322 skolēniem – no 2019.gada.
Četru gadu laikā visvairāk papildu konsultācijas mācību priekšmetos un atbalstu mācību stundās saņēmuši skolēni no Oskara Kalpaka Liepājas 15. vidusskolas, Liepājas Liedaga vidusskolas, Liepājas 8. vidusskolas un Liepājas Raiņa 6. vidusskolas.