Otrdiena, 21. maijs Ingmārs, Ernestīne, Akvelīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Liepājas pludmalē šogad arī “Pop-Up” bārs

Liepājas pludmalē šogad arī “Pop-Up” bārs
Foto: Publicitātes
11.07.2014 14:59

Anete Jaunzeme

Atslēgvārdi

Liepājā, pie glābšanas stacijas pludmalē
esošā īpatnējās formas un izskata telts, kas pēdējās dienās radījusi interesi
iedzīvotājos un pilsētas viesos, ir “Ego Club” projekts “Pop-up” kokteiļbārs.
Pēdējā laikā šī ir bāru un restorānu industrijā stilīga lieta, kas ir
izplatījusies visā pasaulē. “Pop-up” bāri ir pēdējo gadu trends t.i. neordinārās vietās, neordinārā izskatā īslaicīgi
parādās bāri vai restorāni, portālam skaidroja “Ego Club”, “Cukurfabrik`” un “Ego Pop-up” īpašnieks Ģirts Cēlājs.

Šobrīd šim “Ego Pop-up” projektam ir
divi lokācijas virzieni. Viens no tiem: Rīga – Valmiera – Daugavpils rudens
sezonā, taču otrs: ziemas periodā Francijas alpos. “Mēs šo bāru pārvietojam,
kur un kā gribam, vienlaicīgi ņemot līdzi Liepājas vārdu – esam radījuši viņu
šeit un tādu arī ņemsim līdzi,” skaidro Ģirts Cēlājs.

“Ego Pop-up” kokteiļbāra dizaina autors
ir āra objektu mākslinieks Reinis Kuncītis. “Kopā ar šo cilvēku mēs izstrādājām
dizainu. Iepirkām detaļas no dažādām vietām, un pati konstrukcija ir praktiski
uz vietas Liepājā ražota,” skaidro Ģ. Cēlājs, “pluss šim “Pop-up” kokteiļbāram
ir tāds, ka tas ir maksimāli pietuvināts Liepājai, Liepājas laika apstākļiem un
pludmalei, jo šī bāra sfēra ir aerodinamiska, tāpēc spēcīgāks vējš tai nekaitēs
atšķirībā no citām konstrukcijām, piemēram, standarta teltīm.” Telts caurspīdīgais
apvalks ir speciāla gumijas apdare, kas ir izturīga pret dažādiem laika
apstākļiem. “Tas, ko mēs vēlamies piedāvāt cilvēkiem – kad ir vējš, lietus, vai
vētra jūrā, cilvēki pavisam mierīgi var apsēsties un iemalkot kokteili, vērojot
bangojošu jūru,” stāsta Ģ. Cēlājs.

“Ego Pop-up” ikvienam piedāvās
atspirdzinošus dzērienus, kokteiļus, dažādus smūtijus, aukstas kafijas,
eksotiskus kokteiļus, kā arī vienlaicīgi būs iespēja skatīties futbola
finālspēli. “Protams, varēs arī ne pie tik skaļas mūzikas izklaidēties, taču uz
to nav uzsvars,” pauž Ģ. Cēlājs, “kopumā šo projektu mēs prezentējam kā
kokteiļu bāra kiosku. Iedomājaties, ka ir avīžu kiosks pilsētas centrā, bet ir
arī kokteiļu kiosks!”

“Ego Pop-up” strādās visu diennakti,
kamēr būs aktivitāte pludmalē. “Visticamāk, ka īpaši karstā laikā pa dienu no pulksten
13:00 – 16:00 mums būs siesta, jo pie
+31 grāda normāli tur neviens nevar pastrādāt,” skaidro Ģ. Cēlājs.

Atvēršanas mirklis vēl nav izziņots,
taču tas notikšot tuvākajās dienās. Tā arī būšot tāda īpaša “Pop-up” parādīšanas – negaidīta. 

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz