“Nakts skolā” iepazīstas ar dažādām profesijām
liepajniekiem.lv
Ceturtdien, 7. martā, Oskara Kalpaka Liepājas 15. vidusskolā norisinājās jau par tradīciju kļuvušais mācību pasākums 9.-10. klašu skolēniem “Nakts skola”. Šoreiz pasākumu organizēja 12.klases skolēni un viņu klases audzinātāja Līga Vipule.
Šī gada pasākuma tēma bija “Sprīdītis laimes meklējumos”, uzsverot Annas Brigaderes pasaku lugā “Sprīdītis” paustās atziņas un vērtības, skolēni iepazinās ar dažādām profesijām un to specifiku.
Liepājas pilsētas Domes priekšsēdētājs Jānis Vilnītis, kurš ir “Nakts skolas” skolotājs, jau kopš pasākuma pirmsākumiem, savā vēstījumā jauniešiem novēlēja drosmi uzņemties atbildību un sasniegt augstus mērķus. Savukārt Liepājas pilsētas Domes deputāts Vilnis Vitkovskis skolēnus motivēja iegūt drosmi pārvarēt bailes, uzsverot, ka pat šķietami nesasniedzami uzdevumi var tikt paveikti, ja vien cilvēks nebaidās no izaicinājumiem.
Saeimas deputāti Dace Bluķe un Mārtiņš Bondars savā nodarbībā atzina, ka patiesās cilvēka vērtības ir zināšanas, prasmes un cilvēki.
Oskara Kalpaka Liepājas 15.vidusskolas absolvents un Rīgas Stradiņa universitātes medicīnas fakultātes 5.kursa students Rihards Pēteris Ročāns, dalījās ar jauniešiem savā studiju pieredzē, kā arī akcentēja nepieciešamību rūpēties par savu veselību.
Solvita Zinģīte iepazīstināja skolēnus ar uzņēmēja profesiju uzsverot neatlaidības un gribas nozīmi.
Liepājas “Jauniešu mājas” pārstāvji Līva Kupfere, Inga Laugale, Sanda Standzeniece, Anna Vītoliņa, Laura Grundmane, Arta Šenkevica un Norberts Visvaldis Šēlis dalījās ar pieredzes stāstiem un informēja skolēnus par daudzveidīgām iespējām gan Latvijā, gan ārvalstīs.
Pasākuma viesis bija arī LTV1 raidījuma “Vēstures skolotājs” vadītājs Edgars Bērziņš, kurš atzina, ka trīs gadi vidusskolā ir pietiekoši ilgs laiks, lai sagatavotu konkurētspējīgu izejas biļeti.
Pasākumā piedalījās arī Rīgas Tehniskās Universitātes Liepājas filiāles, kā arī Zemessardzes pārstāvji.
“Nakts skolas” skolēni bija patiesi gandarīti par pasākuma pozitīvo atmosfēru un pasniedzēju nepiespiesto attieksmi, kas ļāva veidot kvalitatīvas diskusijas.