Skolēni var veidot reklāmas konkursam “Cita Holivuda”
Ar saukli “Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!” biznesa izglītības biedrība “Junior Achievement – Young Enterprise Latvija” (JAL) un Swedbank izsludina radošo reklāmu konkursu 5.-12. klašu skolēniem “Cita Holivuda”, informē JAL mārketinga vadītājs Jānis Grandāns.
16.novembrī, pl.10:30 kinoteātrī “Multikino” (Mūkusalas ielā 72) notiks konkursa atklāšana, kā arī seminārs par reklāmas veidošanu.
Tā mērķis ir sniegt zināšanas un prasmes par to, kā tiek veidotas dažāda veida reklāmas atšķirīgiem uzņēmumiem un auditorijām, kāda ir radošuma un satura nozīme.
Konkursa atklāšanā un seminārā skolēniem būs iespēja uzdot sev interesējošos jautājumus reklāmas un mārketinga ekspertiem – Fionam Dobbinam (Fionn Dobbin, Rīgas Ekonomikas augstskola; projekts “Mammu”), Artūram Mednim (Inspired Digital) un Innai Bērziņai (Swedbank).
Ikviens skolēns līdz 14. novembrim aicināts pieteikties semināram inteneta vietnē ej.uz/chseminars. Ar radošo reklāmu konkursa uzdevumiem, kā arī semināra programmu varēs iepazīties mājas lapās smu.lv un draugiem.lv/smu.
JAL izpilddirektors, Jānis Krievāns: “Ieguvējs no reklāmas konkursa ir ikviens. Dalība projektā dod lielisku iespēju iejusties reklāmas veidotāja lomā, veicināt praktiskās iemaņas reklāmas veidošanā, kā arī attīstīt radošo domāšanu”.
Swedbank Mārketinga daļas vadītāja Inna Bērziņa: “Reklāma ir labi izstāstīta patiesība. Savukārt, lai labi izstāstītu patiesību, vajadzīgs ne tikai radošums un talants, bet arī zināšanas un metodes. Reklāma mākslas un zinātnes apvienojums, un konkursa atklāšanas seminārā centīsimies sniegt tajā ieskatu”.
Jaunieši varēs veidot reklāmas ne tikai saviem Skolēnu mācību uzņēmumiem. Uzdevumus konkursantiem dos arī kompānijas Latvijas Valsts meži, Coca-Cola HBC Latvia, Multikino, Tieto Latvia un Eiropas Hitu radio.
Labāko darbu autoru apbalvošana notiks “Jauno uzņēmēju dienās” 2012. gada 20. aprīlī izstādes “Ražots Baltijā” ietvaros.