Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Otrdiena, 22. maijs

+14°C
Vējš: A 4.5 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Emīlija

Visvairāk pirkts "ripojošais" akmens

Atslēgvārdi cacao | ērglis andris

Lielākais latviešu mūzikas lejupielāžu portāls www.doremi.lv apkopojis pērn visvairāk pirkto latviešu dziesmu topu. Tas ir pirmais saraksts Latvijā, kas veidots, balstoties tikai uz pārdošanas datiem – tie jau daudzas desmitgades ir noteicošais dziesmu popularitātes kritērijs pasaules mūzikas tirgū, jo atspoguļo pieprasījumu neatkarīgi no dziesmu stilistiskas, radiostaciju formātiem un citiem ierobežojošiem faktoriem. Topā pirmo vietu ieņem pērnā gada lielais atklājums – Andris Ērglis ar grupu "Cacao" un hitu "Ripoja akmens".

Otrā ir "Tumsas" un Ellas kopā izpildītā dziesma "Satīties, sapīties" no TV seriāla "Neprāta cena", bet trešā – TV šova "Dziedi ar zvaigzni" uzvarētāju Jāņa Vintera un Lienes Šomases dziedātā "Freestyle ("Dzelzgriezējs"). Interesanti, ka pirmajā desmitniekā pavisam iekļuvušas trīs šovā "Dziedi ar zvaigzni" skanējušās dziesmas.

Uzņēmuma "Platforma Records" direktors Rimants Liepiņš saka: "Domāju, šis tops diezgan precīzi atspoguļo reālo pagājušā gada situāciju Latvijas popmūzikā un vērtējams arī kā mūziķu popularitātes reitings. Topā novērojama arī TV ietekme – "Dziedi ar zvaigzni", "Cīņas klubs", "Neprāta cena" un "Eirovīzija". Tuvojoties "Latvijas Muzikālās līgas" superfinālam, esmu priecīgs šī topa augšgalā redzēt daudzus "Cīņas kluba" dalībniekus un uzvarētājus  – Andri Ērgli, Jāni Stībeli, Ainaru Virgu, Donu, "R.A.P." un Igo, "Astro'n'out", "Gain Fast" un citus. Varu teikt, ka viņi pērn izcīnījuši dubultuzvaru."

"Tops atspoguļo gada aktualitātes, sākot ar Andra Ērgļa un grupas "Cacao" straujo parādīšanos un beidzot ar šova "Dziedi ar zvaigzni" panākumiem. Uzkrītoša ir televīziju šovu ietekme uz pircēju gaumi. Apsveicami ir tas, ka beidzot Latvijā, tāpat kā attīstītās Eiropas valstīs, ir savs singlu tops. Līdz šim situācijās, kad mūsu ārzemju partneri interesējās par atsevišķu dziesmu komerciālajiem panākumiem, mēs neko nevarējām atbildēt, jo mūsu rīcībā bija tikai albumu pārdošanas rezultāti. Ļoti gribētu cerēt, ka nākamā gada laikā Latvijas Mūzikas producentu apvienībai izdosies noteikt vienotus kritērijus, lai būtu iespējams nominēt digitālās pārdošanas veiksminiekus un noteikt zelta un platīna statusu Latvijā gan singliem, gan albumiem. Tiem varētu piepulcēties arī mobilā izklaide, kas arī ir mūzikas patērētāji," portālam doremi.lv sacījusi firmas "Mikrofona ieraksti" valdes priekšsēdētāja Elita Mīlgrāve.

"Kurzemes Vārds"

  • Komentāri (0)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Aktīvā zona

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!