Otrdiena, 5. jūlijs Edīte, Esmeralda, Andžejs, Andžs
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Kā noformēt produktus veikala stendā?

Katrs produkts tāpat kā klients ir atšķirīgs, tāpēc ”Stora Enso Packaging” tic individuālu un oriģinālu POS materiālu efektivitātei tirdzniecības vietās. POS materiāli ir reklāmas veids, kur reklāmas materiāli tiek izvietoti tirdzniecības vietās un ko var izmantot efektīvā veidā, lai palielinātu produktu vai pakalpojumu pārdošanu. Šie reklāmas materiāli ir daudzveidīgi, tie var būt, piemēram, reklāmas stendi, baneri, produktu iepakojumi vai reklāmas plakāti. Tie ir radīti, lai piesaistītu produkta vai pakalpojuma mērķauditorijas uzmanību, rosinātu interesi un mudinātu izdarīt pirkumu.

Kā noformēt produktus veikala stendā?
Foto: Freepik.com/mrsiraphol
12.05.2022 11:01

Apmaksāta informācija

POS materiālu veidi un to priekšrocības:

  • Baneri – šim POS materiālu veidam ir vairāki novietošanas risinājumi tirdzniecības vietās. Tos var gan kārt veikala logos, gan iekārt pie durvīm, veikala ārpusē vai iekšpusē  netālu no reklamējamā produkta. Tos var veidot arī lielus un pamanāmus, tas ir atkarīgs no klienta iespējām un vajadzībām. Tas ir lēts un efektīvs reklāmas risinājums, lai piesaistītu uzmanību kādam produktam vai pakalpojumam. Līdzīgi baneriem ir plakāti, ko var novietot dažādās vietās veikalos, lai reklamētu zīmola produktu vai pakalpojumu. Šie POS materiāli ir mazāka izmēra kā baneri, bet ne mazāk efektīvi.
  • Produktu iepakojumi – iepakojums arī ir reklāmas materiāls, jo informē par produktu un prezentē zīmola identitāti. Iepakojums ir pirmā lieta, ko pamana pircējs, kad veikalu plauktos apskata dažādas preces. Produkta iepakojums varbūt nemainīgs vai arī to uz reklāmas kampaņām var mainīt, lai tas atbilstu pārējai kampaņas vizuālajai komunikācijai. Produkta iepakojumam ir nozīme, turklāt ne tikai dizaina ziņā, bet arī ilgtspējas jautājumu ziņā – arvien vairāk patērētāju pievērš uzmanību dabai draudzīgu produktu iegādei, un tas attiecas gan uz produktu un tā sastāvu, gan tā iepakojumu.
  • Reklāmas stendi – tie ir pēc īpaša dizaina veidoti kartona plaukti, kuros veikalā var novietot vienu vai vairākus zīmola produktus. Šie POS materiāli ir efektīvi, jo ne tikai piesaista uzmanību produktam, bet ar stenda palīdzību piešķir tam papildu pārdošanas vietu, kur izvietot produktus pircējiem sasniedzamā veidā. Pēc uzņēmuma vēlmēm un vajadzībām tos var veidot dažādos izmēros, formās, krāsās, ar uzdrukātiem tekstiem vai saukļiem, lai piesaistītu uzmanību un veidotu zīmola atpazīstamību.

3 ieteikumi produktu noformēšanai veikala stendā:

  • Izmantojiet krāsas – košs dizains un krāsas ir tas, kas piesaista uzmanību veikalā. Veikalu plaukti ir pilni ar dažādu zīmolu precēm un, novietotas viena otrai blakus, konkrēta zīmola preces var būt grūti pamanīt. Ja mērķis ir, piemēram, veidot atpazīstamību jaunam zīmola produktam, tad krāsu izmantošana reklāmas materiālos ir pareizā izvēle. Krāsās tērpts var būt gan produkta iepakojums, gan reklāmas stends, ja tāds ir paredzēts. Izmantojiet abus, lai piesaistītu uzmanību ar gaumīgiem, bet košiem dizainiem, kas prezentētu Jūsu preces;
  • Parūpējieties par kvalitāti – protams, produkta kvalitāte ir svarīga, bet tāpat svarīgs ir produkta iepakojums. Vai tas ir izturīgs, dabai draudzīgs? Meklējot risinājumus produkta iepakojumam, pievērsiet uzmanību tam, kā tas izskatīties veikalu plauktos un vai būs pircējus uzrunājošs un kvalitatīvs – atcerieties, ka produkta iepakojums var daudz pateikt par produkta kvalitāti un zīmolu. Ja kā reklāmas risinājumu esat izvēlējušies reklāmas stenda novietošanu veikalā, tad arī stendam ir jābūt perfekti veidotam. Tam ir jābūt gan kvalitatīvi nodrukātam, gan izturīgam, lai konkrētu laika posmu tas varētu veikalā atrasties.
  • Veidojiet vienotu zīmola identitāti – plānojot reklāmas materiālus, īpaši kampaņu risinājumus, atcerieties par vienota zīmola identitāti. Pat, ja tiek plānotas vairākas kampaņas dažādām auditorijām par dažādiem produktiem, identitāte ir nemainīga, un tas ietver logo, izmantotās krāsas, dizaina elementus, burtu salikumus reklāmas materiālos u.c.

POS materiāli ir daudzveidīgi gan pēc formas, gan materiāla, un tos var pielāgot uzņēmuma vajadzībām, lai sasniegtu mērķus. ”Stora Enso Packaging” veido kvalitatīvus un dabai draudzīgus reklāmas risinājumus – uzņēmums Baltijas valstīs darbojas jau kopš 1996. gada, šajā laikā gūstot neatsveramu pieredzi un zināšanas darbā ar klientiem no dažādām nozarēm.

Sazinieties ar ”Stora Enso Packaging”, lai vienotos par labāko iespējamo risinājumu jūsu uzņēmuma produktu reklamēšanai, izmantojot POS materiālus!

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz