Ceturtdiena, 18. aprīlis Laura, Jadviga
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Kā uzlabot mājaslapas pozīcijas internetā

Iespējams, daudzi uzņēmēji joprojām neapzinās, cik liela nozīme viņu panākumos ir mājaslapas vai e-veikala reitingiem internetā. It īpaši tagad, kad e-komercija pandēmijas ietekmē ir kļuvusi par stratēģisku elementu biznesa veiksmē. 

Kā uzlabot mājaslapas pozīcijas internetā
Foto: Publicitātes
06.07.2022 00:00

Apmaksāta informācija

Tas, cik pamanāma mājaslapa ir internetā, ietekmē vietnes apmeklētāju plūsmu. Mājaslapas reitings ietekmē arī visu mārketinga aktivitāšu efektivitāti un izmaksas. Būtu tikai loģiski, ja katrs uzņēmējs parūpētos, lai visi šie aspekti vietnē būtu sakārtoti atbilstoši labākajai praksei. Tas ir ilgtermiņa ieguldījums attīstībā, kas uzlabo daudzas biznesa pozīcijas. Kā uzlabot mājaslapu un veicināt tās reitingus?

SEO pakalpojumi mājaslapas optimizācijai

SEO pakalpojumi jeb mājaslapas optimizācija ir process, kas sevī iekļauj daudzus sarežģītus posmus, bet spēj sakārtot mājaslapu, lai tā varētu konkurēt uz TOP vietām organisko meklējumu rezultātu sarakstos. Ko tas īsti nozīmē un kāpēc tas ir svarīgi? 

Kad interneta lietotājs veic informācijas meklēšanu Google, pirmajās vietās rezultātu lapās parādās tie resursi, kuru mājaslapas ieguvušas augstākus reitingus. Google programmai ir algoritms, ar kura palīdzību tā nosaka katras lapas reitingu un pēc tam sakārto rezultātus. Šo reitingu veido dažādi komponenti – mājaslapas saturs, oriģinalitāte, vietnes uzbūve, atslēgvārdu īpatsvars un izvietojums dažādās lapas vietās utt.

Šis mehānisms ir sarežģīts un nav arī zināmi visi algoritma elementi, bet SEO speciālisti labi pārzina šo jomu un spēj atrast, kuras pozīcijas klienta mājaslapā ir tās, kas traucē labu reitingu iegūšanai. SEO pakalpojumi nesniedz ātrus rezultātus, vajadzīga pacietība un stratēģiska pieeja, bet tas atmaksājas ar ilgtermiņa ieguvumiem un stabilām pozīcijām organiskajos meklējumos.

Kādi ir ieguvumi no mājaslapas optimizācijas? 

  • Nonākšana organisko meklējumu TOP pozīcijās nozīmē to, ka vietni pamana daudz vairāk cilvēku. Kā interneta lietotāji darbojas Google meklētājā? Ieraksta atslēgvārdu un apskatās rezultātus, ko piedāvā pirmajā un varbūt otrajā lapā, bet tālāk skatās retais. Ja mājaslapai ir zems reitings, tad tā atrodas lapā, līdz kurai neviens pat nenokļūst. 
  • TOP pozīcijas nodrošina stabilu un regulāru lapas apmeklētāju plūsmu. Šie apmeklētāji ir ieinteresēti piedāvājumā, jo ir meklējuši konkrētu atslēgvārdu, kas ir saistīts ar mājaslapā piedāvātajiem pakalpojumiem. 
  • Atrašanās meklētājprogrammu augstākajās pozīcijās ļauj būt pieejamam un redzamam tajā brīdī, kad potenciālajam klientam tas ir vajadzīgs. Tāpēc SEO optimizācija ir loģisks un efektīvs solis, lai uzlabotu biznesa pozīcijas.

Pielāgošana labas pārdošanas praksei

Bieži vien izmantoto mārketinga komunikācijas kanālu un reklāmu efektivitāti samazina tas, ka mājaslapa ne tehniski, ne vizuāli neatbilst labas pārdošanas principiem. Reklāma var atvest klientu uz mājaslapu, bet nevar piespiest tajā palikt un veikt pirkumu. Veicot visaptverošu konversiju (CRO) un lietotāju pieredzes (UX) auditu, iespējams: 

  • uzzināt, kur vietne zaudē naudu;
  • labāk iepazīt savus klientus un viņu paradumus;
  • iegūt plānu, kā risināt svarīgākās vietnes problēmas. 

Audita dati parāda, vai lapai ir dizaina nepilnības, strukturālu problēmas, traucēkļi vai lieki elementi, acīmredzamas tehniskas un ātrdarbības problēmas un pats svarīgākais — vai teksta un vizuālie elementi atbilst patērētāju psiholoģijas un pārliecināšanas labākajām praksēm. Mājaslapas pielāgošana pārdošanai ir veids, kā gan palielināt mārketinga efektivitāti, gan palielināt pirkumu skaitu mājaslapā, jo tiek novērstas nepilnības, kas līdz šim traucējušas vietnes lietotājiem veikt vēlamās darbības.

Ikdienas darba pieredze un zināšanas par jomas aktualitātēm mārketinga ekspertiem radījušas izpratni, kādi mājaslapas vizuālie risinājumi uzrunā apmeklētājus, kuras sadaļas vietnē ir kritiski svarīgas, kam jāpievērš uzmanība, lai panāktu, ka apmeklētājs ne tikai apskata piedāvājumu, bet arī veiksmīgi nonāk līdz preču ievietošanai grozā un pasūtīšanai. Tā kā šis pielāgošanas un uzlabošanas process var aizņemt ilgāku laiku, labāk ir to uzsākt nekavējoties, lai ātrāk sasniegtu uzņēmuma biznesa mērķus.

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi gan vietējā, gan eksporta tirgos. Ik dienu aģentūras pieredzējušie eksperti veic SEO optimizāciju, realizē reklāmas kampaņas Google meklētājā un sociālajos tīklos. iMarketings.lv ekspertu pieredze un zināšanas vienmēr strādā klientu biznesa labā, tāpēc aģentūra ir stratēģisks partneris, kam uzticēt mājaslapas vai interneta veikala SEO optimizāciju un pielāgošanu labai pārdošanas praksei, sasniedzot izvirzītos digitālā mārketinga mērķus.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz