Ceturtdiena, 29. oktobris Laimis, Laimonis, Elva, Elvijs, Elvis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Nemierā ar ielu remontdarbiem

Nemierā ar ielu remontdarbiem
17.05.2007 22:00

0

Atslēgvārdi

Rok, kaļ, asfaltē un pielāpa

Iestājoties siltākam laikam, mūsu pilsētā sākti vērienīgi ielu remontdarbi – rok, kaļ, asfaltē un pielāpa vai ik uz soļa. Autobraucēji saprot, ka viss, kas notiek, notiek uz labu – pašu ērtībām nākotnē vien jāpacieš tagadējās neērtības. Taču viņi nav apmierināti ar to, kā remontdarbi notiek – gliemeža tempā, kādā rit darbi, un ar paveiktā kvalitāti.

Redakcijai nemitīgi zvana lasītāji, lai paustu sašutumu par ielu remontdarbiem tajā vai citā pilsētas vietā. Pēc rakšanas darbiem Ganību ielā, kad šajā tranzīta maģistrālē izveidojās teju vai desmit padziļinājumu, kas bojāja automašīnas, ne viens vien braucējs zvanīja un taujāja: “Kad beidzot likvidēs tos guļošos policistus Ganību ielā? Ātrāk par 10 kilometriem stundā pa šo ielu braukt nav iespējams, lauž mašīnas. Un sastrēgumi ir visas ielas garumā.” Daļēja taisnība sašutušajiem bija – vai tiešām ir tik grūti saskaņot darbus, ka starp rakšanu un ielas frēzēšanu, kas nu paveikta, jāpaiet vairākām nedēļām?        

Šoferi ir neapmierināti arī par sistēmu, kādā notiek tā saucamā bedrīšu lāpīšana. “Izfrēzē teju vai pusi pilsētas ielu, un tikai pēc pāris nedēļām sāk bedrīšu lāpīšanu. Kāpēc nevar kā pie cilvēkiem – vispirms sakārtot vienu vietu, lai tad ķertos klāt nākamajai?” retoriski jautā autobraucējs Vitālijs.

Atsevišķs stāsts ir arī par paveiktā kvalitāti. Pilsētā vairākās ielās, kur tikai šopavasar paveikti remontdarbi, jau atkal ir bīstamas vietas. Viena no tām ir Nākotnes ielā, par ko “Kurzemes Vārds” jau vairākkārt rakstījis. Vairāk nekā pirms mēneša blakus kanalizācijas akai tieši brauktuves vidū iebruka asfalts un izveidojās bīstama bedre, apdraudot satiksmes dalībniekus. Pagāja diezgan daudz laika, līdz bedre tika aiztaisīta, taču drīz vien netālu no pirmās izveidojās nākamā bedre kanalizācijas akas otrā pusē.

Kāds autovadītājs, kurš dzīvo šajā ielā un katru dienu brauc garām šai vietai, ir pagalam nikns, jo remontstrādnieki bīstamajā ielas posmā aizlāpījuši mazās bedrītes, bet par prāvo caurumu brauktuvē nav likušies ne zinis. Pie bedres gan novietota brīdinājuma zīme, taču šoferis zina teikt, ka apkārtnes bērni to pārvieto, tādējādi maldinot braucējus.

Līdzīga situācija ir arī Kalvenes un K.Ukstiņa ielā. Kalvenes ielā tika aiztaisīta pērnruden radusies bedre, taču ielāpa mūžs bija īss – blakus kanalizācijas akai atkal ir caurums, bet pat brīdinājuma zīmes šajā vietā nav. Arī K.Ukstiņa ielā situācija ir bēdīga. Nesen aizlāpītajā vietā asfalta segums ir ieliecies un drīz iebruks. Par laimi, izvietotā brīdinājuma zīme ļauj braucējiem izvairīties no spēkratu sabojāšanas.

CSDD Liepājas rajona nodaļas priekšnieka vietnieks Arnis Jekste attaisno remontētājus gadījumos, ja zem brauktuves iet pušu ūdensvads, tādējādi izskalojot grunti un liekot ielas segumam iebrukt. Un tomēr viņš atzīst: diemžēl izskatās, ka institūcijas nesadarbojas – neziņo cita citai par plāniem un notiekošo. Un tādējādi notiek cīņa ar sekām, nevis tiek meklēti cēloņi un novērsti. Piemēram, veicot ielu frēzēšanu.

“Process notiek nesolīdi. Safrēzē un tad vairāk nekā nedēļu tur, ļaujot bedrēm pielīt. Vai tiešām nevarētu darbus plānot, darīt pakāpeniski? Protams, remontdarbi ielās ir vajadzīgi, viss notiek pašu autobraucēju ērtību labā, taču ikdienu tie noteikti sarežģī. Turklāt pašlaik, kad automobiļi aprīkoti ar vasaras riepām, ilgstoša braukšana pa nekvalitatīvu segumu bojā spēkratus,” saka A.Jekste. Viņš pieļauj, ka sabojāto mašīnu dēļ daudz darba būs apdrošinātājiem.

Rok, kam ir lāpsta

Rakšanas darbus pilsētas ielās var veikt, ja Būvvaldē ir saņemta rakšanas atļauja (ir gadījumi, kad rok arī nelegāli, bez saskaņotiem dokumentiem). Un visbiežāk, noņemot asfaltu, rokot tranšejas, ieguldot komunikācijas, ielās darbojas ne jau, kā daudzi uzskata, Komunālā pārvalde, bet gan apakšzemes komunikāciju turētāji. Iedzīvotāju zināšanai – Liepājas ielu ikdienas uzturēšanu, arī bedrīšu remontu, pamatojoties uz noslēgtajiem līgumiem, veic divi uzņēmumi, kuriem ir remontdarbiem atbilstošā tehnika. Visā Jaunliepājas pusē, Karostā tas ir uzņēmums “Ceļu, tiltu būvnieks”, Vecliepājas pusē – “Aizputes ceļinieks”. Ja iedzīvotājiem ir pretenzijas par veikto darbu, tad tās var izteikt, arī zvanot uz konkrēto uzņēmumu. Turklāt, lāpot bedrītes, līgums paredz, ka darbs katrā objektā jāpabeidz dienas laikā, proti, uz nākamo dienu nedrīkst atstāt neaizpildītas bedrītes. Nevis vienu dienu bedres vietu nofrēzē un tikai nākamajā vai pēc vairākām dienām klāj asfaltu.

Komunālā pārvalde kā pašvaldības uzņēmums veic pasūtītāja un arī būvuzraudzības funkcijas, kā arī kopā ar projektētājiem izstrādā projektu dokumentāciju. Komunālā pārvalde izsludina konkursus un slēdz līgumus ar uzņēmējiem. Turklāt katrā noslēgtajā līgumā, piemēram, atbilstoši Liepājas asfaltbetona ielu rekonstrukcijas trīs gadu programmai tiek precīzi viss uzrakstīts: kas tieši jādara, darbu sākšanas un beigšanas laiks, garantijas, sankcijas nekvalitatīvi veikta darba gadījumā utt.

Komunālās pārvaldes ceļu nozares vadītājs Ēriks Niedols saka: “Var jautāt, kādēļ vienmēr viss nenotiek tā, kā pasūtītājs un darbu izpildītājs vienojušies līgumā? Viens no aspektiem, manuprāt, ir tas, ka uzņēmēji savu jaudu dēļ vienkārši netiek galā ar darbu apjomu, jo noslēgto līgumu, objektu ir daudz arī ārpus Liepājas. Un tad vienkāršāk ir samaksāt sankcijās paredzēto summu un darbu objektā padarīt tad, kad rodas iespēja.”

Jāgaida, kad iela nosēdīsies

Ne viens vien liepājnieks, autobraucējs ir nesapratnē, kādēļ ielā, kur nesen uzklāts asfalts, ātri vien rodas iesēdumi, jo asfalts iegrimst. Taču tas jau ir aizmirsts, ka pirms asfalta uzklāšanas šajā vietā notika zemes darbi, proti, kāds no uzņēmumiem izraka tranšejas, mainīja, remontēja savas apakšzemes komunikācijas. Pēc tam tranšejas aizbēra un ielas posmu noasfaltēja. Taču tādēļ, ka izrakto tranšeju vietā grunts netika pietiekami noblietēta, sākoties transporta kustībai, asfalts deformējās.

Tieši tādēļ pašlaik visai nepievilcīgs izskatās un autobraucējiem grūti izbraucams viens Ganību ielas posms, kura virskārta nofrēzēta. Ne tikai šā raksta sākumā pieminētais zvanītājs ar šo situāciju neapmierināts un nesaprot notiekošo. Vērts atcerēties, ka šajā vietā uzņēmums “Liepājas ūdens” šopavasar izraka tranšejas, lai remontētu savu kolektoru un veiktu ūdensvada pieslēgumus mājām. Tad tranšejas aizbēra un uzlika pagaidu asfalta kārtu. Tagad asfalts nofrēzēts un sāk uzklāt izlīdzinošo kārtu.

Kā teica Ē.Niedols, jaunā virskārta netiks klāta ātrāk kā pēc divām, trim nedēļām. Kādēļ? Tādēļ, lai tas materiāls, ar kuru tika aizbērtas tranšejas, kārtīgi nosēstos, jo, ja to darīs tagad, jaunajā asfaltā ātri var izveidoties iesēdumi, rievas. Vai vietās, kur aizber tranšejas, var grunti noblietēt tik pietiekami, lai asfaltu klātu tūlīt? Var, ja ir vēlēšanās, kvalificēts darbaspēks, atbilstoša tehnika un naudas līdzekļi. Kā labu piemēru šajā ziņā Ē.Niedols minēja Ventspils un Pulvera ielas krustojumu.

Caurumi pie kanalizācijas akām

Jā, var saprast iedzīvotāju izbrīnu, ka uz ielas, kur segumā izveidojies gan bīstams caurums pie apakšzemes komunikāciju akas vāka, gan vairākas bedrītes, tiekot aiztaisītas bedres, bet bīstamākajā vietā nekas tūlīt nenotiek. Tur pieliek tikai brīdinājuma zīmi, kas stāv nedēļām ilgi. Nenotiek, jo lielais caurums(-i) rodas apakšzemes komunikāciju avārijas dēļ, kad, piemēram, ūdens no plīsušajām caurulēm izskalo grunti un iebrūk asfalts. Šādas avārijas novēršanai komunikāciju turētājam vajadzīgs laiks, līdzekļi, cilvēkresursi utt., ja vēl ņem vērā, ka ļoti daudzviet “Liepājas ūdenim” piederošā zemzemes saimniecība ir nolietojusies un diezgan kritiskā situācijā, avārijas, kuru sekas redzamas ielās, nav retums.

Tieši tādēļ, ar pašvaldības atbalstu sākot vērienīgus ielu remontu projektus, visi apakšzemes komunikāciju turētāji (ūdens, kanalizācija, gāze, elektrība, telekomunikācijas, siltumtrases u.c.) tiek brīdināti un aicināti konkrētajā ielas posmā pirms remonta vai rekonstrukcijas veikt savas saimniecības remontu, ja tas nepieciešams. Jo noteikumi paredz, ka piecus gadus šajā vietā asfalta segumu nedrīkst kustināt. Bet, ja būs kāda zem zemes atrodošas komunikācijas avārija, vai to nedarīs? Darīs, protams. Un darīs tas, kuram pieder konkrētā avarējusī komunikācija. Ja tās visā pilsētā būtu perfektā kārtībā, protams, pie nesen uzliktā asfalta nekur nebūtu jāķeras klāt. Vispirms jānovērš ielas seguma bojājuma cēlonis un tikai pēc tam jāatjauno segums.

Vēl jāņem vērā, ka ielas tiek remontētas dažādi – sākot tikai ar vecās asfalta kārtas nofrēzēšanu un jaunās uzklāšanu, līdz rekonstrukcijai.

Nav nemaz tik vienkārši

Lai kādā ielas posmā uzsāktu rakšanas darbus, to veicējam ir jāsaņem atļauja no Būvvaldes un arī plānotie darbi jāsaskaņo ar visiem citiem apakšzemes komunikāciju turētājiem. Par padarīto atbild darbu izpildītājs, un rakšanas atļaujā ir minēts, kas būs tas uzņēmums, kas liks asfaltu. Vai darbs padarīts kvalitatīvi un visām normām atbilstoši, kontrolē Būvvaldes Būvinspekcijas speciālisti.

Tām ielām, kas tiek remontētas atbilstoši Liepājas asfaltbetona ielu remonta un rekonstrukcijas trīs gadu programmai, starp pasūtītāju un darbu veicēju līgumā ir paredzēts garantijas remonts, ja rodas tāda nepieciešamība. Garantijas laiks var būt no 2 līdz 4 gadiem un pat garāks. Vai ir veikti garantijas remontdarbi jau remontētajās ielās? Ir. Piemēram, Kuršu laukumā, Cukura ielā u.c.

Nobeigums

Pilsēta ir kā dzīvs organisms, un ielas – tās visvairāk izmantotā daļa. Viss tur notiekošais mums acu priekšā ir katru dienu, un labi pamanāmas kā nebūšanas, tā kārtība un ērtības. Šis raksts ir tikai daļa no tā lielā temata, kas saucas – “remonts ielās”. Un savs viedoklis noteikti būtu gan pašiem darbu izpildītājiem – būvniekiem, gan uzņēmumiem, apakšzemes komunikāciju turētājiem: kādēļ ir tā, kā ir šodien, un nav labāk. Labāk var būt, protams, bet, runājot par paveiktajiem, notiekošajiem remontdarbiem, iedzīvotājiem būtu jāpaļaujas un vairums arī paļaujas, ka darbu dara profesionāļi. Bet, ko tur noliegt, ja kaut kas nepatīk un ir nesaprotams, ir tik kārdinoši, vienkārši un ērti kritizēt otra darbu. Vienalga, vai tas būtu ārsts, tiesnesis, skolotājs, vai ielu remontā iesaistītais pasūtītājs vai izpildītājs. Katram savs darbs jādara pēc labākās sirdsapziņas, bet vai katrs var apgalvot, ka tas vienmēr tieši tā arī notiek?

Ita Cērmane,
Daiga Lutere,
“Kurzemes Vārds”

Ielāpa mūžs Kalvenes ielā bija īss – blakus kanalizācijas akai atkal ir caurums. Turklāt šajā vietā nav pat brīdinājuma zīmes.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz