Vai zini lielāko kļūdu, ko pieļauj bizness e-komercijā?
Mūsdienās nevienu vairs nepārsteigsi ar uzņēmējdarbību internetā, taču e-komercija vēl joprojām ir apvīta ar daudziem mītiem. Viens no tiem ir uzskats, ka interneta veikals vai mājaslapa-uzņēmuma vizītkarte nevar sacensties ar nozares lielākajiem spēlētajiem un tai nav nepieciešama SEO optimizācija.
Apmaksāta informācija
Patiesībā viss ir tieši pretēji – gudra mājaslapu optimizācija var palīdzēt uzņēmumam gūt virsroku sīvajā tiešsaistes konkurencē. Uzzini šajā rakstā, kāpēc e-komercijā nevar iztikt bez SEO, un kur vērsties pēc kvalitatīva SEO atbalsta!
SEO atved klientus
E-komercijā nozīme ir ne tikai mājaslapas apmeklētāju skaitam, bet arī tam, kādā veidā cilvēki nonāk uz konkrēto lapu. Ieskaties savas mājaslapas datu analītikā – visdrīzāk, ievērojama apmeklētāju daļa atrod lapu organiskā ceļā – ar interneta meklētāja palīdzību. Tas ir vienkāršākais un ekonomiskākais veids, kā piesaistīt apmeklētājus un uzlabot zīmola atpazīstamību, un tieši SEO optimizācija palīdz uzņēmumam nonākt Google augstākajās pozīcijās.
Ja tomēr šaubies par SEO nepieciešamību, paskaties uz šo jautājumu no klienta skatupunkta – cik bieži Tu pats meklē informāciju Google otrajā, trešajā, ceturtajā lapā? Ja Tu neej tālāk par pirmo lapu, tieši tāpat dara arī Tavi potenciāli klienti. Ignorējot SEO iespējas, vari viegli palaist garām lieliskas peļņas perspektīvas un ilgtermiņā zaudēt digitāli attapīgiem konkurentiem.
SEO izmaksā mazāk nekā reklāmas
Reklāmas ir dārgs prieks, taču bez reklāmām nevar izdzīvot neviens uzņēmums. Vai arī tomēr var? Lai gan SEO optimizācija nevar pilnībā aizvietot reklāmu internetā, sociālajos tīklos un medijos, tieši SEO palīdz iegūt vairāk mājaslapas apmeklētāju, kas vēlāk var kļūt arī par pircējiem. Ja uzņēmuma reklāmu budžeti ir ierobežoti, ar SEO iespējams sasniegt pat vairāk nekā ar pāris reklāmas kampaņām.
Vērts atzīmēt, ka SEO optimizācija spēj paveikt to, kas ne vienmēr ir pa spēkam dārgām reklāmām – iegūt apmeklētāju uzticēšanos. Labākā pakalpojuma vai preces rekomendācija ir uzņēmuma organiska pozīcija pirmajā Google lapā, jo tieši tur atrodas nozares līderi. Vēlies būt starp tiem? To iespējams sasniegt, integrējot labākās SEO prakses mārketinga aktivitātēs un izstrādājot vienotu pieeju satura radīšanai, reklāmai un mājaslapas optimizācijai.
SEO ir ilgtermiņa risinājums
SEO ieguvumi vislabāk ir redzami ilgtermiņā – un, atšķirībā no maksas reklāmas kampaņām, SEO priekšrocības nebeidzas brīdī, kas izsīkst reklāmas budžets. Optimizēta mājaslapa turpinās piesaistīt apmeklētājus, un mājaslapas pozīcija interneta meklētāja turpinās uzlaboties, palielinot uzņēmuma konkurētspēju.
Protams, tas nenozīmē, ka SEO darbus pietiek veikt vienu reizi – gluži otrādi, šajā nozarē uzlabojumi un jauninājumi ir nepieciešami regulāri. Taču, ja ārējo apstākļu dēļ būsi spiests uzlikt kādus projektus uz pauzes, uzaudzēto SEO vērtību nezaudēsi gandrīz nemaz. Pēc kāda laika atgriežoties pie SEO optimizācijas, varēsi balstīties uz sasniegtiem panākumiem, jo SEO sākas no nulles tikai pirmajā optimizācijas reizē – visi nākamie uzlabojumi uzslāņosies uz stabilas pamatnes, ko sagatavos SEO speciālisti.
Neatliec SEO optimizāciju – iegūsti priekšrocību
SEO optimizācija nav vienas dienas vai pat viena mēneša darbs – ja vien Tev pa rokai nav augsti kvalificēts un citos darbos nenoslogots SEO speciālists, pēc mājaslapas optimizācijas vislabāk vērsties digitālā mārketinga aģentūrā. Profesionālie SEO mārketinga pakalpojumi iekļauj tehnisko izpēti, praktisko risinājumu sagatavošanu, ieviešanu, kā arī rezultātu izmērīšanu un analīzi.
Labākajam rezultātam izvēlies aģentūru, kas ņem SEO nopietni – sazinies ar Infinitum.agency, vienu no vadošajiem reklāmas uznēmumiem Latvijā, un uzzini, kā izmantot SEO optimizāciju e-komercijā!