Liepājas Sociālais dienests aicina piedalīties aptaujā par klientu apmierinātību
Liepājas Sociālais dienests no 20. februāra līdz 15. martam aicina iedzīvotājus, kuri vērsušies Sociālajā dienestā pēc palīdzības, piedalīties klientu apmierinātības aptaujā, lai efektīvi novērtētu un arī pilnveidotu Sociālā dienesta darbu.
liepajniekiem.lv
Šāda aptauja par Liepājas Sociālā dienesta darba kvalitāti, sociālo pakalpojumu pieejamību un pietiekamību turpmāk tiks veikta katru gadu, lai uzklausītu iedzīvotāju priekšlikumus un savstarpējā sadarbība veidotos cieņpilna un pretimnākoša, informē Sociālā dienesta sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Jākobsone.
Aptauja aizpildāma vairākos veidos: Liepājas Sociālā dienesta feisbuka kontā, kā arī autorizējoties personīgi Liepājas pašvaldības mājaslapā.
Klientiem, kuri nelieto internetu, aptaujas anketa pieejama arī papīra formātā Sociālā dienesta klientu apkalpošanas centrā, sociālās dzīvojamās mājās, pensionāru dienas centros un citās institūcijās.
Aptauja būs pieejama arī pašvaldības informatīvā izdevuma “Katram liepājniekam” marta numurā, kuru ikviens varēs izgriezt, aizpildīt un atnest uz Sociālo dienestu.
Aptauja ir anonīma, izņemot liepaja.lv, kur iespējams autorizēties ar internetbanku vai e-parakstu.
Iegūtie dati tiks izmantoti tikai pētnieciskiem nolūkiem, lai uzlabotu Sociālā dienesta darba kvalitāti un pilnveidotu darba organizāciju.
Lai pilnveidotu un uzlabotu Sociālā dienesta darbu, paralēli tiek veikta arī aptauja par dienesta darbinieku labbūtību, noskaidrojot, kādus uzlabojumus būtu nepieciešams veikt darba organizācijā, lai darbinieki un klienti būtu vērsti uz abpusēji ieinteresētu sadarbību.