“Maxima”: Arī šogad iedzīvotāji iepērkas ļoti apdomīgi
Šī gada tendencēs redzam, ka vēl joprojām iepirkšanās norit ļoti apdomīgi, saglabājot paradumus, kas izveidojušies ekonomiski sarežģītākā laikā, aģentūrai LETA komentēja SIA “Maxima Latvija” korporatīvo attiecību direktors Jānis Beseris.
LETA
Apskatot pieprasījuma izmaiņas dažādu kategoriju precēm, novērojams, ka lielu lomu šajos datos spēlē sezonalitāte.
“Apskatot datus gada griezumā un salīdzinot iepriekšējā gada trešo ceturksni un šī gada trešo ceturksni, redzam, ka pieprasījums visbūtiskāk audzis tieši piena kategorijai,” atklāja Beseris, piebilstot, ka piena kategorijas kāpumu veicinājusi arī kompānijas īstenotā iniciatīva “Latvijas pienam būs būt!”.
Tāpat tirdzniecības tīklā novērots, ka klienti labprāt iegādājas akcijas preces, – to pieprasījums ir audzis salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
Šos datus savukārt ietekmē būtiski uzņēmuma ieguldījumi dažādu ilgtermiņa iniciatīvu un kampaņu plānošanā, kā arī iknedēļas akciju piedāvājumos, skaidroja Beseris.
“Maxima Latvija” pagājušajā gadā strādāja ar 974,643 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,5% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 3,2% – līdz 30,574 miljoniem eiro.