“NPK Expert” plāno iekarot ASV tirgus
liepajniekiem.lv
Minerālmēslojuma ražotājs “NPK Expert” sadarbībā ar amerikāņu izgudrotāju Alanu Amronu (Alan Amron) radījuši izgudrojumu, kas varētu nest ievērojamus uzlabojumus lauksaimniecībā visā pasaulē.
Kā portālu informēja uzņēmuma mārketinga direktore Olga Trule, jaunais izgudrojums “SMART FERTILIZERS TM” ir ierasto minerālmēslojuma izejvielu kombinācija, kas paver jaunas iespējas efektīvākai augsnes bagātināšanai. Izgudrotāji Ģirts Cēlājs un Alans Amrons ir iesnieguši produkta risinājumu patentēšanai ASV, tāpēc plašāks skaidrojums par izgudrojumu vēl netiek atklāts. Šobrīd abi izgudrotāji strādā pie tā, lai iepazīstinātu ASV izplatītājus ar “SMART FERTILIZERS TM” produkta prototipiem.
Šī gada 13. februārī NPK Expert valdes priekšsēdētājs Ģirts Cēlājs un amerikāņu izgudrotājs Alans Amrons dosies uz Sanfrancisko un Atlantu, ASV, lai ar Amerikas vadošo mazumtirdzniecības veikalu ķēžu vadību pārrunātu plaša patēriņa minerālmēslu maisījumu izplatīšanu.
“Mēs esam pārliecināti, ka mūsu produkti ir ļoti interesanti ASV tirgū tiem, kas meklē risinājumus kā uzlabot savu dārzkopību vai pat plaša mēroga lauksaimniecību, izmantojot augstas kvalitātes minerālmēslojumu. Esam pateicīgi ASV vēstniecībai Latvijā par iespēju iepazīties ar Alanu Amronu; šis mums ir nozīmīgs dzinulis, lai nopietni fokusētos uz darbības paplašināšanu arī ASV. Pateicoties Alana Amrona lielajai pieredzei un talantam, mēs varam virzīties uz nospraustajiem mērķiem ļoti efektīvi un ceram redzēt savus pirmos darba augļus jau drīzā nākotnē,” stāsta Ģ. Cēlājs.
Šobrīd “NPK Expert” eksportē savu produkciju uz vairāk kā 20 valstīm, piedāvājot vairāk kā 230 minerālmēslojuma formulas lauksaimniecības vajadzībām visā pasaulē. 2015. gadā uzņēmums saņēma “The Red jackets” balvu par sasniegumiem eksporta jomā.
“ASV patērētājs ir ļoti prasīgs pret katru tam piedāvāto produktu. Mēs esam pārliecināti, ka “NPK Expert” produkcija var būt ļoti konkurētspējīga ASV tirgū un tāpēc mēs esam vienojušies par sadarbības tikšanām, lai pārrunātu iespēju izplatīt mūsu jauno produktu ASV tirgū,” komentē Alans Amrons.