Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Parādu piedziņas draudus sūta citam adresātam

Parādu piedziņas draudus sūta citam adresātam
19.01.2010 07:02

Atslēgvārdi

Ar redakcijas starpniecību liepājniecei Valentīnai Ķergalvei izdevās atrisināt problēmu, kad viņu vairākkārt tramdīja parādu piedzinēji, lai gan viņa nevienam nav parādā.

Firma, kas viņu tramdīja, noskaidrojusi, ka šī sieviete tiešām nav parādniece, un sola viņu vairāk netraucēt.

V. Ķergalve redakcijai pastāstīja, ka jau pagājušā gada nogalē saņēmusi draudīga satura īsziņu no parādu piedziņas kompānijas “Regnus”. Īsziņā nav bijusi norādīta persona, kurai šis vēstījums adresēts, taču rakstīts, ka noteiktā laikā jāsamaksā parāds firmai “Big Bank”, pretējā gadījumā solot tiesas darbus un mantas aprakstīšanu. “Mana draudzene piezvanīja uz turieni un pastāstīja, ka neesmu parādniece, ka “Big Bankā” savu kāju neesmu spērusi. Parādu piedzinēji solīja, ka apskatīsies un piezvanīs. Nekāda zvana nebija, nodomāju, ka viss kārtībā un mani liks mierā,” stāstīja V. Ķergalve. Tomēr nekāda miera nav bijis.

13. janvārī atkal saņemta  barga īsziņa. “Ja 20. janvārī netiks samaksāta parāda daļa “Big Bank”, tad 21. janvārī pulksten 10 tiesā tiks celta prasība par mantas, kas atrodas jūsu un radinieku dzīvesvietās, apķīlāšanu un pārdošanu izsolē. Lūdzu jūs un radiniekus laika posmā no 13 līdz 15 atrasties savās dzīvesvietās, lai tiesu izpildītājs, piedaloties policijai, varētu aprakstīt un izvest mantu pārdošanai.” Šo īsziņu parakstījusi “Regnus” pārstāve Indra, norādot arī savus tālruņa numurus.

Tad V. Ķergalve satraukusies un izdomājusi meklēt palīdzību redakcijā, jo baidījusies, ka patiešām mājās pie viņas vai radiniekiem neierodas kādi parādu piedzinēji un nesāk aprakstīt mantu kāda sveša parādnieka dēļ. “Varbūt tas ir iepriekšējais šā telefona numura īpašnieks? Es šo numuru nopirku pavasarī reizē ar “Amigos” karti,” īsziņas sūtīšanas iemeslus mēģina izprast liepājniece.

Redakcija sazinājās ar īsziņas autori Indru, kura pieļāva, ka notikusi kļūda. “Taču tādā gadījumā arī pati sieviete ir mazliet vainīga. Pirms īsziņas sūtīšanas mēs vienmēr cenšamies abonentu sazvanīt. Iespējams, sieviete necēla klausuli. Bet parādu piedziņas kompānija to uztver kā klienta izvairīšanos no atbildības, tāpēc arī tiek nosūtīta īsziņa,” skaidroja Indra. Pēc redakcijas zvana viņa sazinājusies ar V. Ķergalvi un pavēstījusi, ka problēma atrisināta.

Viktors Ulberts,
“Kurzemes Vārds”

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz