Priekules šoseja kļūst mazliet līdzenāka
Par patīkamu pārsteigumu autobraucējiem ir salaboti divi Priekules šosejas posmi. Taču, tā kā mainīta tehnoloģija, iznācis sakārtot divreiz īsāku posmu.
Asfalta profils tika labots apmēram četru kilometru garumā, apstiprina valsts akciju sabiedrības “Latvijas Valsts ceļi” Kurzemes reģiona Liepājas nodaļas ceļu būvinženieris Kaspars Butkus. Pēc līguma ar SIA “8 CBR” darbiem uz ceļa P 106 Grobiņa – Ezere – Embūte pirmdien jau bija jābūt pabeigtiem.
Tehnoloģija mainīta pēc domstarpībām ar uzņēmēju. K. Butkus gan tās sīkāk nekomentē, tikai norāda, ka lēmums to mainīt pieņemts, lai nezaudētu darbiem paredzēto finansējumu un vismaz kaut ko varētu izdarīt.
Ceļš būtu vienlīdz gluds abos gadījumos, būvinženieris atbild, vaicāts par atšķirībām starp abām tehnoloģijām. Taču virsmas apstrāde izmaksātu lētāk, tāpēc ar to būtu bijis iespējams sakārtot garāku posmu. “Tagad iegūstam mazāku posmu, kas salabots.” Tiesa, tas būšot gluds un braukšanai ērts. Iepriekš jau rakstīts, ka šoseju bija paredzēts remontēt astoņu kilometru garumā. Smiltenes novadā reģistrētais “8 CBR”, kas uzvarēja iepirkumā, to bija apņēmies izdarīt par gandrīz 200 tūkstošiem latu. Finansējums nāk no valsts budžeta.
“Ja nauda būs, turpināsim,” K. Butkus saka par nākamā gada plāniem šā autoceļa sakarībā.
Patlaban nepilnus divus kilometrus garu posmā profilu labo un 3,5 biezu asfalta kārtu klāj arī uz autoceļa P111 jeb Grobiņa – Leči – Ventspils. Darbi notiek ap tā 70. kilometru, tos par 76 646 latiem veic SIA “Saldus ceļinieks”, rāda Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
Dina Belta,
“Kurzemes Vārds”
Egona Zīverta foto
Patlaban tiek solīts, ka par Priekules šoseju neaizmirsīs arī nākamgad un darbi tur turpināsies.