Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Sestdiena, 7. decembris

Vārdadiena: Anta, Antonija, Dzirkstīte

RD electronics afēra:: ))DD (16)

  • 14.01.2019 15:49 Ziņot

    Kantainais

    Značit tā ,šie uzbāzīgie un diezgan iedomīgi RD paŗdevēji ,kuriem urīns sakāpis galvā un vienmēr vairākumā nekā pircēji..izgudrojuši ,protams ar RD ""galvas atļauju likumīgu afēru--""papildus garantijas"" pārdošanu..tas nozīmē ,ka pie valsts noteiktajiem 2. min gadu garantijas ,šie piepārdod klāt vēl garantiju uz 3 gadiem)) par naudu protams..haļava 100%%)) televizori ir stacionāra ierīce ,kurā nekas negriežas un nekustas un var darboties gadu gadiem..ja vien ir elektrība un tajā neiesper zibens..mehaniskos bojājumus neizskatīsim..No vienas puse,pārdodot šo papildus garantiju šie it kā rūpējas par ""klientu "" ,taču tai pat laikā tā ir gaisa pārdošna ,pie kam diezgan likumīga..teiksim pērkot TV par kādiem 400.00 eu ,papildus garantijas sertifikāts maksā 90 eu..no kuriem pircējs eiforijā '\sķiras plati smaidīdams.))Bet pateisībā šis sertifikāts nedod neko--jo ja kaut kas notiek TV ,tad pavisam droši var apgalvot ,ka TIEŠI ŠĪ vaina neparedz garantijas remontu vai iekārtas maiņu pret jaunu..Būtībā ,ja televizors darbojas 2 gqdus ,tad tas darbosies arī 10 un 15 vai 20 gadus un tad šis apšaubāmais papildus garantijas pirkums diez vai kādam vajadzīgs..Tā kā pirms kaut ko pērkat RD --apdomājiet ,ka nejauši nenopērkat to ,kas jums nepavisam nav vajadzīgs..Uzskatu ,ka tā ir naudas izmešana ,nu sakiet vai ka'dam tas ""papildu garantija sertifikāts ir maz noderējis"?? izņemot Rd electronic..:):)DD
    Daudzu ,ne tikai šī iemesla dēļ cilvēki ,baruc joprojām uz leišiem..nav problēmu veikalos ar pirkšanu ,informāciju ,apkalpošnas kultūru,garantijām ,preču atdošanu atpakļ..u.t.t

  • Atbildēt 14.01.2019 18:27 Ziņot

    Vova.

    Ar smartfoniem un telefoniem ari piepras drošibas naudu ,tipa garantija ap, 40 euro )))

    • 14.01.2019 21:39 Ziņot

      Kantainais

      Tu gadījumā nejauc ar apdrošināšanu?? jo jebkurā gadījumā garantija ir 2 gadus.....un dauzdiem tāpat zināms ,ka nosūtot telefonu uz garantiju ,tas noteikti atnāk pārtaisīts un mazspējīgs ,lai neteiktu vairāk--sabojāts..

  • Atbildēt 15.01.2019 04:38 Ziņot

    Jeblonskis

    Ja tu vel prastu uzrakstīt tekstu tā lai acis neasiņo lasot...

  • Atbildēt 20.01.2019 19:19 Ziņot

    ausainis

    Kantainais visu pareizi pateica. Ja ierīce darbojas 2 gadus, tā darbosies arī krietni ilgāk. Fufelis ir tā papildus garantija. Par to nesen bija sižets BezTabu.
    https://skaties.lv/b...
    Pirku dārgu tehniku Klaipēdas ielas attiecīgajā veikalā, pārdevēji ar savu nekaunīgo uzbāzību iešķieba to papildus garantiju. Līdz šim par to neko īpaši nebiju lasījis. Tad apsvēru visus par un pret, un vienkārši pārtraucu maksāt naudu par to papildus garantiju. Pārdesmit eirikus zaudēju, bet neko darīt. Pats vainīgs, ka iepriekš nepalasīju pa šo tēmu. Tā kā esiet uzmanīgi, nepakļaujieties pārdevēju neprofesionālai uzbāzībai.

  • Atbildēt 20.01.2019 20:31 Ziņot

    Mak-gaivers

    Jā bija lieta, pirku ledusskapi. Par katru cenu centās iesmērēt papildu garantiju, nelīdzēja ka teicu ka pats protu visu salabot pēc 2 gadiem! Tad pārdevējs teica ka samsung ledusskapim sūdīgs bleķis un ātri rūsējot īpaši jau trešajā gadā un visus pārējo argumentus no RD pat neatceros. Tad jau sanāk ka no RD neko nevar pirkt, jo tirgo galīgos mēslus!!!

    • 21.01.2019 07:57 Ziņot

      agrais

      Man tiesi tapat ka Mak-gaiveram bija-pasūtiju velasmašīnu, kad taisījos maksāt, tad saka skalot ka pec divi gadi saks plīst, ka vajagot papildus apdrošināsanu. Nu tad nemaz nepirku principa pēc...Pardevejs palika stavot ar izbrīnītam acim. Jasaka ka Šautrā nopirku labaku ka biju RD noskatījis...Nav jau nekas slikts ta papildus garantija, bet tad arī jamak pareizi piedavāt pircejam...

  • Atbildēt 21.01.2019 01:12 Ziņot

    masterboy

    ""Tad jau sanāk ka no RD neko nevar pirkt, jo tirgo galīgos mēslus!!!""
    Varbūt nevajadzētu jaukt P* ar P* ? Ne RD,ne arī kāds cits veikals NEKO PATS NERAŽO. Tātad Samsung ,kas pirkts tajā vai citā veikalā vai pat pec sludinājuma avīzē no kautkāda Vovčika ir identisks. Tieši tāpat arī apavu veikali neražo apavus,bet pārdod konkrētus brendus.

  • Atbildēt 21.01.2019 15:13 Ziņot

    Jeblonskis

    Nu ja jāpērk kaukāds MacBook vai iPhone, vispār jau ir jēga no tās papildus garantijas. Kopš 2010 gad visiem Apple produktiem ir kautkādas kaites, kas aprēķinātas pie vidējās lietošanas dienā - nokurties pēc garantijas laika. Piemēram jaunajiem Macbook - ekrāna šleifes pārņurkājas, bet nomainīt tehniski nav iespējams. Jāmaina viss ekrāns. Tas ir 700€. Nav slikti ja var iemest pārdvējam un pateikt: "Ir samaksāts!"
    Protams uzspiest garantiju kautkādiem televizoriem ir 1kārša naudas kāšana. Tur lielākoties 3 vēzieni ar lodāmuru un saremontēts. Lai gan... par pilnīgi jaunajiem nezinu...

    • 21.01.2019 17:53 Ziņot

      Kantainais

      Piem Apelim ((Apple)..pag.gadu vien bija problēmas uz problēmu--viņu jaunie super telefoni..tas vien ko vērts:):) Un tas pēdējais modelis vispār iespārda--cilvēks pasūta un tas atnāk iepakojumā jau līks un sagriezies..Apel inženieri atbild ,ka viss OK un ,ka tā tam jābūt..
      iemesls ,kāpēc rietumos tiek vajāti Huawai ražojumi un organizāciju vadītāji u.t.t it tas ,ka apels ir pamatīgi atpalicis no huawei un tādā veidā cer nobremzēt ,lai apels to varētu apdzīt..tātad ..ja RD apelim vēl iedod pa virsu 3.gadus garantijas ,tad tā ir naudas izmešana ..

    • 21.01.2019 18:37 Ziņot

      Jeblonskis

      Paskaties youtūbē Louis Rossmann klipus. un vel iPadRehab.
      Tur tās standarta kaites ir 1kārši aizraujošas. Un visas rūpnīcas brāķis.

  • Atbildēt 21.01.2019 20:09 Ziņot

    Winzor

    Cik smiekligi lasit par tadam ta saucamam "Aferam". Jums tikai piedava pakalpojumu, nevis atnem naudu. Un razotaju politika un strategija musu laika ir tada, ka loti biezi pec garantijas laika sakas visadas problemas gan ar televizoriem, telefoniem u t.t taja skaita auto. Tapec ta ir jusu briva izvele vai ieekonomet 70eur, bet pec 2-3 gadiem samaksar par jebkuru remontu pat vairak, vai nopirkt to garantiju, lai neuztraukties par sàvu tehniku 2+5 gadus. Protams ka dokumentu pirms parakstit jalasa.

    • 21.01.2019 21:49 Ziņot

      Kantainais

      Ja tev smieklīgi ,ko tad lien ar saviem tārpainajiem komentāriem>??:))

  • Atbildēt 21.01.2019 22:03 Ziņot

    Winzor

    Lai tev izskaidrot, pasam nav nav ne mazaka ponja par ko tik gari uzrakstiji.

  • Atbildēt 21.01.2019 23:25 Ziņot

    Kashelis

    Nav vaina pašā garantijā. Vaina ir tur, ka to cenšas ieberzt kā obligātu lietu, nevis opciju. Ja izvēlies neņemt to garantiju, tad mēģina kaut kā padarīt tevi vainīgu vai kā. Tāpēc ir tāda pieredze pircējiem un kādam tā izskatās pēc afēras... Starp citu par 1 EUR mēnesī var apdrošināt visu jūsu pie ligzdas pieslēgto tehniku, ja kāds baigi uztraucas par zibens spērieniem, ko arī min kā argumentu papildus garantijai.

    • 24.01.2019 21:39 Ziņot

      Kantainais

      Klau ,par to ""Starp citu par 1 EUR mēnesī var apdrošināt visu jūsu..u.t.t'" vai nevar ko detalizētāk pateikt ?>?

    • 25.01.2019 10:00 Ziņot

      Kashelis

      Tas attiecas uz Elektrum klientiem. Citēju: Neizvēloties produktu ar Elektrum Apdrošināts, zaudējumus Jūsu elektroierīcēm, kuri radušies dēļ defektiem ārējos elektrotīklos, Jūs varat pieteikt likumā noteiktajā kārtībā AS “Sadales tīkls”. Savukārt Elektrum Apdrošināts segs zaudējumus, kas radušies Jūsu elektroierīcēm no bojājumiem ne tikai ārējos, bet arī iekšējos elektrotīklos, kā arī palīdzēs Jums sagatavot dokumentāciju atlīdzības saņemšanai. Plus, ja gribi, elektriķis izies cauri tavai eletroinstalācijai, vai nav potenciālas briesmas. Diemžēl neredzu kaut ko tādu tet.

Pievieno atbildi

Foruma ierakstu drīkst komentēt tikai reģistrēti lietotāji Reģistrējies šeit Atgādināt paroli

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!