Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Otrdiena, 12. decembris

+4°C
Vējš: DA 8.6 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Iveta, Otīlija

tūrismu firmu apkalpošnas kultūra:)DD (2)

  • 24.11.2017 18:04 Ziņot

    ES -1111

    Ir saprotams ,kāpēc tik šķidri ar ieceļot'āju ,tūrisma kustību un vispār--tā ir NEGATĪVĀ ATTIEKSME.
    Konkrēts piemērs--šodien pa dienas vidu ieeju Hotel Līvas ēkā ,tā saucamaj'ā tūrisma aģentūrā.No ielas puses--sēž tur divi radījumi skābiem purniem --viens tēviņš ,otra mātīte..
    Man vajadzēja viņu palīdzību AVIO biļetes izprintēšanā..un kad noskaidrojās ,ka biļeti neesmu pircis pie viņiem un kad piedāvāju savu e-pastu no kura to izprintēt--tad dzirdēju ::o..mēs tā šeit nedarām un to nevar darīt un vispār..
    Tā ir attieksme ,kuras dēļ cilvēki negrib sasieties ar šādu apkalpojošo sfēru ,kura tevi vienkārši pasūta..
    Vai es tur iešu jelkad kādu avio biļeti vai tūrisma pakalpojumu iegādāties??Varat minēt trīs reizes.
    Jebkurā eiropas (izņemot banān republikas) valstis neatrastu problēmu šāda veida palīdzībā..
    Bet šeit divi sēž divi kretīni skābiem purniem un atsaka jautājumā kur viņiem it kā kompetence..
    Un ļoti iespējams,ka šādas naidīgas attieksmes viņiem būs jāslēdz šis ""pakalpojumu kantoris""..lai gan pēc tam noteikti ņaudēs par klientu trūkumu ,augstajām cenām,zemo pirktspēju ut.t. ,lai visa pamatā stipri izteikts negatīvisms.

  • Atbildēt 25.11.2017 15:11 Ziņot

    g-unit

    Pats tu laba banānu republika. Tūrisma aģentūra nav printēšanas centrs. Varēji arī autoservisā ar savu biļeti ieiet un pēctam sūdzēties, ka pasūtīja.

    • 25.11.2017 20:35 Ziņot

      jurčiks

      Vai tad šis nav stāsts par vienkāršu izpalīdzēšanu? Protams, printēšana nav tūrisma kompānijas pienākums, viņu vienīgais pienākums ir gaidīt turīgus ceļojumu pircējus, kas nodrošina viņiem atalgojumu. Tāpēc jau dažviet tādās iestādēs sēž lumpeņi, kurus pat maximā darbā neņem! Bet, kas zin, varbūt patiešām autoservisā ir atsaucīgāki un foršāki darbinieki, kuri varētu palīdzēt šajā nenormāli sarežītajā printēšanas darbā.

Pievieno atbildi

Foruma ierakstu drīkst komentēt tikai reģistrēti lietotāji Reģistrējies šeit Atgādināt paroli

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!