Ar burkānu vai pātagu?
Varbūt pašreizējās smagās ekonomiskās krīzes un samilzušā bezdarba apstākļos šķiet, ka uzņēmumos nav ko ķēpāties ar tik smalkām lietām kā darbinieku motivācija.
Turklāt pozitīvas gaisotnes veidošana darba kolektīvā, iespējams, pašlaik vispār šķiet pagalam absurda, kamēr vēl atlikušie uzņēmumi cīnās par izdzīvošanu. Tomēr pasaules uzņēmējdarbības prakse rāda, ka virs ūdens noturas un visātrāk uzplaukst tie uzņēmumi, kuru darbinieki jūtas kā vienota komanda, kas tiecas uz kopēju mērķi. Tāpēc darbinieku motivācija tagad – krīzes laikā, iespējams, ir pat vēl svarīgāka nekā miera laikos.
Kādu motivēšanas taktiku uzņēmuma vadītājam izvēlēties – vai vilināt to ēzelīti uz priekšu ar burkānu pie deguna, vai arī uzšaut pa pēcpusi ar pātagu, uzziniet laikraksta “Kurzemes Vārds” 15. augusta numurā.