Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 17. jūnijs

Vārdadiena: Artis, Artūrs

Kāpēc pilsētvidē ir novecojušas reklāmas?  (3)

Atslēgvārdi pilsētvide | reklāma | aigars štāls | aktuāls viedoklis

Foto: Egons Zīverts

Daudzviet pilsētā uz reklāmas stendiem redzamas afišas, kas aicina uz pasākumiem, kas jau sen notikuši, piemēram, 9. februāra izrādi "Tobago" vai itāļu tenora Marko Bīslija 23. februāra koncertu.

Vispirms vajadzētu paskaidrot, ka pilsētā ir trīs reklāmas nesēju grupas. Ir tā saucamā tīklu reklāma jeb trīspusējie vertikālie stendi, kuru īpašnieki ir SIA "Clear Channel" un SIA "Ad Guru Media". Tīklu reklāmu izskatu un uzturēšanu kārtībā uzrauga būvvalde. Otra grupa ir pašvaldības iedibinātie, viena dizaina reklāmas stendi, kas izvietoti ielu malās. Par šo horizontālo stendu saturu atbildīga Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļa (SAMD). Tad vēl ir trešā grupa – reklāmas sabiedriskā transporta pieturvietās.

Plašāk Liepājas pilsētas būvvaldes pārstāvja Aigara Štāla viedokli lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 28. februāra numurā.

Ja neredzat avīzes lapas, Jums nepieciešama "Adobe Flash" 9.0.115 versija vai jaunāka. To varat bez maksas lejuplādēt šeit.

  • Komentāri (3)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Laikrakstā "Kurzemes Vārds":

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!