Sestdiena, 20. aprīlis Mirta, Ziedīte
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Kāpēc pilsētvidē ir novecojušas reklāmas?

Kāpēc pilsētvidē ir novecojušas reklāmas?
Foto: Egons Zīverts
27.02.2019 21:18

"Kurzemes Vārds"

Daudzviet pilsētā uz reklāmas stendiem redzamas afišas, kas aicina uz pasākumiem, kas jau sen notikuši, piemēram, 9. februāra izrādi “Tobago” vai itāļu tenora Marko Bīslija 23. februāra koncertu.

Vispirms vajadzētu paskaidrot, ka pilsētā ir trīs reklāmas nesēju grupas. Ir tā saucamā tīklu reklāma jeb trīspusējie vertikālie stendi, kuru īpašnieki ir SIA “Clear Channel” un SIA “Ad Guru Media”. Tīklu reklāmu izskatu un uzturēšanu kārtībā uzrauga būvvalde. Otra grupa ir pašvaldības iedibinātie, viena dizaina reklāmas stendi, kas izvietoti ielu malās. Par šo horizontālo stendu saturu atbildīga Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļa (SAMD). Tad vēl ir trešā grupa – reklāmas sabiedriskā transporta pieturvietās.

Plašāk Liepājas pilsētas būvvaldes pārstāvja Aigara Štāla viedokli lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 28. februāra numurā.

#kvards-20190228-02#

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz