Kāpēc pilsētvidē ir novecojušas reklāmas?
"Kurzemes Vārds"
Daudzviet pilsētā uz reklāmas stendiem redzamas afišas, kas aicina uz pasākumiem, kas jau sen notikuši, piemēram, 9. februāra izrādi “Tobago” vai itāļu tenora Marko Bīslija 23. februāra koncertu.
Vispirms vajadzētu paskaidrot, ka pilsētā ir trīs reklāmas nesēju grupas. Ir tā saucamā tīklu reklāma jeb trīspusējie vertikālie stendi, kuru īpašnieki ir SIA “Clear Channel” un SIA “Ad Guru Media”. Tīklu reklāmu izskatu un uzturēšanu kārtībā uzrauga būvvalde. Otra grupa ir pašvaldības iedibinātie, viena dizaina reklāmas stendi, kas izvietoti ielu malās. Par šo horizontālo stendu saturu atbildīga Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļa (SAMD). Tad vēl ir trešā grupa – reklāmas sabiedriskā transporta pieturvietās.
Plašāk Liepājas pilsētas būvvaldes pārstāvja Aigara Štāla viedokli lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 28. februāra numurā.
#kvards-20190228-02#