Trešdiena, 24. aprīlis Nameda, Visvaldis, Ritvaldis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Skandāls ir iedarbīgs mārketinga instruments

Skandāls ir iedarbīgs mārketinga instruments
28.10.2009 06:00

Atslēgvārdi

Uzņēmuma “TELE 2” Mazsalacā inscenētais it kā nokritušais meteorīts izraisījis pretrunīgu reakciju sabiedrībā.

Vieni to sauc par nepieļaujamu huligānismu, kamēr citi slavē izdevušos reklāmas kampaņu un atceras līdzīgus gadījumus.

Ko par šo gadījumu saka mārketinga un sabiedrisko attiecību uzņēmuma “Versus grey” līdzīpašnieks  Silvestrs Savickis un Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Jolanta Knīse uzziniet laikrakstā “Kurzemes Vārds”.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz