Rallijs uzgāzēja ostmalā
Vakar Jaunajā ostmalā startēja tradicionālais autorallijs “Kurzeme”, kas vakar turpinājās Vecpils un Kalvenes puses ceļos, bet finišēs šodien turpat, kur sākās – iepretim kādreizējam Liepājas Piena kombinātam.
Jau ierasts, ka Kurzemes rallijs startē ar pilsētas ātrumposmu, kam nav izšķirošas nozīmes sacensību kopvērtējumā un kas faktiski ir vairāk orientēts uz skatītājiem. Vismaz tā tam vajadzētu būt, un tā ir bijis iepriekšējos gados, kad notika Tirdzniecības kanāla dienvidu pusē. Šīgada ātrumposma norises vietas izvēli gan gribas saukt par neveiksmīgu. To pauda arī virkne “Kurzemes Vārda” satikto liepājnieku, kas bija neapmierināti vispirms jau ar brauciena pārskatāmību – startu bija grūti redzēt novietoto organizatoru transportlīdzekļu dēļ, bet daļu trases saskatīt traucēja daudzie koki, un skatītājiem nācās šaurā strēmelē spiesties gar trases nožogojumu.
Runājot par sportisko pusi, 880 metru garo pirmo ātrumposmu visātrāk no 55 ekipāžām veica igauņi Kaspars Koitla un Andress Otss (N4 klase) – 44,80 sekundēs, Krievijas duets Aleksejs Lukjaņuks/Romans Kapustins (N) atpalika par 0,84 sekundēm, bet Latvijas un Krievijas ekipāža Vasīlijs Grjazins/Dmitrijs Čumaks (R4) bija 0,90 sekundes lēnāki. No mūsējiem Mārcis un Armands Ķenavi bija 16. kopvērtējumā (+2:37) un pirmie savā R2 klasē, bet Jānis Vīksna un Dzintars Ermansons kopvērtējumā ieņēma 48. vietu (+5:72), savukārt 2WD klasē bija astotie. A+ klases vērtējumā pirmajā dopā ātrākais bija Raimonds Kisiels un Arnis Ronis.
Andris Sudmalis,
“Kurzemes Vārds”
Egona Zīverta foto
Trešie trasē devās Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals, kas Latvijas rallija čempionāta kopvērtējumā pirms Kurzemes rallija N4 klasē teorētiski vēl pretendēja uz 1. vietu.