Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 21. novembris

Vārdadiena: Andis, Zeltīte

Liepājas skolās apgūst matemātiku ar digitālajām tehnoloģijām  (2)

Atslēgvārdi matemātika | tehnoloģijas | matemātika 200 | izglītība | skolēni

Četras Liepājas skolu 5. klases pilotprojekta ietvaros uzsākušas matemātikas apguvi, mācību procesā izmantojot digitālās tehnoloģijas.

Liepājas pilsētas pašvaldības administrācijas sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Freidenfelde skaidro, ka tādējādi paredzēts veicināt skolēnu interesi par eksaktajām zinātnēm, kā arī uzlabot skolēnu zināšanas, prasmes un individuālos sasniegumus matemātikā.

Pilotprojekta “Matemātika 200” ietvaros četras skolas – Liepājas Centra sākumskola, Liepājas Raiņa 6. vidusskola, Oskara Kalpaka Liepājas 15. vidusskola un Liepājas Liedaga vidusskola – aprīkotas ar 128 planšetēm, četriem uzlādes skapjiem un trīs interaktīvajiem ekrāniem, ieguldot pašvaldības finansējumu 85 000 eiro apmērā.

Savukārt tehnoloģiju un digitālā mācību satura apgūšanā matemātikas skolotājus apmācījuši izglītības uzņēmuma “Lielvārds” speciālisti.

Ieguvumi digitālo tehnoloģiju izmantošanā, uz ko norāda pedagogi pēc diviem aizvadītiem mācību mēnešiem, ir vairāki: mācību procesu iespējams īstenot individuālāk un diferencētāk, veicinot skolēna pašvadītu mācīšanos – iespēju mācību vielu apgūt savā tempā un izpildīt uzdevumu skaitu, kas ir atbilstošs skolēna spējām.

Vienlaikus skolotājs var sekot līdzi skolēna darbam un analizēt datus, izvērtēt sakarības, novērtēt, kam jāpievērš papildu uzmanība.

Pilotprojekts paredz, ka 5. klašu skolēni arī nākamajā gadā turpinās matemātikas apguvi, izmantojot viedierīces, turklāt tehnoloģijas iespējams izmantot arī citu mācību priekšmetu apguvē, un to atzinīgi novērtējuši gan skolēni, gan pedagogi.

Pilotprojekta “Matemātika 200” ietvaros matemātikas stundās ar atbilstošu tehnoloģisko nodrošinājumu tiek apgūts digitālais mācību saturs, panākot maksimālu ikviena skolēna iesaisti savu individuālo matemātikas zināšanu un prasmju pilnveidē.

Ievieto savā lapā
  • Komentāri (2)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sižeti

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!