Sestdiena, 6. jūnijs Ingrīda, Ardis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Liepājnieki atbalsta 7.janvāri noteikt par svētku dienu

Liepājnieki atbalsta 7.janvāri noteikt par svētku dienu
23.02.2012 07:05

Līdz ar valodas referendumu aktuāls kļuvis jautājums par sabiedrības saliedētību un vienlīdzību. Tādēļ apvienības ”Saskaņas centrs” Saeimas deputāti sagatavojuši grozījumus likumā par svētku un atzīmējamām dienām, rosinot pareizticīgo Ziemassvētkus – 7.janvāri – noteikt par svētku dienu. Ko par šādu ideju saka liepājnieki, to šodien centās noskaidrot ”TV Kurzeme”.

57 komentāri

2012-02-23 08:17

lat: Esmu Liepājnieks, bet neko tādu neesmu atbalstījis.

2012-02-23 08:28

Pareizi: vakar TV teica - katru nedēļu, piekdienās - referendums.

2012-02-23 08:29

?????: tad jau es neesmu ljepajchanins, zheel

2012-02-23 08:36

zzzz1: un kāpēc tieši pareizticīgo Ziemassvētkus? Latvijā ir arī musulmaņi, jūdaisms u.c. varbūt kāds grib, lai Ramadāna nedēļā nav jāstrādā. bet, protams, sc jau iestājas tikai par krieviem, nevis mazākumtautībām, lai kā viņi to arī neklabinātu

2012-02-23 08:41

zdgghjk: arii Grieki ir pareizticigie!!!!!un cik tad mums ir tie musulmanji seit?pareizticigie 3 lielaka ticiba lv!!!!

2012-02-23 09:09

g-unit: Mēs taču jau vienā referendumā uzvarējām, par šo būs nākamais? Kas tad būs vēl tālāk - ļausim dzīvot pēc Maskavas laika, norēķināties ar rubļiem un ievest preces ar Krievijas akcīzi? Ja tie politiķi nevar izdomāt normālu piedāvājumu SC elektorātam, tad lai nedara to vispār.

2012-02-23 09:13

nēēēēē: 100% piekrītu zzzz1 . Kāpēc tieši pareizticīgajiem, kur lielākā daļa ir krievu? Ir arī citas ticības! Tad vajag lai ir godīgi un katrai ticībai pa brīvdienai!!!

2012-02-23 09:16

I9ta: Par tādu aptauju dzirdu pirmo reizi! Arī es esmu liepājniece. Un esmu pret šādās svētku dienas ieviešanas mūsu mazajā Latvijā un protams arī Liepājā. Piekrītu iepriekš rakstītajam, ka tad ir jāievieš arī svētki citām tautībām, kuras dzīvo Latvijā. Bet krievu tautības pārstāvji paliek pavisam nekaunīgi, pieprasot sev tikai visādus priekšnoteikumus!. Būtu labāk pievērsušies savai lielajai tēvzemei, jo tur taču notiek vēlēšanas.Iesaku jums doties uz mīļo, plašo dzimteni, jo tur arī jūs nagaida!

2012-02-23 09:36

latvānis: Esmu liepajnieks un atbalstu ķīniešu jauno gadu, Mozambikas banānu svētkus, bet ne 7. janvāri.

2012-02-23 09:43

to latvānis: .....Mozambikas banānu svētkus......если на этот праздник серого гороха покушал,значит настоящий патриот страны.

2012-02-23 10:15

morāle: Esmu liepājniece - NEATBALSTU !

2012-02-23 10:17

LATVIETIS 1: Nekādus tur rus svētkus neviens te neatbalstīs - PUNKTS!

2012-02-23 10:29

milestiba: Иоанн Поммер, латыш по национальности, причислен к лику святых в православной церкви. Православных латышей немало и это действительно верующие люди.

2012-02-23 10:31

Mombo: esmu par.......

2012-02-23 10:48

vārds,uzvārds: klausieties, bauri - ja jums nedalec, kāpēc tieši pareizticīgo (dalec gan, tikai jūs savus tizlos argumentus turpiniet bīdīt inerces pēc), tad paskaidroju vienkāršā valodā. Ne musļiki, ne budisti vai kas tur vēl nav 2.lielākā konfesija valstī. Un tie NAV TIKAI KRIEVI. beidziet vienreiz šo plati! Tie ir tādi paši kristieši, arī latvieši. un daudz latvieši. Un arī viņi tāpat iet lāpu gājienos 11.novembrī, arī viņi ir vasts patrioti, bet viņi ir pareizticīgie.

2012-02-23 11:13

Pjetras: Wsmu PRET!!!! Tad varbut tas stulbas krievu maslenicas un funaslenicas ari par svetku dienam noteiksim??? Kas vel nebus par idiotismu :@ Lai aizbrauc uz Ameriku un tur ierosina savus ultimatus,tur fiksi un atri ar shitadiem velliem tiks galaa :@

2012-02-23 11:25

juriks: Es kā pagāns Ziemassvētkus svinu,kā saulgriežus.Jums ticīgie ar saviem svētkiem jatiek pašiem galā.Tikai nevajag savā starpā naidoties,un arī mūs neticīgos liecit mierā.

2012-02-23 11:51

kaa var rakstiit?: kaa var rakstiit, ka liepajnieki kaut ko atbalsta vai neatbalsta? Kas tad ir referendums rikots, ka taa var apgalvot?? Viens varbut atbalsta, cits neatbaalsta - cik cilveeku, tik viedoklu!

2012-02-23 12:20

rakaris: es pret ! labāk būtu par atzīmējamu dienu iecēluši 16 martu !!!

2012-02-23 12:25

srakaris: каску не забудь надеть нацик,чтобы бошку не надуло.

2012-02-23 12:27

pingvīnveča: KĀ TO SAPRAST- liepājnieki atbalsta-- esmu jau nez kuru gadu liepājnieice,bet es nevis atbalstu ,bet protestēju - mums baznīcas it kā ir atdalītas no valsts - tad ko ,katru dienu kaut kādas ticības svētkus ar brīvu dienu atzīmēsim..atkal rīkosim referendumu -- varbūt vienreiz uzrīkot referendumu par mūsu valsts pastāvēšanu un dekolonizāciju-- skatos ,miera jau nebūs no .....

2012-02-23 12:31

pozitīvais frīīks: Un tagad visi saccepušies par to ka redz viņi neesot intervēti un redz esot pret.

Vai būtu tik traki ja tā būtu brīvdiena? Un par ko tad īsti cepjas? Par to ka pareizticīgiem tai dienā ir kāda darīšana vai arī par to ka pareizticīgie lielāko ties ir krievu tautības?

Ja tas dēļ tā ka redz kādā sakarā jāatzīmē pareizticīgo Ziemassvētki, tad kāda joda pēc tiek svinēti Helovīni un visi citi līdzīgie.

Cik atceros latviešiem ir sava mitaloģija ar Ūsiņu un pārējiem draugiem.

Bet tas sen pie kājas

2012-02-23 12:32

solo: Tā vietā, lai atgrieztos pie aizmirstām vērtībām - atzīmēt nevis uzspiestos ''ziemassvētkus'' bet gan ziemas saulgriežus, mēs vēl vairāk pieskaņojamies svešām paražām ! Tad jau patiešām būsim tālredzīgi un uzreiz nosakam ka svinamas dienas ir arī ķīniešu jaunais gads ! Latviešiem ir ziemas saulgrieži !!! Ja kāds grib sekot pareizi vai nepareizi ticīgiem, tad tāpēc jau pamatnācijai nav jāmaina likumi vai jāpieskaņojas.

2012-02-23 13:18

Valdis ( opis ): Arī es esmu liepājnieks, un man neviens to nav prasījis.Tādēļ nerakstīsim ka liepājnieki to atbalsta.Protams visi sliņķi to ideju par brīvu dienu atbalstīs, bet vai tas ir ekanomiski izdevīgi.

2012-02-23 13:19

slinķīts: Ja tas nozīmē papildus brīvdienas VISIEM, tad droši - uz priekšu! Manis pēc! Neviens jau neliek man tos svinēt!

2012-02-23 13:22

mgm: starp mums latviešiem arī ir pareizticīgie. kauns par saviem tautiešiem, saucat sevi par patriotiem bet pilnīgi nezinat ko tas vārds nozīmē

2012-02-23 13:29

sal: mūsējie patrioķiki vēl nav sapratuši ka tās ir papildus brīvdienas,protams, kur tur saprast mūsu izglītības līmenis esot zemāks nekā Igaunijā un zemāks nekā vidējais līmenis visā Eiropā. Mēs tik D***ST protam

2012-02-23 13:36

pareizticīgā: man šķiet, ka tie kas sasaista pareizticību un krievus ir absolūts idiots, un kad sakat krievu baznīca, jūs esat vēl lielāki idioti. man šķiet, ka pirms tam kad komentēt vismaz mēģinat uzzināt kaut ko vairāk, jo lasot Jūsu komentārus paliek nelabi. Pareizticīgie ir latvieši, krievi, ukraiņi, baltkrievi, grieķi,poļi - patiesībā katrā valstī Jūs atradīsiet pareizticīgās konfesijas pārstāvjus. Starp citu, Amerikā ir ļoti daudz pareizticīgo baznīcu

2012-02-23 13:40

pareizticīgā: un domāju, ka ja būtu jautājums vai Amerikā šo dienu arī uzskatītu par svētkiem tas neraisītu tādas emocijas. Nevajag mul'det par to, ko nezinat. Tiešām sākusi jau apnikt tā liekā vāvuļošana. Man liekas, ka citiem nokritīs gabals ja šī diena tiks atzīta par svētkiem. Galu galā pareizticīgie arī ir cilvēki, un ja mēs nevaram mieŗigi svinēt savus svētkus, bet jāskrien nākamajā dienā uz darbu, tad vai šoreiz netiek pārkāptas manas cilvēktiesības??

2012-02-23 13:44

Hm: Liepājnieki NEATBALSTA. Neesat dzirdējuši, ka ar teroristiem nevar sadarboties? Viens referendums pret valsts pamatiem -- balvā brīvdieniņa. Kas būs balvā par nākamo, grifu ģerbonī nomainīs pret čeburašku?

2012-02-23 13:47

Hm: "mūsējie patrioķiki vēl nav sapratuši ka tās ir papildus brīvdienas"

Tādiem truliķiem kā tu jau galvenais, ka kāda papildu diena, ko paslaistīties. Neizglītotie "patriotiķi" jau to nesaprot, viņiem ir citas intereses.

2012-02-23 14:31

es vispaar domaju: es vispaar domaju, ka visi religiskie sveetki ir jaatcel kaa brivdienas un Valsts svetki, jo ticiigie Latvijaa, kas regulaari apmeklee bazinicas ir tikai 5%. Kapec visiem parejiem jaamerkakojas liidzi? Tik pat labi var svineet jebkura pasaku tela - kaut Vinnija Puka dzimsanas dienu kaa Valsts svetkus un brivdienu!

2012-02-23 14:34

to pareizticīgā: Es domaaju, ka, ja tik briesmigi lamajas, kaa tu to te dari, tad neesi nevienaa ticiibaa

2012-02-23 15:17

ivan ivanovicham: paklau, vaards un uzvaards, nu un ka 2.vai 3.konfesija...ko tagad katrai konfesijai pa konfektei, lai netaisa revoluucijas?Ja visi kristiesshi, tad kur probleema, vai tad taapeec svineesim vairaakas Jeezus piedzimshanas dienas, vai arii iisti neizproti,kas ir Ziemsveetki???

2012-02-23 16:03

liepajniekiem.lv: Žurnaļugas, b******, beidziet taču reiz par visām reizēm šķidri ***** un runāt "visu lepājnieku" vārdā! Varat uzrakstīt konkrēti - atbalsta Sesks, Ansiņš, Golde, vai arī Ķervis un Kesenfelds, vai S.Zaharjins? Smird pēc s***** no Jūsu kategoriskajiem apgalvojumiem. Gribat uzzināt objektīvu viedokli, rīkojiet kārtējo nobalsošanu, kā LR iegājies, tad arī varēsiet mālēt savas publikācijas.

2012-02-23 16:14

cinitajs: Nesaprotu,par ko te cepas visi! Kad tiem tur tautas kalpiem vajag pienem likumus,pacelt nodoklus,apgriest algas u.t.t.,tad tautai neko neprasa.A te,voi,jajauta sabiedribai.Es uzskatu,ja Latvija ir kadi 400 000 pareizticigo,tad kapec,lai ne? Par musulmaniem,tie nav tukstosiem.A,es tik par lieku brivdienu.

2012-02-23 17:30

HH: Vienīgie krievi nav samainījuši kalendāru.Kāpēc man savā zemē jādzied svešu dziesmu?Es neatbalstu,mēs taču esam Eiropā.

2012-02-23 17:33

to HH: tev neviens neliek svinēt svētkus un vēl pie tam dziedāt svešu dziesmu, sēdi rāms (-a), viena lieka brīvdiena.. ko var tik dadz ņemties ap un par krievu tautas cilvēkiem, viņi nav vienīgie pareizticīgie..

2012-02-23 17:40

Ehh: Es būtu par šiem svētkiem, ja nebūtu tāds Lindermans ar Osipovu šo naida kurināšanu iesākuši, pagaidām viedokļa naw.

2012-02-23 17:43

Kondra: Saulgriežu svētki ( Ziemsvētki ),Saulgriežu svētki ( Līgo svētki,Jāņi ) svinam šos svētkus gadu simteņiem bes visiem Jēzuliņiem.Katrai reliģiskai organizācijai ir tiesības svinēt kad tik iedomājas.Ja kāds man var parādīt kur Bībelē ir rakstīts ka tādi svētki ir jasvin ,svinēšu.Ir gan rakstīts,ja nestradāsi tad nebūs ēst.Nekadas oficālas brīvdienas.

2012-02-23 18:01

kubix: pa daudz to pRUSaku te.!!!!!

2012-02-23 18:30

ercens: esmu kategoriski pret

2012-02-23 19:51

muļķibas: esmu PRET!Viņi ņirgājās par mūsu ZS,lai sēž savās baznīcās un stundām stāv rindā,kamēr viņus svētīs,lai liek mūs mierā!Krievu laikā mums tas bija liegts...

2012-02-23 19:55

Masļecinu: arī atzīt par svētkiem,svētā Pjotra dienu,svētā Nikolaja arī,Marijas vārda dienu arī u.t.t.Neesiet smieklīgi-šeit ir LATVIJA!

2012-02-23 20:39

Ainarsa2: Neatbalstu nevienus no reliģiskajiem svētkiem.

2012-02-23 21:07

jy: čemodan--vokzal--rodina

2012-02-23 21:49

Ururū: virsraksts jau kliedzošs - it kā būtu bijis kāds referendums vai aptauja un pieņemts ar likumu .Var redzēt ka valdībai nav stingra mugurkaula ja jau cenšas ziepēties ar promaskaviskiem tipiem. Kur tad paliek latviskā Latvija.......

2012-02-23 22:41

anonīīīms: Nē nu palsot smiekli nāk, ka tik kādam kko pateikt, es arī esmū latviete bet kristīta kā pareizticīgāā, tā ir ticība un lai cilvēki svin šo svētkus, tāpat viņi viņus ir svinējuši un jums no ta nav bijis ne aukstaaks ne siltāāks, vienreiz kkur bēidziet ar savu lepnumu, viņi arī ir tikai cilvēki

2012-02-23 22:51

vispār: Ja runājam precīzi tad 7. janvārī ziemassvētkus atzīmē tikai krievu pareizticīgie, grieķi, gruzīni u.c pareizticīgie savus ziemassvētkus atzīmē kopā ar mums. Tā kā tantei nav taisnība par tiem visas pasaules pareizticīgiem. Šis ir klajš mēģinājums uzbāzties Latvijai ar savām lielkrievu šovinistiskajām ambīcijām, tā pat kā pieminekļu būvēšana Rīgā u.c. viņu aktivitātes.

2012-02-25 19:08

ei: Pie mums var ieplūst pusmiljons ķīniešu, sāksim pielūgt BUDU ,kad viņiem tā svinamā diena?

2012-02-25 20:35

a-a: Aptaujā uz ielas dažus cilvēkus un izbazūnē. Muļķīgi.Šis ir brīdis, ka nevar dot tos svēkus kaut vai tāpēc, ka bija tas nekaunīgais referendums par divvalodību.Latviešiem ļoti pazemojošš brīdis. Pēc gada, ka viss bardaks norimsies pateicoties Kurzemes krievu torerancei mēs varētu sarunāt! Vai nē!

2012-02-25 23:49

Krievs27: Es pareizticīgo Ziemassvētkus svinu tik un tā!!!

2012-02-26 01:20

Krievs 27: Jūs tik paskataties vispirms kādas nejēdzības notiek Latvijā!!!Vai tad te viss ir pa pirmo?Latvijā ar visu neatkarību mēs esam pārsnieguši Staļina laika represijas!!!Nav ko te vainu novelt uz krieviem!!!

2012-02-27 08:44

to Krievs: Vai tad nejēdzības tikai Latvijā? Un kas Grieķijā? Spānijā bezdarbs 20 %, Īrija, Ungārija tāpat SVF parādos.Globālistu attieksme pret citām Eiropas valstīm un Latviju baigi atšķiras. Ja vecās Eiropas valstis sudzē un cackājas, tad Latvijā viszemākās algas, visdārgākās preces. Un ja valdība sāktu ierobežot cenas, tad tirgotāju brēciens būtu pa visu Eiropu. Kam mēs stājāmies tai viltus leiputrijas saimē???

2012-02-28 05:21

aptuvens citāts no tvnet: Aivars E 2012.g. 22. februārī,16:12 :

Kad Eiropa pārgāja no Jūlija kalendāra uz Gregora kalendāru,tad arī Ziemassvētki nobīdījās,jo Krievijas Impērija vēl saglabāja Jūlija kalendāru līdz savam sabrukumam.Tas,ka Ļeņina vadītā Tautas Komisāru Padome pārejot uz Gregora kalendāru,aizmirsa vai nevarēja piespiest to izdarīt Pareizticīgo Maskavas patriarhātu ir Krievijas Ahilleja papēdis, arhaisms kāds nav nevienā Eiropas pareizticīgo valstī (Konstantinopoles patriarhātā) par Katoļu ticību nerunājot.

2012-02-28 05:23

citāta turpinājums: Tā pilnībā ir Krievijas iekšējā lieta un mēs nēesam tiesīgi to apstrīdēt, bet Latvijā baznīca ir atdalīta no Valsts un mums nav nekāda pienākuma izpildīt citas Valsts Baznīcas, kas piekopj arhaiskā Jūlija kalendāra tradīcijas ieviest valstī -Latvijā, kura lieto Gregora kalendāru visās jomās, jo tie, kas iet Maskavas patriarhijas Pareizticīgo baznīcā, tie to dara pēc brīvas izvēles, bet tas jau nenozīmē, ka citiem ir jādanco pēc viņu iegribām!

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: [email protected]), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz