Piektdiena, 25. septembris Rauls, Rodrigo
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

No jaunā gada uz Grobiņu vedīs cits pārvadātājs. Brauciens, iespējams, maksās dārgāk

No jaunā gada uz Grobiņu vedīs cits pārvadātājs. Brauciens, iespējams, maksās dārgāk
Foto: Egons Zīverts
05.11.2019 07:15

TV Kurzeme/ "Kurzemes Vārds"

Sākot no nākamā gada, Grobiņas maršrutos vairs nekursēs pilsētas autobusi. Vienošanās par reisu izpildi ārpus Liepājas teritorijas būs beigusies, un pašvaldība pārstās tos dotēt. Autotransporta direkcija pašlaik veic iepirkumu par Grobiņas maršrutu apkalpošanu reģionālajā maršrutu tīklā, jauno pārvadātāju varēšot nosaukt tikai pēc līguma noslēgšanas.

Grobiņas braucēji par to dzirdējuši pa ausu galam vai arī nezina neko. “Ko tad darīsim – ar kājām iesim?”

Liepājas pilsētas pašvaldības vienošanās ar Kurzemes plānošanas reģionu par pārvadājumiem maršrutos Nr. 2, 904, 912, 912A un 912B ir spēkā no 2011.gada un beigsies šī gada 31.decembrī.

Valsts dotācija par pārvadājumiem ārpus pilsētas teritorijas pa šo laiku arvien sarukusi, un topošie MK noteikumi tādu vairs neparedz vispār, pastāsta Liepājas sabiedriskā transporta aģentūras vadītājs Uldis Zupa: “Kad slēdzām vienošanos, strādāja “Liepājas metalurgs”, kā arī bija pēckrīzes laiks – cilvēki brauca ar sabiedrisko transportu. Tagad pilni ir tikai daži reisi noteiktās diennakts stundās. Pat pieņemot, ka visi pasažieri brauc ar biļeti par 70 centiem, kā, protams, nenotiek, jo cilvēki pērk desmit gabalus par 0,66 eiro un izmanto mēnešbiļetes, valsts kompensācija un biļešu ieņēmumi nesedz izdevumus. Liepājas pašvaldība no sava budžeta šos maršrutus dotē par vairāk nekā 200 000 eiro gadā. Tas nav godīgi pret Liepājas nodokļu maksātājiem.”

U. Zupa atzīst, ka aģentūra gaidījusi konkrētāku informāciju par biļetēm un citiem pasažieriem svarīgiem jautājumiem, taču tad sapratuši, ka “ilgāk nevar ievilkt”, un nākuši klajā ar preses relīzi, lai cilvēki varētu pārdomāt savus pārvietošanās ieradumus.

Šobrīd notiek maršrutu, kustības sarakstu u.c. tehnisko lietu izstrāde, pastāsta Autotransporta direkcijas sabiedrisko attiecību speciāliste Lilita Pelčere: “Paredzēts, ka reisu skaits uz Grobiņu, Iļģiem un Dubeņiem paliks tāds pats, kāds bijis līdz šim. 1.novembrī Sabiedriskā transporta padome pieņēma lēmumu par jauna maršruta Liepāja–Cimdenieki–Grobiņa izveidi. Tajā autobuss reisu uzsāks pieturā “Siena tirgus”, nevis M. Ķempes ielā, kā līdz šim. Pasažieru skaits tiek prognozēts neliels, tāpēc kopā plānoti 11 reisi, kurus veiks ar mazākas ietilpības autobusiem.”

Notiek arī biļešu cenu izstrāde, un tās būs atbilstošas reģionālajos maršrutos noteiktajām. U. Zupa atzīmē, ka, respektējot cilvēku ieradumus, visās pilsētas pieturās varēs iekāpt un izkāpt no Grobiņas maršrutu autobusiem.

Citur reģionālajiem maršrutiem ir noteiktas atsevišķas pieturas. Liepājas pilsēta turpinās apkalpot reisu uz lidostu. “Tas ir 100. maršruts, kura reiss ir pieskaņots tieši lidmašīnai uz Rīgu un mainīsies atkarībā no izmaiņām lidmašīnas reisos,” saka sabiedriskā transporta aģentūras vadītājs.

Grobiņas novada domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Galeckis stāsta, ka precīzas informācijas pašvaldībai vēl neesot, taču “milzīgas reformas” viņš neredzot: “No maršruta viedokļa Grobiņas iedzīvotājiem nekas nemainās, reisi paliks. Cimdeniekiem gan reisu būs mazāk, taču tas ir ekonomiski pamatoti. Toties autobuss no Cimdeniekiem no rīta un pēcpusdienā negriezīsies apkārt, bet pa Otaņķu ceļu brauks uz Grobiņas skolu, bērni ar to ērti varēs braukt.” Viņš norāda, ka esot dzirdējis par divām biļešu cenu zonām – Liepājas robežās un ārpus tās, taču viss vēl esot saskaņošanas procesā.

68 komentāri

2019-11-05 07:57

J.K.: Pie mums grib pilnus autobusus, sabāzīs kā siļķes, bet citur EU šoferis par neuzsāk kustību, ja kāds stāv kājās, jo par to šoferis var norauties sodu, tur stāvvietas autobusos vispār nav paredzētas.

2019-11-05 08:03

Jēriks: ->j.k.
Parādi man tādu autobusu? Ir šur tur būts, tādu brīnumu gan līdz šim neesmu redzējis

2019-11-05 08:05

uzvārds: "...Pat pieņemot, ka visi pasažieri brauc ar biļeti par 70 centiem, kā, protams, nenotiek, jo cilvēki pērk desmit gabalus par 0,66 eiro un izmanto mēnešbiļetes."....
Vot cūkas cilvēki,atļaujās nopirkt lētākas biļetes ! :)

2019-11-05 08:10

to J.K.: Grieķijā, Spānijā, Itālijā, Vācijā brauc arī kājās stāvot. Tu samelojies.

2019-11-05 08:21

fakts: Ja 100% visiem pasažieriem būtu biļetes, situācija ari būtu savādāka.

2019-11-05 08:29

eh: Naudas plesēji ,uz ta jau nabadzības sliekšņa, cilvēki brauks mazak viss iet uz iznīcību.Trekniem kakliem gribas vel vairāk naudu plēst kauns.

2019-11-05 08:32

Egija D.: Grobiņa jau nu galīgi nav nabadzīgākā pašvaldība, lai piemet drusku dotāciju un brauks kā līdz šim.

2019-11-05 08:53

Pilnīgi pareizs lēmums,: Grobiņa ir reģionā,ne Liepājā.Lai arī brauc par reģiona cenām.Un,priekš kam tos reisus tik daudz,ja jau nav braucēju?Pilnīgi pietiktu ar kādiem četriem,sadalītiem vienmērīgi pa visu dienu.VIP klienti atradušies!

2019-11-05 09:17

EU: Nezinu vai tas attiecās uz sabiedrisko, bet braukājot uz/no darba Z_ Īrijā neļāva nevienam stāvēt. Šoferis pats kontrolēja, lai pasažieru nebūtu vairāk par sēdvietām. Pat divu cilvēku dēļ sūtīja citu busu.

2019-11-05 09:25

nja: Pilnīgi pareizs lēmums - tādiem kā tev ir medicīniska diagnoze! Nu ko Grobiņas Dome, ne velti taisāties ierīkot veselu sociālo māju, nebūs autobusu, nebūs iespēju aizbraukt uz uz darbu, uz mācību iestādēm, visi draudzīgi bariņā ies pēc socpabalstiem! Aizmirsāt vienu lietu- nebūs naudas arī, jo neienāks NII, no manis vismaz ap 2,5 tūkst., tā, ka gatavojieties!

2019-11-05 09:31

Lig: Par ko nogrēkojušies Jaunās pasaules iedzīvotāji? Lai tiktu līdz pilsētai, ir tikai 912, 904, un 2 maršruta autobusi, kurus vēl vairāk samazina, tagad jau ilgi jāgaida , kad skolēniem beidzas stundas.

2019-11-05 09:53

Ind: Tad jau vienalga jātaisa reisi līdz enkuram(pilsētas robežai) un pēc tam nabaga grobiņnieki ar kājām. Kāpēc nesamazina reisus uz karostu vai tosmari?

2019-11-05 10:03

Hm: Kam mums Grobiņā tāds Galeckis, ja viņš neko nezina? Kuram tad būtu jāzina par gaidāmajām izmaiņām, ja ne domes vadībai. Smieklīgi!

2019-11-05 10:38

Sveiks.: Man ikdienā nepieciešama pietura "pilsētas robeža" (un ne tikai man), neviens (!) cits pilsētas reiss turp neiet, lai gan tā ir pilsētas teritorija. Līdz ar to man ir jautājums - kā cienījamā Aģentūra plāno nodrošināt turp reisus par pilsētas biļetes cenu?

2019-11-05 10:50

Ulla: Vai tagad grobiņniekiem būs jāpērk 2 mēnešbiļetes? Viena lai brauktu uz/no Grobiņu un otra lai tiktu kur tālāk ar pilsētas autobusu? Ne visi var ar vienu autobusu nokļūt līdz darba vietai vai vēl trakāk ... bērni, kuri mācās Liepājas tehnikumā un arī citās skolās.

2019-11-05 10:51

vai vai vai: Totāls stulbums. Atkal cieš godīgie iedzīvotāji. Un ne jau Grobiņnieki tikai brauc ar šiem autobusiem. Arī Liepājnieki viņus izmanto. piemēram 2. vairs nebūs pilsētas maršrutos, bet 8. kurš arī iziet aiz pilsētas robežām būs. Atkal krievu pensionāri ir priviliģētāki tā pat kā Rīgā!? Grobiņas maršrutos praktiski bezbiļetnieku nav, turpretīm Karostā, Tosmarē braucēju netrūkst līdz pēdējam autobusam, bet biļetes nekad neviens nav pircis. LST sakārtojiet savu nožēlojamo kontroles dienestu un nauda būs.

2019-11-05 10:59

M,: Lai izvērtē mikroautobusu lietderību. Vakaros pilnīgi tukši kursē pa pilsētu.

2019-11-05 11:16

J.K.: Vai maršrutā uz Grobiņu atgriezīsies kasieres?

2019-11-05 11:16

CM: Cik zinu, Cimdenieku iedzīvotāji izmanto maršrutu nr.2, jo VISI strādā Liepājā. Lai tiktu uz Grobiņu -bija jābrauc ar diviem autobusiem.

2019-11-05 11:37

temīda: Lētāk nebūs, neticu! Nekas mūsu laikos nepaliek lētāk.

2019-11-05 11:38

cmm: Nabaga grobiņnieki, kad sāksies dārznieku sezona - netiks autobusā, pat samaksājot iespējams dubultcenu par braucienu....

2019-11-05 11:59

Grobiņniece: Debīlisms!!! Lielāka daļa Grobiņnieki strādā Liepājā, skoleni macās Liepajā, pec 9 un 12 klases.

2019-11-05 12:09

Priekulis: Autobusi brauc ar lauķu dīzeli pa 50 centiem litrā. Un pilsēta smird.

2019-11-05 12:13

Debitors: Šķēle un Šlesers paņem sev rentablos maršrutus, bet nerentablos lai domā paši.....:))) skaistā valsts.....Varbūt arī daļu pilsētas maršrutus likvidēt....???

2019-11-05 12:23

zzxp: ja jau "iespējams" , tad noteikti maksās dārgāk. sveiciens satiksmes ministriņam, kurš aicina izmantot sabiedrisko transportu. kā var izmantot to, kas nav pieejams?

2019-11-05 12:28

No drošiem avotiem: 2, 912, 912A, 912B un 904 maršrutos iekāpšana/izkāpšana būs pa priekšējām durvīm, dažos māršrutos būs konduktores.

2019-11-05 12:44

to No drošiem avotiem: Kādas konduktores? Biļetes tirgos šoferis. Tikai nav skaidrs, kā viņš pagūs iekļauties laikā, ja, piemēram, 7:20 no rīta autobusi ir pārpildīti, turklāt visi gribēs pirkt biļeti.

2019-11-05 13:09

->EU: Tāpēc ka tur ir Eiropa, bet te ir Latvānija :D

2019-11-05 13:15

->EU: Normāli būtu, ka par jau esošo maksu varētu izmantot tramvaju, autobusu, teiksim - pusotras stundas laikā. Bet tad jau nevarēs izzagt valsts dotāciju naudu. Vemt gribas šitos zaģļus klausoties, vienmēr, vislaik, viss pa mazu. Dāsnā valsts, pārskaitiet vēl.

2019-11-05 13:31

tak padomajat: tak padomajat arī par mamiņā kas brauc ar zidainiem un ka, ir ratiņi un arī par indvalīdiem! es šaubos ka ar mikriņiem vares tikt! autobusa šoferi jau sten kad kāds grib iekapt mikriņa ar ratiņiem

2019-11-05 13:52

Doma laba: Kādam ir apsolīts šis bizness, jo pēc reformas visi pie siles nepaliks, bet strādāt jau šie kungi neprot. Tad nu ir sarunāts visrentablākos Grobiņas reisus, kā par tiem tika agrāk rakstīts, atdalīt no Liepājas autobusu parka un uztaisīt kādam ienākumu avotu. Reņģēdāji lai uztur. Viss jau tiek laicīgi pārdalīts.

2019-11-05 14:08

jhvfvc: Jaunais marsruts būs pieskaņots Galecka šautuvei - mērķus pievedīs

2019-11-05 14:25

STRĀDĀ GROBIŅĀ: Pilnīgi Pareizs Lēmums,iekāp vienreiz autobuā 912,un tad domā, ko rakstīt.

2019-11-05 14:49

marmelademandele: To Eu..Z Irija ta ir un Skotija cik atceros tapat ,bet Vacija gam vis karstajaa h laimigi ka vispar iekapusi,tapat Londona

2019-11-05 14:51

didzisvidzis: Suds ar visu Grobinu autobusu mus tapat par cilvekiem neuzskata vairs ,jautajums par cik cels pilsetas busam cenu

Nemot vera degvielas reformas men.bil.maksas visus 60 eiro

2019-11-05 15:38

es: piediršu savas bikses no priekiem

2019-11-05 15:38

Varianti: Būs vairāk to , kas brauks ar savu auto , jo 2 biļetes un neērtības uz to piespiedīs. Un vēl vairāk cilvēku padomās , vai strādāt un mācīties Liepājā , varbūt ir draudzīgākas vietas. Dīvaina politika.

2019-11-05 15:41

Ej ārstēties!: Kādus 4 reisus pa dienu? Jūs kādreiz ārpus Liepājas esat bijis? Es braucu uz un no darba katru dienu citos laikos, jo tāds darbs un vienmēr autobusi prom un atpakaļ ir bijuši pilni un pat pārpildīti.
P.S. uztraucos, jo esmu liepājniece, bet strādāju Grobiņā.

2019-11-05 15:43

Es: Zupa saka, ka liepājniekiem nebūtu jasedz zaudējumi Grobiņas maršrutos, bet vai tad paši liepājnieki neizmanto šos maršrutus. Ņemot vērā to, ka arī pilsētā autobusi brauc ne tik pārpildīti, piemēram, vakaros un vēl ņemot vērā to, ka aptuveni katrs 5. ir bez biļetes, tad droši varu teikt, ka es kā nodokļu maksātājs neesmu ar mieru, ka no manis samaksātājiem nodokļiem tiek sponsorēta treniņbikšu vizināšanās 3. maršrutā vēlās vakara stundās. Pēc 18:00 3. maršrutu tālāk par cukuriņu lūdzu nelaist, jo, tas pilsētai nes tikai zaudējumus. Un ja uz Grobiņu LST LAPAM maksātu mazāku summu par nobraukto kilometru, tad tie zaudējumi, iespējams, nebūtu tik lieli vai pat nebūtu vispār. Ceļš daudz taisnāks, pieturu mazāk, degvielas patēriņš mazāks, amortizācijas nolietojums mazāks. Bet ko nu ies pūlēties zinot, ka tas nabaga mirstīgais jau nekur neliksies un maksās tik cik prasīs.

2019-11-05 15:52

Ritvars: Nu vaidzet varēt daudzmaz veselam cilv tos 5km no Grobiņs centr lidz enkuram ar ričuk, tik tur vaig arī tad drošu velonovietni, no turienes lai ir busiņi jau 5no rīta lai tikt uz darb piem biz centrā rīta maiņā!?

2019-11-05 16:11

Da bladam: Satiksmes ministrs iesaka "izvēlies sabiedrisko". Vai tad auto uz ielām trūkst, lai katrs ar savu braukāt?

2019-11-05 16:33

Kursis: kādreiz maršrutā Grobiņa kursēja 2 taksobusi. To ī[pašnieki iztika bez visām dotācijām un arī biļetes bija lētākas par LAP biļetēm.

2019-11-05 17:14

ina: vai uz Iļģiem nepieciešams 2stundu intervālā divus autobusus laist, ja tur reāli brauc darbinieki, kuriem darbs sākas pus deviņos?

2019-11-05 17:26

Pagaidiet....: kad Liepājā ''ieradīsies'' zemās grīdas tramvaji, tad tūlīt pat pieaugs maksa arī pilsētas transportā, jo par visām ''ekstrām'' vienmēr maksā tauta...Kamēr ar grīdas krāsu atlikumiem krāsotajos tramvajos svilpo pilsētas simbols, tikmēr vēl maksa iepriekšējā...., un kuram gan interesē cilvēki ārpus pilsētzonām....Pilsētas dakteri un asistentes ar palielinātajām algām varēs šūpot kājeles, jo ''lauku'' tantas un unkuļi viņus vairs pamazām nespēs sasniegt, nomirīs dakterus neieraudzījuši...

2019-11-05 18:00

Pareiza rīcība: Jau pašā saknē bija nepareizi pilsētai dotēt šos lauku maršrutus. Ļoti pareizi dara, ka no pilsētas puses neapmaksās to, kas jāuztur valstij un citai pašvaldîbai. Te pēc daudzu loģikas sanāk - ja strādā Rīgā, tad arī Liepājai jādodē autobusu maršruti. Absurds.

2019-11-05 18:37

Super: Un lūgums liepājniekiem liegt iekāpšanu šajos maršruta autobusos,lai uz saviem dārziņiem iet ar kājām.

2019-11-05 18:37

Leons: Tak veloceliņš ir. Mazliet fiziskas aktivitātes un grobiņnieki var nokļūt pilsētā.

2019-11-05 18:40

k,,,: AR VIEN DEBILAKA VALSTS SISTEMA MES DZIVOJAM.ir jaatgriezas pie dismanu sistemas.Atjaunot nelegalos mikrinus,un pasutit DEBILO VALSTS SISTEMU d i r s t.Vot tad nu gan valsti butu kapitals robs,ar cauru kabatu paliktu.Es no rita varu mikrina uznemt 16 cilvekus,saplanot reisus un jums iznaks letak.No piskalna lidz tirgum sanaks maksat tikai 50 centu.Brauceji atri uzradisies.Vel var apiet likumu,neprasit neko,beet cilveki tapat atstas naudinu.Nekads likuma parkapums tas nebus.Es nodarbosos ar labklajibu.Valstij lielaki zaudejumi bus.Taka dusmani sarosamies,un paradam kam ir veselais saprats,ka naudu pelnit.

2019-11-05 19:40

Igaunija: bez maksas ir ne tikai pilsetas, bet ari regionalais sab. tr-ts ;)

2019-11-05 19:55

Vācam parakstus PRET: Tak beidzot laiks arī Latvijā pacelt savas kalpu galvas un sākt protestēt ! Grobiņas maršrutu autobusi ir pilni un cilvēki stāv pat kājās. Ļoti daudzi brauc strādāt uz Liepāju un liepājnieki uz Grobiņu. Attiecīgi tāpat arī skolēni brauc uz Grobiņas un Liepājas skolām. Liepājas autobus parks it kā piederot Šķēles famīlijai. Ir laiks celties kājās un aizstāvēt tautas intereses ! Vai tiešām visu šo darbību mērķis ir visu latviešu izdzīšana uz ārzemēm. Vienreiz ir jāsaprot, ka par stulbiem lēmumiem pret tautu , būs jātatbild tautas priekšā ! Lai Grobiņas maršruti paliek pie pilsētas tīkla un viss būs OK. Vai tiešām vajag jaunu bardaku ? Vācam parakstus pret un te vajadzētu aktīviem būt arī Grobiņas domes pārstāvjiem, aizstāvot savējo viedokli.

2019-11-05 20:36

enkurs: Un kā pilsētas tēvi apkalpos tos, kas dzīvo Jaunpasaulē vai enkura apkārtnē, kas skaitās pilsētas teritorija?

2019-11-05 20:56

Vikings: Caur Grobiņu vairs bez nodevas neviens autotransports neies ! Un lidosta arī mūsējā . Tad nu atkal dalāmies pirmatnējās ciltīs. Savus gružus mums nevest!

2019-11-05 21:00

Tas notiks šādi -: Viļņu Jānis no rītiem (kādu stundu pēc pirmajiem gaiļiem) pats personīgi zirgu pajūgā no Annas baznīcas laukuma grūtdieņus, kam nepieciešams nokļūt pilsētas pierobeželes rajonā, aizvizinās un pēc tam tos, kas vēlēsies ierasties pilsētas centra vietā, atvizinās. Vakarpusē, kad vietvaras mājā darbi būs pieklusuši, tiks veikts otrs šāds brauciens. Viļņu Jāņa īpašas aizņemtības gadījumā kučiera pienākumus apņēmušies pildīt Uldis, Andris vai Kikī. Pakalpojums tiks sniegts par ziedojumu zirgu pakaviem

2019-11-05 21:28

mammucis arī ome: HA,HA ,VIENREIZ JAU ,Vācam parakstus PRET ,to ,lai 912 autobusa galapunkts būtu ĶEMPES IELĀ,SAVĀCA AP 1000 PARAKSTIEM,BET PIGU DABŪJĀM.

2019-11-05 21:32

!!!: Lidostai mainīt nosaukumu!!!

2019-11-05 21:45

Ritvars: lidmasinas labak lai vairs par Grobins gaisa telpu vispar nelido

2019-11-05 21:53

Lasītajs: Bet kāpēc Liepājai jāatbild par Grobiņas iedzīvotājiem? Grobiņai ir jānodrošina savu iedzīvotāju pārvietošana.

2019-11-05 22:07

Sveiks.: Vēlreiz atkārtošu savu un "enkurs" jautājumu - //.. Un kā pilsētas tēvi apkalpos tos, kas dzīvo Jaunpasaulē vai enkura apkārtnē, kas skaitās pilsētas teritorija?... //

Jo tur nekursē neviens cits pilsētas reiss un mēs ikdienā izmantojam 912.

2019-11-05 22:25

nu ja: Ha tiešām par ceļiem, kas iet caur Grobiņu ņemam samaksu, nav ko lidot PĀRI Grobiņai un lidosta mūsu teritorijā! Liepāja ar kampēju famīliju priekšgalā - celiet savā teritorijā lidostu kaut kur Karostā! Cik diezin augstai jābūt naudas čupai, lai tai kampēja famīlijai un Co būtu vienreiz gana? Ar saules sistēmas augstumu nu točna nepietiktu!

2019-11-05 23:27

Niknā: Super! :@ Tad jau sanāk, ka sākot no autobusu parka uz enkura pusi nav vairs Liepājas teritorija???????
Tie iedzīvotāji,kas dzīvo pirms/pie enkura un Jaunajā pasaulē paliek vispār bez transporta. Kaut ko vēl debīlāku nevarēja izdomāt.
Un tie, kas ir PAR šo absurdo situāciju, lai iet skrien ar galvu sienā. Varbūt, tad sāks kustināt savas pelēkās šūnas.

2019-11-06 01:33

Mamma: Vai tiešām nav skaidrs, ka Grobiņa ir Liepājas piepilsēta? Pusgrobiņa strādā Liepājā un arī mācās,kā arī tie,kas tomēr nemācās, apmeklē ārpusskolas nodarbības.Un arī otrādi, runājot tieši par bērniem---ļoti daudz Liepājas bērnu macās Grobiņas skolā un arī apmeklē tieši Grobiņā ārpusstundu nodarbības. Un bērni ir tie, kas izmanto autobusu visvairāk. Mani arī uztrauc cena.Patlaban bērns brauc ar mēnešbiļeti un tie ir 4 reisi dienā, jo jābrauc no Ezerkrasta un atpakaļ.Kas notiks pēc jauninājumiem?

2019-11-06 16:23

Murgs: 90% no Grobiņas brauc uz Liepāju ko tādu izdomāt vajag būt galīgam mud..am var padomāt ka pilsētas maršrutu autobusi nenes zaudējumi, cilvēki palieka mazāk bet ko tādu trūkst vārdi ....

2019-11-06 22:18

Dusmigā: Tas ir kautkāds ārprāts! Tie kas pieņem šos lēmumus laikam braukā ar smalkiem Mersedesiem! Vienmēr viss par mazu..kā nav cilvēku

2019-11-06 22:32

Dusmigā: Braucu divas reizes dienā autobusi pilni..vakaros lai tiktu majās stunda jāgaida..tas vispar ir stulbums..ne jau visi strada lidz 17.00..Tiešām sāk apnikt dzivot šajā valstī..arvien vairāk un vairak to Latvijas vienkāršo iedzīvotāju degradē..

2019-11-08 15:55

Punktiņš: Ja jau saka, ka neesot normāli, ka no Siena Tirgus varot pa 66 centiem uz Grobiņu aizbraukt, tad arī nav normāli, ka Pēteris 3 maršrutu par tādu pašu cenu ved no Ķempes ielas uz Karostu.

2019-11-09 10:12

Gints: Tajā autobuss reisu uzsāks pieturā "Siena tirgus", nevis M. Ķempes ielā, kā līdz šim. ??????????????

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz