Piektdiena, 25. septembris Rauls, Rodrigo
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Parakstās, lai “Grobiņnieks” brauktu līdz Ezerkrastam

Parakstās, lai “Grobiņnieks” brauktu līdz Ezerkrastam
Foto: TV Kurzeme
11.09.2013 07:15

TV Kurzeme

Protestējot pret to, ka 912 maršruta autobusa galapunkts Liepājā tagad ir nevis M. Ķempes ielas gals, kā ierasts daudzu gadu garumā, bet gan Siena tirgus, iedzīvotāji savākuši parakstus un grasās tos iesniegt Pašvaldības Aģentūrai “Liepājas sabiedriskais transports”. Tomēr tā vadība skaidro, ka 912 autobusa liktens ir izlemts.

57 komentāri

2013-09-11 07:44

100%: MĒRGĻI!!!

2013-09-11 08:09

....: Kaut ko tik cinisku un augstprātīgu sen nebija gadījies dzirdēt! Pastāvam taču uz to, lai palaiž vismaz dažus reisus no rīta un pēcpusdienā līdz Ķempes ielai! Arī tie "daži" cilvēki ir cilvēki!

2013-09-11 08:18

jrx: Lūsi, tevi pašu pārsēdināsim no Tavas privātmašinas uz sabiedrisko transportu. IDIOTS! Redzēsim,kādu dziesmu tad dziedāsi.

2013-09-11 08:25

Pis viņus zirgs: Visu infrastruktūru sačakarējuši , būtu kaut vai atstājuši kā bija padomju laikos

2013-09-11 08:28

AB: Protams ka par labu tramvajam ....lai cilveeki vairaak teereetu naudinju...

2013-09-11 08:43

depurāts: Lūsim tak nav savas mašīnas - Audi ir domes īpašums ar kuru viņš brauc.

2013-09-11 08:53

Dzērves iela: Tūlīt it kā atsākšot strādāt Metalurgs , tad es ļoti gribētu dzirdēt Lūša komentāru par to , kā Ezerkrasta -1 iedzīvotājiem tikt līdz darbavietai.
Vai nu tam cilvēkam nav nekādas saprašanas par ielu ģeogrāfisko izvietojumu , vai arī viņš ir ciniķis - sak , lai taču tie strādnieki brauc ar saviem auto , kā to daru es !
Vai arī - lūdzu kungi , tramvaja līniju pagariniet pa Tisē ielu , tad mēs Grobiņas autobusu neprasīsim.

2013-09-11 09:08

arprats: Piekrītu jau iepriekš paustajam komentāram ka Lūša k-gs izklausās cinisks savos komentāros. Brīnos, ka tādam cilvēkam vadība ļauj runāt kameras priekšā. Likums par pašvaldībām 19 punkts nosaka, ka pāsvaldībām ir jāorganizē sabiedriskā transporta pakalpojumus un, ja parakstu skaits ir pietiekams, tad nebūtu godīgi ignorēt Liepājas iedzīvotāju prasības. vai tie dati ko G. Lūsis rādīja ir pamatoti un ticami?

2013-09-11 09:12

912: Ir arī augstākas instances, kur vērsties, ja ar LST nevarēs atrast kompromisu. Pirmkārt-šim reisa saīsinājumam nav loģiska pamatojuma, jo kā tiek minēts viņu pašu mājas lapā- "pieturvietā „Pētertirgus” iekāpj jau citi pasažieri, lai nokļūtu līdz M. Ķempes ielai". Tātad autobusi tukši nekursēja. Otrkārt- Dzērves ielas un tam tuvumā esošajiem agrā rīta stundā nav alternatīvas. Treškārt- šīs izmaiņas pamatīgi sadārdzina pasažieru izmaksas, jo viena talona vietā vienam virzienam jau nākas ņemt 2 talonus, vai pirkt mēnešbiļeti, kas slīdošos grafikos strādājošiem nemaz nebija izdevīga. Visu transportlīdzekļu mēnešbiļete ir vēl dārgāka, tātad- izmaksas pieaug pat ļoti. Ceturtkārt- pilsētas reisi ar 912.nesakrīt, lai veiksmīgi pārsēstos un nokļūtu piemēram no rīta laicīgi uz darbu, utt.

2013-09-11 09:14

912.: Tātad- turpinām parakstīties, paraksti joprojām tiek gaidīti.

2013-09-11 09:15

?: Kur var parakstīties?

2013-09-11 09:25

Atradu: Paraksta lapas pieejamas Eiroaptiekā, Jaunā Ostmalā 3/5, Liepājā.

2013-09-11 09:29

nevarēs aizmālēt acis: 11.pants. Pārvadātāja zaudējumi

ja pat ir vērojami zaudējumi kādā maršrutā, tad gribu atgādināt, ka Sabiedriskā transporta pakalpojumu likums nosaka , ka ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saistītos zaudējumus pārvadātājam kompensē atbilstoši apmēram un kārtībai, ko nosaka Ministru kabinets. Šos zaudējumus kompensē no valsts un pašvaldības. Vai Liepājā ir iespējams sagaidīt no pašvaldības kādu atbalstu?

2013-09-11 10:05

ģimene no Grobiņas: Pirms 3 gadiem pārcēlāmies dzīvot uz Grobiņu. Līdz tam bērni mācījās 6. vidusskolā. Pēc pārcelšanās ļoti gribēja turpināt mācības 6. vidusskolā un nebija šķēršļi, lai to nedarītu - tikai ceļā mazliet ilgāk laiks pagāja. Tagad abi bērni ceļas vēl ātrāk, laiku ceļā pavada vēl ilgāk, jo , lai paspētu uz stundām - jābrauc ar vienu autobusu agrāk. Arī mājās braukšana ir daudz sarežģītāka, bet 912. taču ir Liepājas maršruta autobuss! Cik viegli saīsināt maršrutu, bet cilvēkiem dzīve mainās - spiesti mainīt darbu, skolu.....

2013-09-11 10:19

!!!!: Man vīrs brauc strādāt uz Grobiņu, dzīvojam Dzērves ielā un tieši Grobiņas autobusu izmantoja regulāri . Patreiz īpašas neērtības sagādā atpakaļ tikšana, jo no darba pārrodas vēlu vakarā un nezin cik ilgi jāgaida uz nākošo busu, kas aizvizinās uz māju.
Autobusu parkam jārēķinās ar to, ka daudzi cilvēki ir pārcēlušies uz dzīvi ārzemēs un ļaužu pārpildītus autobusus te vair neredzēt. Tagad jādomā par atlikušo cilvēku vēlmēm un ērtībām, lai mūsu Liepāja nepaliktu vēl tukšāka. Ko tad , kungi, pārvadāsiet?

2013-09-11 10:39

Dzērves iela: Ezerkrasts -1 vispār kaut kādā pabērna lomā salīdzinot ar Ezerkrastu - 2, tur gan tramvajs , gan autobusi uz visām pilsētas pusēm , mums piemēram ir tikai viens - 1. autobuss , kurš brauc pa Klaipēdas ielu , un tas pats tikai darbadienās reizi stundā .
Tagad arī grobiņnieks atņemts .
Vai mēs kādi otrās šķiras cilvēki ?

2013-09-11 10:50

ES: Vairākkārt uz norādīto "Satiksme Liepājā" telefona numuru sūtīju jautājumu, kā tiek pamatotas šis autobusa kustības izmaiņas un kam tas ir izdevīgi. Atbildi tā arī nesaņēmu. Tātad nav godīgi ko atbildēt. Izskatās, ka tas tiek darīts mērķtiecīgi, lai radītu papildus grūtības jau tā nekrietni izmocītajiem "Metalurga" strādniekiem, jo sabiedriskā transporta pa Brīvības ielu ir ļoti maz un strādniekiem nav reālu iespēju ne nokļūt uz darbu, ne ari atgriezties mājās no tā. Un nav tur ko runāt par tramvaju vispār. Kāds sakars Tisē ielai un visam Ezerkrastam ar tramvaju? Tad jau drīzāk jāķeras pie 6. vai 1. maršruta, tad tas vēl būtu saprotams. Autobusu parkā jāstrādā kompetentiem cilvēkiem, kuriem ir sajēga, ko nozīmē izmantot autobusu satiksmei.Vēlējums: ieklausīties cilvēku-pasažieru vajadzībās!

2013-09-11 11:03

!!!!: Vai nebūtu laiks uzaicināt " Bez tabu" ?

2013-09-11 11:19

912.: Kā lasu, tik daudziem vajag šo reisu līdz Ķempes ielai.., bet parakstīties gan nāk ļoti kūtri.. Tā mēs neko nepanāksim.

2013-09-11 11:28

x6: godigi saku - shodien aizbraukshu un uzlikshu savu skribelejumu

2013-09-11 11:35

vaidelotīte: Tas jau bija paredzams, tikko kā parādījās runas, ka būvēs tramvaju uz Ķempeni. Uzreiz sākās runas par IESPĒJAMO grobiņnieka īsināšanu, IGNORĒJOT faktu, ka tramvajs iet tikai uz Ezerkrastu-2, bet Tisē un Dzērves ielām šobrīd ir sliktāks transports nekā agrāk, jo jau tā nebija daudz izvēles, salīdzinot ar Ķempeni.

2013-09-11 11:59

MADE: Nu ļoti nepareizi darīja iniciatori,kas sarakstus aiznesa uz aģentūru-vajadzēja uz pilsētas domi,lai vērtē sabiedriskā komisija un deputāti.

2013-09-11 12:12

Un: Paskatamies arī uz šo lietu no drošības aspekta- pārsēšanās agros rītos, vakaros nozīmē nīkšanu kaut kur nedrošās ielās, tā vietā lai aizietu uz vienu autobusu, iekāptu tajā un brauktu līdz vajadzīgai vietai.

2013-09-11 12:14

912: Kā noprotu, kāds paralēli vēl vāc vai jau ir savācis parakstus. Lai nu kā - tie ir jāiesniedz ne tikai LST aģentūrā, bet arī abu pilsētu Domēs, un ja nepieciešams arī Satiksmes ministrijā.

2013-09-11 12:26

E.Tise iela: parakstījos! daudzi cilvēki strādā, mācās Grobiņā, no Dzērves ielas patiešām tagad sanāk dubultā maksāt, ja nav mēnešbiļete, bet vajag 912.autobusu. Dzirdēju tādas runas, ka 10.autobusu arī "ņems nost".

2013-09-11 13:17

//////: Ļoti nekaunīgi no Lūša kunga puses neņemt vērā cilvēku viedokli,ka tikai kadreiz arī pašam neiznāk pārsēsties no lepnā auto uz sabiedriso tr.un tad redzēs kādu dziesmu dziedās.

2013-09-11 14:45

mudzis: Elvi veikalos arī varot parakstīties? Braucu ar tramvaju, bet savulaik redzēju, ka gandrīz katrā pieturā no Ķempes ielas iekāpj kāds, pat ģimenes, kas brauc uz Grobiņu. Tādēļ arī šodien iešu un parakstīšos, lai top! Arī viens cilvēks ir cilvēks, nodokļu maksātājs! Lūša kantoris domā, mečis šobrīd nestrādā, tad var mudīgi izputināt satiksmi! Pietika jau ar to, ka savulaik neatlika atpakaļ 7.10 4.autobusu. Sen saku - nu Liepāja nesastāv tikai no domes un tai tuvu stāvošiem elementiem! Liepājā arī cilvēki dzīvo.

2013-09-11 15:17

OP: ATLAIST LUSI.PA PURNU SUNIM.

2013-09-11 16:29

aa: .......... un ziemā, tumsā, putenī pilsētā bērni nīks pieturās lai tiktu uz skolu, uz baseinu, pieaugušie, lai tiktu uz darbu................ un lūsis lepni brauks garām savā autiņā un gandarījumā smaidīs!!!!!!!!!!!!!!!! Labu darbu būs paveicis! PERFEKTI!!!!!!!!!

2013-09-11 16:46

Jautājums: G. Lūsim: Kad tika pētīta ļaužu plūsma? Gada sākumā, kad strādāja Metalurgs? Ja pēdējā pusgada laikā, tad šī analīze nav objektīva. Tiklīdz sāks strādāt Metalurgs, aina mainīsies, jo vairums metalurgu galvenokārt dzīvo Ezerkrastā (un nevis daži cilvēki) . Kā mājās tiks pēcpusdienas maiņa, jo ap 23.00 nekursē neviens autobuss pa Brīvības ielu.

2013-09-11 17:11

bezbez: Dzīvoju Saldus ielā, bet strādāju Iļģos- katru dienu ar kolēģiem no Liepājas un atpakaļ braucam līdz Dzērves ielai.....vienmēr autobusi ir pilni arī pēc šīs pieturas...nevajag bezdēt te muļķības par to, ka neviens nebrauc

2013-09-11 17:16

!!!!!: Fui,kauns Lūsim,un vēl grobiņnieks.

2013-09-11 17:40

Nu jā: un lēmēji ir tie, kas brauc ar Ne savām privātām mašinām un ar degvielu Ne par savu naudu...

2013-09-11 17:45

liepa: Murgs!Un tā vienmēr-izdara,bet ar tiem,kas sab.transportu lietoikdienā,nerēķinās un neuzklausa.Un !!!! komentāru varu paturpināt, KA... no rītiem 3.un6.maršruts ir pārbāzts,laineteiktu skarbāk.Šorīt šoferītis durvis nevarēja aizvērt, cik pilns autobuss.Un tā katru rītu skolas laikā.Kur skatās LST?????

2013-09-11 18:02

pūsis: VAI TAD SABIEDRISKAIS TRANSPORTS NAV SABIEDRĪBAS ĒRTĪBAI?

2013-09-11 18:29

Vollijs: Kā man no Tosmares, Karostas, Zaļās birzs, Dienvidrietumu un Laumas tikt uz Ilģiem? Šo rajonu iedzīvotāji sanāk muļķīši,ka uz Dubeņiem un Iļģiem brauc ar pārsēšanos? Bet te viens mini rajons nevar pekšņi nekur aizbraukt...

2013-09-11 19:33

pūce: šis ir vislielākais stulbums, kāds Liepājā bijis!
jau 3 gadus mācos Grobiņā, 7:10 autobuss VIENMĒR bija pārpildīts līdz pat Pilskalnam. absurds. vakarā cilvēki brauc mājās un lielākajai daļai jāiet uz nākamo autobusu un jāgaida. protams, pārmaksājam. kāpēc ne? nu neko, tagad, kad braucu no skolas gan 15, gan 16 ir pie Kuršu laukuma vesels bars ar cilvēkiem, kuri dodas tālāk jau ar nākamo autobusu. forši, malacis Lūsis!

2013-09-11 20:41

patstavigais braucejs: Viegli pateikt, ka marsruta liktens izlemts- jo pasi sezat pie galda siltas telpas.Ka lai tagad braucu uz darbu . . . . Dzivoju Dzerves iela , bet stradaju Grobina - diez uz kurieni brauksu ar tramvaju, vai kapec jabrauc ar diviem autobusiem.

2013-09-11 21:01

"LIEPAJAS "' iedzivotaja ........: KAPEC Liepaja atkal viss ir otradi , nevis ka pie normaliem cilvekiem. Rodas iespaids ka tie saucamie ieliktie PRIEKSNIEKI - tiesam tiek ielikti speciali lai visu sagrautu. Ja gribat atbrivot pilsetu no cilvekiem ,sanematies un atklati pasakiet lai visi tinas projam , vajadziga teritorija bez cilvekiem - PARDOSANAI ...........tas ir pedejais kas atlicis

2013-09-11 21:10

zzz1: retu reizi braucu ar busu, bet, ja vēlos apciemot draugus, iedzert vīnu un vakarā doties mājās, tad izmantoju 912., jo draugi dzīvo ķempes ielas galā. tagad nāktos braukt ar 2 transportiem, attiecīgi arī maksāt, jo kartiņas man nav. forši izdomāts! ziemā būs īpaši patīkami!

2013-09-11 21:39

vaivaivai: No Grobiņas var arī neiet līdz Ķempenei, BET NODROŠINIET METALURGA SAVIENOJUMU AR TISĒ Un DZĒRVES IELĀM.

2013-09-11 22:02

www: Pec mēmeša darbu atsāks Metalurgs, ari manas ģimenes vīrieši brauca tikai un vienīgi ar 912 uz darbu no Dzērves ielas. Vakarā pēc maiņas neviena cita autubusa uz Tisē ielu nebrauc:(

2013-09-11 22:14

xl: Sabiedriskais transports taču ir sabiedrībai! Nu kā var daži indivīdi izlemt, kā un kur tam kursēt, neņemot vērā sabiedrības viedokli un vajadzības?

2013-09-11 22:27

jūrpils: Re kā viens tirliņš var sačakarēt visu satiksmi pilsētā! Viņam pat neinteresē pasažieru viedoklis. Varētu padomāt ka saīsinot maršrutu par 3 km būs baigā ekonomija.

2013-09-11 22:37

Leprikons: Nebūs jums par treknu?uz ezerkrastu brauc pārsvara visi sabiedriskie tagad pat trambuls,un nīdat vel par maz,a kā karostniekiem,tosmarniekiem,lauminiekiem,aulniekiem,un zaļās birzs rajona iedzīvotājiem braukt?mēs nečīkstam

2013-09-11 23:08

hhhh: Diez ko tu teiktu ja tev noņemtu kādu autobusu ar ko brauc katru dienu,ne tā vien nīdētu.Un uz Grobiņu jau tramvajs nebrauc.

2013-09-11 23:12

jrx: Jātaisa pikets pie Lūša kantora.

2013-09-11 23:38

to hhhh: Lūša smadzenēs tramvajs brauc uz Grobiņu

2013-09-12 09:01

x6: Kaa soliju Vakar biju parakstities! BET JAUTAJUMS - KAPEC TIK MAZ CILVEKU PARAKSTAAS? bija knapi kaadi 40!!

AKTIVAAK AKTIVAAK!

2013-09-12 10:30

!!!!: Parakstījušies vairākumā tie pasažieri,kas lietū, vējā un vēlāk arī sniegā un salā Kuršu ielas pieturā mūsu tumšajos vakaros cītīgi gaidīs transportu uz Dzērves ielas rajonu. Starp citu patreiz Grobiņas autobuss vakaros iebrauc Liepājā ar nokavēšanos un 3. maršruta autobuss ir aizgājis, tad jāgaida 15 min. vai pēc nogurdinošas darba dienas jāsoļo kājām.

2013-09-12 11:22

Nu...: Nav tiesa, ka tas nesagādā papildus tēriņus... Un kur loģika ieviest papildus reisus no Ķempes ielas līdz Kuršu ielai, kā saka Lūsis, pie tam darot to uz citu reisu rēķina, ja var vienkārši atjaunot 912.un 904. maršrutu līdz Ķempes ielai? Kādēļ jāizgudro kaut kas jauns?

2013-09-12 14:20

X: Tā komentārus rakstīja 05.02.2011. gadā
Informātikas skolotāja izglītība?:) Venden filiāli vadījis?:) Pārstāvējis Liepājā autopārvadātāju asociāciju "Latvijas auto"- pārstavis ir ikviens šoferis..:)* Man ir skaidra pilsētas sabiedriskā transporta koncepcija*-nu, nu paskatīsimies kas ir skaidrs..:)))

2013-09-12 14:21

X: Un tagad redzam , ka viņš te darbojas, rezultāts ir acīmredzams.:)))))

2013-09-19 11:05

regulāra pasažiere: Ja ES direktīvās un valsts likumos ir noteikts, ka sabiedriskajam transportam jākalpo cilvēku vajadzībām, tad atliek vērsties attiecīgajās instancēs augstāk, ja vietējā līmenī apzināti tiek radītas neērtības cilvēkiem. Kur ir oficiālā statistika, kas apliecina, ka liepājnieki kļuvuši turīgāki un var pa šo" milzīgo" pilsētu pārvietoties, maksājot par vairākiem transportiem? Pasažieru plūsmas pētījums notika vasarā, klusajā laikā, un tā objektivitāti noteikti var apšaubīt. Ierosinu to veikt atkārtoti skolas un Metalurga darbības laikā. Intervija ir ļoti nelāga, ja var atļauties tā pateikt, tad pilsētas vadībai gan būtu liepājniekiem jāatvainojas par tik cinisku nostāju.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz