Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 19. jūlijs

+19°C
Vējš: ZA 3.7 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Digna, Jautrīte, Kamila

Alda Damberga: Bērniem trūkst pacietības  (46)

Atslēgvārdi Alda Damberga | skolēnu nodarbinātība | darbs vasarā | viedoklis

  • Komentāri (46)
  • 0

Komentāri (46)

  • 06.07.2018 17:59 Ziņot

    Elvijs

    Tāpēc nevajag darbā ņemt izredzētos lumpeņus no daudzbērnu un trūcīgām ģimenēm, kuri nevīžo strādāt, bet tikai naudu grib saņemt, jo iemācījušies no vecākiem, kuri nevīžo strādāt - iet un pieprasīt, jo man, redz, pienākas!
    Mans bērns, kurš ir viens ģimenē, taču aktīvi piedalījās visos skolas pasākumos, labi mācījās, nav dabūjis ne reizi darbu, jo priekšroka , lūk esot daudzbērnu ģimenēm un trūcīgajiem! Tas jau nekas, ka sīkie strādāt nevīžo! Varu tik teikt to, ka nu uzspļausim ikvienam skolas pasākumam un aktivitātei. Nekad, nekur nepiedalīsimies un aicināsim to pašu darīt arī citus bērnus. Tāda sāpīga pieredze ir 10.skolā!

  • 06.07.2018 18:18 Ziņot

    ppphgr

    Vajag maksāt par padarītu darbu, nevis telefonos atsēdētām stundām. Es redzu jūrmalā šos "strādātājus"-skata pēc rokā grābeklis, bet visa darīšana otrā rokā esošajā telefonā.

  • 06.07.2018 20:07 Ziņot

    Martinja

    Piekrītu autorei. Ja sīkie idioteļi strādāt negrib, viņiem ir jālasās projām no darba vietas. Darbs jādod strādātspējīgiem bērniem, nevis sliņķiem no daudzbērnu vai trūcīgo ģimenēm tikai tāpēc, ka PIENĀKAS! Mēs, liepājnieki, taču šiem slinkajiem krupeļiem maksājam algas!

  • 07.07.2018 12:12 Ziņot

    V u

    Bērni, kuri nespēj darbu paveikt rūpīgi, no darbair jāizmet. Savādāk mēs audzinām slīmestus, kuri saprot, ka viņiem samaksās arī par nestrādāšanu vai par pavirši paveiktu darbu! Un neaizmirsīsim, ka sliņķiem maksājam algu no savām kabatām!

  • 07.07.2018 12:26 Ziņot

    Aug

    jauna paaudze parazitkantoru darbinieku

  • IP: **.***.**.26 07.07.2018 14:56 Ziņot

    vakar tas

    bija redzams Raiņa parkā kur it kā strādāja 2.meitenes un 1.zēns.Zēns švitina pa gaisu grābekli un meitenes klačojās telefonos.Nākam reiz nofilmēšu.

  • 07.07.2018 15:15 Ziņot

    elpa

    NVA, mostieties, tagad ir 21 gadsimts! Izskatās, ka dzīvojat mucā un Jūs pa spundi baro! Vai Jums nav pieejami ne psihologi, ne sociālie pedagogi? Ko Jūs skatieties neskaitāmajos ārzemju apmaiņas braucienos? Tik primitīvi vairs nevar darboties ar tautu un izniekot valsts līdzekļus! Nepietiek, ka pazemojat "simtlatniekus", kur ir pat cilvēki ar divām augstākajām izglītībām, liekot viņiem strādāt tik ļoti primitīvu darbu. Arī bērni sajūt kaunu tik primitīvā darbā. Tad jau labāk tāpat iedot viniem naudu- pabalstu, bez pazemošanas, ka to dara citās attīstītās valstīs. Tur bērni savādāk iepazīstas ar darba prasmēm, bet nezāli izraut un papīru pacelt katrs tāpat jau māk.

  • 07.07.2018 15:37 Ziņot

    elpa

    cienījamā dārzniece, vai Jums liekas, ka strādinot bērnus tik primitīvā darbā viņi varētu izjust prieku un lepnumu?Vai viņi iegūst produktīva darba pieredzi? Vai varbūt Jūs viņiem ar sava darba piemēru to parādat? Tas nebija rakstā kaut kā pieminēts. Starp citu, pāris speciālistiem strādājot, izmantojot tehniskos dārza apkopes instrumentus, pāris dienās varētu apkopt visu Liepāju. Desmit dienas jau nu noteikti nevajadzētu :) Tikai tas jau nu nav bērnu darbs. Ir tāds teiciens: " savas nabadzības dēļ jau nu neiešu godam kanti rīvēt", bet Latvijā kaut kā šo teicienu naudas devēji ir aizmirsuši vai negrib atcerēties.

  • 07.07.2018 21:30 Ziņot

    sipolloks

    > elpa. Par kādu prieku un lepnumu tu runā, ja sīkie ir tik tizli, ka nespēj paveikt elementātu, nesarežģītu darbiņu? Ko tad, ielikt tos daudzbērnu un trūcīgos perdeļus par direktoru vietniekiem, lai pastrādā? Un apbižotie simtlatnieciņi? Nu bet nestrādājiet, ja darbs pazemo! A naudu ta lumpeņiem gribas, ne? Kādus tehniskos instrumentus pamuļķiem var uzticēt, ja neprot pat ar kapli rīkoties? Ja tas nav bērnu darbs, neviens neliek viņiem tur pieteikties un pūlēties ar strādāšanas imitēšanu! Lai vācas projām tizleņi!
    Un pabalstus vispār vajag atņemt gan trūcīgajiem, gan bērnu štancētāju ģimenēm! Lai lasās strādāt, nevis bomžojas un pieprasa pabalstus no normāliem, strādājošiem ļaudīm! Prezervatīvus nopētciet, lai neražojas tādi stulbeņi, kā vecāki, kuri pat strādāt neprot!

  • 07.07.2018 23:17 Ziņot

    iepriekšējim pirdējiem

    Jums kauna nav,ne visas daudzbernu ģimenes pārtiek no pabalstiem.Tā pat ir vecāki kas strādā un nodokļus maksā.Un tas vel nav teikt,ka nu ir viens perdelis,ir strādīgs un utt.tāds pats perdelis,ka viss jūs pašus esat nolikuši.Viss riebīgākie berni ir tiešī izlutinātie vienīsui,kur priekšā pakaļā lēkā stulbie vecāki,kuri paši vienreiz savu gumiju aizmirsa vai noskopojās.Blin,atraduši baigi dzīves macītāji,paši droši vien sēž uz pabalstiem un nīd.

  • 08.07.2018 09:18 Ziņot

    Elfs

    Lai bērniem radītu interesi par kādu darbu, jābūt pedagoga iemaņām. Bērni ar interesi dara to, kam redz jēgu. Ja dārzniece nav spējīga vadīt bērnu darbu, tad šī darba vadīšanai vajag pieaicināt kādu atraktīvu skolotāju vai vismaz topošo pedagogu. Un negāziet vainu uz daudzbērnu ģimenēm. Daudzi daudzbērnu ģimeņu bērni ir daudz spējīgāki strādāt un par sevi rūpēties, nekā tie, kas nāk no viena bērna ģimenēm,

  • 08.07.2018 12:42 Ziņot

    elpa

    piekrītu Elfam, ka bērni ar interesi dara to, kam redz jēgu. Un vēl - darbs, par kuru viņi var justies atbildīgi, svarīgi. Piemēram, bērnu auklīte, dārznieka palīgs, glābējs pie ūdens baseina, auto mazgātājs, suņu kopējs, skolotāja palīgs bērnu centros vai vasaras nometnēs, darbs ar internetu, saldējuma vai limonādes pārdevējs, u.c. Tie visi varētu būt mazi, bērna vecumam un spējām atbilstoši un pat neregulāri darbiņi, kas ir bērnu tiesību aizsardzības centra un sociālā pedagoga apstiprināti. šeit pieredzes apmaiņai, kuri māk angļu val. : https://www.thebalan... Tātad bērniem nav baros jāstrādā, lai viens otram pakavētu laiku . Tieši katra spējām un interesēm izvēlētais darbs būs tas, kas radīs motivāciju censties.

  • 08.07.2018 17:23 Ziņot

    sipolloks

    >elpa. Ja sīkai ir nespējīgs dobi izravēt, viņam varētu uzticēt bērnus auklēt? Tu slima esi? Glābējs pie ūdens baseina- tas gan ir labais. Gribētos redzēt kā sīkais velk ārā no baseina 100kilogramīgu, noslīkušu tēvaini, jo sīkais tā vienkārši nespēja tikt galā ar pienākumiem. Kurš uzticētu sīkajam mazgāt savu auto? Lai to saskrāpē? Pārdevējs? Nepilngadīgajam tikai idiots var naudu uzticēt! Ja nav sajēgas dobi izravēt, nebūs sajēga kā ielikt saldējumu trauciņā!
    Ja bērns nav spējīgs strādāt, tas no darba ir jāatbrīvo. Ne jau visi tādi ir trūcīgie un daudzbērnu ģimeņu atvases, bet lielākā daļa noteikti. Tāpēc darbs jādod adekvātiem bērniem, nevis tiem, kuriem PIENĀKAS, bet strādāt nejēdz.

  • 08.07.2018 19:02 Ziņot

    Иосиф

    Nu ko, biedri, beidzot sākam novilkt rozā brilles un ieraudzīt situāciju kāda tā ir! Tie ir tikai "ziediņi"...
    Tas viss panākts ar ameriko-eiropeisku audzināšanas darba izvešanu skolā, mājās un sabiedrībā. Radām personības, kas savos 15- ... gados domā ka pasaule griežas tikai ap viņiem, gar citu interesēm un vajadzībām nekādas daļas, iedomība, pofigisms, utt.
    Diemžēl gandrīz ir izzuduši tādi jaunieši un viņu vecāki/skolotāji kuri pieturas pie pārbaudītas vērtību sistēmas (kāda valdīja līdz 1990.g.). Vai kāds laikā pirms minētā gada būtu pieteicies darbā (tātad uzņēmies saistības), bet darba laikā spļautu griestos vai grieztu grābekli ap galvu??? Padomājiet par to!!!
    Un vēl - cien.dārzniece - nevar gribēt, lai Jums uzticētie darbinieki labi darītu darbu, ja viņi to neprot (pat varbūt nav redzējuši darba procesu) un viņiem to neiemāca/neierāda.

  • 08.07.2018 19:57 Ziņot

    sipolloks

    > Jozefs. Pats vairākus gadus esmu dzīvojis un strādājis ASV. Nevajag dirst. Tur bērni ir ļoti čakli un strādāt patiešām prot. Bet krievi jau no amerikāņiem mīž, ne? Tas labi. Pofigisms ir okupācijas laika ideoloģija, kad varēji aiziet uz darbu , grauzt semočkas un nestrādāt, bet naudiņu par to saņemt! Paskaties , cik pretīgus un nekvalitatīvus daudzstāvu nameļus ir okupanti sabūvējuši. Tagad pat balkonio krīt no tiem nost!:DDD
    Jozef, ir jāiet laikam līdzi . Nav jēgas dzīvot oklupācijas laikā, kad te valdīja saslaukas.
    Ja attiecīgie bērneļi darbu neprot, kāpēc tad vispār tie piesakās darbā ? Vai tad dārzniece vainīga vai tev, Jozef, stiprinātais alus beidzies?:D

  • 08.07.2018 20:07 Ziņot

    Иосиф

    sīpollok

    Arī tev paurī ir iedir*ta amerikāniskā dzīves uztvere. Un kur rāvi ka krievi no kaut kā "mīž"? Nāc un pasaki mums to acīs nevis te izrunājies kā rupja tirgus bāba.
    Ak tev nepatīk PSRS laikā sasniegtais tehniskais progress - ej dzīvot mežā zaru būdā! Nu jā, tev līdzīgie jau ir pacentušies 26 gadu laika iznicināt ko tik var - smagā rūpniecība, ķīmiskā rūpniecība, intensīva lauksaimniecība, zivsaimniecība u.c.

    Par šiem bērniem - ja darbā piesakās tad pašam ir jābūt vēlmei strādāt, bet darbā pārraugam (šeit darzniecei) IR JĀIERĀDA KĀ UN KO DARĪT jo cik zinu vsk programmā nav dārzniecība kā māc. priekšmets.

  • 08.07.2018 20:54 Ziņot

    Да надоел ты уже, Изя

    Харэ тут заливать! У ненавистных тобой пиндосов, дети уже с детсада воспитываются в атмосфере волонтёрства. там студент даже университет закончить не может, если на набрал часы волонтёрской работы. там каждый себя уважающий СЕО хотя бы раз в месяц засучив рукава помогает в своём районе как волонтёр.
    А в твоём любимом Совке ничего и никогда на волонтёрской основе построено не было. Ибо никому никогда своего ничего не принадлежало, народ пахал на убойных заводах в ужасных условиях с утра до вечера во благо коммунизма, а не для себя; от этой радости спивался и подыхал к 60. Не жизнь, а сказка! Поэтому срать в подъездах и плевать семки куда попало, было в порядке вещей.
    Ну, а про надутый совковый технологический прогресс ты вообще можешь своему коту рассказывать. :)

  • 08.07.2018 21:27 Ziņot

    Иосиф

    Ты все это по методичке писал?
    Неужели тебе так успешно промыли мозги по американски, что ты вообще нихрена не соображаешь?! Страна катится в пропасть, умные молодые люди уезжают + социальные проблемы населения и т.д.

  • 08.07.2018 22:41 Ziņot

    Да надоел ты уже, Изя

    У меня промытые, у тебя засраные. Ты сам только что это сказал :))
    Иногда очень больно открыть глаза. Но необходимо. Открой их уже и пойми, что твой любимый Совок была просто выгребная яма, построенная на костях десятков миллионов людей. А если не хочешь или не можешь открыть глаза, то продолжай жить в своём грязном воображении.

  • 09.07.2018 07:12 Ziņot

    Es

    Vajag vairāk izvērtēt,kam dot darbu vasarā. Un ja nestrādā bet sēž telefonā,dot vietu nākamajiem. Vai netiek sastādīti elementāri darba līgumi ar nosacījumiem? Un kādēļ gadu no gada darbs tiek piedāvās tikai vienai noteiktai skolēnu grupai?Tiem kam ir 20 eur vairāk, lai netiktu noteikts trūcīgo statuss arī gribas strādāt un nopelnīt.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!