Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Piektdiena, 15. novembris

Vārdadiena: Leopolds, Unda, Undīne

Anna Kononova: Atbilstoši prasībām notiekošs būvniecības process nenozīmē, ka ceļš nenolietosies!  (9)

Atslēgvārdi asfalts | ielas | latvijas valsts ceļi | kvalitāte

  • Komentāri (9)
  • 0

Komentāri (9)

  • 04.09.2014 13:35 Ziņot

    zzz1

    tikai Latvijā viss nolietojas pāris gados. bet tā jau ir- visi grib dzīvot, ja asfalta segums kalpos pārāk ilgi, tad nevarēs nopelnīt ar tā labošanu

  • 04.09.2014 17:51 Ziņot

    rakaris:)

    ja nebūtu latvijas vājprātīgā korupcija un naudas atmazgāšana ,tad arī būtu citādāk ,būtu mācījušies no leišiem ,gan jau broļuki arī piezog ,bet saprāta robežās ,neviss ,kā pie mums , katrs priekšnieciņš spēj uzrait māju par ļimonu sezonas laikā .

  • 05.09.2014 03:25 Ziņot

    šuriks

    viss atkariigs no cenas , jo taa lielaaka , jo vilinošaak paņemt , leišiem taa pulku zemaaka , tamdeeļ ar nezog , jo lai dabuutu lielaaku laupiijumu , pulku jaaaptiira , a mums mazumiņu nepadari , bet kabata jau pilna , bet kvalitaate , nu hrens ar to.

  • 05.09.2014 06:59 Ziņot

    atštāls

    LABS ASFALTS UZ CEĻA MEMĒTĀJAS

  • 05.09.2014 16:24 Ziņot

    Juris Baismīgais

    Patīkami, ka mums Latvijā tāda zinoša un prasmīga autobāņu būvētāja, kā Anniņa Kononova. Tas nozīmē, ka ar ceļiem Latvijā viss kārtībā. P.S. Nekādi nesaprotu, ka pat ne visai bagātajā Slovākijā, būvējot jaunu šoseju, zem asfalta veido gandrīz vai 1 metru biezu monolīta betona pamatni? Šiem, acīmredzot, nauda ceļmalās aug?

  • 05.09.2014 21:41 Ziņot

    annis

    Atkal pārkrautie smagie itkā visu sačakarē,bet CSN atļauj slodzi 11.5t uz velkošo asi un 8t uz piekabes asi anna kur izrāvi tādus ciparus

  • 07.09.2014 10:04 Ziņot

    lapsis

    Uz papīra jau viss izskatās brīnišķīgi, taču realitāte acīmredzot ir pavisam cita. Ja dažus gadus lietotu ceļu ir jāremontē, tad kāds nav izdarījis savu darbu pareizi, vai ar nepareiziem (lētākiem) materiāliem. Iespējams, ka autoceļu būvētāji prot būvēt tos ceļus, tikai līdz šim tas nav novērots (kaut vai komunikāciju aku vāki Zirņu ielā, kuri aizvien vairāk lien zemē, un varētu pieminēt daudz citus piemērus).

  • 07.09.2014 19:56 Ziņot

    Друган Жданок

    А хто эта ? Клоунеса? Или директор цирка-шапито?

  • 07.09.2014 22:07 Ziņot

    cxv

    Razotajs sodien dod jau 7 gadu garantiju uz automasinam ... kur problema ieklaut nolikuma punktu, ka objektam ir vismaz 10 gadu garantija? nu atkritis vairaki pretendenti cena bus lielaka, bet vismaz kartiba

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!