Ceturtdiena, 28. janvāris Spodris, Kārlis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Uzticamas un aktuālas ziņas šajā laikā ir ļoti svarīgas!

Piesakies paziņojumiem un esi informēts par būtiskākajiem notikumiem Liepājā!

Pieteikties

Artūrs Butāns: Vienreiz par visām reizēm vajadzētu skaidri definēt, ka ģimenes pamatā ir vīrietis un sieviete

Nacionālā apvienība (NA) iesniegusi Saeimā likumprojektu par grozījumiem Satversmē, kas paredz labot Satversmes 110. pantu, konstitucionāli nostiprinot sievietes un vīrieša veidotas ģimenes jēdzienu. Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (“Jaunā Vienotība”) gan uzskata, ka šis nav īstais laiks diskusijām par grozījumiem valsts pamatlikumā.

Artūrs Butāns: Vienreiz par visām reizēm vajadzētu skaidri definēt, ka ģimenes pamatā ir vīrietis un sieviete
Foto: Publicitātes
13.01.2021 06:00

"Kurzemes Vārds"

Satversme ir jāgroza! Ar šādu soli mēs vēlamies pielikt punktu jeb pārtraukt nemitīgās interpretācijas un skaidri definēt, ko tad īsti paredz jēdziens “ģimene”.

Satversmes tiesas galvenā tiesnese Sanita Osipova teikusi, ka ģimene ir dažādi interpretējams jēdziens.

Manuprāt, toreiz, kad Satversmes tēvi rakstīja šo valsts pamatlikumu, viņiem pat prātā neienāca, ka šādi var tikt interpretēts viņu teksts.

Līdz ar to, lai likuma garu saglabātu arī mūsdienās, tas ir juridiski korekti jānostiprina, pretējā gadījumā šādi valsts un tautas pamata bastioni tiek apšaubīti.

Vēlamies Satversmē skaidri ierakstīt, ka ģimenes pamatu veido tēvs un māte – savienība starp vīrieti un sievieti. Likumprojektā norādīts, ka ģimene arī veidojas asinsradniecības rezultātā, vecākiem, tai skaitā arī nelaulātiem.

Taču vēlos uzsvērt, ka jēdzienā “ģimene” tiktu iekļauti arī vientuļie vecāki.

Tos, kuri ir pret šiem grozījumiem un aizstāv viendzimuma pāru intereses, es aicinātu būt tādiem, uz ko viņi paši vienmēr mudina, proti, iecietīgākiem, nevis saukt konservatīvi domājošos par tumsoņām.

Viņiem būtu jārespektē vairākuma viedoklis un latviešu tautā gadsimtiem ilgi piekoptās vērtības.

Ģimenes vērtība ir viena no tām.

Šī iniciatīva ir kā atbildes reakcija uz Satversmes tiesas lēmumu par neatbilstošu Satversmei atzīt likuma normu, kas viendzimuma pāriem pēc bērna dzimšanas neparedz tiesības uz atvaļinājumu.

Šis lēmums raisījis lielu rezonansi sabiedrībā. Mūsuprāt, uzspiest šādu viedokli ir nevietā, tāpēc mēs sargājam latviešu tautas vērtības un arī Satversmē paredzētās vērtības, kuras gan tagad nepieciešams skaidrāk definēt.

Jau iepriekš ir bijis, un paredzam, ka arī nākotnē LGTB (lesbiešu, geju, biseksuāļu un transpersonu) kustība vēlēsies virzīt nākamos likumprojektus.

Tāpēc, lai nebūtu pie katra priekšlikuma jāsāk diskusija no nulles, apspriežot Satversmes 110. pantu, vienreiz par visām reizēm vajadzētu skaidri definēt, ka ģimenes pamatā ir vīrietis un sieviete, kā arī bērni.

Citas interpretācijas nav pieļaujamas.

Artūrs Butāns, NA Liepājas nodaļas vadītājs

72 komentāri

2021-01-13 06:34

Zane: Piekrītu tam kā noformulēts kas ir ğimene un citādi nevar būt,bet ko dara divi Pēteri piem.man pilnīgi vienalga.Bērniņu gan žēl,bet tas ir mans personīgais viedoklis.

2021-01-13 06:54

Dace: Butān, ne jau tu būsi tas, kurš noteiks, kā katrs veido savu ģimeni un no kā tā sastāv, un vai 1, 2, 3 sievietes ir ģimene, vai nav. Lai katrs dara kā grib. Labāk, lai ir divas sievietes, nevis vīrs dzērājs un klapētājs. Lūk tas nodara bērnam lielāku traumu, nekā mīloši cilvēki blakus. Nebrīnītos, ka nacionāļi būtu gatavi tāpat kā fašisti kara laikā izšaut ebrejus, tā tagad pie sienas pielikt visus citādi domājošos. Ej d..., Butān. Skaties pats uz sevi, izaudzini kaut 1 bērnu par labu cilvēku un tad ver vaļā muti, Saradušies šie psihie nacionāļi atkal uz pašvaldības vēlēšanu laiku un virina lieki muti.

2021-01-13 07:06

Robis: Kā var būt tāds tumsonis? 2021. gads tomēr... cerams ka viņš ne pie kādas teikšanas nekad netiks

2021-01-13 07:10

E: Dace, varbūt Tu esi Bluķe no "progresīvajiem"? Lai kā būtu, izklausās, esi daudz dzīvē cietusi. Novēlu reiz mieru iemantot!

2021-01-13 07:16

Jrx: Piekrītu Artūram Birkānam un nacionāļiem. Ir jāizbeidz tās perversās homīšu darīšanas dēvēt par ģimenes vērtībām.

2021-01-13 07:18

Sissy: Piekrītu.

2021-01-13 07:34

Dainis Dreimanis: Dace atkal runā klišejās. Kādas ir attiecības ģimenē, tas jau ir pakārtots jēdziens. Ir runa par to kas ir ģimene. Ģimene ir vīrietis un sieviete. Pārējais ir seksa partneri, bez nākotnes.

2021-01-13 07:35

Thegejs: Artūrs Burkāns ir īsta kinservu bindža!

2021-01-13 07:57

Intars: Paldies Butānam par stingro nostāju!
Daudz neiecietīgu komentāru būs viņa virzienā.

2021-01-13 08:00

Zobens: Otra viedoklis var nepatikt, bet ja vairākums ir pret, tad tā tam arī jāpaliek.
Paldies NA un Butanam par nostāju.

2021-01-13 08:05

Par Liepājas attīstību: Tāda sajūta, ka tie kam tik ļoti nepieciešams nostiprināt sievietes un vīrieša savienību kā vienīgo iespējamo ''Ģimeni" ir kaut kāda skaudība pret homoseksuāļiem. Tāda sajūta, ka daļa no "Klasiskās ģimenes" patiesībā grib būt citādāka ģimene...

2021-01-13 08:28

...........: homoseksuāļiem berni dzimst ? vai man prekš viniem jataisa???

2021-01-13 08:39

Eduards: Nē "Par Liepājas attīstību", tie, kas grib nostiprināt sievietes un vīrieša savienību kā vienīgo iespējamo "ģimeni", nevēlas, ka tiek galīgi piesmieta reiz asinīm izcīnītā Latvijas valsts. Mums var visu mantu nolaupīt, varam ļauties tikt apmuļķotiem - pārdoties visādos veidos, bet, kas atliks, ja tiksim garīgi izvaroti, ja bērnus jau no bērnu dārza vecuma mācīs visādās augstākajā mērā šmucīgās aplamībās un tā būs valsts politika!?

2021-01-13 09:02

K.: Politiķiem ir jāstrādā tautas labā, nevis jāsarīda viens pret otru. Šī NA iniciatīva ir tieši tāda, lai citus padarītu labākus par citiem. Tieši tā pat reiz izdarīja Ādolfs no vācijas. Nav svarīgi kas tu esi, likuma priekšā visiem jābūt vienlīdzīgiem.

2021-01-13 09:03

Par Liepājas attīstību: Hei, Jāni, ja jau bērni liek jaunajiem cilvēkiem sākt domāt un kļūt ekonimiski aktīviem kādas ir Jūsu domas par jaunajiem vecākiem, kas kļūst aktīvi pārmērīga alkohola lietošanā un par bērniem nav spējīgi parūpēties? Vai tas ir normāli, ja cilvēks nav finansiāli spējīgs parupēties par vienu kur nu vēl diviem bērniem to tomēr dzemdē, jo sabiedrība neatzīst ģimenes bez bērniem, bērni taču ir sievietes un vīrieša savienības turpinājums.
Kā tas, ka vīrietis ar vīrieti vai sieviete ar sievieti nodibina ģimeni jūs jebkādā mērā ietekmē, vai jūs tiešām domājat, ka homoseksualitāte ir lipīga un ja tā tiks atzīta un par to mācītu, ka visi būtu homoseksuāļi?

2021-01-13 09:20

Dainis Dreimanis: Par Liepājas attīstību, tu atkal runā klišejās. Tu pozicionē to, ka homoseksuāļi neviens nelieto alkoholu, neviens nenarkojās, neviens nepaceļ roku pret otru, visi pelna miljonus .... , nu vienkārši "ideāli" ļaudis. No kurienes tad ņems adoptējamos, ja visi viendzimuma? Daba iekārtojusi, ka večiem bērni nedzimst un sievietēm no vibratoriem ar nekas nesanāk!

2021-01-13 09:35

Jānis: Pirms es kļuvu pa tēvu es arī metu pa lampu un blandījos pa pasauli sūdus taisīdams. Ienākot bērnam cilvēka dzīvē, sāk izkristalizēties patiesās vērtības. Tā ir svētība. Ja cilvēks arī pēc bērnu ienākšanas viņa dzīvē turpina degradēties, tad tā ir ģenētika vai indivīda vājā rakstura iezīme. Bet nu ar ko es te diskutēju.., tev to nekad nesaprast un nepiedzīvot. Turpini dzīvot savā egoisma pasaulītē, un nemaisies pārējiem, kuri arī šajā telpā dzīvo.. un vēlas saglabāt patiesās vērtības.

2021-01-13 10:07

fui: Kā man riebjās visi tie nacionāļi ar saviem pareizās ģimenes modeļiem, lai viņi nebāž savus nacistu degunus citu ģimenēs!!!

2021-01-13 10:08

Ko?: Pilnībā piekrītu!
Skatos ,ka arvien vairāk šie homoseksuāļi vēlas panāk savu visās lietās. Šie cikvēki diemžēl ir slimi tā ir slimība ,jo tā ir novirze no normas. Bet viņi un viņu atbalstītāji uztaisa par normāliem cilvēkiem. Neviems no viņu savienojumiem nespēj radīt dzīvību, kas parāda ,ks tas nav normāli. Es īsti nesaprotu,tad jau visas pedofīlijas utt arī ir normālas un jāatļauj tādiem cilvēkiem darboties. Jo atvainojiet , bet geju pāri ietekmē bērnu domāsanu utt..un nesakiet ka tā nav.

Piedod, viņi var dzīvot ,jo viņi ir cilvēki..bet es nevēlos ,lai mani bērni bērnudārzā vienu dienu spēlētu puiša lomu un otru pārģerbtos par meitenīti -tas nav normāli.

2021-01-13 10:14

Pumpa: Vispār homoseksuālisms ir slimība ar kuru piedzimst un cilvēks pats saviem spēkiem to nespēj izmainīt. Ir vajadzīga ārstēšana un hormonālās zāles lai cilvēks paliktu vesels. Diemžēl maz par to ir informācijas. Un cilvēki izvēlas karot. Tas būtu tas pats ja lepras slimnieki izietu ielās un pieprasītu savas tiesības. Ir jāārstējas nevis pārējā sabiedrība jātaisa slima. Nav taisnības ne vienai no pusēm. Par to nav jakaujas. Tā ir slimība, kura ir jāārstē.

2021-01-13 10:18

...: un tad sanāk, ka vientuļie vecāki nav ģimenes, vai ne? Kur cilvēkiem var būt vēl mūsdienās tik šauras pieres :/ neesmu homoseksuāls, bet mani nekādi viņi neuztrauc. Un bērni tādās ģimenēs arī būtu laimīgi, ja vien nebūtu sabiedrības, kas viņus gandētu. Kaut kā dīvaini sanāk, vai ne? Ir bērns, laimīgā homoseksuālā ģimenē, kur par viņu rūpējas labi un audzina, bet nelaimīgu viņu padara citu attieksme pret homoseksuālajiem pāriem. Tai pat laikā vecāki bezfilmā pārdzērušies mētājas, bet pirmskolas vecuma bērni jau lieliski zin, kā pasaukt palīgus, jo "ģimenē" bieži SIEVIETE UN VĪRIETIS dzer. Ģimenes jēdziens sen jau vairs nav saprotams. Svarīgāk, lai cilvēki ir laimīgi, nenodzerti un neagresīvi, nekā jautājums par dzimumu. Kas bērnus izaudzinās laimīgākus - homoseksuāls pāris vai dzērāju, sitēju vai vienkārši nelaimīgā laulībā dzīvojošs sievietes un vīrieša pāris? Nelieniet svešā gultā un jums neuztrauks ka pāris ir viena dzimuma. Bet laimīgi bērni uzaug pie laimīgiem pieaugušajiem

2021-01-13 10:20

...: Pumpa, tevi izpiest vajadzētu :) Ir lietas, kas nav slimība, bet iedzimtība. Un tie, kuri ir agresīvi pret homoseksuāliem cilvēkiem vienkārši noliedz homoseksualitāti sevī - pajautā jebkuram psihologam. Jo agresīvāk pret to karo, jo lielāka homoseksualitātes daļa ir cilvēkā. Jo kaunas un noliedz savu kāri pēc sava dzimuma partneriem :) Bez tam "normālie" cilvēki paši ņemas gan nepareizajos caurumos, gan grupās, gan ar sava dzimuma cilvēkiem un tas viss ir NORMĀLI. Bet laimīgs, mīlošs pāris ir kas slikts?

2021-01-13 10:22

K: Sanāk tad visi homeseksuāļi ir nedzērāji , nesitēji utt. Nu tak nemālē acis ciet.

2021-01-13 10:44

stūķītis: Homīši netikai dzer un narkojas, bet arī ir ar STS buķeti un augstu HIV procentu. Ta ka beidziet te mālēt cilvēkiem acis. Sabiedrības zieds te atradies.

2021-01-13 10:45

Interesanti!: Interesanti!
Šeit arī tiek dzēsti komentāri par uz pakaļpiedzinēju rēķina Propāns mēģina spodrināt spalvas.

2021-01-13 10:59

Opis VA: Neesam NA atbalstītājs, bet šeit es viņiem Piekrītu. Ja tā nav slimība, tad tā ir izvirtība.

2021-01-13 11:10

Fermeris: Arturinam velesanas nak, vajag ko gudru izsplaut

2021-01-13 11:14

Mārtiņš: Ja par ģimenes definīcijas pamatu ņemam pāru spēju vai gribu radīt bērnus, tad arī daudzi heteroseksuāli pāri neatbilstu šai definīcijai.
Un es domāju, ka mēs varam piekrist, ka viendzimumu pāru tiesiskai atzīšanai nav sasaistes ar heteroseksuālu pāru spēju un gribu radīt bērnus.
Es ceru, ka daļa no Latvijas identitātes ir arī vēlme veicināt labklājību visiem sabiedrības locekļiem. Es negibu ticēt, ka Latviešu garā ir veicināt naidu, nieiecietību un nelaimi.

2021-01-13 11:16

Sieviete: Es gan domāju, ka problēma sākusies, jo katrs saprotam savādāk ģimenes jēdzienu. Manuprāt, ģimenes katram var būt dažādas, tas ir subjektīvs tuvāko cilvēku loks, dažreiz pat suņi, kaķi - tie kurus mīlam, rūpējamies, atbalstām un kopā saimniekojam. Atbalstu to, ka jābūt regulējumam par ģimenes locekļiem, lai var saņemt ziņas par veselību, mantot, saņemt pastā preces, nopirkt zāles ar recepti utt, kas pat laulātajiem tagad ir nesakārtots. Atbalstu, ka katrs izvēlas, kas ir viņa ģimenē - vīrs, draudzene, māte, vectēvs utt. Kaut vai Latvija.lv katra persona var ievadīt savas UZTICĪBAS PERSONAS, kuru sarakstu varētu redzēt arī katrā valsts iestādē un aptiekā, lai nav jāstrīdas un jāčakarējas ar liekiem dokumentiem un likumu maiņām. Jo ir viens BET. Ģimenes jēdziens ir arī juridiski. Lielākais iemesls, kādēļ nacionāļi cīnās, ir tajā, ka LGBT un feministes grib visu - jums iedos vienu pirkstiņu, bet gribēsiet VISU roku! Tas ir redzams citās valstīs - sāk ar kopdzīves regulējumu, tad laulības, tad bērni, beigās gribēs lai izdod likumus kā ASV, kur darbā obligāti jāpieņem minoritāte, gribēs mainīt terminooģiju, jo dzemdēt un menstruēt var ne tikai sievietes, grib lai likvidē terminu "tēvs, māte, dēls, meita" (ticiet man, tās nav fake news!). Dženderisti grib visu, vairāk nekā daba ir ļāvusi tūkstošiem gadu, un te nevajag taisnoties ar 21.gadsimtu, jo dabas likumi nav mainījušies. Geju, lezbiešu, transseksuālu utt. pāri dabiski nevar un ētiski un objektīvi nedrīkst būt vienlīdzīgi tradicionālam pārim attiecībā uz bērnu adoptēšanu un audzināšanu, jo izaudzināt fiziski, garīgi un psiholoģiski veselīgu cilvēku var tikai ģimenē, kurā ne tikai bērnu mīl, bet kur ir arī veselīgu attiecību paraugs. Mēs, vecāki, audzinām nākamos vīrus, sievas, tēvus, mātes. Bērna psihiskās veselības risks nākotnē homoseksuālu vai pat transu pāra audzināšanas dēļ ir tāds pats kā alkoholiķu un vardarbīgā tradicionālā ģimenē. Nemaz nerunājot par to, ka var būt visādas gēnu un hormonu slimību iedzimtības, tādēļ jebkuram pārim ar psihiskas, gēnu vai fiziskas kroplības risku ir jāpārdomā, vai pēcnācēju vietā neizvēlēties mājdzīvnieku vai karjeru. Demokrātija un cilvēktiesības nav visatļautība. Sabiedrības absolūtais vairākums neatbalsta terminoloģiju "vecāks nr.1 un vecāks nr.2" vai lezbiešu nosaukšanu par tēvu un būtni ar vīrieša dzimumorgāniem un bārdu nosaukšanu par māti. 21.gadsimtā NAV pēkšņi ir mainījušies dzimumorgāni vai organisms. Un tik fundamentālas, tūkstošiem gadu ilgas vērtības par tradicionālu izpratni, kas ir ģimene un kas ir vīrietis un sieviete, nedrīkt līkumos nomainīt ar dažiem tūkstošiem parakstu, kuri savākti geju un dažādu krāsaino jauniešu biedrībās.

2021-01-13 11:23

Opijs FA: Butān, ar šo tematiku taisīt politiku ir ļoti nožēlojami! Tā vien šķiet, ka ne uz ko citu neesat spējīgi!

2021-01-13 11:37

Mārtiņš: Sieviete, es domāju, ka mēs bieži aizmirstam, ka aiz šiem saukļiem stāv īsti cilvēki, kuru dzīves aprises un ikdienu šie likumiskie regulējumi ietekmē. Tādi paši Latvieši, kā Tu. Šis tēmas nav abstraktas un akadēmiskas.
Un ja Tu piesauc “slīdīgās takas” argumentus, ka vienlīdzīgs likumiskais regulējums novedīs pie turpmākām prasībām, es domāju, ka šis arguments var tik par labi pagriezts otrajā virzienā. Jo vairāk mēs ierobežojam viens otra tiesības, jo vairāk mēs virzmies atpakaļgaitā - virzienā, kur tikai atzīstam vienas rases, viena dzimuma vai vienas tautības tiesības

2021-01-13 11:50

stūķītis: Tavas pamatiesības Mārtiņ neviens neierobežo, bet tu gribi uzspiest pārējiem 95% savu ideoloģiju. Stūķē to ideoloģiju ar tādiem saukļiem-tradicionālo ģimeni veido alkaši un deģenerāti, bet mē zilie esam tikumības un mīlestības paraugs, bērniem labāk dzīvot lezbju ģimenē nevis tradicionāla utml. sviestu.

2021-01-13 11:52

Mārtiņam: Es saprotu, ka tie ir īsti cilvēki. Bet viss, kas notiek pēdējos gados, kāda propaganda ir pavilkta, šie cilvēki ir diezgan agresīvi un nekaunīgi. Par šo - "Jo vairāk mēs ierobežojam viens otra tiesības, jo vairāk mēs virzmies atpakaļgaitā - virzienā, kur tikai atzīstam vienas rases, viena dzimuma vai vienas tautības tiesības"- nevajag ieslīgt galējībām, neviens neko nav ierobežojis! Tradicionālo vērtību piekritēji grib precizēt Satversmi tikai un vienīgi tādēļ, ka šie cilvēki par visām varēm mēģina apiet un interpretēt jau esošos likumus. Jo vairāk redzam agresiju un viltības no LGBT puses, jo tradicionālā sabiedrība mēģina pretoties. Ja visiem latviešiem būtu veselais saprāts un nebrauktu dzērumā un neizraisītu avārijas, tad arī neeksistētu sodi un likums, ka nedrīkst braukt dzērumā.

2021-01-13 11:55

piepe: tikai un vienīgi tā.

2021-01-13 12:00

Zippo: Visu laiku bija pilniigi skaidrs, ka gjimene veidojas uz sievietes un viiriesha attieciibaam. Tagad te visaadi izvirtulji saradushies un meegjina pilniigi izkropljot visu. Taadaa pasaulee jau tad ies un ies arvien taalaak nejeedziibaas... saaks legalizeet pedofiiliju, nekrofiiliju.... veel ar lelleem precaas... muljkju maaja.

2021-01-13 12:10

Šamais: Homīši grib panākt savas tiesības šādu iemeslu dēļ:
1) Lai gūtu noteiktu materialo labumu pie noteiktiem nosacījumiem;
2) Lai mānītu "savus bērnus" attiecībā uz ģimeni, un veidotu tiem nepareizu izpratni par to, tādā veidā paraujot sev līdzi bezdibenī;
3) Lai ciešāk piesaistītu savu "mīlas" partneri, tādā veidā liekot šķēršļus iespējamai partnera atveseļošanās procesam tālākajā nākotnē;
4) Tadā veidā iegūstot sabiedrības oficiālu atbalstu, kas ļautu daudz brīvāk uzvesties sabiedrībā

2021-01-13 12:11

ideja: Varbūt Satversmē vajag noteikt arī mīļākās un mīļākā statusu? Jo tas, cik es saprotu piedien "normālai" ģimenei...

2021-01-13 12:52

Santa: Ir pierādīts pēc statistikas ka šķirto ģimeņu ir daudz un traumēto bērnu, taču nav statistikas par to ka geju un lezbiešu ģimenēs tā būtu līdz ar to manuprāt ģimenēs kur ir abi vecāki un bērns-ne vienmēr ir ideāla un nav teikts ka citādā ģimenē bērnam būs sliktāk.

2021-01-13 12:56

Santa: Es gribētu redzēt ko darītu tie kas ir PRET lezbietēm un gejiem ja viņu bērni izaugtu un paziņotu ka ir lezbiete jeb gejs! Bumeranga likums.

2021-01-13 12:56

Heiteris: Tiešām šis jautājums NA un Butāna kungam šobrīd ir tik svarīgs un aktuāls??? Nopietni???
Mīļie cilvēki, nu nebalsojiet par viņiem vairs nekad.. nav vārdu, tik grūta situācija mums visiem šobrīd.. risinātas tiek nevis reālas problēmas, bet pašreklamēšanās un populisms!!

2021-01-13 14:00

???: Kā varat izskaidrot, ka Liepajniekiem.lv sākumlapā šis raksts tiek rādīts zemāk, bet pie galvenajām ziņām rādās LGBT viedoklis?

2021-01-13 14:24

The Fuck: Maskas valkāt likt nevar, bet noteikt kas ir ģimene var? Fuck of. Ģimene ir cilvēki kas rūpējas viens par otru.

2021-01-13 14:28

Ilžuks: Ja gribas uzzināt par stipras ģimenes pamatiem,par uzticību un mīlestību,tad ieejiet liepājniekos iepazīšanās sadaļā.Es tā sapratu- var kniebties apkārt visi,tikai "dokūment v porjadki" jābūt noformētam,ka oficiāli esi precēts.Liekulība!!!Vai tad nav vienalga kas ar ko?

2021-01-13 16:16

Cieši iemigušajiem: Butāns runā patiesību. Tie kuri nepiekrīt dabiskam ģimenes modelim, lasa Bībeli un sāk domāt.

2021-01-13 17:01

Artūrs butāns: Viendzimuma attiecību nīdejiem novēlu: kaut jūsu bērni būtu homoseksuāli un jūs varētu just līdzi, kā ir lasīt šos rakstus un komentārus :) Varēsiet radīt savam bērnam ar pirkstu un kopā ar visiem saukt viņu par slimo

2021-01-13 17:26

nē nu jā: Sieviete, ko tu tur runā par to, ka jāaudzina bērni pareizās ģimenēs. Cik man zināms, visi homoseksuāļi līdz šim ir izauguši tieši šinīs "pareizajās" ģimenēs. Vajadzētu beigt šķirot, kas ir pareizi, kas nepareizi, ja tas uz jums neattiecas. Visi cilveki ir vienlīdzīgi, un daži nav vienlīdzīgāki par citiem. Visiem ir tiesības uz ģimeni, ja tas notiek starp pieaugušiem cilvēkiem uz abpusējas vienošanās un mīlestības pamata.

2021-01-13 17:35

Artūrs Butāns: Labdien!

Komentāru sadaļā atrodamais komentārs ar manu vārdu, nav manis rakstīts. Aicinu nerunāt manā vārdā, bet drosmīgi komentēt ar savu patieso identitāti.

Tiem, kuri vēlas cieņpilni diskutēt vai sazināties ar mani - esmu sasniedzams e-pastā arturs.butans@saeima.lv

Cieņā,
Artūrs Butāns

2021-01-13 17:35

Bmw homoseksuāļu biedriba: Tik pat labi mes varam aizstavet pedofilus un slepkavas un vel visadus varmakas jo viņiem vienkarši tas patik un arī vieņiem ir tiesibas, nē gejiem.

2021-01-13 17:40

Artūrs Butāns: Labdien!

Vēršu uzmanību, ka komentāros atrodamais ieraksts ar manu vārdu, nav manis rakstīts. Aicinu pārstāt lietot manu vārdu, būt drosmīgiem un komentēt ar savu patieso identitāti.

Tiem, kas vēlas cieņpilni diskutēt vai sazināties ar mani - esmu sasniedzams arī e-pastā arturs.butans[at]saeima.lv

Cieņā,
Artūrs Butāns

2021-01-13 17:48

Margo III: :
Virietis + virietis
Sieviete + sieviete
Virietis + aita
Sieviete + auns
Virietis + auns
Sieviete + aita
Virietis + vanna
Sieviete + ledusskapis
Tie ir tikai dazi varianti, kada var but gimene......

2021-01-13 18:39

Es: Palddies Arturam , ..Lielākā un veselā tautas daļa joprojām ir vairākumā un ar Tevi.. Par dabīgu, veselīgu, perspektīvu ģimeni kur pamata ir sieviete un vīrietis.
. Un to ko te cilvēciņi ar novirzēm oponē /raksta par pilnu nav ko ņemt. un uz slimiem nēvajadzētu apvainoties....kaut gan viņu uzbāzigā nekaunība sāk likties ar vien pretīgāka.

2021-01-13 20:29

arī interesanti..: nju ,drīz jau mētelīšu virinātājus apbalvos kā fizioloģiskas performances attēlotājlaikmetīgāsmākslas pionierus..... pareizi saka Stendzenieks,drīz mazākuma dēļ ,,sajuksim prātā,,.....ja mazākumam nepatīk ,ka applaudē,purināsim rokas gaisā....

2021-01-13 21:19

Azb: Šitā te celt savu politisko reitingu nav labi. Ja gribi būt labs politiķis reāli palīdzi civēkiem.

2021-01-14 01:40

...: Geji un lezbietes ir liekami vienā čupā ar pedofīliem...
Cilvēki ar slimu psihi, ko jāārstē nevis jālegalizē...
Bērni izaugot tādā psihiski slimā ģimenē, paši arī visdrīzāk būs ar tādām pašām psihiskām novirzēm...
Jo ,kā zināms bērni veido savu ģimeni pēc vecāku piemēra... ir protams izņēmumi, bet lielākā daļa neapzināti to dara...

2021-01-14 01:44

nē nu jā: ... - "bērni veido savu ģimeni pēc vecāku piemēra". Tad man vienreiz kāds paskaidros, no kurienes ir radusies šodienas homoseksuāļu paaudze?

2021-01-14 01:47

...: Ja kādam vīrietim gribas vīrieti...lūdzu... bet es par to negribu zināt...
Legalizēt, tādas izvirtības noteikti nedrīkst...
Katru reizi ieraugot Rinkēviču iedomājos, kā viņš tur ņemas ar vīrieti,🤦‍♂️ nu kam man vajadzēja zināt ,ka viņš ir zils...

2021-01-14 06:11

Andris: Precēts nācī kungs, kura hobijs ir sievietes, tas daudz ko izsaka par indivīda kvalitātēm

2021-01-14 07:31

Apdraudējums: Vīrietis + vīrietis! Ņemiet vērā ka tie blīvslēgi ilgi netur bet rezerves daļu nav ! Esiet saudzīgi ! Saudzējiet ģimeni !

2021-01-14 08:56

Zane: Jā, tikai nevajag aizmirst, ka šobrīd Jānītis paliek par Ilzīti un nomaina dzimumu un gatava "māte-sieviete"... Bet reāli?! Tas definējums vīrietis+sieviete nestrādās starp transseksuāļiem. Vai ari es kļūdos un pēc operācija spasē vienalga ir sieviete? Kkur dzirdēju, ka nomaina ari oficiāli dzimumu.

2021-01-14 11:11

zakelis1: Zane, shis ir arii risinaajums gjimenes izstraadaajumam. nav vajadziigi nekaadi papildus defineejumi par gjimeni. nomaini dzimumu un precies....

2021-01-14 11:52

Korn: Ģimene ir cilvēku kopa, kas uzņemas atbildību viens par otru, pauž emocionālu, fizisku, mentālu un materiālu atbalstu un respektu.
Ģimene var būt izvēlēta (jo kā gan savādāk uzsākt to) un ģimene ir tā, kurā esi piedzimis. Ģimenei ir jābūt labvēlīgai videi, ne toksiskai. Jo katram indivīdam ir iespēja atteikties no ģimenes (no ģimenes, nevis noliegt radniecību) toksisku attiecību dēļ (vai nu fiziskas, vai emocionālas vardarbības dēļ).
Ģimene ir divi CILVĒKI, personas, individuāļi, kas ir nolēmuši BŪT ģiemene un uzņemties šo atbildību. Pēc izvēles arī reģistrēt šo atbildības uzņemšanos ar laulību. Ģimene ir arī adoptēti bērni, kuriem tiek sniegta iespēja būt mīlētiem.

Ģimeni neraksturo -
netīšām uztaisīts bērns pēc viena nakts sakara.
Ģimene nav emocionāli neapmierināti un vardarbīgi vecāki. Ģimene nav vīrs, kas 20 gadu kopdzīvē izlēmis iet pa kreisi, jo redz, sieva visu laiku ir kašķīga.
Ģimene nav mamma, kas nekad nav gribējusi būt mamma, bet tomēr tā sanāca, jo reliģija aizliedz abortu un tagad bērns jāatdod adopcijai uzreiz pēc dzimšanas. Ģimene nav tēvs, kas ir zem alkohola ietekmes biežāk par saulainu dienu.

Ģimene nav atrodama kājstarpē! Ģimene ir kas vairāk par dzimumu, reliģiju, ādaskrāsu, orientāciju!
Cilvēks kā tāds ir kas vairāk par šiem jēdzieniem.
Ģimenei nav sakara ar to, kas notiek guļamistabā starp romantiski saistītiem partneriem.
Ģimene ir drošība, izvēles brīvība, mājas.

2021-01-14 12:10

OP: Piekrītu, ka definīciju jāsakārto. Pieņemot, ka LGBT netaisās apstāties pie katras mazākas uzvaras, ģimenes jēdziena nenodefinēšana 21.gs. raibi domājošajai sabiedrībai radīs galvassāpes pie katra sociālā jautājuma. Ja jau satversmē ģimenes jēdziens nav jādefinē, tad pēc dažiem gadiem attapsimies pie diskusijām, ka gribu saņemt 14dienu atvaļinājumu, jo mans kāmītis dzemdē un es viņu uztveru kā savu ģimenes locekli. Kurš man var pārmest, ka mīlu savu kāmīti vairāk kā kaimiņu Juris savu sievu?

2021-01-14 14:56

Mārels: To tak var risināt savādāk nevis satversmi grozot. Tagad kāds prasīs tiesības precēties ar dīvānu un ar satversmi aiztiks? Atrodiet citu risinājumu un vēlmi pareklamēties uz vēlēšanām.

2021-01-14 20:09

Pareizais.: Agrāk tādus ārstēja !

2021-01-14 21:11

garāmgājējs: Krievijas aktieris Leonīds Baracs reiz kādā intervijā apgalvoja, ka neatkarīgi no valsts, neatkarīgi no rases vai tautības piederības jebkurā sabiedrībā 90 % to locekļu ir idioti. Palasot šos komentārus droši var apgalvot, ka starp latviešiem idiotu procentuāli ir vēl vairāk.

2021-01-14 22:21

maija: Mani nedaudz uztrauc, ka brīdī, kad shis jautājums ir tik aktuāls, medijs liepajniekiem.lv publicē tik nelogjisku, 'sagrabinātu', patosa pilnu un tukshu viedokli. 'latvieshu tautas vērtības' (kur tad tādas definētas?), 'citas interpretācijas nav pieljaujamas' (tas biedējoshi velk uz autoritārisma pusi), 'Satversmes tēvi' utt.
Autora viedoklis būtībā neizsaka neko. Tas izvairās no grūtākiem jautājumiem- no kurienes autors guvis pārliecību, kas ir 'latvieshu tautas vērtības'? No tautasdziesmām? Kā sabalansēt 'gadsimtu gaitā uzkrātās latvieshu tautas vērtības' (neprecīzs citāts) ar mūsdienu dzīves prasībām? Pat ja vīriesha un sievietes savienība būtu kaut kāda arhaiska 'latvieshu tautas vērtība' kādēlj tieshi shī un ne kāda cita būtu jāsaglabā (pienjemot, ka ir kaut kāda kritiskā domāshana un ne viss no tautasdziesmām vai parunām saklausītais ir viens pret vienu jāieviesh savā dzīvesstilā).

No otras puses, protams fakts, ka autors savu viedokli nespēj logjiski pamatot arī norāda uz to, ka tam iespējams nav logjiska pamatojuma.

2021-01-14 23:47

Daumants: Te tiek jauktas vērtības ar paražām!!!
Vērtībai ir emocionāla izcelsme nevis fiziska!

2021-01-15 11:53

...: Man patīk viena aitiņa ...arī uz govi metu acis un vista ar tā neko.... Bet mīlu es aitiņu, ļoti, ļoti...
Varbūt var mainīt satversmi, lai varu to oficiāli apprecēt?

2021-01-15 11:57

...: Ja jums ar galvu viss nav kārtībā nevajag savām slimajām fantāzijām pakārtot visu pasauli...

2021-01-15 11:59

...: Tad varbūt arī zoofilus un pedofilus legalizēt?!

2021-01-15 21:04

Tauta: NA, lūdzu organizējiet referendumu, jo lielākā daļa Latvijas pilsoņu ir pret homoseksuālo attiecību pielīdzināšanu ģimenei. Lai katrs dara savā istabā, ko grib, bet visi bērni Latvijā ir pelnījuši gan māti, gan tēvu. Tieši dēļ bērniem par īstu ģimeni drīkst atzīt tikai tradicionālo. Tas ir standarts, uz kuru jātiecas, viss pārējais, diemžēl, novirze no normas, kas ļoti aktīvi tiek vairākumam uzspiesta.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz