Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Otrdiena, 12. novembris

Vārdadiena: Kaija, Kornēlija

Atis Jansons: Vai jāatsakās no veciem auto?  (23)

Atslēgvārdi autosports

  • Komentāri (23)
  • 0

Komentāri (23)

  • 29.10.2019 04:17 Ziņot

    Asaka

    Par daudz liecam galvu eiropas priekšā! Visa šī tēma ir tikai finanses! Eiropa mums iedeva, tagad iegūs atpakaļ! Un nekāda sakara tur nav ar ekoloģiju! Elekro mobīli pirkšu tikai tad kad varēšu ar vienu uzlādi vismaz 1000 nobraukt kā tas ir ar normālu ekonomisku dīzeli! Varbūt arī Latvijai vajadzētu izstāties no ES? Tikai mums nekā nav, visu esam likvidējuši eiropas vārdā.....

  • 29.10.2019 04:35 Ziņot

    Zum Zum

    Ne jau Eiropas vārdā visu likvidēja, bet gan lai piebāztu savas kabatas un izpildītu Maskavas priekšnieka pavēles. Pirmais Latvijas premjers Godmanis, čekists ar segvārdu Pugulis, slepus organizēja 3 vagonu PSRS naudas nelegālā izvešanā no Latvijas, kā arī vadīja "Parex" bankas likvidēšanu, ļaujot vismaz 400 miljoni latu Latvijas valsts budžeta naudas aizplūst nerezidentiem ārpus Latvijas. Parex glābšana tieši un netieši (Valsts kases noguldījumi, garantijas, ieguldījumi bankas kapitālā) valstij izmaksājusi 1.72 miljardu latu. Parex krahs ir arī viens no iemesliem, kas 2008.gada beigās sašķobīja Latvijas ekonomiku, izraisot valsts budžeta krīzi un liekot valstij aizņemties naudu no Starptautiskā Valūtas fonda un Eiropas Komisijas, atstājot Latviju 4.5 miljardu latu parādu jūgā. Arī cukura ražošanas nozari Latvijā iznīcināja Godmanis. Paldies viņam par to!

  • IP: **.***.*.105 29.10.2019 06:50 Ziņot

    Pasaka

    Tieši domāju, vai tiešām nevienam smirdinātājam traktoristam, nebūs viedoklis par šito:))

  • 29.10.2019 18:08 Ziņot

    Tā viš i

    Esam toleranti un atļaujam pakistāniešiem braukt ar auto ,varenajiem ,diženajiem pastalu nēsātājiem paliks ērenpreisi.

  • 29.10.2019 20:18 Ziņot

    sispers

    Visi satraucas par automobīļiem,bet kur paliek daudzie kuģi,dīzeļvilcieni? Visa mūsu armija patērē dīzeļdegvielu tonnām!Mans nabaga auto uz šī fona ir tikai sīks piliens!

  • 30.10.2019 10:02 Ziņot

    Žanis Vieplis

    Kādēļ neviens dižais elektromobīļu aizstāvis un popularizētājs nav pateicis ne nevienu šļupstu par to -Cik ilgi kalpo tā baterija? Cik tā baterija maksās kad būs jāmaina? Cik bieži būs jālādē ziemā lai brauciens būtu komfortabls? Kādēļ braucam ar tiem lielajiem zārkiem? Tādēļ jo mūsu ielas vēl arvien ir nelīdzenas. Mūsu grants ceļi bieži ir ar redeli. Ja es katru dienu braucot uz darbu pilsētā atvedu vēl 2 dvēseles ap 90 kg tad iebāžot kādā mazā mašīnītē pa to grants ceļu viņa ātri vien būtu kaput. Es no sava vecā merša atteikšos tad kad Saimas autoparks pāries uz Opel Corsa un prezidents brauks ar Fiat Uno.

  • 30.10.2019 10:16 Ziņot

    Lai dzīvo līdz kliņķim

    Tas mums pat labi balsošani vēlēšanās. Es vispàr vairāk vēlēt neiešu,priekš kam, tāpat nekas nemainīsies,lai paši muļļājas tajā žampā kp paši savārijuši .Tā tikai samuļļā un atdod citiem. Nekā paskatīsimies kur aizvedīs pēc reformas izveidoto Pūces autonomo Latvijas apgabalu.

  • IP: ***.**.*.34 30.10.2019 11:23 Ziņot

    Cunami

    Latvietim braukt ar vecu, smirdīgu dīzeli ir absolūta pamattiesība, tāpat kā amerikānim ieroči. Ja vēl var izgriezt dpf filtru un smirdēt pa visu rajonu, tad vispār laime pilnīga

  • 30.10.2019 11:56 Ziņot

    Alis

    Tam Cunami - nu,ja tik pārgudrs esi,tad jau droši vien līdzekļu tev ir tā,ka pāri paliek! Tad nu labprāt varu iedot adresīti,kurā droši vari noparkot manu 2019.gada izlaiduma benzīnnieku,atslēgu atstāj aizdedzē,dokumentiņus - "bardačokā". Vari dokumentiem pievienot pāris lielākas naudas zīmes degvielai pirmajam laikam. Visi punkti skaidri?

  • 30.10.2019 12:31 Ziņot

    Ostaps Benders

    Alis - strādāt neesi domājis, lai var auto nopirkt? Nu nē, tas tak grūti, vieglāk tak bezdēt komentāros!!!

  • 30.10.2019 13:25 Ziņot

    Ding dong

    Ja elektro auto ir tik ekoloģiski, tad gribētos zināt cik ekoloģiskas ir šīs nolietotās batarejas, kuras nevar pārstrādāt, bet kraut čupās un cik zināms nav ilgmūžīgas piedrazojot planētu.Kas vainas manam autiņam ar gāzes degvielu?

  • 30.10.2019 14:53 Ziņot

    Tā ir

    Kur grib tur liec galvu, kur negrib tur vispār nereaģē! Algas nav ES līmenī, un daudz kas cits arī. Tizli!

  • 30.10.2019 16:32 Ziņot

    ups

    ... nu tos super smirdīgos dīzeļus jau varētu paķert arī policija, laikam jau pat likums atļauj, bet droši vien nav izdevīgi un baigā ķēpa, labāk kādu 'noštrāfēt' ja nav tuvās gaismas ieslēgtas braucot gaišā dienas laikā.....

  • 30.10.2019 18:01 Ziņot

    propper

    ups Uz kāda punkta pamata ķerstīs dīzeļus es braucu ar smirdīgo dīzeli ,bet nez kāpēc izplūde smird pēc gāzes!

  • IP: **.***.*.105 31.10.2019 07:13 Ziņot

    Pooper

    Nu jā, lai tabu rumpi izkustinātu vajag kārtīgu traktoru. Esi drošs ka tā gāzes smaka nāk no mašīnas nevis tevis?

  • 31.10.2019 15:00 Ziņot

    Vals

    Nu melnus dūmus izverdoši dīzeļi Liepājā gan ir savairojušies, nez kā viņi iziet tehnisko apskati.

  • 31.10.2019 21:20 Ziņot

    >vals

    Elektro auto uzbūvē no zila gaisa un no tava pirdiena .

  • 01.11.2019 14:39 Ziņot

    o

    Lai iegūtu litiju šiem elektroauto akumulatoriem, kaut kur citur ( ieguves vietās ) tiek nenormāli piesārņota daba. Un, lai tos akumulatorus pēc tam kaut kur liktu-tas arī ir piesārņojums. Un veci elektro auto nav ekonomiski, ne kā citādi. Tāpēc'' zinātājiem'' jābeidz fleitēt.

  • 01.11.2019 14:42 Ziņot

    o

    CO2 no benzīnieka ir vairāk. Neremontēti dīzeļi dūmo , jā, bet auto ir jāremontē. CO2 visvairāk saražo naudasmaisi. Es, piemēram, nelidoju ar lidmažīnu, no manis vairāk neko nevarētu prasīt. ( Ēdīsim kūkas, ja nav maizes )

  • 01.11.2019 18:21 Ziņot

    agrais

    Cik piesārnojumu dod lokomotīves, militāra tehnika? Tad ari pie tiem jaķeras klat. Vispar jau arī visa ostas tehnika, kuģi...Uzklupusi tikai nabaga vieglajiem.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!