Ceturtdiena, 2. jūlijs Lauma, Ilvars, Halina
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Atklāta vēstule liepājniekiem no Pēdējo Dienu Svēto Jēzus Kristus Baznīcas

Atklāta vēstule liepājniekiem no Pēdējo Dienu Svēto Jēzus Kristus Baznīcas
01.11.2008 07:00

Atslēgvārdi

Pēdējā laikā Liepājas mēdijos tikuši publicēti vairāki raksti, kuros pieminēta mormoņu konfesija un tās celtais jaunais saieta nams. Dažās no šīm publikācijām tika minēti nepatiesi fakti par mūsu konfesiju. Šajā sakarā vēlamies atbildēt uz rakstos paustajiem viedokļiem.

Pēdējo Dienu Svēto Jēzus Kristus Baznīcas Liepājas draudze tika reģistrēta Reliģisko lietu pārvaldē 1999.gadā. Jaunais baznīcas dievnams tiek būvēts, lai tajā varētu tikt noturēti Svētā Vakarēdiena dievkalpojumi, svētdienas skolas nodarbības, konferences un citi draudzes pasākumi. Liepājas draudze pieder vispasaules reliģiskai konfesijai ar vairāk kā 13 miljoniem baznīcas locekļu vairāk kā 170 pasaules valstu, tā ir 4. lielākā reliģiskā organizācija ASV, kā arī ievērojam konfesija daudzās pasaules valstīs, kuras baznīcas locekļi ar savu dzīvi jau vairāk kā 175 gadus apliecina nodošanos savai reliģijai un augstiem morāles standartiem.

Baznīcas mācība saskan ar Latvijā tradicionālām morāles vērtībām. Mūsu baznīcas mācība pamatojas Jēzus Kristus mācībā, kas atrodama Bībelē. Baznīca māca cilvēkiem dzīvot tikumīgu un godīgu dzīvi, kalpot citiem un izturēties ar cieņu, tā māca tiekties pēc labas izglītības, attīstīt savu personību un talantus, paklausīt valsts likumiem un īpaši stiprināt savas ģimenes. Papildus Bībelei mēs ticam citai Svēto rakstu grāmatai, kas saucas Mormona Grāmata un kurā atrodamas Jēzus Kristus mācības, kas tika dotas citas senas tautas praviešiem (skat. Jāna ev.10:16). Tā apstiprina Bībeles vēstījuma un mācību patiesumu. Jebkuru reliģisku konfesiju doktrīnā ir atšķirības, taču tās visbiežāk attiecas tieši uz doktrīnu, nevis uz tikumiskām vērtībām. Informāciju par mūsu konfesijas mācībām var atrast mūsu interneta mājas lapā: http://www.jezuskristusbaznica.lv/ latviešu valodā, www.latter-daysaints.ru krievu valodā, un – www.lds.org angļu valodā.

Atzīti pētnieki, piemēram, profesors, filozofijas zinātņu doktors I.J.Kanterovs, filozofijas zinātņu doktors Elbakjans (Krievija), filozofijas zinātņu doktors A.I. Artemjevs (Kazahstāna) Pēdējo Dienu Svēto Jēzus Kristus Baznīcu klasificē kā kristīgo konfesiju, kas pilnībā pieņem Jaunās derības vēstījumu par Jēzus Kristus dzimšanu, dzīvi, krustā sišanu un augšmāmcelšanos (skat. Энциклопедия религий. Академический проект. М., 2008 г.; Религиоведение – энциклопедический словарь. Академический проект. М., 2006 г; А.И. Артемьев Религиоведение. Алматы. 2002, kā arī “Религиозные объединения РФ” М.,1996 год – официальное издание Аналитического управления Аппарата Совета Федерации ФС РФ).

Mēs uzskatām, ka vārda ”sekta” attiecināšana uz reliģisku konfesiju, kuras draudzes Latvijā ir reģistrētas reliģiskās organizācijas ir nekorekta. Latvijas normatīvajos aktos termins ”sekta” nav sastopams. Daudzviet pasaulē vārds ”sekta” nozīme atsevišķu reliģisko konfesiju vai tās atzaru, un šim terminam nav negatīvas nokrāsas. Diemžēl rakstos izmantotā vārda ”sekta” nozīme, kā tas noprotams no to konteksta, ir visai negatīva, jo tajā norādīts uz potenciāli negatīvo ietekmi uz sabiedrību un nepieciešamību aktīvi tai pretoties. Latvijā šis termins visbiežāk tiek lietots tieši šādā negatīvā nozīmē. Kaut arī Jēzus Kristus dibinātā draudze savā laikā arī tika saukta par sektu (Apustuļu darbi 24:5), mēs aicinām sabiedrību neizmantot šo terminu attiecība uz reģistrētām reliģiskajām konfesijām, jo tas aizskar ticīgo jūtas un var veicināt nesaskaņas. Ceram, ka medijos publicētajos rakstos paustie negatīvie viedokļi balstās uz nepilnīgu informāciju par mūsu konfesiju.
Mēs esam īpaši pateicīgi visiem tiem Liepājas iedzīvotājiem, kas atbalsta visu mūsu tiesības brīvi paust savu reliģisko pārliecību. Mēs ceram, ka iecietība un cieņa vienam pret otru vairos mūsu sabiedrības vienotību, izaugsmi un labklājību.

Ar cieņu,
Gatis Senkāns,
Pēdējo Dienu Svēto Jēzus Kristus Baznīcas Latvijas Apgabala prezidents

123 komentāri

2008-11-01 10:16

Liepājniece: Kādēļ jūs - sektas pārstāvji, par visu varīti, nicinot liepājnieku nostāju, spiežaties Liepājas vidē. Palieciet tur, kur esiet, un neviens Jūs nelamās!

Bībele nepiedāvā alternatīvus rakstus Trīsvienīgā un Dzīvā un Vienīgā Dieva interpretēšanai caur kaut kādu tur mormoņu grāmatu!!

2008-11-01 10:20

kristina: nemainījāt manu nostāju! Tikai apstiprinājāt. Es gan līdz šim korekti attiecoties neizpaudos! Bet pārliecinājāt ar savu mormoņu grāmatu, ka esat sekta! Un būšu aktīva pret nostājā!!!

2008-11-01 10:58

Liepājniece: Da lielākā liepājnieku daļa ir PRET!!!

2008-11-01 12:02

alnis: Sekta bijāt un paliksiet. Kamēr vien jums tiks ļauts...

2008-11-01 12:16

macbeton: ***d ko tie daunji var vaariities... Nu tad uzraksti kodoliigi ko tu tur ***. Tupie sektanti.

2008-11-01 17:47

4man: Mormonji pilnigs sviests, vienkarsho partaisa par sarezgito! Nafig tos mormonjus, jautajums kam vini vajadziigi!!!!!! Esmu dzirdejis vinu tekstus - pilnigi aplami!

2008-11-01 18:01

miilumins: es vienreiz šos štīmī ķeru, gribēju pat tauri iedot, izdomāju, ka sūdu nevajag tomēr kustināt!

2008-11-01 19:13

pinky2006: O kādi visi te varoņi, nu ko esat 15 gadīgie kuri neko citu nemāk kā tikai muldēt, un aiz stūra smēķēt, un vēl visas šitādas lietas darīt....nu ko lai Jums saka, veiksmi dzīvē!!!!

2008-11-01 20:16

Lasītājs: -> Liepājniecei

Kas tev liek domāt, ka tavs viedoklis pārstāv vairākumu? Vairākums ievēlēja domi, un tā atbalstīja mormoņu nama būvniecību. Pat, ja vairākums būtu pret to, tas neko nemainītu.

Tu Bībeli raksti ar lielo burtu, bet tavā attieksmē jūtams tāds naids, ka pirms 2000 gadiem tu mierīgi varētu būt viena no vairākuma, kuri kliedza - sist Viņu krustā, sektantu tādu!!!

Varbūt mormoņi nemaz nenicina liepājniekus, bet tas ir tavs naids, caur kura brillēm, tu to saskati?

2008-11-01 20:58

J.W. von Goethe: Visa baznīcas vēsture ir maldu un vardarbības sajaukums.

2008-11-01 22:02

Saskaņa.: Mana ģimene gan izsaka pateicību mormoņu sludinātājiem. Dēls apguva pareizu angļu valodu, kura noder studijās. Arī sapratni, ka pa Dzīvi jāiet ar labestību un Dieva baušļi ir priekš mums visiem! Lasot arī citus komentārus secinu, - liepājniekiem ir gandrīz pret visu noliedzoša attieksme, nespēja pieņemt atšķirīgo, kā arī pieklājīgā formā piedāvāt savu viedokli. Par Liepāju ir jālūdz.

2008-11-02 13:39

Teologs: Var jau šo kustību klasificēt kā grib, taču tā nav kristīga, t.i. saskaņā ar Bībelē atrodamo vēsti.

2008-11-02 14:20

Lasītājs: Ja teologs kādu atzīst par ķeceri, tad viņu sadedzinās uz sārta, lai vai kas. Tā tas bija ar vīru, kurš centās citiem atvērt acis uz to, ka zeme griežas ap sauli, nevis otrādi. Teologi atzina, ka ideja nav kristīga, jo esot pretrunā ar Bībelē atrodamo vēsti.

Es pazīstu mormoņus, kā cilvēkus, kas savā dzīvē patiesi cenšas sekot Kristus mācībām. Kura ir tā Bībeles vēsts, kurai viņi netic vai bauslis, kuru viņi nesludina vai neievēro?

2008-11-02 16:48

lai ceļ: Uzskatu, ka mums vajadzētu būt iecietīgākiem. Galvenais, ka sludina labo un nevienam ar varu neuzbāžas. Neesmu mormone, bet tiem kristīgiem teologiem gribētos atgādināt, lai vispirms nolaižas no saviem augstumiem un pilda savu sūtību- palīdz dzīves pabērniem.

2008-11-02 16:50

ķeceris: da bļļļe onanējiet tālak savā kantorīti, liekat man mieru...

pirmais ko iedomajies par mormoņiem ir viņu daudzsievība, gluži ka arābiem... nu tālako izseciniet paši...

tikai šeit viņi ir glumi ka dēles...lai var mums dirrrsās ielīst...

2008-11-02 20:24

Teologs: Viņi netic pašam galvenajam, ka Kristus IR vienīgais ceļš pie Dieva.

2008-11-02 20:41

arvis: Mormoņi ir un paliek sekta

2008-11-02 21:07

Lasītājs: Teolog, palasi pirmavotus par to, kam tic mormoņi. Viņi pavisam noteikti tic, ka Kristus ir vienīgais ceļš pie Dieva. Tā ir tumsonība - kategoriski apgalvot kaut ko, par ko nav nemazākās sajēgas.

2008-11-02 21:29

opels: neesmu nevienā ticībā, ticu Dievam;

absolūti neinteresējos un neņemu galvā kaut kādus sludinātājus, sektantus un tiem līdzīgos.

dariet jūs tāpat.

ko var cepties???!!!

2008-11-02 23:41

aaa: Lai tik būvē, man netraucē.

2008-11-03 09:16

:): " Reliģija - opijs tautai"- reizēm piekrītu 'VIĻeņinam

2008-11-03 10:41

Raditajs: Tad jau Liepaja ari bus daudzsieviba... ja nemaldos tikai pirms paris menesiem pasaules medijos bija zinas par to ka mormoni ir dzivojusi daudzsieviba ar mazgadigam meitenem. Cik zinu pedejo 10 gadu laika ir bijusi vairaki nopietni noziegumi pret berniem, kur ir bijusi iesaistiti berni un amorali principi. Laipni lugti Mormoni!

2008-11-03 10:46

........................: ne visi, kas sakās sludinām Kristus vārdu, patiešam ir Kristus sūtīti, Kristus ir teicis" ne visi, kas saka Kungs, Kungs, ieies Debesu valstībā".... pēdējās dienās daudzi piesauks Kristus vārdu, bet Viņš teks" ej prom tu ļauna darītāj!"

2008-11-03 11:10

Lasītājs: -> Radītājam.

Tu laikam esi viens no tiem tumsonības un neinformētības radītājiem, nevis Visuma Radītājs? Mormoņu baznīcai nav nekāda sakara ar tiem, par kuriem pirms pāris mēnešiem rakstīja pasaules mēdiji un kas piekopj daudzsievību. Tā bija neliela noslēgta reliģiska kopiena.

2008-11-03 12:20

luterāne: Gadsimtiem ilgi taču baznīcas un Bībeles mācību veda mācītāji, bet lasot raksta beigas iznāk, ka tagad to dara prezidenti (amata nosaukums)...

2008-11-03 14:16

Mirdza: Gatis it kā būtu latvisks vārds, bet kādēļ rakstā tik daudz gramatisko un stila kļūdu.

2008-11-03 19:58

artyrs: vini ir sekta un viss un vienmer bus

2008-11-03 20:23

koka: Kāda vaina mormoņiem?Nav manīts,ka viņi uzbāztos vai traucētu kādam.Lai katrs tic tās pasaules dzīvei caur kādu firmu,sektu vai baznīcu grib.Jāuzmanās ir no musulmaņiem,ja tos ielaiž,tad terora akti ir neizbēgami.

2008-11-03 21:10

Pagāns: Esmu pagāns, un lepojos ar to, jo ticu Dievam, nevis baznīcai un kristīgai ticībai. Ja jau dievs ir viens, un jūsu ticība viena, tad kādēļ ir vajadzīgas tik daudzas dažādas baznīcas, sākot ar Katoļiem, luterāņiem, Pareizticīgajiem un beidzot ar tiem pašiem Murmoņiem un jehoviešiem? Tas vis ir tikai biznes, baznīca kristīgā ticība ir vienkārš veids kā pelnīt.

2008-11-03 21:13

Pagāns: Ja citājam bībeli, tad Kristus ir teicis: "Pacel akmeni un es būšu tur, ieej pļavā un es būsu tur." espējams ka nedaudz kļūdījos citātā, sen tas bij kad to lasīju.

un saviem mācekļiem jēzus teica, ejiet un sludiniet dieva vārdu, nevis ejiet būvējiet baznīcas un vāciet ziedojumus.



Vel viens iemesls lai es pretotos baznīcai, Kristīgā ticība pasaulē izplatījās ar zobenu rokās, arī Latvijā tā ienāca tādā pat ceļā, un jūsu pirmais bauslis, tev nebūs nokaut.

2008-11-03 21:14

Pagāns: Ņemot vērā višus šos argumentus, ja baznīcas drīkst būvēt katoļi, luterāņi un pārējie, tad kādēļ aizliegt to darīt Murmoņiem?

2008-11-03 21:38

liepājniece: >>>>Lasītājs

Komentētāju negatīvā nostāja runā pati par seivi, vairākums balsoja "pret" sabiedriskā apspriešanā :):)

Tie ir fakti, nevis emocijas :) runājot par naiu.... pārlasi pats savu komentu :):)

Tu pat Galileo Galiju piesauci??? Vai argumentu trūkumu var aizsegt ar 17.gs. zinātnieka atklājumu iepīšanu mormoņu sektas celtniecības argumentu klāstā?? pat bez teleskopa redzams, kas ir kas .. :):) Slava Jēzum!!

Nekā personiska ... :):)

2008-11-03 21:39

Liepājniece: Jā, bet kur tad lai paliek Pagāni un tie pārējie ... nemurmoņi ??:):)

2008-11-03 21:41

Liepājniece: >>> Lasītājam

Atvaino drukas kļūdas!! Es no diennakts dežūras :):)

2008-11-03 21:45

Pagāns: Īstenai ticībai, nav vajadzīga baznīca, jo tas nav biznes. Mēs līdzīgi domājošie tā pat varam reizi pa reizei satikties ja vēlamies un padiskutēt par mums aktuālām tēmām, tikšanās notiek pie kafijas krūzes vai līdzīgā gaisotnē.

2008-11-03 21:55

Liepājniece: Pie kafijas tases diskutē pazīstami! Kur lai satiekas tie, kas nav pazīstami? ir ļoti daudz cilvēku - līdzīgi domājošu, tomēr nav pazīstamu :)

2008-11-04 08:20

Lasītājs: Manī nav naida pret cilvēkiem, tomēr es iestājos pret citu noniecināšanu vienkārši tāpēc, ka tie tic savādāk nepārstāvot vairākumu. Vai tie, kas kritizē mormoņus, pazīst kādu no viņiem personīgi? Es pazīstu dažus no viņiem kā patiesus Kristus sekotājus.

Vairākums komentāru internetā gandrīz par jebkuru tēmu ir negatīvi. Cilvēktiesību jēga ir aizstāvēt mazākuma pamattiesības pret vairākuma patvaļu, tādēļ ar vairākuma balsi šādus jautājumus vispār nerisina. Pēc viņu augļiem viņus pazīsiet!

2008-11-04 10:04

kristina: Vai patiesi kā Kristus sekotājus? Tu pats esi Kristus sekotājs? Ko Kristus tev saka par mormoņu grāmatu? Viņam viņa tīk?

2008-11-04 10:29

loop: 1. daudzi uzskata, ka Liepājā daudzsievība jau ir spēkā. pazīstami cilvēki, kas strādā viesnīcās, pirtīs, viesu namos, u.c. pastāstīs, cik bieži šajās iestādēs iegriežas labāk un ne tika labi zināmi kungi ar savām 2., 3., utt sievām



2.man gan liekas, ka religjiju ar opiju tautai saliidzinaaja markss, pie tam tas nebija domaats negatiivaa noziimee, bet gan kaa vieniigais patveerums gruutos laikos

2008-11-04 10:37

aina: Cilvēki -kāpēc nosodāt to,ko nezināt.Arī mani bērni bija pazīstami ar šo baznīcu, par kuru varu teikt tikai to labāko,jo pusaudžu gados viņiem tas deva citādāku skatījumu uz lietām,ģimeni,nemaz nerunājot par to,ka ieguva ļoti daudz sirsnīgu draugu.

2008-11-04 10:45

kristina: Aina, ap lieldienu laiku cilvēki to kaut kā vairāk aizdomājas. Bet nelielam atgādinājumam - 40 dienas pavadot tuksnesī, sātans Jēzu kārdināja.Tā tas pocess tiek saukts! Bet nedaudz pieverot acis tas izskatās gluži draudzīgs gājiens - pielūdz mani, tad es tev došu visas šīs pilsētas. Tik vien kā pielūgt sātanu. Un kurš gan Dievu pazīst vēl labāk kā kritušais enģelis. Ne viss, kas izskatās un dara šodien labu, ir Dieva acīs godājami.

2008-11-04 13:54

buda: salam maleikum.ahbar.

2008-11-04 15:00

???: Lielākā daļa, kas no jums šeit raksta šos nicinošos komentārus nevis ir pret mormoņu konfesiju kā tādu, bet pret ticību vispār.. vienalga - katoļu, luterāņu, pareizticīgo.. kāda starpība??? Jums venkārši gribas izgāzt žulti.. Un ja nu tā būtu kāda pareizticīgo baznīca kas tiktu celta tur, kur tagad ceļ šo Saieta namu? Tā pat jūs d****u. Īstens kristietis ciena savus līdzcilvēkus.. Un mani nekādi nebeidz pārsteigt tas, no kā tad jūs baidaties? No mormoņiem? hahaha

2008-11-04 15:02

???: Domājat, ka sāks vervēt visus savā "sektā", kā jus to saucat? A kas diez tad tā ir pa sektu, kas ievelk bērnus un jauniešus narkotiku, alkohola jūgā??? Tur naudas nav žēl? Kam aiziet šis ziedojums, ko? Kur var būt te Liepājā tik tukšpauraini cilvēki? Vienkārši stulbums..

2008-11-04 15:05

kristina: ???,,,,,un neklusē, ja redz aplamu rīcību. Tā darītu īstens kristietis,bet liekulis baidīdamies glaudītu pa spalvai.

2008-11-04 15:14

???: Nevienam nav jāglauda pa spalvai.. Pati esmu luterāne, bet man nav nekas pret šiem momoņiem.. dažus zinu.. vienkārši smaidīgi un jauki cilvēki.. nevienu reizi mani neviens nav mēģinājis nekur ievilkt.. kādēļ jūs šiem cilvēkiem neļaujat savā baznīcā pulcēties? Es eju 7dienās uz dievkalpojumu savā baznīcā.. a kapēc viņi to nevarētu darīt???

2008-11-04 15:15

kristina: Jēzus nav nācis pie veseliem, bet slimiem, tā teikts Bībelē, ja mēs runājam par narkotiku un alkohola jūgu. Bet manipulācijas ap Dieva vārdu ir prāta kropļošana, jo Dieva vārds ir skaidrs, mūžīgs un nemainīgs. Mormoņu grāmata ir cilvēka izdomāta.

2008-11-04 15:21

kristina: es par sevi esmu atbildīga pati, bet mana atbildība ir arī par pusaudžiem un tiem, kuru prāti un sirdis var nonākt mormoņu rokās. Piedod, bet tā tāda slidena kristietība citādāk. Man nav nekas pret viņiem kā cilvēkiem bet pret to darbību gan.

2008-11-04 15:25

kristina: nu tas aptuveni kā par to lokālo vienaldzību:)

2008-11-04 16:17

Aina: kristina ieteiktu Jums tikdaudz necitēt Bībeli, bet pievērsties reļajai dzīvei.Nav īsti skaiidrs, vai tad Jums visa dzīve notiek pēc Bībeles rakstiem?Kāpēc Jūs redzat tikai slikto, mums apkārt ir taču tikdaudz laba.

2008-11-04 17:06

Hmmm: Ja tev āsķiet, ka "Dieva vārds ir skaidrs", vai tu man varētu palīdzēt un izskaidrot trīsvienību, atsaucoties, uz Mat 26:39.

2008-11-04 17:27

kristina: Aina, man atzīt , ka viņi ir labi? Jā, Jums taisnība, viņi dara labus darbus! Bet es to nevienu brīdi nenoliedzu! Vai narkomāni un alkoholiķi ir slikti? Nē!!! Viņi dažkārt rīkojās slikti! Vai man salīdzināt kurš no viņiem labāks un sliktāks??? Viņi nav viens par otru ne labāki ne sliktāki. Piedodiet, es skatos reāli un dzīvoju reāli.

2008-11-04 18:02

Lasītājs: -> kristina

Piedod, bet vai tu neizmanto demagogu metodes? Demagoģija - neobjektīva un negodīga cīņa pret oponentu, minot tikai sev izdevīgos faktus, ignorēt nelabvēlīgos, blefojot un izmantojot citas negodīgas metodes (piem., demonizēšanu, u.c.). Tu demonizē mormoņu konfesiju, salīdzinot to ar sātanu. Vai esi lasījusi Mormona (nevis Mormoņa) grāmatu? Ja neesi, kā vari saukt to par cilvēku izdomājumu? Pastāv neapgāžami pierādījumi, ka tā ir tulkojums no senas valodas

2008-11-04 18:31

nnooō: Ir lieli institūti kuri ir pētījuši bībeli un ir secinājuši ka šai grāmatai nevar ne ko pielikt ne atņemt citiem vārdiem sakot nelīmējas kopā mormoņu grāmata ir viena no tām. Lai aiztāvētu nedaudz mormoņus varu teikt arī katoļi mēģināja pielikt kautko klāt(eveņģēlijus), bet bībele to neatļauj. Kāpēc vajag kaut ko papildus ja ir orģināls kas pasaka visu un nav jālauž galva par to vai tas ir no Dieva vai sātana.

2008-11-04 18:49

Pagaanz: Neticu vispār visām tām pasakām... Iesaku noskatīties filmu "Zeitgeist.(rus).Duh.vremeni.2007" DC++ var novilkt.

2008-11-04 18:50

"ne tas" ticīgais: Varbūt pajautājam Dievam pazemīgā lūgšanā, vai tiešām Viņš vēlas mums vēl kaut ko pateikt, atklāt - un ne jau kaut ko radikāli atšķirīgu, jaunu un nezināmu, bet tomēr. Dieva griba ir neizdibināma un Viņa ceļi lieli un es tam ticu.

2008-11-04 18:51

Pagaanz: Visa tā ticība ir pilnīgs bulshits utt ja Dievs ir tik visu varens kāpēc neviens nav viņu redzējis???

2008-11-04 18:52

brainwash: kaut kas traks...XXI gadsimtā vēl joprojām netrūkst apdullināto un baznīcas nozombēto viduslaiku tumsoņu.

2008-11-04 18:56

Pagaanz: Nesaprotu kā var ticēt kautkam kas vispār nav...

2008-11-04 19:01

braimwash: hehe, paga tulīt kāds no ticīgajiem zombijiem padalīsies savā halucināciju pieredzē: ķipa dievs ir, es viņu bieži satieku tramvajpieturā pusastoņos no rīta :D

2008-11-04 19:06

brainwash: pastav viedoklis, ka mierinājumu ticībā atrod garīgi vājie ļautiņi, kas nespēj saviem spēkiem pretoties skarbajai realitātei, vnk bēgot religjijā no ikdienas problēmam un sāpēm.

2008-11-04 19:20

Pagaanz: Jā!!! Un Dievs tjipa māca: tev nebūs nokaut... bet paskat armijā pat ir kapelāns. Kas tad karavīri ir izredzētie??? kautkas neštimē... Dievs ir viens cilvēka izdomājums. Katrai tautai Dievs ir savādāx!!! Jā un ja viš ir kurš tad ir īstais??? Vai ne!?? XE-he...

2008-11-04 19:34

brainwash: tieši tā! manuprāt, baznīca ir īsta mafija, valsts valstī, ar savu ideologjiju, likumdošanu un finansējumu, un tikai pilnīgais idiots nespēj to saskatīt. pie manis reiz bija ieradušies kaut kādi sektanti, ķipa vai esat apmierināti ar savu dzīvi, ja nē, tad naciet lūdzu pie mums, dievs jums palidzēs. uz ko es atbildēju: ja dievs uzmetīs uz mana bankas konta pāris ļimonu, noteikti atnākšu pateikties par palidzību :D

2008-11-04 19:41

Bībeles pētnieks: kurš var man pateikt, kur Bībelē ir teikts, ka ārpus tās nav Dieva vārda, kurš lielais institūts to atzinis? ja atsauce ir uz Atklāsmes gr.22:18-19, tad atsauce garām; jo 1) gandrīz identiski panti ir 5.Mozus 4:2 un 12:32 (angļu val.Bībelē, jo latviešu Bībelē šī panta vienkārši nav), Salamana p. 30:6, un tad grāmatai bija jābeidzas šajās vietās; 2) tie panti attiecas uz pašu Atkl. gr., nevis visu Bībeli; 3) Bībeles pētnieki ir atzinuši, ka Jāņa ev. ir sarakstīts pēc Atklāsmes gr.

2008-11-04 19:49

Lasītājs: -> brainwash

Pastāv ļautiņi, kas tic, ka viņi ir labāki, gudrāki un spēcīgāki par ticīgajiem, jo viņi, atšķirībā no pēdējiem, dzīvojot tikai saskaņā ar pārbaudītiem faktiem.

Šāds uzskats ir maldīgs, jo visi ir ticīgie. Jautājumums ir tikai par ticības objektu. Vairums domā, ka zina, ka vielas sastāv no molekulām, tomēr nezina to, ka molekulu neviens nav redzējis. Tā ir mazāka par visīsāko gaismas staru, tādēļ to nav iespējams nofotogrāfēt. Mēs ticam zinātniekiem, kas to apgalvo.

2008-11-04 19:51

brainwash: bībeles pētniekam iesaku teologijas vietā fiziku, ķīmiju, astronomiju, biologiju un tml. - ļoti atsvaidzina prātu :D

2008-11-04 19:59

brainwash: Lasitājs - par to jau iet runa, ka jūs ticīgie esat nozombēti un ļoti labi sagatavoti diskusijai - uz katru argumentu jums jau gatavs kontrarguments, tāpat kā Herbalife un tml dranķa izplatītājiem. starpcitu, zinatniskie fakti tiek pierādīti "a posteriori" tāpēc nevajag zinatni jaukt ar cilvēka radītām legjendām un teikām.

2008-11-04 20:20

Lasītājs: Savukārt, "neticīgajiem" ticīgajiem arī nav grūti. Var vienkārši izmantot demagogu metodes, nolemt, ka kāda šķira (šajā gadījumā - ticīgie) ir nekam nederīgi, nozombēti ļautiņi, tāpēc var pat nemeklēt pretargumentus.

I hope some day you'l join us ... :)

2008-11-04 20:47

brainwash: no, thanks. i'll die better :)

P.S. nesaku ka ticīgie ir nekam nederīgi, vnk jūs nedzirdat vesela saprāta balss. pretargumentu deficīts man nedraud, jo labi zinu religjijas vesturi un kanoniskās tiesības, vnk stridēties par dieva eksistenci neredzu jēgas - no tā realitāte neiespaidojās.

2008-11-04 20:52

nnooō: Var jau būt ka cilvēce ir izveidojusies divos veidos vieni no mērkaķiem kurus mēs varētu pieskaitīt pie neticīgajiem un kuru dzīslās plūst mērkaķu asinis un smadzenes pielāgojas apkārtējai videi . Otrie varētu būt cilvēki kuri ir taisīti pēc Dieva līdzības un mēs viņus varētu saukt par ticīgajiem un viņi ir tie kas cenšas pildīt Dieva plānu. Lai savā starpā nebūtu jāstrīdas aicinātu jums izvēlēties kas jūs esat mērkaķu dzimtas neticīgais vai cilvēku dzimtas ticīgais.

2008-11-04 20:57

Lasītājs: Es pat nepieminēju dievu. Pastāv arī ticība kā tāda, kas nav vērsta uz konkrētu dievu. Par to es runāju. Man nav nodoma strīdēties, vai kaut ko pierādīt, vien redzēt, vai skarbajiem kritiķiem tiešām ir kaut kas konstruktīvs, ko teikt, vai arī tā ir tāda sava veida "sevis pacelšana" noliekot citus.

2008-11-04 20:59

Pagaanz: Jā!!! Un "paradīze" ir tur augšā uz Marsa pie zaļiem cilvēciņiem...He

2008-11-04 21:00

to gomnooo: negribu tevi sarugtinaat, bet pec Darvina teorijas tu ari esi meerkakju peectecis. ko tagad dariisi, dizciltigais Paarcilveeks? iesi pakaarsies?

2008-11-04 21:00

Pagaanz: tikai kāpē gan NASA to nevar atrast??? Hm... :D

2008-11-04 21:33

nnooō: Ja Dārvins sevi uzskatīja par mērkaķi, tad tas nenozīmē ka man ir jāsāk domāt ka es arī esmu mērkaķis. Kurā vietā ir teikts ka paradīze ir līdzīga zemei uz kuru var aizlidot kad ienākt prātā.

2008-11-04 21:44

Lasītājs: Interesanti, ka Darvina teorijā nav tāda secinājuma, ka cilvēks cēlies no pērtiķa un Darvins pats to nekad nav apgalvojis. Viņš nekad nav noliedzis Dieva kā Radītāja esamību.



Daži vienkārši tic viņa teorijas interpretētājiem, uzskatot, ka viņi draudzējas ar realitāti un veselo saprātu vairāk nekā citi.

http://www.metanexus.net/magaz...fault.aspx

2008-11-04 21:55

mērkaķis: Izkskatās/izklausās, ka te risinās kaut kāds tīņu un mormoņu duelis. Labs darbiņš- diez vai tīņus kāds tik bieži ir uzklausījis. Uz priekšu pajautājiet arī kaut ko par attiecībām un To..

2008-11-04 22:15

nnooō: Vispār neesmu mormonis, bet babtists uzskatu ka mormoņi ir sekta kurai Latvijā nebūtu vietas. Kādus divus gadus atpakaļ pat vācām parakstus lai neļau celt šādu dievnamu, bet diemžēl nekā.

2008-11-04 22:15

papagailis: ... teica mērkaķis, kas domāja, ka skatās uz visiem no augšas

2008-11-04 22:18

tikai nevajag: nav tiesa par daudzsievibu-klaji meli.ari grupveida sex nenotiek pie mormoniem.tu varbut sajauci ar kadu citu konfesiju ,kuraa pats esi vai kaa.

2008-11-04 22:19

tīnis: mjaa...un baptisti nu nepavisam nav sektanti, ne :D jautri :D

2008-11-04 22:25

nnooō: Runājot par veselo saprātu katrā gadsimtā tā ir savādāka. Pāris gadsimtu atpakaļ veselie saprāti domāja, ka zeme ir kā pankūka un ja pieietu par tuvu malai tad nokrisu. Kas tam neticēja to sadedzināja uz sārta. Arī to ka zeme ir apaļa un mēs no tās nenokrītam ar vesalu saprātu ir grūti izskaidrot, bet mēs tam ticam un zinām ka tā nav pankūka. Vai vienmār mēs paļaujamies tikai uz savu vesalo saprātu?

2008-11-04 22:26

Lasītājs: Vai tiešām babtisti, kas vajā citus ticīgos, tiešām ir tie paši baptisti, kas uzskata sevi par kristiešiem? Pazīstu baptistus, kuri cenšas sekot Dieva baušļiem un kuri neko līdzīgu nebūtu darījuši.

2008-11-04 22:27

tikai nevajag: vai varbut es maldos un kads var apgalvot pretejo-neviena religiska dievkalpojuma laika nekadas orgijas netiek piekoptas.dievkalpojuma laikaa cilveeks sanem kristus miesu un asinis sev zem meles.un kur te ir orgija,kada daudzsieviba...domaat vajag ko raksta un runaa.

2008-11-04 22:30

nnooō: Vai kristieši ir visi kuri nēsā padusē bībeli? Vispār man nebija mērķis kādu vajāt, bet iesaistīties diskusijā par Dievu.

2008-11-04 22:31

tikai nevajag: baptisti tak nav mormoni ,jo taalaak jo dziljaak auzaas.vai varbut domaa baptisti ir tie orgijotaaji un daudzsievainji .manupraat kaadam kas met komentus vispaar ir shauraa pieriite .

2008-11-04 22:31

drakula: dievkalpojums pats pa sevi ir (cilvekedaju) orgija. est cilveka miesu un dzert asinis ir kanibalisms :D

2008-11-04 22:35

tikai nevajag: un kur te orgija ,kur sex.ak drakula ,atnac un pamegini-zinu tev patiks un naaksi vel uz dievkalpojumu.kas vienreiz sanem maiziti zem meeles tas veelas to veel un veel.

2008-11-04 23:08

drakula: ...tas velas to vel un vel...brrrrr tocna ka vampiri.

2008-11-04 23:22

tikai nevajag: netikai miesu un asinis veelas sanemt sev zem meelites ,bet dzirdet sveto rakstu vardus un sprediki.bet kadelj drakulit neatbildi ,kur te orgija-jo prosta tev nav ko teikt un nav ne daudzsievibas ne netiklibas ,ne izvirtibas -visas runas tukshi salmi.

2008-11-04 23:28

drakula: man ir ko atbildet :D orgija (ka jedziens) nevienmer saistams ar sexu. bij domats CILVEKEDAJU orgjija, kur galvenais merkjis ir baudit cilveka kjermenja garshu nevis sex izprieces :D

2008-11-04 23:31

drakula: bet ir ok, nenjem galva! ticigais vai neticigais, vai nav vienalga? lai visiem butu gaudz naudinjas un nedraud kreditori - tas ir galvenais :D

2008-11-04 23:35

tikai nevajag: piedod drakulit,laikam neuztveru ko ar to gribeji saciit-cilveka kermena garshu.zem meles liek izceptu dievmaiziti no miltiem un udens ,bet klaat piedzer sarkanvinu.un kermenja garshas te nu nekadigi nav viss notiek galvaa iedomajoties ,ka ed kristus miesu un piedzer asinis.un ari citas konfesijas veic sadu ritualu,ari katoli.

2008-11-04 23:38

drakula: ta es zinu, vnk jokoju lai tev garastavokli biku pacelt. neuztver visu tik nopietni un personiski. arlabunakti :D

2008-11-04 23:45

tikai nevajag: saldus sapnisus un pirms miedzina noskaiti 10 reizites esi sveicinata Marija...

2009-02-20 13:54

vvvvv: Baznīcā nav apmaksātas garīdzniecības.

Luk kapec tie satani šeit dusmojas!

Bet vai mormoni ir kristianieši vai nav - to var pateikt tikai musu Debesu Tevs.

Gatis Senkans ir latvietis, ar augstako izglitibu

2009-02-28 09:59

kely: Piekritu Gata teiktajam! Loti nepatikami lasit nejaukus komentarus! nu cilveki kuri dusmojas par kautkadam sektam jus neko nezinat un zinat negribat tapec ludzu labak paklusejat ja pat isti nezinat par ko iet runa! :)

2009-02-28 10:03

kely: #

Liepājnieks dusmīgais

TAAAA NAV PILNIGI PROTESTEJU

Mormoņi ir bīstama sekta!

VINJI NAV BISTAMI PARASTI CILVEKI KURI GRIB LABU!

2009-07-22 01:23

InzOrStr: BG1IrD cgxcvtwj rfrgbmwo wyjuqgub

2009-07-29 13:30

arFPoillpLb: lZuU0q nlztbyty dyenllxy juoatcgy

2009-07-29 13:33

zkKZSBMkfs: 8aEopK tncwkmgb yxqgfrsh epthvwem

2009-07-29 13:33

nEtVBLvR: EKwaeD tdvyyptt wokgcjxy swtcgsgs

2009-08-09 17:00

YHZdtsnY: zkhstddc fvhrytvy odtskwqw

2009-08-09 21:14

GHTnCNFE: ykshwqnu qtdlgxxz hmtrzaii

2009-08-09 22:37

iGYIJDUR: pzheiymy iefsdizl okqwwvkt

2009-08-09 22:37

yNUUjJeY: qscjbutu pdqabyyw nortnbop

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz