Svētdiena, 27. septembris Ilgonis, Ādolfs
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ieva Hmieļevska: Jāstrādā ar unikālo Liepājas potenciālu

Ieva Hmieļevska: Jāstrādā ar unikālo Liepājas potenciālu
07.10.2011 11:07

Atslēgvārdi

Lai arī vasara un  aktīvā tūrisma sezona Liepājā ir noslēgusies, darbs Tūrisma informācijas birojā turpinās. Tiek gatavots ziemas sezonas piedāvājums un paralēli sākts darbs pie vasaras sezonas piedāvājuma veidošanas, kur galvenie akcenti būs kultūrvēsturiskā mantojuma, kultūras, sporta un izklaides, kā arī biznesa un konferenču tūrisms.

Uzskatu, ka nākamajā sezonā lielākais izaicinājums būs nozares spēlētāju spēja aktīvāk sadarboties, lai paplašinātu piedāvājumu un īstenotu  veiksmīgāku pilsētas mārketingu.

Nākamā gada janvārī darbu sāks Liepājas olimpiskā centra baseins, SPA un veselības atjaunošanas komplekss. Tas būs būtisks papildinājums pilsētas piedāvājumā, īpaši ziemā.  Ziemas periodam esam sagatavojuši divu līdz trīs dienu piedāvājumu ģimenēm ar bērniem, kurā ietverts kultūras un aktīvas līdzdarbošanās komponents, atpūta gan miesai, gan garam. Piedāvājumā ir ne tikai pilsētas, bet arī novadu iespējas. Primārais mērķtirgus, protams, ir 100 kilometru rādiuss, kā arī Lietuvas un Krievijas tirgus. Ziemas piedāvājumu popularizēšana Maskavā un Pēterburgā notiks Valsts Tūrisma attīstības aģentūras kampaņas ietvaros un sadarbībā ar tūroperatoriem.

Jāatzīst, ka sastādīt divu līdz trīs dienu komplekso piedāvājumu ziemas sezonai ar konkrētu gala summu nav nemaz tik vienkārši. Pārskatot piedāvājuma iespējas Liepājā  jāatzīst, ka trūkst objektu, kur iespējama interesanta un interaktīva darbošanās, vietējās kultūras un tradīciju izzināšana. Nav daudz vietu, kas darba stundās ir atvērtas četras vai piecas dienas nedēļā. Šobrīd vienīgais ir amatnieku nams. Būtiski augusi tūristu interese tieši par vietējām tradīcijām, kulināriju, tautas tērpiem un amatniecību, tāpēc žēl, ka folkloras kopa “Atštaukas” pašmāju un ārvalstu viesiem tik saistošās tradīciju skolas “Namīnā” var nodrošināt tikai projektu ietvaros. Jādomā, ka būtisks atspaids nākamsezon būs Liepājas muzejs, kas pēc rekonstrukcijas nāks klajā ar paplašinātu piedāvājumu.  Man šķiet, ka jāpalīdz pašvaldībai saprast, ka to simts vai tūkstots latu finansējumu, kas papildus nepieciešams, lai šādi objekti  darbotos, ir vērts atrast. Tas kritiski atsaucas uz tūristu piesaisti, un nenopelnītās naudas daudzums ir izskaitļojams.

Ziemassvētku laikā Liepāja ir brīnišķīgi baudāma pilsēta no izgaismojuma viedokļa, atmosfēras. Papildinot  to ar augstvērtīgas kultūras, izklaides, SPA un relaksācijas iespējām, brauciens uz Liepāju kļūst par labu un pārdodamu dāvanu Ziemassvētkos vai Jaunajā gadā. Paralēli ziemas piedāvājumu gatavošanai, strādājam arī pie nākamās vasaras sezonas. Esam uzrakstījuši konkursa pieteikumu līdzekļu saņemšanai līdzdalībai starptautiskās izstādēs. Brauksim uz Krieviju, Vāciju, Lietuvu, Igauniju, Somiju u.c. valstīm. Izstādēs būt ir ļoti svarīgi, jo tiklīdz tur neesi, par tevi aizmirst. Pārsvarā braucam uz tām, kas ir iepriekš pārbaudītas un zinām, ka uz tām ir vērts doties. Atdevi var mērīt vismaz trīs gadu griezumā. Tikpat svarīgi, manuprāt, ir strādāt ar tūroperatoriem,  un šo sadarbību vēlamies intensificēt.

Nākamais gads ir Liepājas jūgendstila pētniecības un popularizēšanas gads. Par augstvērtīgiem un pāliecinošiem stila paraugiem tiek uzskatīti aptuveni septiņdesmit objekti un to interjeri kurus tūrisma birojs iecerējis iekļaut jūgendstilam veltītā maršrutā. Tāpēc sadarbībā ar vienu no Liepājas uzņēmējiem esam iesnieguši projekta pieteikumu Kultūrkapitāla fondam par jūgendstila objektu  QR kodēšanu. Vienkāršoti runājot QR kods ir visiem pazīstamā svītru koda jaunākais un modernākais brālis.  Tā nolasīšanai nepieciešams mobilais tālrunis ar fotokameru, mobilo internetu un lasītājprogrammu, kura ietilpst katra mūsdienu telefona standarta programmu piedāvājumā. Pie katras no maršrutā ietvertajām ēkām paredzēts stiprināt kodu plāksnes, kas ikvienam interesentam sniedz virtuālu pieeju  teksta, foto, video informācijai par ēku, padara pieejamas fiziski nepieejamās namu pagalmu un iekštelpu vērtības vai pat pilnībā zudušas ēkas 365/7/24 režīmā. Projekts piedāvā gudru un plaši pieejamu, inovatīvu un atraktīvu palīgu arhitektūras vēstures izzināšanā un popularizēšanā. Savukārt tiem, kuri izmanto  tikai mobilā telefona pamatfunkcijas vai nelieto to ne maz, pastaigu pa jūgendstila maršrutu piedāvāsim tradicionālā formā – sekojot ceļvedim vai kopā ar gidu.

Viens no lielākajiem izaicinājumiem, man stājoties jaunajā amatā, ir rast iespēju piesaistīt finanšu līdzekļus. Šobrīd nauda attīstībai praktiski nav, ir tik daudz, lai eksistētu un uzturētu biroja pamata funkcijas. Taču ir plašas iespējas meklēt līdzīgi domājošos un sadarboties.  Viena no šādām biroja nišas jomām, kas potenciāli var nodrošināt  gan peļņas iespējas, gan  mazināt sezonalitāti, ir aktīva konferenču un biznesa tūrisma iespēju pārdošana. Biroja mērķis ir nodrošināt pilnu servisu tam klientam, kurš izsaka vēlmi Liepājā organizēt konferenci, –līdz mapītei uz konferenču galda, sporta, kultūras pasākumu apmeklējumam, izklaidei vai komandas veidošanas aktivitātēm pēc konferences. Viesnīcas, Liepājas olimpiskais centrs un citi, kas piedāvā konferenču telpas, nodarbojas tikai ar daļu visa iespējamā servisa pārdošanas. Šī piedāvājuma pārdošana, protams, ir laikietilpīgs process, kura darba augļus varētu baudīt nākamā gada rudenī, ziemā.

Tūrisma sfērā Liepājā ir vairākas aktuālas problēmas, un tās nav jaunas. Viesiem, kuri uzdod jautājumu, kāpēc, vilciens kursē tikai divas reizes nedēļā, vai kāpēc stacijā nav mantu glabātuves, kas ir normāls serviss jebkurā sevis cienošā pilsētā, gribētos sniegt labāku atbildi. Varam attiecīgajām iestādēm rakstīt vēstules, ko birojs jau ir darījis, taču tas neko nemaina, jo vienkārši tam nav naudas. Nevaram runāt par kvalitatīviem ceļiem ne Lietuvas, ne Ventspils virzienā vai  tepat uz Papes dabas parku, tie ir katastrofālā stāvoklī. Kāda te tūrisma plūsma…? Tik pat nozīmīgi kā sadarboties ar Ventspilis, Klaipēdas ostām un Palangas lidostu, ir vienoties par jauniem savienojumiem no pašu ostas un lidostas.  Sasniedzamība ir priekšnoteikums numur viens.

Pašvaldība man nav uzdevusi radīt pilsētas zīmolu, bet biroja un saistīto nozaru darbībā tas ir kritiski nepieciešams. Aicinu domāt par tā izveidi, visu vērtību noformulēšanu zem vienas zīmes. Lai 21.gadsimta komunikācijas troksnī kāds sadzirdētu un saskatītu Liepāju, ar pilsētas nosaukumu un ģerboni ir par maz.

Liepāja, pateicoties vēstures un savdabīgās attīstības līkločiem,  šodien pilsētas iedzīvotājus un viesus spēj apburt ar savu unikālo auru un specifisko kultūrvēsturisko mantojumu. Pilsēta un apkārtne ir bagāta ar dabas resursiem, pietiekami labi attīstītu kultūras un sporta infrastruktūru, un visbūtiskākais– cilvēku radošo potenciālu. Tie visi ir nozīmīgi resursi tūrisma attīstībai un būtiski atšķir Liepāju no citām Latvijas pilsētām, tāpēc mani kaitina tādi jautājumi kā, piemēram, kāpēc pie mums nav slēpošanas kalna. Nevar visas pilsētas būt copy – paste, jo tad zūd tās jēga. Ir jāstrādā ar to potenciālu, kas katrā vietā ir. Tas ir gan tūrisma biroja, gan pašvaldības, gan uzņēmēju izaicinājums – ieraudzīt to unikālo, kas mums ir, un attīstīt. Labs piemērs ir Karostas cietums, maršruts ”Liepāja – kā pa notīm!”, Liepājas himnas tēli. Augstu vērtēju to cilvēku idejas, kas savu uzņēmējdarbību, produkta vai pasākuma ideju attīstījuši ieraugot saskares punktus pilsētas un pilsētnieku identitātē.

Ieva Hmieļevska,
Liepājas Tūrisma informācijas biroja vadītāja

22 komentāri

2011-10-07 11:32

Kiki tu vari: Baigi forši viss pateikts, Ieva:)

2011-10-07 12:21

Žoriks: Viens no lielākajiem izaicinājumiem, man stājoties jaunajā amatā, ir rast iespēju piesaistīt finanšu līdzekļus. Šobrīd nauda attīstībai praktiski nav, ir tik daudz, lai eksistētu un uzturētu biroja pamata funkcijas. Kam tāds kantoris vajadzīgs?Visu laiku taču saka,ka te ir baigais tūrisms.Vasara cauri,bet naudas nav,-savādi gan...........

2011-10-07 14:10

NaivāPurvaDzērve: Varbūt beidzot nāks apskaidrība, ka ir jāglābj tas, kas palicis pāri no mūsu unikālās Karostas, kurai sen jau bija jābūt UNESCO, nevis SEZā.....

2011-10-07 14:48

cerīgā: Lai tev, Ieva, veicas un izdodas viss iecerētais! Mēs ar Tevi!

2011-10-07 14:49

ceļotājs: Kas Liepājā ir UNIKĀLS, salīdzinot ar visiem pārējiem tūrisma objektiem un pakalpojumiem Eiropā un visā pasaulē? Esmu izbraukājis pusi Eiropas un pabijis arī ārpus Eiropas un varu teikt, ka tepat 500 km rādiusā ap Liepāju ir vēl unikālāku objektu nekā Liepājā. Jābeidz būt provinciāļiem un mēģināt iesmērēt ārzemju viesim to, kas pasaulē ir redzams un pieejams vēl 1000 vietās. Ja Karostas cietums tiek uzskatīts par unikālu, kas tad ir Alkatrazas cietums ASV vai Hitlera bunkuri Polijā un Vācijā?!?

2011-10-07 14:58

ceļotājs: turpinot... Ja mēs gribam attīstīt tūrismu un piesaistīt tūkstošiem viesu un tūristu, tad Liepājā ir vajadzīgs tāds objekts vai pakalpojums, kāds nav nekur citur pasaulē vai ir tādu ir ļoti maz, kaut vai salīdzinot ar tādiem objektiem kā Eifeļa tornis Parīzē, Atomēka Briselē vai kādas citas savdabīgas formas ēka, protams, kā jau rakstā minēts, nevajag taisīt "copy-paste", jo tūristus arī ar to nepiemānīs.

2011-10-07 15:01

ceļotājs: un vēlreiz turpinot... Es neiebilstu pret Rožu laukuma rekostrukciju, slavas alejas izveidi Zivju ielā un promenādes ierīkošanu kanālmalā un visus citus projektus Liepājā, bet tas viss vairāk domāts pilsētnieku pašapziņs un labsajūtas celšanai, ne tūristu piesaistei.

2011-10-07 15:47

UNESCO: KAROSTAs vai , pemeram, TRISVIENIBAS katedrales vertibas sameram ir jabut, BET pieteikšanās UNESCO nebeidzas ar pieteikshanos. ar to visi kapitalieguldijumi un saistibas tikai sakas. un tas ir tik nopietnas, ka reti kura pashvaldiba ar pirmo rijienu spej sho domu norit.

2011-10-07 15:56

indra ķempe: ceļotāj! "bet tas viss vairāk domāts pilsētnieku pašapziņs un labsajūtas celšanai" - jāsaka ikviens pilsētvides objekts, kas ticis sakārtots vai iekārtots no jauna, pirmkārt, paredzēts [jābūt paredzētam] mūsu ērtībām, nevis kādai emocionālai ārišķībai, tostarp tūrismam. tūrisms bez labklājības pašu iedzīvotājiem ir tukša trauksme

"un visbūtiskākais – cilvēku radošais potenciāls" - radošums te ir bīstams

"pašvaldība man nav uzdevusi radīt pilsētas zīmolu" - brīnos! cik var zīmolot?

2011-10-07 16:39

ceļotājs: Piekrītu, Jums, Indra Ķempe, ka pilsēta vispirms ir domāta tās iedzīvotājiem un tikai pēc tam tās viesiem, bet tad skaidri jānodala lietas. Kaut gan jāsaka, ka no biznesa viedokļa labāk ir, ka ir kāds superunikāls objekts, ar ko tad var pievilināt tūristus un tad jau nauda pašvaldības un uzņēmēju kabatās kritīs un celsies pilsētnieku labklājība. Runājot par zīmolu - tas nedrīkst būt daudzsološāks par pašu preci, jo cilvēku uzticību pēc tam ir grūti atgūt. To es saku no paša pieredzes kā tūrists.

2011-10-07 19:58

sviests: Kāda vēl rekonstrukcija??? Jums nepietiek ar parodiju par Gulbju dīķi un betona Rožu laukumu???

2011-10-07 20:14

indra ķempe: nav, nav jānodala, ceļotāj! Tu sava mājokļa dzīvojamajā istabā [agrāk sauca par viesistabu] arī nenovelc līniju - vienalga immerlillā vai žipčikrozā - šis superdizaina atpūtas krēsls ir tikai viesiem, pārējie - ģimenes lietošanai. ciemos taču iet tikai pie mājiniekiem - labprātāk pie laimīgiem un darbīgiem, kurus vēlas satikt, nevis pie krēsla vai komunālo skumju māktiem bezdarbniekiem, vai ne?

2011-10-07 22:34

ciniķis: Nav slikti uzrakstīts. Un ceru, ka Ievai izdosies izdarīt labas lietas. Tomēr gribu izteikt arī citādu viedokli. Ieguldīt simtiem tūkstošu latu un darīt (mākslīgi) daudzas lietas tikai tāpēc, lai te brauktu tūristi- piedod, bet tas ir provinciāli. Vai nu tūristam ir ko redzēt un baudīt, vai arī nav. Mākslīgi to nevar izdarīt. Vispirms pašvaldībai jārūpējas par kvalitatīvu dzīves telpu priekš pašiem liepājniekiem. Infrastruktūra + pludmale= tūrists. Un beidziet murgot par tūrismu Liepājā ziemā.

2011-10-07 22:47

un vēl: Pašvaldībai nav jānodarbojas ar tūrisma biznesu. Paši Liepājas uzņēmēji ir par slinkiem, lai izveidotu kaut vienu eiropeisku vasaras kafejnīcu pilsētā. Tūrisma birojam ir jānodrošina elementāra informācija tur ienākušam cilvēkam. Patreizējā biroja struktūra ir neproporcionāli liela un dārga salīdzinot ar atdevi ( citiem vārdiem- jēgas ta maz).

2011-10-07 22:52

sliņķis: Es gribētu izveidot atraktīvu eiropeisku kafejnīcu, bet baidos par liepājnieku kritiku. :))))

2011-10-08 04:39

Lauku ola: A ja jums tur kantorī trūkst finanšu vajag iet strādāt,nevis caurām dienām muļķi laizt.Bet,ja jums ir labas idejas,kā dēļ tur sēžat,-tad vajag aiziet uz banku un paņemt kredītu,starpcitu,varbūt Uldim mīļi var palūgt,ja jau par gaismas pils pliko projektu(brāķi)varēja entos miljonus sapiķot.

2011-10-08 11:19

Raikins: Kāda jēga no tukšas LRTIB vadītājas rosīšanās, ja mūsu pilsētā maz unikālu tūrisma objektu, uz kuriem būtu vērts braukt no tūkstošiem kilometru attālām vietām? Ja , nu, vienīgi uz pludmali vasarā. Tūrismu nevar radīt mākslīgi. Un tādu vietu, kā Karostas cietums, tagad postpadomju valstīs ir daudz. Arī Amatnieku māja Dārzu ielā patlaban dzīvo bez mērķa kalpot tūristiem. Tā radīta mākslīgi, klusa bez izklaides iespējām. Tūrisma birojs Liepājā pārvērties par adītu zeķu un pīto groziņu tirgotavu.

2011-10-08 11:47

Arkadijam Raikinam: zini, tūrisma birojs šobrīd ir vienīgā vieta pilsētā, kur var nopirkt normālus Liepājas suvenīrus.

2011-10-08 19:18

exliepajniece: beizdziet shemot, planot, parplanot, paredziet vienkarshas lietas, pec rudens nak ziema!!!!centra izgaismotu, muzikalu, ar tirdziniem slidotavu u.t.t. nevienam te nevajag uuuber neizprotamas ekstras, bet dziiiivu pilsetu!!!!!!!!!!! taa ir, ka visur SEZ teoretiki, pashi neko nav izdarijushi!

2011-10-08 20:39

ExLiepājniex: Idēja par "dziiiivu pilsetu!!!!!!!!!!!" ir sen jau nogalināta pateicoties Seska ārprātigas politiku - visur un vienmēr bīdīt savi draugi un paziņas kas klanas, klanas un velreiz klanas :( Gudrs vadītajs klausa kritiku, mācas un attīstas. Sesks nav gudrs. Sesks ir bailīgs un nekulturāls shēmotajs.

2011-10-09 16:04

iksija: Mani ari kaitina copipeists, tomer sleposanas kalns musm nenaktu par sliktu, tapat ka citas sakarigas aktivas atputas atrakcijas

2011-10-09 21:46

Abaraks Bombama: Man ir jautājums, kāpēc šeit ir iepīts šāds savdabīgs copy-paste termins? Parādiet uz galda faktus, kuram tas nepatīk? Uzņēmējs izvērtē nianses un konkurenci. Viņš uztaisa biznesa plānu. Paņemsim par piemēru slēpošanas kūrortu, a.k.a. atpūtas bāzi ar slēpošanu ziemā, aktīvo tūrismu vasarā, Jožu veidīgu restorānu u.c. aktivitātēm. Un tad seko mārketings ar popularizēšanas pasākumiem. Būtu cilvēku jūra! Pateikšu priekšā, ka copy-paste termins beidzas tad, kad 100 tūristu plūsma pāraug 10 tūkstošos

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz