Otrdiena, 20. oktobris Leonīda, Leonīds
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ingus Ukstiņš: Ar agresīviem braucējiem nav jāsamierinās

Ingus Ukstiņš: Ar agresīviem braucējiem nav jāsamierinās
15.10.2007 18:27

0

Kā vēstī statistikas dati, šogad Latvijā no janvāra līdz oktobrim salīdzinājumā ar iepriekšējā gada šādu pašu laiku par 250 procentiem ir palielinājies tā dēvēto agresīvo autovadītāju skaits. Paskaidrošu, ka agresīva braukšana izpaužas kā virkne pārkāpumu, ko kāds autovadītājs izdara, neņemot vērā citu satiksmes dalībnieku intereses. Liepājas pilsētā un rajonā, protams, agresīvo braucēju nav tik daudz kā Rīgā, jo Liepājā nav tik liela satiksmes intensitāte un tik daudz sastrēgumu, kas, starp citu, ir viens no būtiskākajiem iemesliem, kāpēc daudzi autovadītāji ļoti rupji pārkāpj satiksmes noteikumus. Taču arī mums ir savi agresīvie braucēji – minētajā laika periodā Liepājā ir reģistrēti 9 administratīvo pārkāpumu protokoli, kas noformēti par agresīvu braukšanu. Paredzētais sods par šādu braukšanas stilu ir no 50 līdz 200 latiem, kā arī 6 soda punkti.

Lai kā mēs gribētu šo parādību izskaust, vienmēr atradīsies kāds, kuram būs jāsteidzas vairāk nekā visiem pārējiem sastrēgumos gaidošajiem, kuram paša intereses būs augstākas par citu, kāds, kurš nevēlēsies atpalikt, vēlēsies izrādīt savas un sava spēkrata spējas. Diemžēl – uz citu drošības rēķina. Pieredze rāda, ka policijas darbiniekiem, ikdienā strādājot, ir diezgan grūti konstatēt agresīvos braucējus, jo, ieraugot trafarēto policijas automašīnu, daudziem vadītājiem atgriežas  tiesiskā apziņa un pārkāpumi netiek izdarīti, bet ārpus darba laika, pabraucot pa Liepājas ielām, var konstatēt, ka autovadītāji tomēr nav tik likumpaklausīgi. Nonākot sastrēgumos Brīvības ielā virzienā no Zemnieku ielas uz pilsētas centru, ļoti bieži vērojams, ka vadītāji aizmirsuši, ka nedrīkst šķērsot nepārtrauktās līnijas un braukt pa autobusa joslu pretējā virzienā. Es uzskatu, ka tas ir klasiskākais agresīvās braukšanas piemērs, jo tiek izdarīti vairāki satiksmes noteikumu pārkāpumi, kur vēl var pieskaitīt atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu un citu satiksmes dalībnieku interešu neievērošanu.

Lai uzlabotu satiksmes kultūru šajā ziņā, ļoti pozitīvi ir vērtējama interneta portāla “Tvnet” rubrika “Agresīvie braucēji”, kur citi satiksmes dalībnieki, galvenokārt tie, kuru intereses ir aizskartas, ievieto fotogrāfijas ar pārkāpumiem un pārkāpēju transportlīdzekļiem, kas lielākoties ir dārgas automašīnas ar zīmīgiem reģistrācijas numuriem. Šādā veidā pret agresīvo braucēju var uzsākt administratīvo lietvedību un viņu saukt pie administratīvās atbildības, bet, ja vadītājs nav noskaidrojams, pie atbildības var saukt transportlīdzekļa īpašnieku. Autovadītājiem arī Liepājā ir iespējams informēt policijas darbiniekus par novērotiem agresīviem braucējiem. Satiksmes likums pieļauj sodīt šādus noteikumu pārkāpējus, ja esam saņēmuši apliecinājumus par viņu rīcību fotogrāfiju vai videoierakstu veidā. Sarežģītāk gan ir ar rakstiskiem ziņojumiem – tos ir grūti pierādīt, tāpēc labāk filmējiet vai fotografējiet, jo ar agresīviem braucējiem nav jāsamierinās!

Ingus Ukstiņš,
Liepājas pilsētas un rajona Policijas pārvaldes Ceļu policijas priekšnieka vietnieks

47 komentāri

2007-10-16 12:02

me: Fcuk Off, Ingusiņ..

2007-10-16 13:01

kurmis: Lai tik pamēģina kāds mani nostučīt.:)) Dzīve nebūs.

2007-10-16 15:38

*****: Nu tad rocies pazemē "kurmi",nevis dragājies pa ielām.

2007-10-16 18:00

Aino: Labs raksts Ukstiņam...

2007-10-16 18:07

naaaaa...: 6 punkti naw taka biski pa daudz

2007-10-16 19:02

liepājniece: Esmu gan braucēja, gan kājāmgājēja, nezinu,kas labāk:kad braucu ar satiksmes autobusu, tad no šoferu puses nākas bieži piedzīvot ,ka par tevi ņirgājas kā par pasažieri,kad ar mašīnu, tad kā par blondīni, kaut braucu daudz labāk par šoferiem ar stāžu.Paldies Ukstiņam par ierosinājumu!

2007-10-16 21:04

ANDIS_DK: Liepajas klauns-kapos zem zemes taadus suudgabalus jaanorok!

2007-10-17 08:15

ak4: Nezinu, bet man liekas ka labs raksts un galvenais pa tēmu!

2007-10-17 09:10

Arkls: daomaju, ja agresijai kersies policija - tas bus drusku paarspiileeti. Agresori ir, bet ne jau tie - kas uzbrauc uz baltās līnijas. Manupraat, maaciibnieki ir vislielaakie agresiivie jo taa apdraud liidzcilveelus!!! Piseec!

2007-10-17 09:14

Riddick: Jā, kurmīt, daudz tādu draudētāju redzēts!Krieviski ir labs teiciens - Kiška tonka!

2007-10-17 09:25

murkata: es šobrīd mācos braukt. un tikai tagad, kad pati esmu pie stūres, sāku pamanīt kā brauc citi, tā teik, pieredzējušie. es atbalstu raksta autoru un tvnet.lv ideju par informācijas sniegšanu, foto un video materiālu filmēšanu. citādi nav iespējams cīnīties ar šitiem autoteroristiem. Jūs (agresīvie) domājat, ka jums kāds traucē braukt utt, bet tas ir līdz pirmai nopietnai avārijai, līdz pirmam notriektam bērnam. pēcāk arī jūs piekritīsiet, ka tāda braukšana ir jāizskauž!!!

2007-10-17 10:11

viena tāda: Lūk, kad iemācīsies braukt, tad arī viedoklis mainīsies.
Mani vairāk uztrauc tie- agresīvie gulētāji uz ceļa, kuri nereti arī izprovocē agresiju.
Tādus arī derētu paķerstīt- satiksmes bremzētājus- izdresēt tādus iekļauties satiksmes plūsmā.

2007-10-17 11:56

nu ko: Nu interesanti būtu uzzināt, kas tad īsti ir tie satiksmes bremzētāji? Vai tie, kas brauc pēc noteikumiem un pie dzeltenā necenšas pārbraukt?

Tiešām labs raksts

2007-10-17 13:06

nelien: domāju, ka braukšana vispār ir jāizskauž. nav ko jābrauc. iesim ar kājām. nīkuļi.

2007-10-17 15:49

Sol.: Mjā... agresīvi pie stūres un visur citur arīdzan... ;)
Nu ja tas raksts nav par tevi, ko cepies, ja ir, tad varbūt būtu tā kā laiks kļūt nedaudz savaldīgākam? Jebkurai spicai naglai atradīsies labi liels āmurs ;)

2007-10-17 16:13

www: Labs raksts,sen jau tos Dauņus vajag sodīt!

2007-10-17 17:42

aamars: viena taada: piekriitu tev, piemeeram taads kas brauc uz 30 km/h buutu buutu jaasoda par satiksmes kaveešanu ko nu neesmu dzirdeejis ka dara.. piemeeram taadus kuri brauc ar kaadu 2003 gada džipu un uz bruģa naspiež virs 20, tad nah tev džips, jomajo.!!! un kaapeec mūsu steigas pilnā un taa jau auto pilnajaas ielaas man buutu jaabrauc uz 20,30 vai pat 40. es gribu braukt uz saviem 50, un lai taadu apdziitu briižiem nākas uzspiest taa vairaak, un gaajeeji vispār ir atsevišķa saruna...

2007-10-17 23:55

wwww: Liepājas ielās jau nav iespējams normāli braukt,jo šie bremzētāji ļoti kavē visu satiksmi .Vajag tiem kas brauc mazāk par 40 km/h arī sodus uzlikt ,tāpēc ka viņi taisa sastrēgumus uz ielām un krustojumos. Mūsu gājēji vispār neskatās krustojumos nesās vienkārši pāri ielām kur grib.

2007-10-18 08:51

henry_20: ka mak ta brauc..

2007-10-18 10:32

susliks: Agresīvie....tracina normālos braucējus...tos stingri jāsoda,pareizi! man uznāk dusmas kad kāds spiežas iekša priekšā kur nav vietas...bet jālaiž vien ir,jābremzē,jo pretī nāk mašina....gribas tam sadot pa zobiem!

2007-10-18 16:39

brrr: Lai Liepājā saved kārtībā satiksmes organizēšanu, un pēc tam agresīvie braucēji pazudīs paši no sevis, jo rodās viņi no bardaka uz ceļa un nesakartotības. Trafiks Liepājā nav tik liels lai nevarēt ar to tikt galā. Japanāk normālo mašīnu caurlaidamību, un viss būs kartībā. Visam ir savs iemesls, un es domāju ka "agresīvi" brauc tikai 1% no tiem visiem, kurus par tādiem uzkata. Ja cilvēks varēs normāli izbraukt pa to pašu Brīvibeni, viņam nevagdzēs meklēt iespējas nestāvēt 15 min. probkā.

2007-10-18 17:42

miša: pats nekaads engeliitis neesmu bet paaris vietaas prasaas palielinaat atljauto aatrumu piemēram grobiņā vismaz 70km/h
pret aatruma paarkaapshanu neiebilstu ir jaabrauc droshaak bet tie kas neieveero joslas besii aaraa garaam liideeji un tie koperfildi kuri censhas ieliist tur kur viņiem vienkaarši nav vietu
luugums cieniisim citus un juus arii sāks cieniit

2007-10-19 22:27

kurmis >Riddick: Neuztraucies, vēl ne tādiem esmu gājis pāri.

2007-10-20 11:41

02: Nu un ko jūs gribat?Pa neatkarības 15 gadiem ir izaugušas vairākas paaudzes šoferu kas zin,ka var atpirkties.Policisti kas ir pērkami.Padomju laikos spieda caurumus talonā,tad to atcēla.Par dzeršanu bija smieklīgs un nenozīmīgs naudas sods.Pie kā nonācām-pie "profiņiem" uz ceļiem-un atgriezāmies,pie tiem pašiem "caurumiem",tikai soda punktu veidā...ja nemaldos Zviedrijā labs piemērs-par smagiem pārkāpumiem,uz vietas tiek konfiscēta automašīna.Tālāk ej kājām....Tas būtu normāls variants...

2007-10-20 23:02

Raimonds: Ja mūsu varas vīri ieklausītos praktiķos, tad nebūtu tādu agresīvo braucēju tik daudz. Piemēram : 2 joslu izveide pār tiltu, to jau braucēji pagājušā gadā ieteica, bet nē vajadzēja vispirms uzbūvēt akmens kalnus! Kam? 2. : Tās piltuves Jūras ielā ir domātas lai veidotu sacīkstes. Bet ziemā ? Krustojums Rādio un Jūras!!! Ja būtu aplis par 10 m. lielāks diametrā, nebūtu problēmas. Kabinetos sēžot jau labāk zināms !!!

2007-10-21 05:07

fiesta: Piekriitu par to, ka Grobinjaa pa to jauno celju, vajadzeetu atljaut braukt ar vismaz 70km/h!
Domaaju, ka agresiivie brauceeji rodas taapeec, ka Liepaajaa nav labi izveidota celju sisteema.

2007-10-21 13:26

hm: Vot besi it seviski vecie opishi, kas doma, ka ja pirms 10 - 20 gadiem ta braucu, tad nekas nemainas. Reals piemers no ostmalas nogriezos uz tramvaja tiltu lai brauktu uz juras ielu un logiski ka ienemu labo joslu, bet protams vecs krakjis iekapis sava kadeta pa kreiso joslu mauc taka pa plavu man virsu un rada ka esmu stulbs nu blin to ka zimes sen mainijusa un tagad tur divas joslas protams ka tas opis neredz, blin besi sitadi, kas doma ka vinam 50 gadu stazs tapec vins tjipa visu zin labak!

2007-10-21 14:38

grieze: godīgi sakot,mani netraucē agresīvie braucēji,bet gan lēni braucošie un domājošie.piem.,pa Cenkones ielu ,labi ja uz 30 km/h,un tad vēl bez pagrieziena parādīšnas tikpat lēni nogriesties!!!un mācībnieki /lielākā daļa/vispār ir kā sērga šobrīd!cik bieži viņi brauc ar 50km/h???pat no Liepājas pa Klaipēdas šoseju brauc ar 40 km/h!mācībniekus nesprotu tādēļ,ka tad,kad pati mācījos,nekad tik lēni un nedroši nebraucu.lai mani uzskata par agresīvu!

2007-10-21 15:48

kadrs: pievienojos aamara teiktajam! tas ir vnk slimi ka pilseetaa max. aatrums ir 20-40km/h!!! tad tik vaino tos, kas tadus bremzes apdzen, lai brauktu pec tam peec noteikumiem... par "M" birtu lietotaajiem neko nesaku, vinjiem tas viss ir jauns un piedodami...

2007-10-21 15:50

kukū: kolēģi paskatieties kāda ir cieņa kad ir ciet dzelzceļa pārbrauktuve pie metalurga.Braucot pa Zemnieku ielu un rinda velkās lidz Nelsam tikai normālie un pieklājīgie godīgi gaida savu rindu.Pats novēroju ka arī CP neliek šķēršļus apbraucējiem ,kaut arī viņi apbraucot rindu iebrauc Brīvības ielas pretējā joslā.

2007-10-21 17:44

grieze: par tiem nekauņām,kas pie pārbrauktuves aizlien priekšā=arī daiļā dzimuma pārstāves,starp citu,kas nebūt nav agresīvas braucējas,vienīgi nekaunīgi noplīkšķina actiņas,lai ielaiž rindā,vajadzētu mums šoferīšiem agresīvi vērsties.es varbūt nepažēlotu sava auto ķengursitamo,lai kādu spožo auto iebukņītu.mācībai citiem.
M burtu braucēji,kādi šoferi reiz būs,ja instruktors pieļauj bremzēšanu pie krustojuma ar lusoforu,kaut arī deg zaļa gaisma.pabrauciet intereses pēc nomuguras M mašīnām!zili brīnumi

2007-10-21 19:44

Nesapraša: Nesaprotu, kāpēc M braucēji iesākumā nemācās mācībām paredzētā laukā, kur iemācas atšķirt gāzes pedāli no bremzēm. Ir dzirdēts, ka jau pirmajā mācību stundā nedrošībā un dažbrīd šokā šie jaunie skolnieki "apdraud" citus satiksmes dalībniekus. Es braucot, instinktīvi izvairos no šiem M, lai arī kādreiz pati tāda biju, bet šobrīd uzskatu, ka M braucēji pāragri tiek izlaisti ielās!

2007-10-22 07:38

44: agresiivo brauceeju dauz ,protokolu maz 9 ,smiekliigi ja neteiktu vairaak, viņi mentiem draugi gan jau arii kaads kukuliitis kaadreiz ieripojis taa luuk...

2007-10-22 09:12

miša: ierosinu visiem kas tiesiibas PSRS laikaa ieguvushi 1. reizi ierosinu paarlikt CSN arii visiem OPJIEM ar 50 gadu staazu
arii turpmaak ik pa 10 gadiem mainot tiesiibas pārlikt vismaz CSN teoriju pat shaubos vai kaads no vinjiem speetu nokaartot un vienkaarshi nebuutu to kuri savas nezināšanas pēc kavē satiksmi

2007-10-22 09:20

www: Pie KRAUTAS ,lai no labās malē'jās joslas nogrieztos iebraucot uz veikalu ir jāgaida zaļais luksofora signāls,tas ari'ir galīgi stulbi izdomāts.Tur lai nogrieztos pa labi nevienam jau netraucē'.Kurš'to stulbumu irizdomājis?

2007-10-22 09:33

Arturo: par vienu agresoru jau gatavoju materialu (gan bildes, gan video) - melnais AUTOPRIEKA macibnieks, nemaldos audi A3.. ka tads agresors var macit braukt citiem? vai tiesan drikst braukt Lielaja iela pa tramvaja sliedem, apbraucot sastregumu? skersot nepartrauktas linijas? un vai drikst rikot uz ielam dragreisus? melnai audi dabus trukties.....

2007-10-22 09:52

! ! !: Es arī piekrītu tam, ka ik pēc 10 gadiem vajadzētu kārtot gan teorētisko, gan braukšanas eksāmenu, tad problēmas mazinātos, un autovadītāji justos nedaudz drošāki uz ielām! Man arī gadījās situācija,ka opītis (ap 70) nogriezās pa labi pie sarkanā, un tiem,kuri bija iebraukuši krustojumā un nogriezās pa kreisi - neļāva pabeigt manevru! Un viņš vēl nikns palika,ka viņja žigulim, gandrīz esmu uzstūrējisi virsū! Nu, vai tiešām tādiem opīšiem vēl jābrauc?

2007-10-22 11:12

juhu: to Arturo
Ja neesi pavērojis tad melnais audi a3 ir ļoooooooooooti labos draugos ar mūsu ceļu policiju un tieši tāpec arī viņš varēs braukt kā gribēs vēl ilgi un dikti!

2007-10-22 11:13

juhu: Starp citu viņš ir AUTOPRIEKA šefs!!!! :) :) :)

2007-10-22 11:55

nelien: vai tad pa tramvaja sliedēm vairs nedrīkst braukt?

2007-10-22 18:23

miša: ja sliedes celja viduu tad laikam ka varēja

2007-10-22 19:06

Niks: Piekritu rakstam, vajag tadiem sadot pa ausi. Un ko tad lai dara ar tadiem ka brauc aizmugure un rada fekju, Audi Avants DF6825, tak visiem rada, itka vienigais uz cela, ta gribejas izkapt no autina un pirkstu nolauzt. Ar M burtu cik zinu pec likumiem ari jabrauc pa pilsetu 50, bet nu nekadigi 30-40. Viniem ir atlautais +/- 9 no 50. Tapec ari pilseta jamacas braukt ka visi, nevis kavet aizmugure braucosos.Kapec tad eksamenos met ara,ja brauc lenakpar 50? Tapec,ka instruktori slikti maca.

2007-10-22 22:49

miša: vienkaarshi vajag pa poligonu iemaaciit riikoties ar to auto nevis 1. reize mašīnā un uz liepaaju chakarēt satiksmi
varbuut kaa rīgā atvēlēt mācībniekiem dažas ielas kur drīkst braukt mācību režīmā

2007-10-23 13:27

Sašutusī: Agresīviem braucējiem jāiet pie psihologa iemācīties savaldīties =P Diemžēl visbiežāk šāda barukšana novērojama vīriešiem, nesaprotu, ko viņi ar to cenšas pierādīt... iedōmājis ka ir "krutie" vai? Džeki un arī meitenes, kas iecienījuši agresīvo braukšanu- Jūsu uzvedība nav normāla!

2007-10-24 15:18

lasītājs: ja paskās Anglija par ko vairāk sodi - tad par lēnu neatļautu braukšanu, kas izraisa vairāk avārijas, nekā tie, kas brauc ar atļauto ātrumu

2007-10-24 19:37

miša: labāk nē jo pie mums tā ceļu kvalitāte pieklibo
bet pilsētās gan vajadzētu ieviest

2007-10-26 09:42

!!!: Ukstiņš labāk varēja savus mentus uzmanīt! Bet tam spēciņa par maz.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz