Trešdiena, 28. oktobris Ninona, Ņina, Antoņina, Oksana
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ita Cērmane: Satiksmē nav izredzēto, visi esam vienlīdzīgi!

Ita Cērmane: Satiksmē nav izredzēto, visi esam vienlīdzīgi!
Foto: Jānis Vecbrālis
13.04.2018 12:11

Ita Cērmane, žurnāliste un satiksmes dalībniece

Vēl vakar no rīta biju Ezerkrasta sākumskolā, kur velo eksāmenu kārtoja desmitgadīgie. No 70 uz pirmo piegājienu pirmās tiesības ieguva 54. Labs rādītājs. Pat nopriecājos: top saprātīgi jaunie satiksmes dalībnieki.

Vakarā diemžēl manas labās domas par jauno satiksmes dalībnieku prasmēm un manierēm stipri aptumšojās. Kāds puika, pēc skata ne vairāk kā 15 gadus vecs, ar mopēdu no mazāk svarīga ceļa atzara tā izleca mašīnai priekšā, ka domāju: cauri ir … Paspēju vien nolamāties…

Visu cieņu pa galveno ielu braucošās mašīnas vadītājam – viņš pamanījās izvairīties no sadursmes, noreaģēja un bremzēja kaucošām riepām tā, ka puišelis tika cauri sveikā. Vien ar labu pārbīli.

Šorīt, uzklausot neskaitāmu autobraucēju vakardien piedzīvotās situācijas, teju vai jāsāk domāt: vai tik nebija kādas magnētiskās vērtas, kas aptumšoja atsevišķu satiksmes dalībnieku prātus…

Kāds šoferītis, prātojot par ceturtdien notikušo traģisko negadījumu Cukura ielas aplī, dalās ar savu pieredzi. Viņam līdzīga situācija tās pašas dienas pēcpusdienā bijusi Ganību ielā. Kāds cienījama vecuma kungs ar velosipēdu, izskatīdamies kunga prātā, līkumojis abām joslām pa vidu, nevis, kā to paredz noteikumi, ar velosipēdu braucis pēc iespējas tuvu brauktuves labajai malai.

Cits autovadītājs par mata tiesu izvairījies no sadursmes ar velosipēdistu – jaunu zēnu – jaunizbūvētajā Krūmu ielas posmā, kur zēns ar velosipēdu, nerēķinoties ne ar noteikumiem, ne citiem satiksmes dalībniekiem, savā nodabā metis cilpas uz brauktuves.

”Mīļie riteņotāji, esiet, lūdzu, uzmanīgi uz ceļa,” šorīt feisbukā raksta Ilze Elizabete-Rasa: ”Auto vadītājiem nav rentgena acis… Un arī auto ir savs bremzēšanas ceļš, kas reizēm var būt pārāk garš… Pārliecinieties, ka jūs esat pamanīti, pirms šķērsojat brauktuvi uz pārejas vai vienalga kur citur. Īpaši uzmanīgi esat tajās vietās, kur ir divas joslas vienā virzienā, apļos, krustojumos, pie vārtrūmēm uz ietves – visur! Sargiet sevi!”

”Redzētais uz ceļa un pēdējie notikumi kliegtin kliedz, lai par to runātu un to ņemtu vērā visi… arī pats uzmanīgākais autovadītājs var nepamanīt strauji tuvojošos riteņbraucēju, īpaši, ja skatu aizsedz cits auto vai kāds objekts. Neviens normāls šoferis speciāli nekad nebrauks kādam virsū – tā ir nelaime abiem, ko neviens nevēlas piedzīvot,” viņa turpina: ”Vecāki, lūdzu, pārrunājiet ar bērniem, kā uzvesties uz ceļa un to cik svarīgi ir būt uzmanīgam un piesardzīgam ejot gan ar kājām, gan braucot ar riteni.”

Vēl kāds autobraucējs juties neomulīgi, stūrējot pa Jauno ostmalu, kur viņam aiz muguras, ignorējot prasību, ka blakus pa diviem braukt nedrīkst, izklaidējušies četri mopēdisti, pilnībā aizmirstot par distances ievērošanu.

Tiesa, akmeņus mest var ne tikai velosipēdistu un mopēdistu dārziņā, nereti neadekvāti satiksmē uzvedas arī autovadītāji.

Jānis Vecbrālis vakar piedzīvojis situāciju, kas viņu ”nošokēja”: ”No rīta ap 9.30, veicot labo pagriezienu no Kungu ielas uz Lielo ielu, mikriņš apstājās pie gājēju pārejas, lai palaistu ģimenīti – tētis, mamma, meitiņa pa vidu. Gājēji iet pāri ielai pa gājēju pāreju, bet tajā brīdī sarkans ”Peugeot 206”, blondīne ar telefonu pie auss arī taisa labo pagriezienu no Kungu ielas… Un apbrauc mikriņu, gandrīz notriecot ģimenīti. Labi ka šie bija uzmanīgi. Bet blondīnīte ar telefonu pie auss tā arī aizbrauca, nemaz nemēģinot piebremzēt…”

Arī Mārtiņš Zālītis sociālajos tīklos dalās ar nepatīkamu pieredzi: ”Autobraucēji maz ņem vērā ”mazākos” satiksmes dalībniekus. Šorīt es ar velosipēdu braucu pāri gājēju pārejai, lēnām, bet džeks ar busu nogrieza man priekšā ka prieks, neskatās, ka ir gājēju pāreja. Vienu dienu dāma ar ”BMW” arī min tikai un knapi sabremzējās pie gājēju pārejas, jo es lēni sāku kustību pāri. Dāma, protams, runāja pa tālruni un vēl atļāvās man ko uzbļaut. Var teikt, ka ir sācies pavasaris, velosipēdistu parādījies daudz, daudzām dāmītēm drosme parādījusies nu braukt ar auto un tad nu tagad sākas!”

Atļaušos piekrist Mārtiņam, ka pavasaris, kad ielās izbrauc divriteņotie, ir laiks, kad ielās izbrauc arī tie autovadītāji, kuriem ziemas apstākļos braukt nepietiek dūšas. Un viņus bīstamākus par ikdienas autobraucējiem padara tas, ka ziemas periodā, nesēžoties pie stūres, zaudētas iemaņas.”

Ceļu policijas pārstāvis Mareks Vītols aicina autovadītājus būt saprotošiem: iestājoties pavasarim, ielās izbrauc vairāk divriteņoto. Viņi jārespektē.

Te nu atļaušos nepiekrist. Nesāksim gānīt šoferus, ka viņi nerespektē mazāk aizsargātos! Gadu no gada autobraucēji tiek aicināti: skaties divreiz! Skatāmies! Pat trīsreiz! Kā teica Ilze, neviens autobraucējs tīšā prātā nebrauks virsū ne velosipēdistam, ne gājējam! Un, ticiet man, notikušo pārdzīvo arī tie šoferi, kuri avārijā iekļuvuši ne savas vainas dēļ!

Es gribu aicināt nevis prasīt noteikumu ievērošanu tikai no autobraucēju, bet ikviena satiksmes dalībnieka puses. Satiksmes noteikumi rakstīti ne tikai autovadītājiem, bet arī mopēdistiem, velobraucējiem un gājējiem. Katram ir savas tiesības un arī savi pienākumi, kas jāievēro, lai sadzīvošana satiksmē būtu korekta. Nemaz nerunājot par nerakstītajiem likumiem…

Gājēj, nu pārliecinies pirms iziešanas uz pārejas, ka vadītājs tevi pamanījis un paspēs nobremzēt! Un mēs, autobraucēji, tevi palaidīsim. Un, mopēdisti, nu ievērojiet distanci! Bieži vien ir auksti kauli, braucot pa ielu, kad aptuveni pusmetru aiz muguras ”pielipis” mopēdists. Ja nu pēkšņi uz brauktuves izskries bērns un nāksies strauji bremzēt… Vizualizējot, kā šādā situācijā mopēdists ietrieksies rezerves ritenī auto aizmugurē vai lidos tam pāri, mati ceļas stāvus…

Tieši pieredzējušu vadītāju meistarības dēļ nelaimes bieži tiek novērstas. Kā gadījumā ar puiku ar mopēdu… Ticiet man, negadījumu statistika bez pieredzējušiem vadītājiem būtu daudz melnāka…

11 komentāri

2018-04-13 13:17

Sallija: Dzīvojot Ūlih,a Robežu ielas krustojumā ir piedzīvots tik daudz,ka mēs šeit dzīvojošie nezinam,kura minūte atlkal būs liktenīga mūsu mājām,žogiem.dzxīvībai un veselībai..Jo ne vecas sievas,ne autobusa šoferus neaptur sarkanais luksofora signāls..Par dulliem jauniešiem pat nerunājot.

2018-04-13 15:08

smails: Jā, viss notiekas. Pavasaris izved visus ielās un rodas milzum daudz situāciju, situāciju, kur jācenšas visiem palikt veseliem.
Esmu ievērojis, ka daži (to nav ļoti daudz) autovadītāji skatās uz gājēju pāreju tikai brauktuves platumā, bet nevēro arī ietves, kur tuvojas gājējs vai velosipēdists. Bet citi lieliski to redz un piebremzē. Forši, parasti pamāju ar paldies nozīmi. Satiksmē nav brīžu kad vari atslābt, visu laiku ir "Jāskenē", lai spētu reāgēt uz pilnīgi visu!

2018-04-13 15:09

smails: Un ts telefons pie auto stūres ir baigi ne pa visam laba lieta. Skatāmies viens uz otru, paredzam viens otra kustības, lai visi maksimāli iegūtu no savstarpējās saskarsmes satiksmē. Labā nozīmē, protams.

2018-04-13 18:11

EEEEEEE: PATS ESMU RITEŅBRAUCĒJS, BET TRACINA TIE KAS BRAUC UZLIKUŠI AUSIS, KLAUSĀS SAVU MUZONU UN PAJĀT UZ VISIEM. MĪLĪŠI, TĀ REIZ SAGAIDĪSIET KAULAINO PIE MIĻĀKĀS DZIESMAS.

2018-04-13 20:06

Kaut kā tā: Es esmu sieviete pie stūres, bet ciest nevaru citas bābas un pavisam stulbās 'blondīnes', kuras vairāk skatās spogulī lai apraudzītu savu frizūru, nevis vēro satiksmi, ļurkst pa tālruni, nerāda pagriezienus vai gluži otrādi - rāda tos ačgārni, stulbenes, kuru bērni aizmugures sēdekļos nav piesprādzēti vai vispār sēž priekšā... Tādos brīžos man kauns viņu vietā, jo negribu lai mūs bāž vienā maisā tikai tāpēc, ka esam sievietes. Es savu 20 gadu laikā, kopš man ir tiesības, nevienu reizi neesmu izraisījusi avārijas situāciju, mobilo lietoju minimāli, pārsvarā ignorēju ienākošo, kad stūrēju, nerunājot par to, lai pašai sāktu kādam zvanīt. Mani bērni vienmēr ir piesprādzēti, es pārraugu satiksmi soļus uz priekšu, lai paredzētu, vai pārejai netuvojas gājējs, vai priekšā braucošais mikriņš stāsies pieturā, lai laicīgi pārkārtoties, aprēķinu luksofora signālus,lai nebūtu strauji jābremzē vai jālido, lai varu braukt vienmērīgi. Protu izbraukt apli un pareizi tajā rādīt pagriezienus. Kā arī principā atceros visu, ko mācīja auto skolā skolotāji un tēvs. Un pats galvenais - man neko uz ceļa nevienam nav jāpierāda. Es vienkārši cienu citus satiksmes dalībniekus, tāpēc priecājos to pašu saņemt pretī.

2018-04-14 07:32

z: Cukuriņa aplis-gājēju pārejas un gāzi grīdā šoferīši-nav forši.

2018-04-14 21:36

jābut modriem: ....vēl ienāks satiksmē ačgārni stūrējamie vāģi....,

2018-04-15 02:38

moto: Pagājušo vasaru bija variants, kad braucu ar moci pa galveno un pretī beibe pie stūres, lūrot uz leju mobilajā telefonā, veic kreiso pagriezienu (tieši man priekšā). Knapi izvairījos (kādi 50cm no bampera aizlocījos garām).
Kad atskatījos, likās, ka beibe tā arī aizbrauca, lūrot sev uz klēpi. Viņa tā arī nepamanīja, ka es tur vispār biju. :)

2018-04-16 00:03

Red: Ta vien liekas, ka cermanei ir baznica, kur visi šoferīši iet sūdzēt grekus vai piedzīvojumus, vai ari pati visu izdomā, lai tik būtu ko rakstīt! Jo sis portāls jau tā ir nekas

2018-04-17 07:54

Skatās no malas: Sheit ir divas nianses- sargā sevi, un otrs-pashvaldībai infrastruktūra jāveido tā, lai prioritāte pilsētā būtu mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. Tas nekādi nenozīmē, ka autovadītāji kljūtu apdalīti.

2018-04-17 08:52

skats no malas: Esmu gan par to, lai visi satiksmes dalībnieki ievērotu noteikumus un respektētu viens otru, un gan par to, lai pašvaldība sāk vairāk domāt par drošu un ērtu infrastruktūras veidošanu gājējiem un riteņbraucējiem, diemžēl bieži vien tas ir risināms tikai uz auto brauktuvju rēķina.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz