Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Sestdiena, 17. februāris

-3°C
Vējš: ZA 5.8 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Donats, Konstance

Ita Cērmane: Varbūt labāk luksoforu izbūvei paredzēto naudu tērēt gājēju un velobraucēju izglītošanai?  (15)

Atslēgvārdi pilsētvide | satiksme | drošība | ielas | veloceliņš | brīvības iela | luksofori

  • Komentāri (15)
  • 0

Komentāri (15)

  • 27.12.2017 18:30 Ziņot

    Cepiensi

    Liepājnieku viedoklim tak nav nekādas vērtības! To Jēriņkungs ir pierādījies daudzas reizes!

  • 28.12.2017 09:15 Ziņot

    Rjazanova Ludmila

    Piekrītu lasītāja viedoklim, nav jāuzstāda luksoforu Brīvības ielā pie Liepājas pilsētas robežas. Ir jāizglīto gan gājējus, gan autovadītājus. Valsts policija varētu arī biežāk dežurēt pie pilsētas robežas. Jau 2 mēnešus, vismaz 2 reizes nedēļā es izmantoju šo gājēju pāreju ap plkst 20.00, auto plūsma ir salīdzinoši intensīva, bet maksimālais velobraucēju un gājēju skaits ir bijis 11 un tikai 1 reizi, mazākais 1-2. Tehnikuma vai universitātes studentiem var uzdot uzdevumu uzrakstīt pētījuma darbu ar aprēķiniem – cik velobraucēju un gājēju izmanto šo pāreju. Gājēju pāreja ir pārskatāma, visas zīmes ir uzstādītas un uzzīmētas uz ceļā! Jā gājēji un velobraucēji izmanto atstarotājus un ievēro noteikumus, ja autobraucēji ciena citus satiksmes dalībniekus, nevis grib izrādīties uz ceļa, tad šo naudu gan ir kur pielietot citur. Piemēram, bērnu laukumiem, par kuru projektēšanu un izbūvi bija pieņemts lēmums, bet izradās 2018.gadā nebūs līdzekļi!

  • 28.12.2017 13:33 Ziņot

    Šofers

    "Taču ir viens “bet”: gājējam un velosipēdistam pirms brauktuves šķērsošanas pa pāreju IR PIENĀKUMS pārliecināties, vai vadītājs viņu ir pamanījis un spēs apturēt braucamo! Un nevis lielā ātrumā iztraukties braucamajam priekšā, izmantojot savas tiesības..."
    Notriektajiem gājējiem uz kapa plāksnītes jāraksta: - "Šeit mūžīgā mierā dus GĀJĒJS, viņam bija tikai viņa taisnība."

  • 28.12.2017 17:12 Ziņot

    JR

    Pilnibaa piekriitu tam viedoklim ka labaak kaut vai peec vairaakiem gadiem bet tomeer uztaisiit velocelina pagarinajumu lidz dzelzcela parbrauktuvei... nevis tagad steigshus kaut ko mistiski kert un darit. Luudzu paardomaatu risinaajumu.

  • 28.12.2017 21:40 Ziņot

    Johanss

    Lielākais stulbums kāds dzirdēts. Tad jau arī obligāti uzlieciet luksoforu arī pie enkura, izbraucot uz Lietuvas pusi! Tur ir identiska situācija, kad beidzas veloceliņš un ir jātiek pāri ceļam, lai stūrētu savu velo atpakaļ centra virzienā.
    Un vispār! Mož likvidējiet visus apļus pilsētā un salieciet luksoforus arī tur. Būs lielāka varka kādai apkalpošanas kompānijai...

  • 28.12.2017 22:17 Ziņot

    jap jap

    Cik no šitiem kliedzējiem iebrauc Liepājā no Grobiņas puses ar 50 km/h?

  • 29.12.2017 07:57 Ziņot

    Velosipēdiste un autobraucēja.

    Man arī šķiet, ka luksofors nav nepieciešams. Ja braucu ar velo, autobraucēji vienmēr ir apstājušies un palaiduši. Un kā autovadītājai, šķiet, ka lieku reizi apstāties pie luksofora, ja neviena velobraucēja nav tuvumā, ir lieki. Vienkārši vajag vienam otru respektēt.Pienākumi un tiesības ir gan velobraucējiem, gan autovadītājiem.

  • 29.12.2017 08:18 Ziņot

    С

    Еще там нужен лежащий полицейский и автоматический шлагбаум.Старая Лиепая и так уже на втором месте в Европе по светофорам на душу населения (на первом месте Новая Лиепая). Этот хорек по кличке Luksofors вообще с катушек слетел со своими светофорами. Подавился бы скорей.

  • 29.12.2017 12:34 Ziņot

    Car

    Labāk uzstādīt fotoradaru

  • 29.12.2017 13:04 Ziņot

    С

    Бизнесс хорька с фоторадарами не связан. Пока...

  • 29.12.2017 13:30 Ziņot

    kiā dzīvē

    Luksoforu ir bezgala daudz, bet sliktākais ir tas, ka viņus sāk pilnīgi ignorēt. Mašīnu straumei tikai tuvojoties luksoforam iedegas dzeltenā gaisma, pēc tam sarkanā,bet kustība tiek turpināta bez problēmām. Gājēji rīkojas tāpat, ja redz, ka apkārt neviena nav un gaisma vientuļa mirdz. Tas gan ir bīstami.

  • 30.12.2017 15:19 Ziņot

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    Lai man kāds paskaidro, ka var mierīgi tikt pāri Kūrmājas prospektam, ejot pa Uliha ielu? Ejot pa prospektu viss skaidrs- ,bet pie telefonista jāsāk domāt, jo apzīmētas gājēju pārējas pāri prospektam tur nav, ir nez cik metru atpakaļ. Varbūt tur vajadzētu gājēju regulējamo luksoforu? Un par to, ka Liepājā sāk braukt kā Gruzijā- respektīvi pie sarkanās-tas jau ir sen novērots. Pa pilsētu
    regulāri tiek izlikti radari, bet kurš kontrolēs braukšanu pie pareizas gaismas?

  • 30.12.2017 17:18 Ziņot

    to xxxxx.....

    Piekrītu xxxxxxxxxxx, Kurmājas prospekta un Uliha ielas krustojums ne tikai autobraucējiem ir sarežģīts, bet arī gājējiem un riteņbraucējiem visai bīstams. Tas krustojums ir ļoti nepārdomāts visiem satiksmes dalībniekiem.

  • 31.12.2017 12:33 Ziņot

    velomaans

    tajā posmā llīdz dzelzcelam varbūt varētu iztikt ar kādu 50cm platu celiņu no ceļa malas līdz briesmīgajai gravai tak ir kādi 2metri,

  • 31.12.2017 18:05 Ziņot

    Gunārs Ernestsons

    raiņa iela besī- zirņu iela cepuri nost!!!

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!