Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 27. jūnijs

Vārdadiena: Malvis, Malvīne

Juris Budņikovs: Ir jāstrādā pie tā, lai apmeklētāji būtu visu gadu  (29)

Atslēgvārdi apkalpojošā sfēra | apmeklētāji | tūrisms | restorāni | mo liepāja | Juris Budņikovs

  • Komentāri (29)
  • 0

Komentāri (29)

  • 20.08.2018 22:18 Ziņot

    bon appétit:D

    Ja telpas ož , cenas ar reģipsi notapsētā puvušā ūķī ir kosmoss, apkātrne ir atbaidoša, restorāma ilgs mūžs nebūs. Garantēju! Galvenais, lai pagaidām drosmīgie atrodas. Tikai , lai oža viņiem nav spēcīgākā jušana!:D Fuuuuuuuuuuu.

  • 20.08.2018 22:26 Ziņot

    jjjjj

    idealaka vieta liepaja

  • 21.08.2018 07:12 Ziņot

    veee..

    He, turas uz reklāmas, jo kvalitāte ir ...veeeee

  • 21.08.2018 09:36 Ziņot

    hi

    Kas tas tads ir...un kur...

  • 21.08.2018 11:34 Ziņot

    Abet

    Cenas ne tuvumā nav atbilstošas edienu kvalitātei.

  • 21.08.2018 13:12 Ziņot

    GG

    Mo esmu ēdis maz, reizes 7-8! Atceros savu pirmo apmeklējumu - tiešām aizgāju ar prieku un gandarījuma sajūtu, noteikti labākais restorāns Liepājā! Bet ar katru reizi kvalitāte krita un nezinu vai vispār vēl gribu tur ēst! Nepatīk esošais galda noformējums, bet tas ir mazākais, personāls kādreiz pats nāca, sasveicinājās, ierādīja vietu, ja paņem ūdeni, neprasot papildināja, pie steika piedāvāja piparus - bija forši, tad pēdējās reizēs visu ir jāprasa un jāsauc (pie gandrīz tukšas apmeklētības), steika cepšanas pakāpes neprasīja līdz es pats sāku teikt!

  • 21.08.2018 14:45 Ziņot

    Krievs

    Vajag maz zivju restorans

  • 21.08.2018 16:34 Ziņot

    Restor

    Protams, par interjeru ir jādomā, bet, manuprāt, vispirms būtu jādomā par ēdienu kvalitāti. Kad lielāko daļu investē interjerā, bet ēdienu kvalitātei neatliek, tad iznākums ir tāds, kāds ir.

  • 21.08.2018 17:44 Ziņot

    Bijusī kliente.

    Iegājām MO svētdienā pēc plkst.16:00.Iekšā bija aizņemti divi galdi, laukā viens galds. Ne uz viena no tiem nebija uzraksts "rezervēts". Kad jautājām, pie kura galda drīkst apsēsties, šis pats jaunais cilvēks mums noskaldīja - "viss rezervēts". Vienīgais secinājums pēc izraidīšanas bija tik pat skujš. Nav kas strādā - tāpēc arī izdzina...Lai veicas!!!

  • 21.08.2018 19:29 Ziņot

    vilšanās

    MO Liepāja ēdienu kvalitāte ir strauji kritusies, nav ne tik interesanti, ne garšīgi kā pirmssākumos. Pludmales bārā interjers ciešams, bet attieksme... Nav vairs tas MO Liepāja, ko gribējās visiem ieteikt. Diemžēl.

  • 21.08.2018 20:35 Ziņot

    kaimiņiene

    Labākais restorāns Liepājā!

  • 21.08.2018 21:31 Ziņot

    Jeeriks

    labākais restorāns tuvākajā apkārtnē ir Goldingen Room, Kuldīgā

  • 21.08.2018 23:43 Ziņot

    Tūrists

    Ieteica mums MO, ka esot labākais restorāns Liepājā. Vienīgais, ko varu pateikt, ēdiens neēdams,vista tik cieta un sīksta, ka varēja pret sienu sist, cenas augstas, oficianti augstprātīgi un vienaldzīgi. 3 cilvēki- 78 eiro. Tikai otrais , bez starteriem. Paldies, bet ar vienu reizi pietiek.

  • 22.08.2018 08:03 Ziņot

    salvis

    aizgāju 1x uz MO ar dāvanu karti pa 50eiro. pasūtījām katrs otro, pajautājām rēķinu lai redzētu vai kas paliek pāri un varbūs saldais sanāk- atbilde,: paldies, ar dāvanu karti pietika, gaidīsim atkal.

  • 22.08.2018 10:08 Ziņot

    Žēl

    Bija tiešām labākais, bet nu es noteikti vairs neietu:
    -dēļ apkalpojošā personāla vienaldzības! -Kā arī nepatīk ka nav galdauti, kaut vai tie ieburzītie kas bija sākumā...
    -ēdiena kvalitāte/cena ir mazliet uzpūsta

  • 22.08.2018 13:48 Ziņot

    Saņemieties!

    Sākotnējie panākumi veicināja iedomību un nu ir rezultāts - izņemot interjeru nekas cits vairs nav līmenī.Lūdzu saņemieties un atjaunojiet reputāciju!

  • 22.08.2018 14:27 Ziņot

    Abc

    Nekas īpašs tur nekad nav bijis. Lai neteiktu vairāk.

  • 22.08.2018 15:59 Ziņot

    Īpašais

    Cenas un vienaldzība, pat neiecietība pret klientu. Lūk, kas ir īpašs Mooo

  • 22.08.2018 16:39 Ziņot

    No malas

    viss ir ļoti jauki, tikai kāpēc šo restorānu Liepājas pašvaldība vienmēr reklamē savos soctīklos, bet citus praktiski nekad? Nezinu, kur tas suns aprakts, vienkārši krīt acīs, tāpēc jautāju. Nenoniecinot šo, domāju, ka Liepājā ir arī citi restorāni, ko varētu tikpat bieži reklamēt...

  • 22.08.2018 18:18 Ziņot

    iepriekšējai komentētājai

    Vai tukšais, nomācošais un depresīvais skats no restorāna MO terases Jums nešķiet baismīgs? Pretī cietuma stila ķieģeļu māja. Ēdienu kvalitāte tāda, ka uzreiz jūtams, ka klienti tur nevienam vairs neinteresē. Cep un vāra kā pagadās. Cenas virs Eiropas vidējā līmeņa.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!