Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 18. aprīlis

+8°C
Vējš: Z 5.5 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Jadviga, Laura

Mārtiņš Zālītis: Cilvēki mūsdienās nemīl domāt  (23)

Atslēgvārdi Mārtiņš Zālītis | velo-redele | velosipēdi | veloceliņš | kultūra | infrastruktūra

  • Komentāri (23)
  • 0

Komentāri (23)

  • 04.08.2018 12:41 Ziņot

    z

    Paldies Mārtiņ-Tev taisnība! Bet zem Rimi, lai parkojas pa divām vietām , jo tur ir šaurs un stabi traucē.

  • 04.08.2018 16:17 Ziņot

    Sakarīgi

    Patiesi vārdi par veloceliņiem!

  • 04.08.2018 19:29 Ziņot

    Gh

    Mārtiņ! Kādreiz ko labu arī pasaki? Kritizēt ir viegli, bet darit kas cits!

  • 04.08.2018 19:54 Ziņot

    klaipeda

    piekrītu

  • 04.08.2018 22:13 Ziņot

    z

    Zinat ko, pareizi viņš visu saka. Esmu baigais optimists, bet reizēm nesaprotu, kā var darbus darīt-"tjap-ļap". Nu tagad arī, tik daudz ko jaunu būvē, vai tiešām katram ar pirkstu jārāda, ka jāizdara glīti, pēc labākās sirdsapziņas. Tas, ka ir daudz labu lietu, nenozīmē , ka pārējās var nedarīt. Un, ja ir bardaks, tad tas ir jānovērš.

  • 05.08.2018 03:29 Ziņot

    Mārtiņš

    Nu nav īsti tā kā to vēlējos pateikt...bet okey, nākamreiz laikam jāraksta pašam...
    Īsumā-ir jābūv.e normāli un tad nebūs šī tēma par sapratni jācilā.

  • IP: **.***.**.206 05.08.2018 09:46 Ziņot

    Respect

    Respekts Mārtiņam par rakstu. Šī tēma par pilsētas infrastruktūru ir jāceļ gaismā, ja mēs visi gribam dzīvot saprātīgā un ērtā vidē. Nedrīkst pieļaut, ka mūs - infrastruktūras lietotājus, vienkārši čakarē ar neloģiski izbūvētiem un nedrošiem veloceļiem, ietvēm, laternām un ceļa zīmēm ietvju vidū u.t.t. Bija lielas cerības par Tramvaja tilta rekonstrukciju un tā savienojumu ar Lielo ielu. Tagad, kad viena puse jau rekonstruēta, redzams, ka riteņbraucējiem nebūs tā ērtākā nokļūšana no Tramvaja tilta pāri krustojumam uz Lielo ielu. Un tās margas starp brauktuvi un veloietvi - bezgaumība.

  • 05.08.2018 11:47 Ziņot

    zirņu iela

    zirņu ielas veloceliņu vajadzētu ieteikt kādai nominācijai par ES naudas izniekošanu,tā teikt ,lai redz visa ES ka būvē ko nekam nederīgu ,vispār jau to naudu projektētajiem un būvniekiem vajadzētu atgriest atpakaļ,jo reāli to celiņu NAV iespējams izmantot.Mārtiņš malacis,ka par to runā.

  • 05.08.2018 13:09 Ziņot

    es

    https://www.svoboda....

  • 05.08.2018 13:17 Ziņot

    nja

    " cilvēki arvien vairāk aprod ar velosipēdistiem"
    Tu to saki kā velosipedists? Tu saproti, ka tie nodzērtie primāti braukā blakus viens otram uz auto ceļa, kad blakus ir pieejams celiņš, kur viņi var normāli parvietoties netraucējot citiem braukt. Šķersojot gājēju pāreju viņiem tas ir jādara ar gājēja ātrumu, nevis 20-30km/h, ko viņi dara ikdienā izraisot avārijas.

  • 05.08.2018 13:52 Ziņot

    to nja

    Nevajag pārspīlēt ar tiem 20-30kmh uz gājēju pārejām. Es kā autovadītājs vēl ne ar vienu tādu riteņbraucēju neesmu sastapies. Autovadītāju vidū netrūkst atsaldēto, kuri i nedomā piebremzēt pirms gājēju pārejām.

  • 05.08.2018 14:19 Ziņot

    Mārtiņš

    Jā, paldies tiem, kas atbalstāt. Jo ja ikdienā braucat pa pilsētu, visu laiku ir jāsastopas ar "anomālijām" velo infrastruktūras izbūvē, līdz ar to nav konkrētu objektu ko uzslavēt...diemžēl. Lielās ielas projektu dzīvē neesmu redzējis, neesmu Latvijā, bet kad būšu tad jau būs liela daļa gatava, tad noteikti sniegsim vērtējumu. Sīkākai informācijai varat sekot līdzi biedrības "Velo-Redele" darbiem, analīzei, viedokļiem! Laiks būtu saprast, ka "viss ir labi" politika drīz varētu beigties. To vai viss ir labi, ir jāsaka tiem, kas lieto, nevis kas plāno!

  • 05.08.2018 17:40 Ziņot

    to to nja

    Un tie kas šķērso ielu pa diagonāli? Ja es tā brauktu ar auto ? Uzreizi cietumā būtu, bet ar riteni vai dēli vai jebkādu citu transporta līdzekli tas ir atļauts?
    Esmu redzējis vairākas reizes kā pie čeburekiem šķērso to krustojumu pa diagonāli un traucē kustībai visiem apkārtējiem, it īpaši visādi čigāņi vakaros.

  • 05.08.2018 18:33 Ziņot

    RockShock

    Tiešām - GALVENAIS NETRAUCĒT CITS CITAM !
    Diemžēl tas reti darbojas un uz veloceliņa visvairāk grēko tieši gājēji. Viņi slāj pa sarkano celiņa daļu un nepavācas malā pat tad, kad redz sev pretī braucot veļļuku. Vistrakāk ir tad, kad gājēju bars iet tajā pašā virzienā, kur brauc velosipēdists un tad, pēkšņi, kāds no bara izlec uz sarkanās daļas. Esmu bremzējis tā, kā spīdveja mocis, lai neuztriektos tādam idiotam virsū!!! Komiskākais, ka visbiežāk tā rīkojas tieši meitenes, bet viņām jau IQ nav raksturīgākā iezīme.....

  • 05.08.2018 18:44 Ziņot

    RockShock

    Un vēl - par Zirņu ielas velo celiņu (ja to vispār var tā saukt). TAS IR MURGS !!! Nu kā var kaut ko tik kretīniski uztaisīt ? Man ir kalnu ričuks ar pilnu amortizāciju abiem ratiem, bet ar visu to es izvairos braukt pa Zirņu ielu, jo, pat braucot nelielā ātrumā, tie vaļņi pie katras mājas vārtiem mētā augšā un lejā līdz vēmienam. Kāpēc ellē ratā nevarēja to visu uztaisīt gludu vienā līmenī??? Vai vismaz kāpuma un krituma leņķi samazināt??? Atbilde acīmredzot ir tajā apstāklī, ka to visu būvēja puišeļi, kas bija paņemti no malas uz haltūru. Ne projektētājs, ne darbu vadītājs laikam nekad nav sēdušies uz velosipēda, bet tiem puikām, kas lika klājumu, bija pilnīgi vienalga, kas notiek. Tāpēc arī tāds rezultāts - PILNĪGĀ PAKAĻĀ. To visu trotuāru Zirņu ielā būtu jāņem nost, jāizlīdzina pamatne un jāsaliek ķieģelīsi gludi. Bet to jau nedarīs, tā kā sačakarēto Zirņu ielu velosipēdisti neizmantos arī turpmāk.

  • 05.08.2018 19:43 Ziņot

    njaa

    tas ir tikai sākums- šie ir pirmie izglītības sistēmas upuri. eiropas savienība- un mūsu 100 izredzētie bāliņi savu ir panākuši. iesākumam tiem 100 izredzētajiem , un pašvaldību vadītājiem, būtu kaut vai vismaz jāizprot, kas ir isso , un tad tā kā mēs esam ES. tad vēlams arī pēc tiem dzīvot, bet mums nez kāpēc joprojām iet vaļā gost standarti, tikai tāpēc ka pārsvarā visos valsts amatos un arī pašvaldību sēž tā teikt- ŅEUČI- bēdīgi- tā mēs tikai komunismu uzbūvēsim ar šiem pašiem vīriem priekšgalā

  • 05.08.2018 20:41 Ziņot

    piemērs

    Vai Liepājā visiem jākļūst par velobraucējiem?Vai par automašīnām kur varētu novietot neviens nedomā ,tagad visi brauksim ar velosipēdiem iesim ar kājām ,vārdu sakot dzīve viena atpūta ,tad varbūt varētu Rožu ielas darboņi arī varētu rādīt piemēru

  • IP: **.***.**.206 05.08.2018 20:45 Ziņot

    Respect

    Piekrītu komentāram, ka vajadzētu uzrakstīt apjomīgu ziņojumu ES institūcijām par Liepājas infrastruktūras projektiem, kas realizēti par ES naudu un kur ir konstatēti brāķi un paviršības ērtākas infrastruktūras veidošanā. Varbūt tad ES ierēdņi rūpīgām izskatīs realizējamos projektus un piešķiramos līdzekļus.

  • IP: **.***.**.206 05.08.2018 20:56 Ziņot

    to piemērs

    Te absolūti nav runa par to, ka visiem ir jākļūst par riteņbraucējiem. Te ir runa par ērtu, loģisku un sabalansētu infrastruktūru starp visiem satiksmes dalībniekiem - auto, velo, gājēji. Nu, kā var vispirms ieprojektēt platu un ērtu brauktuvi autotransportam, bet elementāri aizmirst par gājējiem un riteņbraucējiem?! Riteņbraucēji ir par vienlīdzīgām tiesībām uz ielas telpu.

  • 06.08.2018 08:13 Ziņot

    Sarkans ķieģelis

    Ko nozīmē sarkans ķieģelis? Varbūt var sīkāk par šo. Kā jurists ar pantiem un punktiem.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!