Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Piektdiena, 19. jūlijs

Vārdadiena: Digna, Jautrīte, Kamila

Party San: Manevrēšanas terors  (17)

Atslēgvārdi pārbrauktuve | latvijas dzelzceļa liepājas nodaļa | transporta plūsma | sastrēgumi

Vēlos parunāt par bēdīgi slaveno dzelzceļa pārbrauktuvi Raiņa/Kalpaka ielā Liepājā. Pēc pagājušās vasaras incidenta ar bezatbildīgo "Latvijas Dzelzceļa" Liepājas nodaļas priekšnieku, kurš publiski apliecināja, ka viņam ir "uzšķaudīt" pilsētnieku ikdienas transporta problēmām, pagājis apmēram gads. Nu ko – situācija atkal ir atgriezusies vecajās "sliedēs".

Es sava privātuzņēmuma vajadzībām esmu spiests šķērsot augstākminēto pārbrauktuvi 5-8 reizes dienā katru darba dienu. Aptuveni 80% gadījumu pārbrauktuve ir slēgta un transporta rindas Flotes ielā sasniedz Krūmu ielu. Gaidīšanas laiks parasti sasniedz 15 – 25 minūtes. Savu artavu tur valdošajā transporta haosā iegulda arī, manuprāt, nekorekti noregulētais luksofors pie Kapsētas ielas krustojuma. Nav ņemts vērā, ka slēgtajās ielās šobrīd nav transporta plūsmas. Aicinu noregulēt minēto luksoforu, lai maksimizētu transporta plūsmu Raiņa ielā, virzienā uz centru.

Es, protams, atbalstu ostas apgrozījuma pieaugumu, ekonomikas atveseļošanās tendences utt. utjp. BET kādēļ kāda uzņēmēja (kaut arī milzīga) peļņas pieaugums noved pie cita uzņēmēja (kaut arī maziņa) zaudējumiem? Parastās līgumattiecībās šādi konflikti tiek risināti tiesā. Būtu naivi cerēt, ka "mazais" uzņēmējs šajā konkrētajā gadījumā spētu pierādīt tiesā "lielā" uzņēmēja tiešu ietekmi uz savām finansēm.

Un šeit nu ir atkal laiks pacelt jau sen sabiedrībā apspriesto jautājumu par ostas ziemeļu dzelzceļa pievedceļu Pulvera ielā, Liepājā.

Tā nu ir iekritis, ka visa gada garumā praktiski katru dienu ir nācies braukt gar šo "investīciju unikumu"! Uz pirkstiem var saskaitīt reizes, kad ir pamainījušies tur stāvošie dzelzceļa vagoni. Jautājums: kurš un kurā projekta izstrādes posmā ir sniedzis nepatiesu informāciju, apgalvojot, ka ziemeļu pievads atslogos Raiņa ielas pārbrauktuvi. TAS NENOTIEK! FAKTS!

Jautājums: kuram vai kam bija izdevīgs šī par miljoniem izbūvētā dzelzceļa vagonu "noliktava"?

Vienu vārdu sakot: Mēra kungs, lūdzu, atkal izmantojiet savas pilsētas vadītāja pilnvaras un atkal aizstāviet savas pilsētas iedzīvotāju intereses, kā to lieliski veicāt pirms gada. Toreiz tik tiešām pilsetas šoferīši sajuta "efektu", žēl, ka tikai dažu mēnešu garumā. Šobrīd LDZ Liepājas nodaļas nevēlēšanās prognozēt un optimizēt savus dzelzceļa sastāvu manevrēšanas pasākumus uz pārbrauktuves atkal ir sasniegusi apogeju.

Ceru, ka arī šoreiz Jums izdosies panākt vienošanos par pārbrauktuves noslēgšanas darba dienu laikā minimizēšanu. Pretējā gadījumā nāksies uzskaitīt pārbrauktuves slēgšanas kopējo laiku ilgākā laika griezumā darba dienu darba stundās. Savākt neapmierināto autovadītāju parakstus zem pretenzijas nebūs nekādas problēmas – to varēs izdarīt turpat pie slēgtās pārbrauktuves.

Paldies!

Party San,
portāla lietotājs

  • Komentāri (17)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Viedokļi

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!