Ceturtdiena, 28. janvāris Spodris, Kārlis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Uzticamas un aktuālas ziņas šajā laikā ir ļoti svarīgas!

Piesakies paziņojumiem un esi informēts par būtiskākajiem notikumiem Liepājā!

Pieteikties

Raimonds Petrovics: Ģimeni neveido tikai laulāti pāri

Nacionālā apvienība (NA) iesniegusi Saeimā likumprojektu par grozījumiem Satversmē, kas paredz labot Satversmes 110. pantu, konstitucionāli nostiprinot sievietes un vīrieša veidotas ģimenes jēdzienu. Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (“Jaunā Vienotība”) gan uzskata, ka šis nav īstais laiks diskusijām par grozījumiem valsts pamatlikumā.

Raimonds Petrovics: Ģimeni neveido tikai laulāti pāri
Foto: no personīgā arhīva
13.01.2021 06:00

"Kurzemes Vārds"

Biedrība “Bumerstyle Latvija” asi nosoda NA vēlmi labot Latvijas Satversmi, nostiprinot tikai sievietes un vīriešu veidotu attiecību modeli. NA nekādi nevēlas sabiedrību saliedēt, bet ļaunprātīgi to sanaidot un sadalīt vairākās karojošās frontēs.

Pēdējā gada laikā aktualizējusies diskusija par viendzimuma pāru tiesiskā regulējuma ieviešanas nepieciešamību Latvijā.

Pērn portālā manabalss.lv bija ievietota iniciatīva par viendzimuma pāru attiecību reģistrēšanu Latvijā. Tā rekordātrā laikā saņēma vairāk nekā 10 000 parakstu.

Diemžēl 29.oktobrī Saeima šo likumprojektu noraidīja. Jau nākamajā dienā portālā pievienota jauna iniciatīva par “Dzīvesbiedru likuma” projektu, kā arī grozījumiem vairākos citos normatīvajos aktos, kas paredzētu iespēju viendzimuma pāriem reģistrēt savas attiecības, tādējādi gūstot noteiktu tiesisku aizsardzību.

Arī šī iniciatīva īsā laika posmā savākusi vairāk nekā 16 000 parakstu. Tas nozīmē, ka Latvija ir tam gatava.

Iniciatīva izstrādāta tāpēc, ka Latvijā viendzimuma partneri, nodzīvojot kopā kaut visu mūžu, likuma priekšā viens otram ir sveši cilvēki.

Jau tagad ir aizsākušās plašākas diskusijas par Latvijas ģimeņu tiesību atbilstību sociālajai realitātei, un šīs diskusijas rezultātā ģimenes tiesību regulējums tiks modernizēts atbilstoši mūsdienu vajadzībām.

Šajā iniciatīvā, mūsuprāt, ir būtiskākās nepieciešamās izmaiņas, kuru ieviešana nodrošinātu daudz plašāka ģimeņu loka aizsardzību, nekā tas ir patlaban, kā arī nodrošinātu lielāku ģimeņu stabilitāti un taisnīgumu to savstarpējās attiecībās.

Latvijā vienīgā divu cilvēku kopdzīves forma, kas ir tiesiski aizsargāta, protams, ir laulība, un tā ir pieejama tikai pretēja dzimuma cilvēkiem.

Vai šāds regulējums atbilst sociālajai realitātei un 21. gadsimta Eiropai? Vai tiešām tas iekļauj un aizsargā visas ģimenes?

Jāņem vērā, ka ģimeni neveido tikai laulāti pāri, kuru Latvijā ir ļoti daudz.

Aicinām Latvijas Saeimu vienbalsīgi noraidīt NA vēlmi labot Satversmi, jo tas neatbilst gan demokrātijai, gan Eiropas Savienības mērķiem.

Šajā grūtajā laikā Latvijas sabiedrība ir jāsaliedē, nevis jāsašķeļ.

Raimonds Petrovics, biedrības “Bumerstyle Latvija” vadītājs

75 komentāri

2021-01-13 06:55

Lana: Raimondiņ nu novēlc tās caurās sporta bikses!

2021-01-13 07:12

Jrx: Raimond, aizvērties. Ģimene ir savienība starp vīrieti un sievieti. Nevis homīšu un lezbu tusiņš. Nav jākropļo bērnu psihi, redzot izvirtību.

2021-01-13 07:27

Dainis Dreimanis: Šis jēlais tips nevienu sakarīgu argumentu nespēj pateikt kā vienīgi runāt klišejās. Man nedod, man vajag, bet ko un kāpēc, nav sajēgas! Ģimene ir vīrietis un sieviete, pārējais ir seksa partneri, bez nākotnes.

2021-01-13 07:38

Es: Vīrietis + sieviete !!!

2021-01-13 07:48

Figa: Pār kādu ģimeni viņš runā? Vai maz saprot kāpēc māte daa ir izveidojusi 2 dzimumu cilvēkus? Esi savādāks, ok, bet nejauc lietu kārtību!

2021-01-13 07:55

Puspālis: Jārīko referendums.Lai tauta izlemj, nevis 10 000 garīgi nelīdzsvarotie izlems ko darīt 2 000 000!

2021-01-13 08:19

Edijs: Hei, kā vispār var ienākt prātā nosaukt par normālu to, ko divi zili veči savā starpā dara!? Attopies, tauta!! Kā mēle klausa tur tuvumā vārdu "ģimene" lietot!? Dari, ko gribi savā intīmajā dzīvē, bet kaunies taču tādu nešķīstību dienas gaismā daudzināt! Ne visa nesmukā sociālā realitāte valstij atbalstāma. Nekad neticēšu, ka mūsu tēvu tēvi būtu lējuši asinis un dzīvības atdevuši par Latvijas valsti, kur progresīvajā 21. gadsimtā tāda negantība par normālu un veicināmu tiktu atzīta. Attopieties!

2021-01-13 08:25

Intars: Jaunās Vienotības biedrs ar bembi un cīņu pret klasisku ģimeni. Vai nav skaisti?

2021-01-13 08:35

Bubo: Kas tas par klaunu?
Kas viņa "viedoklī" ir tik vērtīgs, lai to šeit publicētu?
Šī ir tā kvalitatīvā žurnālistika, kuras labad man ir jāatslēdz Adblock un vēl labāk jāmaksā liepājniekiem lai šo lasītu? :D :D :D

2021-01-13 08:57

Ziedonis Skaldis (Liepājā): Tā nedrīks izraut no konteksta vienu netradicionālu ģimenes modeli un to aizstāvēt !
Ja tā,tad ir jāaizstāv visas netradicionālos ģimeņu veidus,piemēram māsa ar brāli ,meita ar tēti un māmiņa ar dēlu arī
Tās taču arī ir ģimenes un viņiem var būt bērns mazs bērns.

2021-01-13 09:00

V+S!: Tikai Vīrietis un sieviete !!!
Drīz ar makakiem bus ok, ko ???????

2021-01-13 09:23

no Gaviezes: labrīt. Nenosaukšos jo cilvēki gadas riebīgi. Nu apkārt jau 7 gado kad dzīvoju kopā ar savu mīļo kaziņu Dacīti. Esam kopā sirsnīgi un ar visu mums ir kārtībā. Riebīgu ļaunu cilvēku dēļ sanāca kad pārcēlamies lamāja par izvirtuli zofīlu. Arī policists tikais smīnēja kad aizbraucu meklēt tiesību. Visā likumīgajā eiropā tādi pāri nešķietas nelikumīgi mums takā mūžamežā riebīga ņirgsana. Vaig Latvijā ar to likumu tad ar mums būs likumīgi pabalsti un vis cic.

2021-01-13 09:27

3000: Veido gan, Raimond.

2021-01-13 09:29

Atceramies: Pirms 10 gadiem viņš izsmēja izvarošanas upurus un tagad sniedz viedokli par ģimeni? Jūs ko...

2021-01-13 09:33

Sieviete: 16 tūkstoši parakstu un Latvija esot tam gatava? Ko jūs smejaties? Piekrītu, ka ģimenes katram var būt dažādas, tas ir subjektīvs tuvāko cilvēku loks, dažreiz pat suņi, kaķi - tie kurus mīlam, atbalstam un kopā saimniekojam. Atbalstu to, ka jābūt regulējumam par ģimenes locekļiem vai kopdzīves partneriem, lai var saņemt ziņas par veselību, mantot, saņemt pastā preces, nopirkt zāles ar recepti utt, kas pat laulātajiem tagad ir nesakārtots. Atbalstu, ka katrs izvēlas, kas ir viņa ģimenē - vīrs, draudzene, māte, vectēvs utt. Bet ir viens liels BET - lielākais iemesls, kādēļ nacionāļi cīnās, ir tajā, ka LGBT un feministes grib visu - jums iedos vienu pirkstiņu, bet gribēsiet VISU roku! Tas ir redzams citās valstīs - sāk ar kopdzīves regulējumu, tad laulības, tad bērni, beigās gribēs lai izdod likumus kā ASV, kur darbā obligāti jāpieņem minoritāte, gribēs mainīt terminooģiju, jo dzemdēt un menstruēt var ne tikai sievietes, grib lai likvidē terminu "tēvs, māte, dēls, meita" (ticiet man, tās nav fake news!). Dženderisti grib visu, vairāk nekā daba ir ļāvusi tūkstošiem gadu, un te nevajag taisnoties ar 21.gadsimtu, jo dabas likumi nav mainījušies. Geju, lezbiešu, transseksuālu utt. pāri dabiski nevar un ētiski un objektīvi nedrīkst būt vienlīdzīgi tradicionālam pārim attiecībā uz bērnu adoptēšanu un audzināšanu, jo izaudzināt fiziski, garīgi un psiholoģiski veselīgu cilvēku var tikai ģimenē, kurā ne tikai bērnu mīl, bet kur ir arī veselīgu attiecību paraugs. Mēs, vecāki, audzinām nākamos vīrus, sievas, tēvus, mātes. Bērna psihiskās veselības risks nākotnē homoseksuālu vai pat transu pāra audzināšanas dēļ ir tāds pats kā alkoholiķu un vardarbīgā tradicionālā ģimenē. Nemaz nerunājot par to, ka var būt visādas gēnu un hormonu slimību iedzimtības, tādēļ jebkuram pārim ar psihiskas, gēnu vai fiziskas kroplības risku ir jāpārdomā, vai pēcnācēju vietā neizvēlēties mājdzīvnieku vai karjeru. Demokrātija un cilvēktiesības nav visatļautība.

2021-01-13 09:48

Moto moto: Visi tie bumeristi tādi? Nu, tādi...🤣

2021-01-13 10:06

Priekulis: Vīrietis + sieviete + sieviete + sieviete + sieviete + sieviete ... (6 sievas).

2021-01-13 10:24

21. gs: Es skatos ka tie kas ir pret vakcīnām ir arī pret liberālām vērtībām, tas arī parāda cik ļoti atpalikuši ir šie ļautiņi!

2021-01-13 10:24

Zane: Nu ko tu muld.Tikai normāla ğimene =vīrietis+sieviete

2021-01-13 10:25

xt: Biseksuālu klaigas! Pašiem ir ģimene, bet kāpēc ļaut citiem to veidot, ja var mainīt partnerus kā zeķes!

2021-01-13 10:38

Monvids: Es ar hipiju gribam būt ofiiās pāris!

2021-01-13 10:39

vienkārši pretīgi: Ģimene ir TIKAI vīrietis + sieviete. Citu variantu nav un nebūs. bērns fiziolģiski nevat piedzimt ne 2 gejiem, ne 2 lezbām. Divu viendzimuma subjektu pārošanās ir anormāla. Kādreiz tādus tirliņus ārstēja piespiedu kārtā psihenē. Vēl senāk pēra ar pletni. Un līdzēja! Agrāk tādi infantīļi publiski sabiedrībā iznākt neuzdrošinājās! Šādus izvirtuļus atbalstīt nedrīkst, jo tam sekos zoofīļu uznāciens. Arī viņiem ir tiesības veidot ģimeni un audzināt kopējus bērnus ar savu dekoratīvo trusi vai ķēvīti!
Raimond, pārojies mājās ar ko gribi, kaut vai ar savu mammu un tēti, bet nedemonstrē to sabiedrībā kā normālu lietu! Un, šīs noslieces ir ārstējamas. Tātad tā ir slimība. Raimond palasi vairāk medicīnisko literatūru un nāc pie prāta!
Runājot par parakstu vākšanu, patiešām prieks, ka Latvijā ir tik maz šo "aktīvistu".

2021-01-13 10:42

Laimes lācis: Sūnu ciemam geji un kovids uzbrūk.

2021-01-13 10:42

To ''No Gaviezes'': Jā, smagi jums iet ar savu tiesību pieprasīšanu, grūti ir, ja pat policisti tikai pasmejas. Bet vispār vajag cīnīties, jo kāpēc gan jūs un jūsu mīļā raibā kaziņa nevarētu arī būt ģimene, ja reiz šis jēdziens var būt tik plaši traktējams un saprotams. Jauni laiki taču mums aiz loga! Jums vajadzētu sniegt iekšā likumdevējiem iniciatīvu, ka ģimene var būt arī vīrietis un kaziņa, sieviete un sunis, divi vīrieši un dābolaina ķēvīte utt., jo visi ir tiesīgi būt laimīgi. Par ko nē, ja brīva mums un progresīva valsts, kas elpo vienā ritmā ar moderno pasauli?

2021-01-13 10:43

ROLIS: Lasot komentārus kļūst vairāk kā skaidrs sabiedrības apsalūtā vairākuma viedoklis......Un tai pašā laikā redzam tos dažus cilvēciņus, vai pat grupu kuri kluvuši pārāk nekaunīgi ar savu izvirtību , vai noviržu popularizēšanu.

2021-01-13 10:51

Opis VA: Ārprāts! Ko viņš tur murgo. Vai viņš ir ar pirkstu taisīts. Pat par zvēriem saka, kas ir ģimene. Jā var būt - - kopdzīves likums. Un tad viņi var mīlēties kā vēlas. Bet nepiniet savās slimajās idejās veselo tautas daļu. Esmu redzējis kā suns suni dricelē un vai tā ir ģimene. Labi, taisām referendumu,tauta nobalsos un zināsim - - Kas ir Ģimene.

2021-01-13 10:53

21. gs: to ROLIS -šeit komentējošie nu galīgi nav sabiedrības apsalūtais vairākums

2021-01-13 10:54

Mēris: Šis pats, mlje raimonds tirgoja spaisu ķempes ielas piestāvenē.
Kam intresē viņa viedoklis vispār?

2021-01-13 10:57

4: Tas tapetes uz sienas gan izskatās skaistas 😁

2021-01-13 10:59

Baltā halātā: Atrodiet šo aktieri twitterī, kas var un paskatās, ko tur dara.

2021-01-13 11:01

Matiss: Man ar zigurdu vsp no bernibas jau bija kontakts,nebiju gaidijis ka mums bus taada kaisle lidz pats šīm dienam

2021-01-13 11:01

to 21. gs: Šeit komentējošie nudien nav apsalūtais vairākums, tomēr Latvijas sabiedrības absolūtais vairākums neatbalsta geju, lezbiešu un transseksuāļu laulības un ļaušanu adoptēt bērnus. Absolūtais vairākums neatbalsta terminoloģiju "vecāks nr.1 un vecāks nr.2" vai lezbiešu nosaukšanu par tēvu un būtni ar vīrieša dzimumorgāniem un bārdu nosaukšanu par māti. Ja domā, ka 21.gadsimtā pēkšņi ir mainījušies dzimumorgāni vai cilvēku smadzenes vēl bez vakcīnām, tad organizē pats savu aptauju, bet tad objektīvai aptaujai nepietieks ar nieka 16 tūkstošiem parakstu, kurus savācat geju un dažādu krāsaino jauniešu biedrībās.

2021-01-13 11:01

zakelis1: no Gaviezes, es arii dziivoju ar savu suniiti. un atnesu uz maaju no morga liikji. vaacam parakstus! ticu, ka pat rozaa un zilie saaks bljaut ka tas nav normaali? aljo! ar ko viena novirze ir labaaka par citaam??? davai legalizeejam visas novirzes..... un no psihenes arii cilveekus vienpatnjus laizham aaraa..... un kaapeec pedofiilus liek cietumaa? un veel domaaju ka vajadzeetu savaakt parakstus, ka viirs var sievu sist. tagad tas saucaas vardarbiiba. savaaksim parakstus, tad buus otraadi....

2021-01-13 11:11

Liepājnieks: Šī biedrība)))) °°“Bumerstyle Latvija” ir j'apspaludina arpus likuma

2021-01-13 11:15

Interesanti!: Vai Raimonds ar biedriem ir kārtīgi izANALizējuši šo tēmu 🤔?

2021-01-13 11:16

zakelis1: veel mees vareetu savaakt parakstus, ka piektdienas vakaros un sestdienaas driikst auto stuureet 2 promilju reibumaa. par ko ne?!

2021-01-13 11:29

Santa: Manuprāt katrs dara kā grib un domāju ka,lezbietes un geji ir diezgan daudz Lv taču mēs par viņiem neko nezinām jo viņi slēpjas baidoties tikt nosodītiem.Katram ir tiesības dzīvot kā grib,brīva valsts....

2021-01-13 11:42

Šamais: Kur tādu brīnumu izrāva? Nav ieradies no ASV? Kādā valodā notika intervija?

2021-01-13 11:54

Not Social Social Club: Sen jau par viņu visi zin, ka V+V, vēlāk tirgoja spaisu ezerkrastā, tagad šis... Nu gan bembista biedrība izcēlās.

2021-01-13 12:11

Vecis ar olām: Rokas nost no Satversmes! Nē,pida....jai Latvijā! Latvija ir Mamma un Tētis!

2021-01-13 12:56

Guņa: Tas ir tas pats pediņš Raiens Doils?

2021-01-13 13:08

Zutis: Šis indivīds gadus atpakaļ aizstāvēja izvarotājus un izvarotas meitenes apsmēja un publicēja viņas vārda seksa sludinājumus

2021-01-13 13:15

Elizabete: Pilnīgi piekrītu! Kāpēc citi var, bet mēs nevaram? Es ar Reksi jau sen gribu iestāties laulībā! Mēs mīlam viens otru, tas ir pats svarīgākais. Kamēr parastie 16.gs. iestrēgušie nodzeras, šķiras un citreiz pat bērnus atstāj bērnu namos, mēs cenšamies šo pasauli padarīt krāsaināku! Esmu arī par netradicionālo ģimeņu tiesībām uz adopciju. Es ticu, ka mēs būtu labi vecāki. Ši novecojusī domāšana ir jāizskauj, tikai kopīgi mēs to varam izdarīt ņirgājoties par šiem atpaliceņiem!

2021-01-13 13:16

ZaneeeA: To Zutis
Pareizi minēji, bet daudz, daudz gadus atpakaļ, viņš aizstāvējs un iespējams viņam tā bija mācība, neticēt akli. Man kā sievietei ir pilnīgi vienaldzīgi, ko šis cilvēks ir darījis daudzus gadus atpakaļ, es dzīvoju tagadnei un nākotnei, un šobrīd es ATBALSTU šī cilvēka atbalstu demokrātijai.

2021-01-13 13:18

Ilze: Raimond, tu gribi pārrakstīt BĪbeli? Tavuprāt radīšana un cilvēces turpinājums 21.gs. ir laboratorijas mēģenēs?

2021-01-13 13:31

Zz: Lasot komentārus, kauns būt daļai no šīs tautas. Pretīgi jūs esat, patiešām, nebrīnos ka latvieši aizbrauc prom.

2021-01-13 13:33

QQ: Opis VA :Pareizi saproti Opi, ja suns dricelē suni, tad tā ir ģimene. Ja suns dricelē tavu kāju, arī tā ir ģimene. Pat ja es dricelējos pats ar sevi, es esmu ģimene. Tādas mums šodien tās ģimenes....

2021-01-13 13:36

Zu: Par bembistiem tā kā būtu skaidrs

2021-01-13 13:56

Rt: Tă ir slimība,novirze.It kā iedzimstot un neko nevar darīt,lasīju zinātnisku pētījumu.

2021-01-13 14:06

Klusais ārprāts: Paklausies par kādu adopciju tu runā ! Par kādiem bērniem tu runā ?Nespīd ! Tu nezini kur bērni rodas? Tu nezini kas ir tā vienīgā īstā sieviete ko bērni sauc par mammu? Neviens nedos bērnus kropļot.Bērnu nami likvidējas un uz silītēs atstātiem bērniem normālas ģimenes rindā stāv.Kamēr bērns maziņš viņam pietiek ka ir paēdis un siltumā, bet ko tu atbildēsi uz jautājumiem kad pieaugs, ko tu viņam atbildēsi kā rodas bērni un kas ir viņa īstie vecāki un iespējams ,kad sapratīs ar ko kopā dzīvo viņam būs kauns no vienaudžiem .

2021-01-13 14:11

rakaris:): lai atbrauc uz gorodoku , tad tam pamuļķim izskaidros visus likumus , !!!

2021-01-13 15:22

dakters: gaidi pamuļķi , dūļins jau no krievijas brauc pie tevis , varēsiet frēzēt kopā !!

2021-01-13 16:00

Nīcas čomi: to Laimes Lācis, To " No Gaviezes", Mēris, 4:, QQ - Jūs visi esat SUPER, mums vēl daudz optimisma pietiks !

2021-01-13 16:24

Elizabete: Klusais ārprāts: Es domāju, ka bērns pats sapratīs, ka Reksis nevar būt viņa bioloģiskais tēvs! Nu jūs dodat!!!

2021-01-13 16:35

to Elizabette: Neņirgājies pa lietām,kas normāliem cilvēkiem ir svētums un laime ! Neradi nepatiku pret sevi !

2021-01-13 16:37

KBZĢC: Kaut tev putraims iesprūstu!

2021-01-13 16:55

AuStriss: Es tad vēlētos no “tradicionāļiem” un “kristiešiem” atbildes uz šādiem svarīgiem jautājumiem:

1) Ādams un Ieva bija pirms dinozauriem vai pēc?
2) Kāpēc Jēzum sekoja tikai vīrieši?
3) Ja Kārlis Ulmanis tomēr bija gejs, vai viņš vairs nav NA goda biedrs?
4) Vai Fredijs Merkūrijs nomira, jo viņš bija gejs un Dievs mīl visus, bet ienīst gejus?
5) Vai nevajadzētu aizliegt ābolu tirdzniecību, ja reiz tas ir grēcīgs auglis?
6) Vai Ādama un Ievas bērni pārgulēja un mūsdienu sabiedrība radusies brutāla daudzpaaudžu incesta rezultātā?
7) Vai nevajadzētu sievietēm aizliegt vēlēt, ja reiz tām nepienākās bērnu kopšanas atvaļinājums?
8) Vai mans draugs, kurš mirst ar vēzi, ir lohs, jo neapprecējās un tagad viņa draudzene viņam nekas neskaitās, jo nav #dzivesbiedri likums?

2021-01-13 17:10

to AusTriss: 1- Kāpēc Latvijā ir tik slikta situācija ar demogrāfiju ? 2- Kāpēc Latvijā samazinās bērnu dzimstība? 3- Kāpēc Latvijas sabiedrība noveco ? 4- Ko tu vari darīt stāvokļa uzlabošanai ?

2021-01-13 17:46

zakelis1: AuStriss atbildi pats uz jautaajumu, vai jaaiet gaajienaa ar plakaatiem, ja tev ir novirzes? vai kaads shiem cilveekiem liedz dziivot un dariities maajaas kaa veelas? vai savas attieciibas nevar nokaartot savaadaak likumiski, piemeeram, nosleedzot savstarpeeju liigumu par mantiskaam lietaam? vai tu staigaa ar plakaatiem blajustiidamies un pieveershot uzmaniibu, ja tev ir utis vai sakakaatas bikses? nevajag mainiit gjimenes definiiciju. shis viss izskataas peec kaarteejaa maarketinga trika ar kreejumu. to eljljas un baltaas kraasvielas maisiijumu arii centaas saukt par kreejumu, peec tam paardeeveeja par iztraadaajumu. varbuut shiis 'gjimenes' arii jaasauc par gjimenes izstraadaajumiem vai gimeneleem? vai taa nebuutu korektaak?

2021-01-13 17:52

Ella: Kādi normāli veči nevar šamajam ieskaidrot,ka lien,kur nevajag?Tā kārtīgi ieskaidrot -lai paguļ pēc tam slimnīcā,un padomā,kas tad īsti ir ģimene. Atradušies 21.gs "vērtību un tiesību" bīdītāji.Ar tādām tiesībām ātri var auzās iebraukt.Sak,ar ko tad visas pārējās minoritātes sliktākas?Arī tie drīz sāks savas vēlmes par dabiskām uzdot-vēlmi mīlēt bērnus,dzīvnieciņus, mironīšus....Un kas mēs tādi, lai viņiem to liegtu,ja reiz viņi tā jūtās?Izvirtīgo mērkaķu bars, ne cilvēki.

2021-01-13 18:10

Hosams: Komentārus rakstam uzmanīgi. Raimim patīk provocēt un pēc tam skriet uz menteni iesniegumus par draudiem un pazemošanu rakstīt!

2021-01-13 18:20

fui: Ja ir seksuālas novirzes, jāiet nevis gājienā, bet pie psihiatra! Regulārs elektrošoks izārstējot ātri no izvirtības.
Šie zilie vēl bērnus gribot audzināt savā fēču stumšanas starplaikos? Ko viņi var vispār audzināt, ja Diviņš prātiņi nav devis, tikai izvirtību? Viņiem pat vistu nevar uzticēt kūtī! Bērns redzēs kā viens onkulis valkā zeķubikses un krāso lūpas, bet otrs tam stumj desu starp bulkām? Bērns tak izaugtu totāli infantils. Bērni mēdz līdzināties saviem bioloģiskiem vai audžu vecākiem!

2021-01-13 18:37

Zu: Kurš no tiem kuri grib šo izbīdīt ir radies no diviem tētiem vai divām mammām?

2021-01-13 19:08

Krotes parks: Slims provokators, bāžās normāliem cilvēkiem virsū ar saviem mēsliem, demokrāts atradies, sunim smiekli nāk

2021-01-13 19:14

Pāķis: Es tikai par, jo vēlos legalizēt savas attiecības ar savu brūnaļu (govi). Cik tad ilgi mēs tā dzīvosim? Ejam tālāk un nelīdzināmies Eiropai, bet ASV, kur tas jau sen legalizēts.

2021-01-13 19:15

Viņa: No Ječu saldumiem vairs nekā nepirkšu, pretīgi tādus ēst, fui....

2021-01-13 19:33

Viņa: sudzibas .lv 12.03.20
Raimonds Petrovics - Krāpnieks
Šis cilvēks ir krāpnieks, pieder auto biedrība “Bumerstyle Latvija” kurā viņš izkrāpj naudu. Tirgo ar bmw saistītas lietiņas utm. Naudu viņam aizsūta bet preci nesūta - aizbildinās ar izgatavošanas problēmām, apkrāpis ļoti daudz cilvēku. Kā arī mēdz aizņemties naudu un neatdot. Pēcāk apmelnojot aizdevējus un nobloķējot tos. Ieteiktu uzmanīties no šī tipiņa un biedrības...

2021-01-13 19:48

andris polozs: Paver vēlreiz muti un tavas apašbikses nēsās cits!

2021-01-13 21:00

Azb: Vēsturiski gimene ir starp vīrieti un sievieti. Ja grib ko citu tad tam vajadzīgs cits apzīmējums. Un bērnus tādiem nevar ļaut audzināt, uzreiz būs ar pretdabīgiem uzskatiem.

2021-01-13 22:03

andris polozs: 2021-01-13 19:33
Viņa: sudzibas .lv 12.03.20
Raimonds Petrovics - Krāpnieks
Šis cilvēks ir krāpnieks, pieder auto biedrība “Bumerstyle Latvija” kurā viņš izkrāpj naudu. Tirgo ar bmw saistītas lietiņas utm. Naudu viņam aizsūta bet preci nesūta - aizbildinās ar izgatavošanas problēmām, apkrāpis ļoti daudz cilvēku. Kā arī mēdz aizņemties naudu un neatdot. Pēcāk apmelnojot aizdevējus un nobloķējot tos. Ieteiktu uzmanīties no šī tipiņa un biedrības... VISPĀR JAU NU VAJADZĒJA TURĒT MUTI ,BET SANĀCA ŠMUCE!

2021-01-13 22:06

ausainis: Vai ik katrs JEČU LABUMS ir apslaucīts ar kādu brūnumu? (nemaz nebrīnītos, ja uztaisītu analīzes un TAS tiešām atklātos) Labu ēstgribu, tauta!

2021-01-13 22:23

PolozaAusainis: Izskatās ka dažiem skauž ka nevar raksta autoru nocopēt! Tad nu meklē skeletiņus. Cik cilvēciņam jābut prātā vājam, lai gvelztu “kopētas” muļķības un fanotu par brūnumiņiem.

2021-01-13 23:21

Ani panis: JEČU LABUMI, ko šis cep, ir nelegāla, nekur nereģistrēta darbošanās! VID un PVD te būtu darbiņš!

2021-01-14 05:00

Margo: :
Es nesapratu, kāpēc par tiem bembistiem smejas un saukā nelabā vārdā, kas sākas ar "ped...." . Tagad viss skaidrs !!! :)

2021-01-14 08:16

!!!: Nez vai fakts, ka ģimeni veido nenobriedušas personas, kuras nav spējīgas uzņemties atbildību ne likuma, ne Dieva priekšā, būtu jāņem par nez kādu paraugu!!!! Lielā vairumā gadījumu, tās ir 100% izlaidības sekas, kas beidzas ar to, ka ģimene tiek šķirta, sievietei var būt bērni pat no 3 dažādiem vīriešiem, vīrietim var būt paralēli 2 ģimenes utt. Jā, jēdziens "ģimene" ir transformējies, kropļots un pārfrāzēts atkarībā no tā, kādas tendences valda sabiedrībā. TOMĒR kodols ir vienmēr konstants un nemainīgs - ģimeni veido 1 vīrietis, 1 sieviete un viņu bērni. Paplašinātā izpratnē, arī viņu tuvākie asins radinieki! Kāpēc tā? Tāpēc, ka tādā veidā cilvēki izslēdz varbūtību incestam, tuvu radinieku laulībām! Tiešām nesaprotu, kā var būt tik aprobežoti cilvēki, kas nesaprot tik elementāras lietas!

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz