Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Svētdiena, 20. augusts

+18°C
Vējš: DR 6.3 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Bernhards, Boriss

Vēsma Lēvalde: Ar augstu atvēzienu dīķa dūņās  (27)

Atslēgvārdi komentārs

Aizvadītās biznesa dienas jeb izstāde "Liepājas uzņēmējs 2006" kārtējo reizi lika domāt par to, kur zudis liepājniekiem tik raksturīgais radošais gars. Novecojusi forma, neizprotama mērķauditorija, galēji nepiemērotas telpas un nebeidzams jautājums: kam tas viss un kā vārdā? No otras puses – labi, ka Liepājā vispār kaut kas notiek, un apsveicami, ka vēl ir cilvēki, kuri uzņemas organizatoriskas un finansiālas rūpes, popularizē notiekošo, cerot, droši vien, uz to labāko – publika būs apmierināta, bet izstādes dalībnieki iegūs jaunus biznesa kontaktus. Turklāt organizatoru pašapziņai droši vien glaimo fakts, ka izstādē izdevies iesaistīt skaļu zīmolu firmas – "Domenikss", "Lattelekom" u.c. Diemžēl izskatās, ka gadiem nemainīgie standarti rada aplamus mītus.

Pirmais mīts: ja izstādē būs maksimāli daudz dažādu nozaru pārstāvju, būs vieglāk piesaistīt publiku. Atļaušos apšaubīt – vai "Mercedess" tirgotāji tiešām meklē to pašu auditoriju, ko lētas krievu kosmētikas vai lētu krūšturu tirgotāji? Un vai vispār iederas vienā izstādē amatnieki, kūpinātas zivis un augsto tehnoloģiju piedāvātāji? Vienīgi tad, ja tam ir kāds vienojošs faktors: piemēram, tā būtu pašvaldības atbalstīta izstāde – darba birža, kurā no vienas puses piedalītos visi Liepājas potenciālie darba devēji, no otras – potenciālie darba ņēmēji.

Otrs mīts: vietējiem lielajiem un vidējiem uzņēmējiem nav jēgas piedalīties izstādēs, jo Liepāja nav viņu noieta tirgus. Taču, manuprāt, ir aizmirsts psiholoģiskais aspekts – liepājniekiem, un īpaši jauniešiem, ir svarīgi redzēt, iepazīt un apzināties, ka Liepāja ir ekonomiski aktīva, šeit ir gana daudz interesantu darbavietu un karjeras iespēju.

Trešais mīts: vislabāk ir jebkuru pasākumu rīkot uz/ap Rožu laukumu. Manuprāt, vislabāk šāda veida izstādes būtu rīkot Ledus hallē, kas atbilst izstāžu būves standartiem un atļauj sistematizēt tur notiekošo, neizlīdzoties ar caurvējainu telti Liepājas Latviešu biedrības nama priekšpusē.

Ceturtais mīts: konferences un semināri ir garlaicīgi, neviens tos nevēlas dzirdēt. Patiesībā viss ir atkarīgs no piedāvāto diskusiju tematikas, formas un satura. Bet šāds rudens gadatirgus bez idejiska seguma gan bija gana garlaicīgs. Nedomāju, ka nākamgad jāatmet ar roku un jāatsakās no šāda biznesa foruma, taču jaunas asinis un radošāku garu gan vajadzētu meklēt. Citādi iznāk tā – gribas saķert zvaigznes, bet varenais atvēziens tikai sajauc dūņas dīķa dibenā.  

Vēsma Lēvalde, "Dienas Bizness"
portālam liepajniekiem.lv

  • Komentāri (27)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Viedokļi

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!