Aviobiļetes pārdos kopā ar maizi un pienu
0
Lai palielinātu lidotgribētāju skaitu, aviokompānija
“Viņi cenšas pievilināt tos, kas pagaidām par lidošanu ikdienā nedomā,” saka ekonomists Tālis Linkaits, sakot, ka tas ir tikai vēl viens mārketinga un biļešu pārdošanas veids. T.Linkaits izteica cerību, ka airBaltic šādi izdosies palielināt pasažieru skaitu, un norādīja, ka šo akciju varētu salīdzināt ar Finnair biļešu tirdzniecības akciju, kas tiek rīkota vienlaikus ar universālveikala Stockmann izpārdošanas akciju Trakās dienas.
Patlaban airBaltic ir lielākais pasažieru pārvadātājs Rīgas lidostā ar pieaugošu tirgus daļu, savukārt otrajā vietā esošajam Ryanair, skatoties šā gada deviņu mēnešu rezultātus, tā ir nedaudz samazinājusies, raksta LETA.
Kā stāsta J.Vanags, līdz šim līdzīgas akcijas, kuru laikā aviobiļetes tirgotas lielveikalos, norosinājušās Vācijā un Ungārijā un bijušas ļoti veiksmīgas.
Kampaņas laikā visā Baltijā paredzēts pārdot 65 000 tā dēvēto e-kuponu, uz kuriem līdzīgi kā mobilā telefona priekšapmaksas kartēs norādīts kods, kuru ievadot airBaltic rezervāciju sistēmā var iegūt vienu aviobiļeti lidojumam jebkurā airBaltic maršrutā, izņemot Kaļiņingrada—Kopenhāgena, Liepāja—Rīga un Rīga—Telaviva. E-kupons un līdz ar to biļete maksās 29 latus. Tiesa, J.Vanags atzīst, ka ikvienā reisā būs nopērkams ierobežots vietu skaits, kas rezervējamas, izmantojot e-kuponus. Tas nozīmē, ka ne vienmēr konkrētā maršrutā varētu būt iespējams iegūt biļeti konkrēti ieplānotā laikā. Latvijā airBaltic biļešu pārdošanas akcija ilgs no 1. līdz 5.novembrim.
“Skatīsimies, kā veiksies, un tad domāsim, kā to varētu turpināt,” saka J.Vanags. Projekta mārketingā un tehniskajā risinājumā investēti 70 000 latu, raksta BNS.
Zaiga Dūmiņa,
“Diena”