Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Aviobiļetes pārdos kopā ar maizi un pienu

Aviobiļetes pārdos kopā ar maizi un pienu
30.10.2007 09:25

0

Atslēgvārdi

Lai palielinātu lidotgribētāju skaitu, aviokompānija airBaltic šonedēļ visā Baltijā iecerējusi rīkot akciju, kuras laikā Rimi lielveikalos Latvijā un Igaunijā un Maxima lielveikalos Lietuvā varēs iegādāties kuponus, kurus internetā varēs apmainīt pret aviobiļetēm gandrīz jebkurā airBaltic maršrutā. “Mēs to darām, lai padarītu aviobiļetes pieejamākas cilvēkiem — tikpat pieejamas kā citas ikdienas preces — gaļa, maize, piens,” saka airBaltic pārstāvis Jānis Vanags.

“Viņi cenšas pievilināt tos, kas pagaidām par lidošanu ikdienā nedomā,” saka ekonomists Tālis Linkaits, sakot, ka tas ir tikai vēl viens mārketinga un biļešu pārdošanas veids. T.Linkaits izteica cerību, ka airBaltic šādi izdosies palielināt pasažieru skaitu, un norādīja, ka šo akciju varētu salīdzināt ar Finnair biļešu tirdzniecības akciju, kas tiek rīkota vienlaikus ar universālveikala Stockmann izpārdošanas akciju Trakās dienas.

Patlaban airBaltic ir lielākais pasažieru pārvadātājs Rīgas lidostā ar pieaugošu tirgus daļu, savukārt otrajā vietā esošajam Ryanair, skatoties šā gada deviņu mēnešu rezultātus, tā ir nedaudz samazinājusies, raksta LETA.

Kā stāsta J.Vanags, līdz šim līdzīgas akcijas, kuru laikā aviobiļetes tirgotas lielveikalos, norosinājušās Vācijā un Ungārijā un bijušas ļoti veiksmīgas.

Kampaņas laikā visā Baltijā paredzēts pārdot 65 000 tā dēvēto e-kuponu, uz kuriem līdzīgi kā mobilā telefona priekšapmaksas kartēs norādīts kods, kuru ievadot airBaltic rezervāciju sistēmā var iegūt vienu aviobiļeti lidojumam jebkurā airBaltic maršrutā, izņemot Kaļiņingrada—Kopenhāgena, Liepāja—Rīga un Rīga—Telaviva. E-kupons un līdz ar to biļete maksās 29 latus. Tiesa, J.Vanags atzīst, ka ikvienā reisā būs nopērkams ierobežots vietu skaits, kas rezervējamas, izmantojot e-kuponus. Tas nozīmē, ka ne vienmēr konkrētā maršrutā varētu būt iespējams iegūt biļeti konkrēti ieplānotā laikā. Latvijā airBaltic biļešu pārdošanas akcija ilgs no 1. līdz 5.novembrim.

“Skatīsimies, kā veiksies, un tad domāsim, kā to varētu turpināt,” saka J.Vanags. Projekta mārketingā un tehniskajā risinājumā investēti 70 000 latu, raksta BNS.

Zaiga Dūmiņa,
“Diena”

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz