Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Trešdiena, 18. septembris

Vārdadiena: Alita, Elita, Liesma

Bizness ar sānslīdi  (8)

Atslēgvārdi kontrolētas sānslīdes tricikls | Wolftrike

Liepājā, kā zināms, top elektrovelosipēdi, elektrokartingi un elektrodēļi. Taču izrādās, ka mūsu pilsētā jau kādu laiku ražo arī elektriskos drifta jeb kontrolētas sānslīdes triciklus, kas izklaidē adrenalīna cienītājus galvaspilsētā. Lai arī triciklu radītājs SIA "Wolftrike" vēl ir salīdzinoši jauns uzņēmums, eksporta vārti tam jau ir vaļā.

"Pamodini savu iekšējo zvēru!" – vēsta "Wolftrike" sauklis. Liepājā dzimušais 28 gadus vecais Klāvs Ašmanis un viņa sadarbības partneris Ulams Mazulis biznesā darbojušies jau iepriekš, taču pa īstam savu "zvēru viņi pamodinājuši", pirms diviem gadiem atklājot drifta halli Rīgā, kuras apgrozījums šobrīd esot trīs reizes lielāks nekā radniecīgajām kartinga hallēm.

Halli vada vēl viens liepājnieks – Tomijs Virga, kurš iepriekš bija Liepājas kartingu halles izpilddirektors, līdz ar to arī pieredzējis jautājumos, kas skar trases drošību.

Klāvs pirms desmit gadiem pēc Liepājas 6. vidusskolas absolvēšanas devies uz Rīgu studēt Latvijas Universitātes Ekonomikas fakultātē vadības zinības un tā galvaspilsētās arī palicis uz dzīvi.

Drifta halli apsaimnieko Klāva Ašmaņa un Ulama Mazuļa Rīgā reģistrēts uzņēmums, savukārt SIA "Wolftrike", kas abiem uzņēmējiem arī pieder vienādās daļās, Liepājā ražo triciklus jeb iekštelpu driftam paredzētus transportlīdzekļus.

"Galvenais ir sākumā nedomāt par naudu, bet sadarboties ar visiem, gūstot citam no cita labumu. Un beigās peļņa ir neizbēgama," uzņēmuma veiksmes formulu atklāj Klāvs.

Tas, ka ir jāražo tieši drifta tricikli, Klāvam bijis skaidrs jau no paša sākuma. "Pašam patīk sānslīde. Šobrīd to mācos ar mašīnu veikt trasē, turklāt mans skolotājs ir 13 gadus jaunais drifta autosportists Nikolass Bertāns jeb "NikNak". Gan Nikolass, gan arī citi drifta autosportisti apstiprinās, ka "Wolftrike" ir liels pamats driftam ar automašīnu."

Darbs pie triciklu izstrādes aizsācies pirms divarpus gadiem, tomēr līdz šim uzņēmēji "sveci turējuši zem pūra". "Vesels puds sāls apēsts! Tikai pagājušā gada oktobrī tricikls bija gatavs tik tālu, lai to varētu sākt prezentēt. Iepriekš par savu darbu plaši nestāstījām, jo nebija jau ar ko lepoties," skaidro Klāvs, atzīmējot, ka šodien viņi par savu produktu ir pārliecināti – tas esot izturīgākais drifta tricikls pasaulē.

"Wolftrike" šodienas galaprodukts ir tricikls, kas aptuveni piecu sekunžu laikā var sasniegt maksimālo ātrumu 100 kilometri stundā un ar vienu bateriju nobraukt stundu un 40 minūtes. Klientu drošības nolūkos trasē triciklu ātrums gan tiek būtiski ierobežots.

"Šis tricikls ir Liepājas produkts," uzsver Klāvs. "Pilnīgi visā ir iejaukušies liepājnieki, arī tajās tricikla komponentēs, kuras mums piegādā no ārzemēm." Sadarbojamies ar dažādiem Liepājas uzņēmumiem, jo, kā mans tēvs saka, viss vajadzīgais ir tepat blakus.

Plašāk lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 12. februāra numurā.

Ja neredzat avīzes lapas, Jums nepieciešama "Adobe Flash" 9.0.115 versija vai jaunāka. To varat bez maksas lejuplādēt šeit.

  • Komentāri (8)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!