Otrdiena, 7. aprīlis Helmuts, Zina, Zinaīda

“Blue Shock Bike” elektrovelosipēdu ražošanu plāno kāpināt līdz 3 tūkstošiem gadā

“Blue Shock Bike” elektrovelosipēdu ražošanu plāno kāpināt līdz 3 tūkstošiem gadā
Foto: Publicitātes
30.12.2014 09:23

liepajniekiem.lv

Latvijā elektrovelosipēdu “Blue Shock Bike” ražošanu tuvāko piecu gadu laikā plānots kāpināt līdz trim tūkstošiem vienību gadā, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam “Baltic Business Service” teica “Blue Shock Bike” attīstības direktors Neils Kalniņš.

“Tuvāko piecu gadu laikā mēs gribam sasniegt vismaz 3000 vienību gadā. 2015.gadā mēs gribētu sasniegt vismaz 500 pārdotus divriteņus un tad soli pa solim proporcionāli iet uz priekšu. Ņemot vērā elektrodivriteņu attīstību pasaulē, manis pieminētais apmērs var tikt sasniegts pat divos gados, bet es arī negribētu pārsteigties ar šādām prognozēm,” sacīja “Blue Shock Bike” attīstības direktors.

Kalniņš norādīja, ka aizdevumu uzņēmuma attīstībai ir izsniegusi banka “Citadele”. “Mēs esam piesaistījuši finansējumu ražošanas attīstībai un apgrozāmajiem līdzekļiem, lai iegādātos izejvielas elektrodivriteņu ražošanai, kā arī veiktu mārketinga pasākumus eksporta attīstībai,” viņš teica.

Tāpat Kalniņš pastāstīja, ka elektrovelosipēdu ražošanu uzņēmums plāno turpināt bāzēt Liepājā. “Noteikti [paliksim Liepājā]. Mēs pašlaik esam procesā un vairākās vietās vērtējam jaunas ražošanas telpas. Mūsu tagadējās telpas jau ir nepiemērotas gan no energoefektivitātes viedokļa, gan izmēra dēļ. Tas pats attiecas uz darbiniekiem, jo mūsu gadījumā elektroriteņu ražošana joprojām prasa arī daudz roku darba. Pašlaik ļoti daudz procesu notiek uz vietas – gan krāsošana, gan konstrukciju metināšana, gan montāžas darbi. Turklāt pie tādiem ražošanas apmēriem, kurus es minēju, ieviest robotizētas vai automatizētas līnijas mums vēl nav aktuāli. Liepāja ir metalurģijas un tehnoloģiju pilsēta un mēs šo tradīciju noteikti gribam turpināt,” viņš sacīja.

Kalniņš norādīja, ka “Blue Shock Bike” pašlaik specializējas uz industriālām vajadzībām piemērotiem elektrodivriteņiem. “Pastam ir vienas vajadzības, policijai citas, kurjerdienestiem vēl citas vajadzības. Lai varētu izveidot visām šīm vajadzībām nepieciešamo aprīkojumu, pietiekami dziļa ražošana ir nepieciešama tepat uz vietas,” viņš piebilda.

Kalniņš arī atzīmēja, ka uzņēmums savu produktu primāri redz kā ļoti labu Latvijas eksporta preci.

Kā galvenos eksporta tirgus “Blue Shock Bike” redz Eiropas Savienību un Norvēģiju. “Tieši nākamgad mēs intensīvi sākam strādāt ar Skandināviju un Franciju. Pēc tam mēs savukārt plānojam pamata attīstību izvērst Dienvideiropā – Itālijā, Portugālē, Spānijā,”  norādīja “Blue Shock Bike” attīstības direktors.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli