Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Piektdiena, 13. decembris

Vārdadiena: Lūcija, Veldze

Bohēmas gars neizzudīs  (54)

Atslēgvārdi fontaine royal hotel | pārmaiņas | māris mors | Anna Losmane

  • Komentāri (54)
  • 0

Komentāri (54)

  • 18.01.2018 09:27 Ziņot

    Jānis Orinskis

    Super, malači! Un kai veicas.

  • 18.01.2018 10:03 Ziņot

    apmeklētājs

    Par smēķēšanas aizliegumu telpās - superrrr! Beidzot!

  • 18.01.2018 10:10 Ziņot

    estepat

    Ja agrāk restorānu House of Food bijām iecienījuši visa ģimene (pieaugušie, jaunieši un bērni) un draugi, kuri, atbraucot no citām pilsētām, priecājās par ēdiena kvalitāti, daudzveidīgo piedāvājumu un porciju lielumu, tad tagad, pēc pārmaiņām, šo restorānu vairs neapmeklējam. Ēdiena kvalitāte jūtami kritusies. Izvēle arī vairs nav tāda.

  • 18.01.2018 10:17 Ziņot

    Nii

    Prieks par jaunām vēsmām. Restorānā apkalpošans, ēdiens un cena patīkami pārsteidza. Un par smēķēšanas aizliegumu arī prieka. Tā turpināt

  • 18.01.2018 10:33 Ziņot

    Dii

    Spa zonai pacēla cenu - cerams pacels arī kvalitāti

  • 18.01.2018 10:43 Ziņot

    Marss

    Protams, ka vairs nebūs tā un cenas celsies visam! Kaut kā jau tā ieguldītā nauda ir jāatpelna!

  • 18.01.2018 12:28 Ziņot

    Pati

    nummuriņos dušas, sienas neizskatās diezko tīras, un jāpiekrīt ēdiena kvalitāte un izvēle ir krasi kritusies COPY-PASTE šoreiz nav izdevies a svešš kaķis kurš ēdot glaužas pie kājām besī ārā, nevar tak zināt cik žurkas pirms tam nolaizījis pie ieejas :(

  • 18.01.2018 12:31 Ziņot

    Pati

    Cenas ar var CELT, BET LĪDZ AR KVALITĀTI! Citādi ir citas vietas kur atpūsties

  • 18.01.2018 12:59 Ziņot

    Vilis

    Apmeklējām šo vietu menesi atpakaļ, tik sliktu ēdiena kvalitāti liekas ka vēl nebijām baudījuši. Gaļa bija vienkārši apviļāta rīvmaize un neizcepta, bērniem burgeri pārsālīti

  • 18.01.2018 13:08 Ziņot

    Jauki

    Lai veicās jaunajiem, vajag atdzīvināt šo vietu. Cerams, ka izdosies.

  • 18.01.2018 14:09 Ziņot

    estepat

    Par ēdienu kvalitāti šajā restorānā -pasūtīju kartupeļu pankūkas..Atnesa uz rupjās rīves sarīvēta kartupeļa masas pikuci ceptu eļļā, bez miltiem, olas, garšvielām..var jau būt, ka tagad tas skaitās moderni un šiki...bet nu absolūti bezgaršīgi..

  • 18.01.2018 14:40 Ziņot

    Hillbilly

    LOL čalis pēc Toma Hārdija stipri izskatās bildē.

  • 18.01.2018 14:42 Ziņot

    Kaimińiene

    Royal Pica tik daudz cillī, un apkalpožana vienkārši "super"- čalim sūdzos, ka ēdiens nav ēdams uz ko šis mierīgi atbild: nebij a jau tik slikti! Tādu atbildi pat ieskrietuvē nesańemsi :) citu dienu mierīgi pa 1€ iedo mazāk atlikumu, a vēlāk, ka šo pasauc paskaidro: nu Tā gadās, dienas beigas... Mīłie klientam tas neintresē ka tu pārstrādājies, ar tādu skaidrojumu jāvēršas pie vadības vai Darba inspekcijā! Saimniecei sevis popularizēšanas vietā varētu popularizēt konkrētus uzlabojumus: ēdienkartes paplašināšanā jeb superklases pavārs pieaucināts, utt

  • 18.01.2018 14:46 Ziņot

    bārda

    Apsveicami!...jebkuru normālu telpu var sačakarēt, to pieļuīķējot....

  • 18.01.2018 14:47 Ziņot

    bārda

    ...pieļuļķējot :)))

  • 18.01.2018 15:17 Ziņot

    Namejietis

    Kas visvairāk pārsteidza?Kad atnesa rēķinu,tai cenai,kas bija ēdienkarte bija pieplusots 21 %.Parasti jau to uzreiz ieliek cena.Kādu laiku neiesim.

  • 18.01.2018 15:27 Ziņot

    iii

    Viss viņiem izdodas un šobrīd liekas, ka tiešām māja tiek aprūpēta un lolota. Bet ēdiens tiešām pirms tam bija garšīgāks, un arī mazliet traucē tie dzīvnieki. dzīvniekus jāved uz bernātiem, ne vietu kur citi atpūšas un ēd .

  • 18.01.2018 16:02 Ziņot

    karbonāde

    Es savukārt dabūju karbonādi, kur iekšā viss jēls

  • 18.01.2018 21:46 Ziņot

    free

    Bijām vasarā.Atnesa fri kartupeļus bez garšvielas,teicu lai uzber garšvielu uz ko saņēmu atbildi ,ka kartupeļu garšviela ir beigusies.
    Tik nenopietnu atieksmi pret klientu neesmu nekur saņēmis.
    Netirgojiet preci , ja viņa jums nav.Labi ka burgeriem gaļa nebija beigusies.Vairāk tur neejam.

  • 18.01.2018 22:09 Ziņot

    Lbb

    Skumji,lasu atsauksmes,un nav neviena,kas radītu vēlmi tur tagad aiziet.Ar tādu attieksmi tālu netiks.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!