Piektdiena, 23. oktobris Daina, Dainida, Dainis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Bohēmas gars neizzudīs

Bohēmas gars neizzudīs
Foto: Egons Zīverts
18.01.2018 07:12

"Kurzemes Vārds"

“Vispirms šī ir māja – multifunkcionāla ēka, kurā ir arī viesnīca. Un tā mēs to pozicionēsim arī turpmāk – kā vietu, kur pēc koncerta “Lielajā dzintarā” var atnākt, atraisīt kaklasaiti un baudīt nepiespiestu atmosfēru,” saka “Royal Hotel Liepāja” (bijušās “Fontaine Royal Hotel”) saimnieki – uzņēmējs Māris Mors un viņa dzīvesbiedre Anna Losmane.

Jau šobrīd ēka nepilda tikai naktsmītnes funkcijas. Sadarbībā ar nomniekiem tajā pieejams gan restorāns, gan bārs, gan arī sporta zāle un SPA zona, drīzumā durvis vērs arī dzīvnieku frizētava.

Līdz aktīvās sezonas sākumam plānots ēkas otrajā stāvā, kur iepriekš darbojās mēbeļu un dizaina preču veikals, izveidot kopstrādes jeb “coworking” telpu. “Tas ir jauns tūrisma trends pasaulē. Cilvēkiem mūsdienās vajag integrālu piedāvājumu – lai šeit var paēst, padzert, atpūsties, pavingrot, nakšņot, tepat blakus baudīt jūru un arī strādāt, nomainot vidi,” skaidro uzņēmējs.

“Sākām ar cilvēkiem – darbiniekiem, kuriem izklāstījām savu redzējumu par to, ko nozīmē viesmīlība, kā likt viesiem justies gaidītiem. Nedaudz mainījām arī restorāna piedāvājumu – papildinājām ēdienkarti, kas gan ir tikai pagaidu versija, jo šefpavārs šobrīd izstrādā jaunu. Pārmaiņas ēdienkartē pagaidām nav tik redzamas – tās vairāk saistītas ar produktu izvēli, gan arī ēdienu pasniegšanu. Ir stereotips par to, ka šis restorāns piedāvā tikai fast food. Tā nebūt nav, jo ēdienkartē jau iepriekš bija gan steiks, gan arī smalki ēdieni. 

Ēka ar laiku piedzīvošot arī tehniskus uzlabojumus, savukārt pagalmā ir doma veidot skvēriņu, tādējādi māju “atverot no visām pusēm”. Nama īpašnieki šobrīd ir mājas interjera dizaina meklējumus. Pagājušā gada nogalē šim mērķim viņi izsludināja konkursu, un tajā pieteikušies padsmit idejas autori, galvenokārt, liepājnieki.

Saimnieki saka, ka ar dizainu ir gatavi eksperimentēt, taču viņu mērķis nav izdzēst to, kas šajā ēkā ir labs. Rokenrola un bohēmas gars noteikti saglabāšoties, un arī turpmāk tur valdīšot nepiespiesta atmosfēra. Tiesa gan, bez savulaik ierastās smēķēšanas telpās.

Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 18. janvāra numurā.

#kvards-20180118-06#

Foto galerija

54 komentāri

2018-01-18 10:03

apmeklētājs: Par smēķēšanas aizliegumu telpās - superrrr! Beidzot!

2018-01-18 10:10

estepat: Ja agrāk restorānu House of Food bijām iecienījuši visa ģimene (pieaugušie, jaunieši un bērni) un draugi, kuri, atbraucot no citām pilsētām, priecājās par ēdiena kvalitāti, daudzveidīgo piedāvājumu un porciju lielumu, tad tagad, pēc pārmaiņām, šo restorānu vairs neapmeklējam. Ēdiena kvalitāte jūtami kritusies. Izvēle arī vairs nav tāda.

2018-01-18 10:17

Nii: Prieks par jaunām vēsmām. Restorānā apkalpošans, ēdiens un cena patīkami pārsteidza. Un par smēķēšanas aizliegumu arī prieka. Tā turpināt

2018-01-18 10:33

Dii: Spa zonai pacēla cenu - cerams pacels arī kvalitāti

2018-01-18 10:43

Marss: Protams, ka vairs nebūs tā un cenas celsies visam! Kaut kā jau tā ieguldītā nauda ir jāatpelna!

2018-01-18 12:28

Pati: nummuriņos dušas, sienas neizskatās diezko tīras, un jāpiekrīt ēdiena kvalitāte un izvēle ir krasi kritusies COPY-PASTE šoreiz nav izdevies a svešš kaķis kurš ēdot glaužas pie kājām besī ārā, nevar tak zināt cik žurkas pirms tam nolaizījis pie ieejas :(

2018-01-18 12:31

Pati: Cenas ar var CELT, BET LĪDZ AR KVALITĀTI! Citādi ir citas vietas kur atpūsties

2018-01-18 12:59

Vilis: Apmeklējām šo vietu menesi atpakaļ, tik sliktu ēdiena kvalitāti liekas ka vēl nebijām baudījuši. Gaļa bija vienkārši apviļāta rīvmaize un neizcepta, bērniem burgeri pārsālīti

2018-01-18 13:08

Jauki: Lai veicās jaunajiem, vajag atdzīvināt šo vietu. Cerams, ka izdosies.

2018-01-18 14:09

estepat: Par ēdienu kvalitāti šajā restorānā -pasūtīju kartupeļu pankūkas..Atnesa uz rupjās rīves sarīvēta kartupeļa masas pikuci ceptu eļļā, bez miltiem, olas, garšvielām..var jau būt, ka tagad tas skaitās moderni un šiki...bet nu absolūti bezgaršīgi..

2018-01-18 14:40

Hillbilly: LOL čalis pēc Toma Hārdija stipri izskatās bildē.

2018-01-18 14:42

Kaimińiene: Royal Pica tik daudz cillī, un apkalpožana vienkārši "super"- čalim sūdzos, ka ēdiens nav ēdams uz ko šis mierīgi atbild: nebij a jau tik slikti! Tādu atbildi pat ieskrietuvē nesańemsi :) citu dienu mierīgi pa 1€ iedo mazāk atlikumu, a vēlāk, ka šo pasauc paskaidro: nu Tā gadās, dienas beigas... Mīłie klientam tas neintresē ka tu pārstrādājies, ar tādu skaidrojumu jāvēršas pie vadības vai Darba inspekcijā! Saimniecei sevis popularizēšanas vietā varētu popularizēt konkrētus uzlabojumus: ēdienkartes paplašināšanā jeb superklases pavārs pieaucināts, utt

2018-01-18 14:46

bārda: Apsveicami!...jebkuru normālu telpu var sačakarēt, to pieļuīķējot....

2018-01-18 14:47

bārda: ...pieļuļķējot :)))

2018-01-18 15:17

Namejietis: Kas visvairāk pārsteidza?Kad atnesa rēķinu,tai cenai,kas bija ēdienkarte bija pieplusots 21 %.Parasti jau to uzreiz ieliek cena.Kādu laiku neiesim.

2018-01-18 15:27

iii: Viss viņiem izdodas un šobrīd liekas, ka tiešām māja tiek aprūpēta un lolota. Bet ēdiens tiešām pirms tam bija garšīgāks, un arī mazliet traucē tie dzīvnieki. dzīvniekus jāved uz bernātiem, ne vietu kur citi atpūšas un ēd .

2018-01-18 16:02

karbonāde: Es savukārt dabūju karbonādi, kur iekšā viss jēls

2018-01-18 21:46

free: Bijām vasarā.Atnesa fri kartupeļus bez garšvielas,teicu lai uzber garšvielu uz ko saņēmu atbildi ,ka kartupeļu garšviela ir beigusies.
Tik nenopietnu atieksmi pret klientu neesmu nekur saņēmis.
Netirgojiet preci , ja viņa jums nav.Labi ka burgeriem gaļa nebija beigusies.Vairāk tur neejam.

2018-01-18 22:09

Lbb: Skumji,lasu atsauksmes,un nav neviena,kas radītu vēlmi tur tagad aiziet.Ar tādu attieksmi tālu netiks.

2018-01-19 00:46

Pavasaris Priecigais: Pirmkārt,ko var atkal rieties,šie cilvēki ir ceļa sākumā,bet tauta jau bauda svētku desertu,aprejot!Malači saimnieki,jo Fontaine bija reāls narkomānu midzenis,ja iegaji,tad līdz trusenēm smirdējI pēc cīgu dūmiem. Un ticu,ka arī stilu ar laiku nomainīs,ka būs patīkami un smaržigi,ieejot šajās telpās,tikai visam ir vajadzīgs laiks.

2018-01-19 07:45

estepat: Ko līdz smarža, ja ēdiens ir nebaudāms?Cik klientam ir jāizmet nauda vējā, kamēr saimnieki eksperimentē?

2018-01-19 08:15

Mhm: Ja par to ceļa sākumu jāpērk nebaudāms ēdiens ,tad netaisos ar savu maku un veselību atbalstīt pavārus neprašas.

2018-01-19 09:04

senču ols: protams forši , bet Anniņa šim kā meitiņa, bļec , nopīp'āu , esu par vecu...

2018-01-19 09:31

akls vai kā: Kāda meitiņa? taču var redzēt,ka abi viena vecuma :D un abi labi izskatās.

2018-01-19 10:15

Pavasaris Priecigais: Un tauta grib apgalvot,ka agrāk Fonteina bija labs un garšīgs ēdiens????Tur vot vienmēr bija parsalits,un ja parastais alus dzērājs,neko labāku par smirdīgiem pelmeņiem un kartupeļiem nav edis,tad jau noteikti viss ir slikts.Daudziem vispār slikts ir tāpēc,ka kāds ko dara,un tā jūsu nenormālā skaudība ir apbrīnojama.Tāpēc arī esam tur,kur esam.

2018-01-19 12:04

Kaimiņiene: Nu katram jādara tas kas vislabāk padodas, šis pārītis der atpūtai šij úķī, bet vadīt šo iesdādi vińiem diezko nepadodas

2018-01-19 16:09

Estepat: Jà, ēdiens Fonteinà bija garšīgs, nepàrsàlīts, labi pagatavots. Daudzveidīgs un dažàdàm gaumêm atbilstošs. Un nē- nedzeru, tāpēc izslēgts, ka akohols būtu apmànījis garšas kārpiņas un aizmiglojis skatu uz to, kas uz šķīvja..

2018-01-20 09:14

Pavasarim: Neviensm neskauž,bet reāli nav ēdams.Tu vari maksāt ,ja tev garšo.

2018-01-20 09:25

Apmeklētāja: Nesaprotu no kurienes tik daudz žults???? Tipiski Latvieši kuri mēģina otru noēst ha kādam iet labak. :@ bijām ar vīru aizgājusi pēc zāles paēst...... vīrs paņēma mencu bez panējuma un es grieķu salātus. Ēdieni bija fantastiski. VEIKSMI JUMS!!!

2018-01-20 15:09

After Dog: Laikam ejam uz dažādām vietām, jo ēdiens kļuvis patiešām labs.

2018-01-20 16:09

jeeriks: uz to Fonteina izsmieklu no ēstuves negāju jau ļoti sen, bet kopš ir jaunie samnieki - esmu bijis divreiz. ir ok, priekš šīm cenām. nav ko te fantazēt par restorāniem. ja gribas restorānu - Goldingen Room Kuldīgā vai ja slinkums braukt, MO turpat aiz stūra. Citas opcijas diemžēl Liepājas apkārtnē neredzu

2018-01-20 23:55

:);): Visiem nekad mīļš nekļūsi, vienmēr ir iespēja izvēlēties iet vai neiet.

2018-01-21 03:31

XlX: Ieejot padzert alinu ja grib pasedet ok;-) Bet apsargam uzreiz ja kas nepatik met ara

2018-01-21 18:58

Pusdienotāja: Pie ēdiena kvalitātes un izvēles būtu jāpiestrādā. Ēdiens bezgaršīgs un pļiekans. Salātiņi pie otrā vispār nav 2 šķēlītes tomāti un 3 šķēlītes gurķi. Nu ļoti trūcīgi. Dienas pusdienas vispār nav, manuprāt, ar tām var piesaistīt vairāk klientus. Galvenais normālas porcijas, labu izvēli un garšīgi un tad jau klienti būs.

2018-01-21 18:58

nezinu kur: kur vispāre Liepāja ir garšīgi? bumbierī upē un arī rojala viss galīgi garām ..nav vērts pat iet ..ja gribam ēst ejam uz doka picu ..ja ciemiņi atbrauc tiešām ir kauns ,ka ēst jābrauc uz Lietuvu.

2018-01-21 23:18

nezinu kur: Помни! Еда коварна!
Для начала она втирается в доверие каким-нибудь низкокалорийным огурцом, потом подбрасывает на краешек блюдечка маленький кусочек шоколадки, дальше - больше... И вот уже в яичнице шкварчит пластик бекона, сливочки тонкой струйкой льются в ароматный кофе... На горку из куриных грудок сначала ложатся робкие капельки кетчупа, а чуть позже на смену им приходит уверенный майонез... И вот ты уже жаришь чебуреки!

2018-01-22 11:08

Kantainais: tā vieta ir pilnīgs goavno !!
tika pasūtīts sarkanvīns-atnesa kaut ko spirtotu.tika pasūtīta melnā tēja --atnesa kaut kādu vāju zaļās tējas atdarinājumu..
Bohēma --šis lepni izteiktais :):norāda ,ka cilvēkiem ir nosliece uz nevīžību ,nekārtību ,uzspļaujošu attieksmi uz citiem..vienvārdsakot--egoisti ..ar zemu intelektu.ejot uz to krogu apkaunojat paši sevi!!

2018-01-22 12:35

Helga .A.: Lasot šīs atsauksmes paliek skumji.Ja nepatīk neejiet.Liepājā daudzās vietās var paēst un atpūsties.Jauniem biznesmeņiem tas ir tikai sākums.Jāatrod labi pavāri un pārējie darbinieki.Gan jau būs labi.Lai Jums Anna unMāri veicas.

2018-01-22 13:29

nu gan: visi tā aizgāja un visi tā vīlās,ka sāk ost pēc latviešiem....

2018-01-22 14:54

Ne vietējā: Ak,liepājnieki!Nekur nekas nav garšīgs,visur pa dārgu,tas nav labs,šis nav labs.Jūs esat izlutināti,jo Liepājā tiešām IR,kur aiziet.Un savus viesus uz Palangas pieblīvētajiem balagāniem gan nevestu ēst leišu bezgaršīgos ēdienus.Kļūdas var atrast visiem,bet Liepājā ir izvēle!Pie jums brauc daudzi,un prot novērtēt to,ko vietējie tekoši nobrāķē.

2018-01-22 17:36

No Rīgas: Uz Liepāju braucu regulāri un tiešām brīnos par liepājnieku runām - pilsētā ir daudz jēdzīgas vietas, kur paēst un tie paši leiši tur brauc regulāri un ir sajūsmā. Pastnieka māja, Klondaika, Līva, Mo, Hot Potato, jā, tā pati Doka Pica un Cepelīni ikdienas paēšanai.. Pilsētvide sakārtota, jūra blakus, veloceliņi lieliski,baseins un koncertzāle, teātris un kino.. Reāli ar sievu pārdomājam pārcelties uz dzīvi, Rīga nav izturama un strādāt var jebkur 21.gadsimtā, ja ir dators un interneta pieslēgums un auto.

2018-01-22 22:42

Spiedējs: Nezinu, biju tur, kartupeļu pankūkas pasūtīju, ļoti garšīgi paēdu. Vienīgais par aizgulēšanos nummuriņā gan nacās no papildus 10eu škirties... tas bija nepatīkami

2018-01-23 09:12

popsis: Tagad Dzintariņš rullē, superīgs ēdiens.

2018-01-23 10:38

lerikai: Gribētos. lai tur būtu pirmkārt tīrs un gaišs. Par stilu- veidojot viesnīcas/ēstuves biznesu, iesaku pamācīties kā krāsas ietekmēs viesus. Par Bohemisko garu. tas ir ļoti specifiski- atstājiet tikai kādu atseviš''ku telpu ar savu funkcionālo nozīmi. Tie sarkanie krēsli, zelts - negaumīgi un smageni. Novēlu veiksmi skaistam jaunām pārim. Bet uzticieties profesionāļiem( īstiem, tiem, kuru darbus var redzēt, bet ne tiem, kuri paši par sevīm jūsmo

2018-01-23 13:10

Sanita L: Interesanti palasīt komentārus un nevaru beigt brīnīties kur rodas cilvēki kam viss apkārt ir tikai negatīvs.Neviens taču nekur ar varu nevelk.Visām sēnēm vajag sēdēt mājās, neiet sabiedrībā un nebojāt citiem gaisu!

2018-01-23 18:09

Evija: Anna un Māri! Lai jums tiešām izdodas! Perspektīvi, spēcīgi un gudri cilvēki, kas zina, ko vēlas un sasniegs savu mērķi!

2018-01-24 15:24

Naudetajiem.lv: Neesmu tur ēdusi, bet gandrīz vai ieinteresēja pamēģināt. Šajā vietnē komentētājus nevar ņemt vērā, Liepajniekiem.lv=Naudetajiem.lv

2018-01-25 09:22

Putns: Apmeklēju sporta zāli 3-4 reizes nedēļā, sanāk iet cauri Jūsu vestibilam
+patīk laipna apkalpošana
+vienmēr tīrs arī labierīcības
-spoguļsiena ir garām
-sporta zāles dušas krāsoja, izmantoju viesnīcas, tur noteikti prasās palabot durvis, krampīšus, pašas dušas
Turpinājums sekos:

2018-01-25 09:22

Putns: Par ēdieniem:
Biju ar sievu un meitu un sapratu ka laikam neatgriezīšos:
-atnesa netīru bērna krēsliņu
-pie pustukšas zāles nesagaidījām viesmīli, gāju pasaukt
-prasot kāda ir dienas zupa nezināja nosaukt, pasūtījuma beigās atcerējās dārzeņu kaut kāda
-uz picām un citiem restorāna ēdieniem būšot jāgaida divas stundas
-pasūtam pankūkas nebūšot jāgaida un atnesa ļoti vēsas
-sev paņēmu nedēļas burgeri (manuprāt price/performance negāja kopā)

2018-01-25 09:31

Putns: -ēdienus atnes katru savā laikā
-oficiantei galda kultūra arī jāmācās
-iesaku papildināt alus izvēli

Reāli otra sliktākā pieredze Liepājā aiz Vecā Vikinga kur atnesa dakšiņu un nazi ar ēdiena paliekām

2018-01-26 14:08

gramzda3: Nu tā ....
Ilgi uz FONTEINA slaveno stilu un garu neizbrauks....
Smēķēšana bija viena no Fonteina `odziņām`
Talāk vēl atceliet ALKOHOLU,KEDAS utt

2018-02-06 10:29

mjau: Bohēmiskais gars ne vienmēr nozīmē slinkumu un nevīžību, tas nozīmē izveidot ko tādu, kas iet pretī standartiem. Saimnieki acīmredzot vēlas ēku padarīt visiem pieejamu nevis atsevišķām kategorijām. Tas nozīmē, ka Stīna iesāktais nekur nepazudīs, viņš turpināsies....

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz