Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Trešdiena, 13. novembris

Vārdadiena: Eižens, Jevgēņija, Jevgēņijs

Būvēs loģistikas centrus un jaunu ražotni  (9)

Atslēgvārdi SEZ, valde | upb | icotton | EURO DK | attīstība

  • Komentāri (9)
  • 0

Komentāri (9)

  • 07.12.2016 17:09 Ziņot

    senču ols

    cik miljonus šis sez ir nomaksaajis nodokļos un cik viņam to atlaisti ? vai tiešaam 25 gadu laikaa nevareeja normaalu viaduktu paar to nelaimiigo dzelzceļu uzbuuveet paari Riņa ielai? pavisam elementaaru . pa taisno no Riņa ielas un pa taisno no kalpaka , nekaadus nogriešanaas ceļus nav vajadziigs , ja to izdariitu , liekas Seskis par meeri tikltu iecelts liidz miršanai un veel peectam viņa apakšbikses , taapat kaa Baldera kreklu , pakaartu domes foajē.

  • 07.12.2016 17:11 Ziņot

    p/s

    Baldera krekls karaajas areenaa virs kokeja ledus.

  • 07.12.2016 18:44 Ziņot

    GlābietKarostu

    Jauki, ka SEZ darbojas rūpnieciskajās zonās (lai gan īpašo maznodokļu kārtību sen būtu laiks atcelt, jo uzņēmumi var atļauties maksāt arī pilnus nodokļus), bet Karostai gan SEZ ir nācis tikai par sliktu. Tukšums un izšķiesta Eiropas nauda nekurienē; traucēta\paralizēta\apdraudēta tūrisma joma un brūkoša\nojaukta\jaukšanai paredzēta vēsturiskā apbūve, no kā labuma nav ne SEZam pašam, ne Sašam. Tāpēc Karosta no SEZ ir jāizslēdz. Pārējās zonās lai būvē savas noliktavas.

  • 07.12.2016 19:20 Ziņot

    hmm

    Viaduku vajadzeja jau sen, par to teikts 100x reizu. Pa taisno pari dzelzcelam tani Parka iela vai ka saucas ta kas ved taisni no jauna tilta, turklat kombineto ar tramvaja sliedem lai attistitu ekologisko tramvaju cauri visai pilsetai un tapat sim viadukam vajadzetu pievedcelu, lai braucot pa Raina pirms sliedem varetu, ka variants, iegriezties pa labi kur 1905.gada iela vai kaut kur taja rajona, pabraukt zem viaduka un uz ta uzbraukt pa uzbrauktuvi. Kaut ka ta varetu

  • 07.12.2016 20:16 Ziņot

    HT.

    Par šo ziņu lasu jau vismaz 3x. Varbūt beidzot izbūvējet un tad uzrakstiet? Lai izdodas.

  • 07.12.2016 20:18 Ziņot

    tam hmm

    nevajag sarežģiit , nav tik meema satiksmear uzbrauktuvēem , uz Raiņa ielu var daudz aatreek tikt , nav jaa kuļaas ne piektaa gada ielas , pa apakšu caur un viskas , , bet otraa pusee jau nav kur , pie buru ielas jau buus piezemeets, taads elementaars viadukts buus pavisam leets bet gana eerts , bet to pa parka ielu , to veel 100 gadu nesagaidiisim , ja šitaa ies .

  • 07.12.2016 20:46 Ziņot

    mkdBaltic

    neglits 3d.... fuuu....

  • 08.12.2016 09:41 Ziņot

    anonims

    Tāpēc jau arī bija( Tad, kad bija tā šumēšanās ) doma likvidēt 15. skolu, lai biznesam vieta, pamazām viss plešas plašumā.

  • 09.12.2016 10:55 Ziņot

    Karosta

    Karostā taisni jāattīsta rūpniecība, normāli cilvēki tur nedzīvo. Nav ko tur godināt slāvijas sādžas militārās vērtības...

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!